• Időtartam (év): 4
  • Képzettség: A Bachelor of Business Administration in Marketing
  • A képesítés szintje: Bachelor diploma (1. ciklus)
  • Az oktatás nyelve: angol (az első és második tanfolyamok görög nyelven is elérhetők)
  • Tanulmányi mód: Teljes munkaidős vagy részidős (Egyes kurzusokat az e-tanulás keretében is kínálnak)
  • Minimális ECTS kredit: 240

A program profilja

A BBA Marketing program célja, hogy a hallgatók átfogó és holisztikus megértése a fő marketing elvek, fogalmak, eszközök, trendek és fejlesztések a modern marketing elmélet és gyakorlat.

Egyetemünk szerepel az Egyesült Királysági Chartered Institute of Marketing (CIM) egyetemi partnereinek egyikeként, amely lehetővé teszi diákaink számára, hogy a CIM tagjaként szerepeljenek a tagok. A CIM a világ legnagyobb professzionális marketing teste, tagjai több mint 120 országban és akkreditált tanulmányi központok több mint 40 országban. Ön CIM társult (Tanuló) taggá válhat, miközben tanulmányozza a BBA Marketing programot, és hozzáférhet számos olyan előnyhöz, amelyek támogatják egyetemi tanulmányait és segítenek a karriered fejlesztésében. További információért kattintson ide: https://www.unic.ac.cy/ECTS_Syllabi/CIM_Affiliate_Flyer.pdf

A BBA Marketing program jelenleg az egyetlen olyan egyetemi marketing program Cipruson, amelyet az Egyesült Királyság Chartered Institute of Marketing akkreditál, és egy Graduate Gateway (GG). A diákok mentesülnek az APL alapon az L4 marketingtől. Köteles lesz két modul, az Integrált Kommunikáció (Kötelező) és egy választható modul átvitele, hogy megkapják az L4 Tanúsítványt a Professional Marketing-ben (*).

A diákok szintén mentesülnek az APL alapon az L6 stratégiai marketingért. Köteles lesz átadni két modul, Mastering Metrics (kötelező) és egy választható modul, hogy szerezzen az L6 Diploma a Professional Marketing (*).

* Mindkét esetben a hallgatóknak 17 Marketing kurzust kell elfogadniuk az Academic Path A szakasza, valamint az MKTG-291 (marketing), az MGT-281 Bevezetés a vezetés és a BADM-480 Task-Based Internship (marketingnek kell lennie) .

Karrier kilátások

A marketing olyan terület, amelyet folyamatos változások és kihívások jellemeznek. Ez az egyik leggyorsabban növekvő üzleti és non-profit szervezet, mind nemzeti, mind nemzetközi szinten. A terület rendkívül versenyképes jellege és annak gyorsan fejlődő "jellege" miatt az illetékes diplomásokra van szükség. A karrierlehetőségek a posztgraduális szinten az ügyfélkapcsolatok menedzsmentjétől, a reklámoktól, a termék- és márkamenedzsmentektől, az üzleti fejlődéstől, a PR-től, az értékesítéstől, a piackutatástól, a marketingtervezéstől és a forgalmazástól függenek. A diplomások különböző ágazatokban találhatnak munkát, például: pénzügyi szolgáltatási szektor, szakmai szolgáltatások (könyvelés, biztosítás, jogi stb.), Feldolgozóipar, nonprofit szervezetek, felsőoktatás, orvosi szektor és a kiskereskedelmi szektorban.

Hozzáférés a további tanulmányokhoz

Az érettségi után a hallgatók közvetlen hozzáférést kapnak további tanulmányokhoz, azaz beléphetnek egy mesterképzésbe, anélkül, hogy bármilyen felvételi vizsgát vagy további vizsgát kellene tennie, vagy bármilyen alapképzést kellene elfogadni annak érdekében, hogy bejuthassanak.

Értékelés

A tantárgyi értékelés általában átfogó záróvizsga és folyamatos értékelés. Folyamatos értékelés lehet többek között a félidős, a projektek és az osztály részvétele.

A levélkategóriákat a záróvizsga súlya és a folyamatos értékelés, valamint a két értékelési komponens tényleges számjegye alapján számítják ki. A tanfolyamminõségek alapján kiszámolják a hallgatók féléves fokozatközi átlagpontját (GPA) és a kumulált pont átlag (CPA).

Graduation követelmények

A hallgatónak 240 ECTS-t és minden programkövetelményt kell kitöltenie.

Legalább 2,0-es kumulatív fokozat-pont-átlag (CPA) szükséges. Így, bár a "D-" PASS fokozat, a CPA 2.0 elérése érdekében átlagos "C" fokozat szükséges.

Tanulási eredmények

A program befejezésekor a hallgató képes lesz:

  1. Határozza meg a kulcsfontosságú marketing koncepciókat, és meghatározza kapcsolataikat és gyakorlati alkalmazásukat a különböző környezetekben és szervezetekben.
  2. Határozzuk meg és értékeljük a helyi és a nemzetközi piacokon a marketing területén meglévő aggodalmakat és fejleményeket.
  3. A marketingelméletet és az elemzést kapcsolja a jelenlegi marketing kérdésekhez, kihívásokhoz és problémákhoz.
  4. Olyan információforrásokat kell azonosítani és használni, amelyek támogatják a marketing területét.
  5. Felülvizsgálja és értékeli a marketing funkció különböző aspektusai közötti kapcsolatot.
  6. Értékelje és bírálja az elmélet és a marketing gyakorlat közötti kapcsolatot.

Ösztöndíjak - Pénzügyi támogatás

Az egyetem ösztöndíjat és pénzügyi támogatást nyújt a nappali tagozatos hallgatóknak, akadémiai ösztöndíjak formájában, pénzügyi segítségnyújtás, atlétikai ösztöndíjak és az egyetemi munka-tanulmányi programok formájában.

Program oktatási nyelve:
  • Angol
  • Görög
University of Nicosia

41 további kurzus University of Nicosia »

Utoljára frissítve November 22, 2018
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
Contact school
Duration
4 Év
Részidős oktatás
Nappali
Price
8,940 EUR
Helyi / uniós hallgatók éves tandíj; € 9 120 Nemzetközi diákok éves tandíj
Deadline
Contact school
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
Contact school
End Date
Contact school
Jelentkezési határidő
Contact school

Contact school

Location
Jelentkezési határidő
Contact school
End Date
Contact school