BCom / BCom Hons marketing menedzsmentben

Általános információk

Program leírás

BCom a marketing menedzsment területén

A marketingmenedzsment BCom-val karrierjét a reklám, a márkamenedzsment, az ügyfélkapcsolat-menedzsment, a marketingmenedzser, a marketingkutató, az ügyfélszolgálat, a marketing tanácsadás, a médiatervezés és az értékesítési vezető segítheti.

Felvételi követelmények

  • Minimális APS: 26
  • Angolul: 4 (50%)
  • Matematika: 4 (50%)
  • Matematikai írástudás: Nem elfogadott

A Kar egy adott programra vonatkozó minimumkövetelményeinek teljesítése nem feltétlenül garantálja a programba való felvételt, mivel a kiválasztási kritériumok alkalmazhatók és a hely korlátozottsága miatt.

A BCom Hons a Marketing Menedzsment területén

A hallgatónak fejlesztenie kell az alkalmazott kompetenciákat a marketing menedzsment elveinek elsajátításában, elemzésében, értelmezésében és alkalmazásában a jelölési pályafutás előkészítése során, valamint alapot kell nyújtania a további tanuláshoz. A hallgatóknak képesnek kell lenniük a vezetői döntések és alkalmazások tükrözésére, hogy meghatározzák azok hatását a vezetés holisztikus kontextusában a gyakorlatban. A képesítés lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy belépjenek a marketing területébe olyan középvezetői pozíciókban, mint márkamenedzserek, piackutatók, ügyfél- és ügyvezető vezetők, kapcsolattartók, kutatók, valamint marketing tanácsadók.

Felvételi követelmények

A hozzáférést azoknak a hallgatóknak biztosítják, akik rendelkeznek BQ képesítéssel az NQF 7. szintjén, és 360 kredit generálnak a marketing menedzsmenttel és az üzleti menedzsmenttel együtt. A hallgatóknak legalább 60% -ot el kell érniük az NQF 7. szintű középiskoláikban. A BCom képesítéssel rendelkező hallgatóknak, akiknek nincs 32 kredit az NQF 7. szintű marketingmenedzsmentjében, először teljesíteniük kell a 7. szintű egyetemi modulokat. a marketing menedzsmentben, és adja át legalább 65% -os végső ponttal.

Azoknak a hallgatóknak, akiknek főként marketingmenedzsmenttel és marketingkommunikációval kapcsolatos BA (marketingkommunikáció) fokozatot szereztek, a következő modulokat kell kitölteniük, mielőtt azok bekapcsolódnának a kitüntetési programba: Közgazdaságtan 1A, 1B, Számvitel A, B, Analitikai Technikák A, B , Business Management 2A, 2B és Business Management 3A, 3B.

A program időtartama

Teljes munkaidő: 1 év (hallgatók évente legalább négy elméleti modulra jelentkeznek) / Részidős: 2 év (Részidős hallgatók jelentkeznek félévente két elméleti modulra)

Elérhetőségeit

Név: I Lubbe asszony / Tel: 27 (0) 11 559 2911 / E-mail: isoldel@uj.ac.za

tartam

  • BCom marketing menedzsmentben: 3 év teljes munkaidőben
  • BCom Hons a Marketing Menedzsmentben: 1 év teljes munkaidős (hallgatók évente legalább négy elméleti modult jelentkeznek) / 2 év részidős (részidős hallgatók jelentkeznek félévente két elméleti modulra)

Regisztráció és kezdési dátumok

A regisztráció januárban kezdődik, februárban pedig előadások folynak mind az egyetemi, mind a posztgraduális képzés munkaprogramjaira.

A Masters and PhD összes kutatási programja egész évben regisztrálható.

Záró dátum: Az akadémiai januárban kezdődik és decemberben ér véget. A program határidejét a program időtartama határozza meg.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university i ... Tovább

Vibrant, multicultural and dynamic, the University of Johannesburg (UJ) shares the pace and energy of cosmopolitan Johannesburg, the city whose name it carries. Proudly South African, the university is alive down to its African roots, and well-prepared for its role in actualising the potential that higher education holds for the continent’s development. Kevesebb