BA in Advertising and Public Relations
Susquehanna University
Kulcs információ
Campus helye
Selinsgrove, Amerikai Egyesült Államok
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 54 440 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* tuition 2022-23
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Legyen a holnap kreatív vezetője
A reklámozás és a PR létfontosságú funkciók a dinamikus vállalatoknál. A marketingesektől eltérően a reklám- és PR-szakemberek kreatív pillantást vetnek a stratégiai kommunikációra, ötvözve a kutatást és a művészetet, hogy minden üzenetet megfogalmazzanak egy vállalat számára.
Megtanulod, hogy vegyél természetes kreativitásodat és analitikus gondolkodásodat, és kombináld ezeket, hogy átfogó és összekapcsolt márkákat és kommunikációs stratégiákat hozz létre. Ezenkívül választhat egy mellékszakot, például a nemzetközi tanulmányokat vagy a vezetést, hogy széles perspektívát adjon arról, hogy mi kell egy kreatív vezetőhöz.
Fedezze fel a stratégiai kommunikáció kulcsait
Ismerje meg, mitől lesz hatékony egy vizuális hirdetés, egy jó tweet és egy lenyűgöző történet. A Susquehannában meg fogod tenni
- Tanulmányozza a stratégiai kommunikáció alapelméleteit,
- Gyakorolja a kommunikációs szakember alapvető készségeit – szóbeli, vizuális, írásbeli és kutatási – és
- Fedezze fel a professzionális kommunikátorokat összekötő etikát.
A retorikától a digitális reklámozásig terjedő koncepciókkal kapcsolatos irányított beszélgetések és projektek tovább segítik stratégiai kommunikátorként való készségeinek fejlesztését.
Használja a kommunikáció erejét
Diákként kreatív kommunikációs készségeit kamatoztatja. Kommunikációs terveket dolgozzon ki az egyetemi tevékenységekhez, tervezzen hirdetéseket a diákújságban, és keressen egyetemen kívüli gyakorlati helyeket szakmai portfóliójának megkezdéséhez. Ön is csatlakozhat hallgatói szakmai szervezetekhez, hogy kapcsolatba lépjen a jelenlegi hirdetési és PR-szakemberekkel, és gazdagítsa tudományos ismereteit a való világ bölcsességével.
Susquehanna arról híres, hogy fantasztikus külföldi tanulási programokkal kapcsolja össze a hallgatókat, hogy segítse őket a tanulásban és a fejlődésben. Világméretű perspektívájának kiterjesztésével élen jár a többi álláskeresővel szemben, amikor belép a munkaerőpiacra.
Képtár
Tanterv
A reklámozási és közkapcsolati pálya követelményei
Amikor beiratkozik a Susquehannába, egy tanácsadóval és egy jelentkezési eszközzel párosul, amely segít a tanfolyam tervezésében és ütemezésében. Az alábbiakban egy kivonat a teljes kurzuskatalógusból. A beiratkozott hallgatók követik a kurzuskatalógus követelményeit arra a tanévre vonatkozóan, amelyben minden szakot és/vagy melléket bejelentenek, konzultálnak tanácsadóikkal és az Akadémiai Tervezési Eszközzel.
Kommunikációs alapképzés követelményei
Susquehanna öt diplomát kínál kommunikációból: Reklám és PR; Műsorszórás; Kommunikációs tanulmányok; Újságírás és digitális tartalom; és a Sports Media. A szakok teljesítik az egyetemi központi tanterv követelményeit, plusz 48-50 féléves kurzusok egy kiválasztott képzési tervben. Ezek közé tartoznak a bevezető kurzusok, a tanulási készségekre vonatkozó gyakorlatok és a speciális hangsúlykövetelmények. Minden szakra C- vagy jobb osztályzat szükséges, ha a szakra vagy a mellékre jelentkezni lehet. A kurzusok csak egy diplomába vagy mellékszakba számíthatnak be.
A tanszék azt is elvárja, hogy a kommunikációs szakok és a kiskorúak minden félévben részt vegyenek a kapcsolódó társtantervi tevékenységekben. Az opciók közé tartozik a WQSU-FM rádió; A Quill diákújság; A Lanthorn diákévkönyv; stúdió és távoli videókészítés Lens Flare segítségével; az Amerikai Public Relations Student Society (PRSSA) Paul Dannelley fejezete; az Association for Women in Sports Media (AWSM), valamint a tanszéki kar által felügyelt egyéb tevékenységek.
