BA üzleti adminisztrációból: marketing és kommunikáció
Anglo-American University
Kulcs információ
Campus helye
Prague, Csehország
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 10 500 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Sep 2024
Bevezetés
COVID-19 információk és források
A BA in Business Administration: Marketing és kommunikáció egy kettősen akkreditált program. Amerikai és európai BA diplomát is kapsz egy áron. A Marketing és Kommunikáció koncentrációja a kommunikáció és a marketing szerepét hangsúlyozza a 21. századi üzleti életben.
A BA in Business Administration: Marketing és kommunikáció egy kettősen akkreditált program. Amerikai és európai BA diplomát is kapsz egy áron. A programot egy nemzetközi kar nyújtja, amely kiváló képesítéssel és tapasztalattal rendelkezik az üzleti világban. Elkötelezzük magunkat a személyre szabott oktatási modell mellett: 2020 tavaszán az üzleti alapképzésben 18 fő volt az átlagos osztálylétszám!
A Marketing és Kommunikáció koncentrációja a kommunikáció és a marketing szerepét hangsúlyozza a 21. századi üzleti életben. Az írásbeli és verbális marketingkommunikáció fejlesztésére összpontosít. A hallgatók megtanulják, hogyan kell elemezni a vásárlói magatartást, melyek a vállalati márkaépítés meghatározó tényezői, és hogyan kell marketingelemzést végezni. A koncentráció összekapcsolja az elméleti ismereteket a valós tapasztalatokkal – a hallgatók kereskedelmi és non-profit projektekben vesznek részt, és marketingcégben dolgoznak.
Az összes modul elvégzése után a hallgatók elsajátítják a nemzetközi marketing, tervezés és kommunikáció mesterségét online és offline platformokon egyaránt.
Belépők
Képtár
Tanterv
Business Administration: Marketing és kommunikáció egy 3 éves tanulmányi program. A diplomához a hallgatóknak 90 amerikai kreditet (180 ECTS kredit) kell felhalmozniuk 30 tanfolyam elvégzésével.
Általános oktatás modul
- I. összetétel
- Összetétel II
- Számítógépes információs rendszerek
- Bevezetés a gazdasági gondolkodásba
- Bevezetés a törvénybe
Egy tanfolyam a következőkből:
- Bevezetés a politikába (I. politika)
- Bevezetés a pszichológiába
- Intro a szociológiába
Egy tanfolyam a következőkből:
- Világtörténelem I.
- Világtörténet II
- Európai történelem
- Európai történelem II
- A nyugati művészet felmérése
Major modul
- Üzleti matematika I.
- Bevezetés a vezetésbe
- Bevezetés a marketinghez
- Üzleti statisztikák
- Pénzügyi Számviteli
- Haladó kommunikációs és prezentációs készségek a globális vezetők számára
- Vállalati pénzügyek
- Stratégiai tervezés
Ezen felül a hallgatóknak ki kell tölteniük a Szakdolgozat szemináriumot, a szakmai gyakorlatot és a szakdolgozatot is.
Koncentrációs modul
- Marketing kommunikáció
- Vevői viselkedés
És 2 kurzus az alábbiakból: Bevezetés a digitális marketingbe / PR-be / Nemzetközi marketing / Direkt marketing / Turisztikai marketing / Nemzetközi vendéglátás-marketing.
Megjegyzés: a koncentráció akkor nyitható meg, ha minimum tizenkét hallgató iratkozik be.
választani
A hallgatók öt tanfolyamot választhatnak az AAU bármelyik iskolája által kínált tanfolyamok közül.
A kötelező és szabadon választható kurzusok sikeres teljesítése után a hallgatók érettségi vizsgával fejezik be tanulmányaikat: szakos államvizsga, koncentrációs modul államvizsga, szakdolgozatvédés.
A program eredménye
A Business Administration BA: Marketing és kommunikáció szakon végzett hallgatók számíthatnak a következőkre:
- Használja az információs kommunikációs technológiákat, a médiát és a közösségi hálózatokat a nemzetközi közönség hatékony bevonására különböző csatornákon keresztül.
- Ismerje meg, hogyan lehet optimalizálni a marketingkommunikációs stratégiát a célzott piaci üzenetek eljuttatása érdekében az üzleti életben és a médiában reklámozás, közvetlen válaszadás, közönségkapcsolatok és értékesítésösztönzés segítségével.
- Készítsen, tervezzen meg, valósítson meg és értékeljen marketingkampányt mind egyénileg, mind pedig menedzsment szempontból.
- Megérteni, hogyan lehet a leghatékonyabban kommunikálni az érdekelt felekkel, azaz a tulajdonosokkal, a befektetőkkel, a közösségekkel és a legfontosabb az ügyfelekkel.
- Ismerje fel a kulturális, szociológiai, gazdasági és politikai fogalmakat, ahol kölcsönhatásba lépnek a stratégiai és interkulturális kommunikációval.
- Elemezze a marketing tevékenységek pénzügyi következményeit annak biztosítása érdekében, hogy a vásárlói értéket a lehető legalacsonyabb költségekkel szállítsák.
- Olyan üzleti szakemberekként járjon el, akik képesek technológiai irányítású és fogyasztóközpontú vállalkozásokban dolgozni, és irányítani saját és mások karrierjét.
- Szakmai, határozott és stratégiai kommunikáció verbális és írásbeli angol nyelven; diplomázóink képesek azonosítani, elemezni, leírni, bemutatni és megvitatni a nemzetközi közönség komplex problémáit és megoldásait.
Karrierlehetőségek
Az AAU-t végzettek multinacionális környezetben boldogulnak, és professzionálisan tudnak angolul kommunikálni a nemzetközi közönséggel. Ennek a képzési programnak a végzettjeként jól felszerelt lesz, hogy folytassa tanulmányait, vagy globális karriert folytasson az alábbi területeken:
- Reklámfiók ügyvezető / menedzser
- Reklámfiók-tervező
- Marketing kommunikációs ügyvezető / menedzser
- Értékesítési promóciós számla ügyvezetője / menedzsere
- A közösségi média asszisztense / ügyvezetője / menedzsere
- UX [felhasználói élmény] tervező
- Webtartalom vezető / menedzser
- Marketing elemző
- Piackutató (ügyvezető / menedzser)
- Marketing stratégia menedzser
- Kampánykezelő
- Ólomgenerátor
- Marketing asszisztens
- Marketing vezető
- Marketing menedzser (hazai / nemzetközi / globális)
- Public Relations számla ügyvezető / menedzser