Reklám és Public Relations Track
A hallgatók teljesítik az egyetemi központi tantervi követelményeket, teljes mértékben részt vesznek a különböző médiatevékenységekben, és sikeresen elvégzik a következő tanfolyamokat:
24 Osztálykövetelmények
- 4 COMM-101 A digitális média alapjai
- 2 COMM-102 Az Adobe Creative Suite módszerei
- 2 COMM-190 Bevezetés a kommunikáció/médiaelméletbe
- 4 COMM-192 Nyilvános beszéd
- 4 COMM-201 Etika és vezetés
- 4 COMM-202 Digitális médiaelemzés
- 4 COMM-481 Médiatörvény
14 Reklámozási és PR-követelmények
- 4 COMM-211 Bevezetés a reklámozásba és a PR-be
- 4 COMM-311 Kutatási módszerek a reklámozásban és a PR-ben
- 4 COMM-411 Public Relations Management
- vagy COMM-418 hirdetési kampányok
- 1 COMM-501 gyakorlat
- 1 COMM-501 gyakorlat
- vagy COMM-504 gyakorlat
12 Válasszon hármat a következők közül:
- 4 COMM-215 Professzionális értékesítés
- 4 COMM-314 Public Relations írás és kampányok
- 4 COMM-317 Hirdetési kreatív stratégiák
- 4 COMM-321 Válságkezelés
- 4 COMM-322 Stratégiai rendezvényszervezés
- 4 ARTG-251 Számítógépes alkalmazások a grafikai tervezésben
- 4 MKTG-280 Marketing
Kitüntetések
A tanszéki kitüntetési program ösztönzi és elismeri a kommunikáció terén nyújtott kiemelkedő teljesítményt. A tanszéki kitüntetéssel végzett diploma megszerzéséhez a jelölteknek a következőket kell tenniük:
- A főbb követelmények teljesítése a Kommunikációs Osztály kari tanácsadójának irányítása mellett, aki vállalja, hogy a hallgató kérésére szponzorként szolgál,
- Írásbeli kitüntetési javaslattal nyújtson be petíciót a kitüntetési koordinátorhoz, legkésőbb a junior év végének második és utolsó hetében. A beadványt a tanszéki oktatóknak elismerésként jóvá kell hagyniuk,
- 3,70 kumulatív GPA fenntartása a tanszéki tanfolyamokon,
- Elfogadható írásbeli vagy produkciós szakdolgozat készítése egy éves vezető kutatói/produkciós munkán (COMM-503 Honors Study) a kötelező főpálya-félévi órákon túl,
- A szakdolgozat leadása legalább két héttel az érettségi előtt, és
- Sikeresen fejezze be a kitüntetéses dolgozat szóbeli védését.
Az előírt követelményeknek nem megfelelő kitüntetési munkákat egyetemi választható kurzusként kell alkalmazni. A tanszéki kitüntetések az egyetemi kitüntetési programtól függetlenül vagy azzal együtt vehetők át.
Becsületi Társaságok
Azok a diákok, akik megfelelnek a szükséges nemzeti és helyi előírásoknak, csatlakozhatnak a Lamda Pi Eta (kommunikáció) nemzeti tiszteletbeli társasághoz.
Kommunikáció Kiskorúak
A kiválasztott kurzusok C- vagy magasabb fokozatot igényelnek.
A kettős elszámolás korlátozása
A kurzusok csak egy kommunikációs diplomába vagy mellékszakba számíthatnak be.
Követelmények a kiskorú hirdetéshez
Amikor beiratkozik a Susquehannába, egy tanácsadóval és egy jelentkezési eszközzel párosul, amely segít a tanfolyam tervezésében és ütemezésében. Az alábbiakban egy kivonat a teljes kurzuskatalógusból. A beiratkozott hallgatók követik a kurzuskatalógus követelményeit arra a tanévre vonatkozóan, amelyben minden szakot és/vagy melléket bejelentenek, konzultálnak tanácsadóikkal és az Akadémiai Tervezési Eszközzel.
A hallgatók érdeklődési körüknek megfelelő tanszéki tevékenységekben vesznek részt, és összesen 24 félévi órát sikeresen teljesítenek: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-211 Introduction to Advertising and Public Relations, COMM -311 kutatási módszerek a reklámozásban és a közkapcsolatokban, a COMM-317 hirdetési kreatív stratégiák, a COMM-501 gyakorlat két szemesztere és a következő szabadon választható tárgyak egyike: COMM-215 professzionális értékesítés, COMM-411 public Relations Management vagy COMM-418 reklámozás Kampányok.
A Public Relations Minor követelményei
Amikor beiratkozik a Susquehannába, egy tanácsadóval és egy jelentkezési eszközzel párosul, amely segít a tanfolyam tervezésében és ütemezésében. Az alábbiakban egy kivonat a teljes kurzuskatalógusból. A beiratkozott hallgatók követik a kurzuskatalógus követelményeit arra a tanévre vonatkozóan, amelyben minden szakot és/vagy melléket bejelentenek, konzultálnak tanácsadóikkal és az Akadémiai Tervezési Eszközzel.
A hallgatók érdeklődési körüknek megfelelő tanszéki tevékenységekben vesznek részt, és összesen 24 kreditórát teljesítenek sikeresen: COMM-101 Essentials of Digital Media, COMM-102 Methods of Adobe Creative Suite, COMM-211 Introduction to Advertising and Public Relations, COMM -311 kutatási módszerek a reklámozásban, COMM-314 Public Relations írás és kampányok, két félév a COMM-501 gyakorlatból, és a következő szabadon választható tárgyak egyike: COMM-321 válságkezelés, COMM-322 stratégiai eseménymenedzsment vagy ARTG-251 számítógépes alkalmazások a grafikai tervezésben.
Tanfolyam opciók
- COMM 101 Essentials of Digital Media, kreditek: 4
- COMM 102 Az Adobe Creative Suite módszerei, kreditek: 2
- COMM 131 Bevezetés az újságírásba, kreditek: 4
- COMM 141 sportjelentések, kreditek: 2
- COMM 142 Sportstatisztika, Kredit: 2
- COMM 190 Bevezetés a kommunikáció/médiaelméletbe, kreditek: 2
- COMM 191 Interperszonális kommunikáció, Kredit: 4
- COMM 192 Nyilvános beszéd, kreditek: 4
- COMM 194 Interkulturális kommunikáció, Kredit: 4
- COMM 201 Etika és vezetés, kreditek: 4
- COMM 202 digitális médiaelemzés, kreditek: 4
- COMM 211 Bevezetés a reklámozásba és a közkapcsolatokba, Köszönetnyilvánítás: 4
- COMM 215 Professzionális értékesítés, kreditek: 4
- COMM 231 Hírek tartalom és létrehozása, források: 4
- COMM 241 Sports Media Relations & Promotion, kreditek: 2
- COMM 242 sporthirdetés, kreditek: 2
- COMM 277 audiogyártás és médiateljesítmény, Szereplő: 4
- COMM 282 A digitális videógyártás alapjai, Szereplő: 4
- COMM 291 Kvalitatív kutatási módszerek, Kredit: 4
- COMM 311 Kutatási módszerek a reklámozásban, kreditek: 4
- COMM 314 Public Relations írások és kampányok, kreditek: 4
- COMM 315 Haladó professzionális értékesítés, kreditek: 4
- COMM 317 Advertising Creative Strategies, kreditek: 4
- COMM 321 Válságkezelés, Kreditek: 4
- COMM 322 stratégiai rendezvényszervezés, kreditek: 4
- COMM 331 Szerkesztés, Szerkesztők: 4
- COMM 379 kritikus megközelítések a játékhoz, kreditek: 4
- COMM 382 Középfokú digitális multimédiás termék, kreditek: 4
- COMM 384 Írás és tervezés képernyőre, kreditek: 4
- COMM 386 Mozgó grafika és animáció, Szereplő: 2
- COMM 391 csapatkommunikáció, kreditek: 4
- COMM 411 Public Relations Management, Kredit: 4
- COMM 418 hirdetési kampányok, jóváírások: 4
- COMM 435 Feature Writing, kreditek: 4
- COMM 481 médiatörvény, kreditek: 4
- COMM 482 Prof digitális multimédia gyártás, kreditek: 4
- COMM 499 kommunikációs tanulmányok kutatása, Kredit: 4
- COMM 500 Kommunikációs témakörök, Kredit: 2–4
- COMM 501 gyakorlat, kreditek: 1
- COMM 502 Egyéni vizsgálat, Kredit: 1–4
- COMM 503 kitüntetések tanulmánya, kreditek: 4
- COMM 504 szakmai gyakorlat, kreditpont: 1–8
A program eredménye
Tanulási célok
- A hallgatók képesek lesznek azonosítani, elmagyarázni és alkalmazni az elméletet.
- A hallgatók bemutatják a kommunikációs készségeket (szóbeli, vizuális, írásbeli és kutatási).
- A tanulók felismerik az etikai vonatkozásokat, és összekapcsolják azokat a különféle kontextusokkal.
- A tanulók fejlesztik és gyakorolják a kritikai gondolkodást.
Karrierlehetőségek
Kommunikációs végzettségűek a közelmúltban a következő cégeknél találtak munkát:
- ABC 27 WHTM
- Citigroup
- Comcast
- Fox 29 WTXF-TV
- Hollywood Media Corporation
- MediaPower
- National Geographic Society
- QVC
- Rocksztár San Diego
- Sapient Nitro
- Six Flags America
- Swarovski
- Tiffany & Co.
A frissen végzettek a következő helyen folytatták tanulmányaikat:
- pennsylvaniai Egyetem
- Bostoni Egyetem
- Colorado Állami Egyetem
- Denveri Egyetem
- Nyugat-Floridai Egyetem
- Pennsylvania Állami Egyetem
- Duke Egyetem
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Public Relations
- Erie, Amerikai Egyesült Államok
BA - Bachelor of Arts in Communication & Public Relations
- Geneva, Svájc
BA (Hons) Reklám, Public Relations és márkaépítés
- Flic en Flac, Mauritius