BA média menedzsment és digitális marketing
Fresenius University of Applied Sciences
Kulcs információ
Válasszon helyet
Campus helye
Cologne, Németország
Nyelvek
Német
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
6 - 7 félévben
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 795 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Oct 2024
* havi
Bevezetés
A marketing és a digitális média, valamint a reklám és a PR felébreszti szenvedélyét? Nagy érdeklődést mutat a kommunikáció és a média menedzsment, valamint a tartalom és a digitális marketing iránt? Ezután válassza a média menedzsment és a digitális marketing kurzust a Hochschule Fresenius . Készüljön fel a digitális gazdaságra ezzel az alapképzéssel, és tanulja meg a média sikeres használatát.
A média- és kommunikációs ipar gyorsan fejlődik: A technológiai fejlődés és a globális trendek tartósan befolyásolják kommunikációs magatartásunkat és médiafogyasztásunkat. Ebben a környezetben a kommunikációs és kreatív készségek iránti igény nagyobb, mint valaha. A médiamenedzsment és a digitális marketing (BA) diplománk ideálisan felkészíti Önt a nemzeti és nemzetközi marketing, kommunikáció és médiaipar karrierjének megkezdésére, és megnyitja az Ön számára a kapukat a vállalatok és ügynökségek világában.
Képtár
Belépők
Tanterv
Szerkezet és tartalom
A média menedzsment és a digitális marketing (BA) diplománkkal átfogó ismereteket és stratégiai kompetenciákat szerez a médiában és a digitális gazdaságban, valamint fontos gazdasági know-how-t, például az üzleti adminisztráció alapjait. Ez az alapképzés a Hochschule Fresenius nál az üzleti adminisztráció, a médiamenedzsment és a digitális marketing sikeres kombinációját kínálja.
A gyakorlati oktatási egységek és a cégekkel együttműködésben végzett projektmunka révén a médiamenedzsment tanfolyamon valós képet kaphatsz jövőbeni karrieredről a média- és kommunikációmenedzsment, valamint az online marketing területén. Megtanul magabiztosan kezelni az üzleti modellek változásait a digitális átalakulás összefüggésében, valamint koncepcionális és stratégiai megoldásokat kidolgozni.
tartalom
A Médiamenedzsment és Digitális Marketing (BA) alapképzés olyan területeken nyújt részletes ismereteket, mint a kommunikációmenedzsment, a médiagazdaságtan, a digitális marketing és a médiapszichológia. A digitális átalakulás mindig fontos szerepet játszik. Médiamenedzsment és digitális marketing (BA) tanulmányaiban például digitális üzleti modellekkel, digitális csatornák kommunikációs tervezésével, közösségi média menedzselésével és weboldalak készítésével is foglalkozni fog.
Gazdasági alapismeretek
- Business Administration
- Nemzetközi és interkulturális menedzsment
- közgazdaságtan
- üzleti jog
- Adattudomány és adatelemzés
- Statisztikai módszerek
Médiakezelés és digitális menedzsment
- Digitális átalakulás
- Média és kommunikáció pszichológia
- Médiagazdaság
- Digitális vállalkozás és innovációk
- Marketing és piackutatás
- Média és kommunikáció menedzsment
- Online marketing és online üzlet
- Közösségi média és tartalommarketing
- médiatörvény
Módszertani kompetencia
- Tudományos munka
- Média gyakorlat (videó, film és online)
- Digitális termékmenedzsment
- Projektmenedzsment és prezentációs technikák
- Gyakorlati projekt
fókusz
Különösen érdekli ezen területek valamelyike? Az online marketing vagy inkább a média- és kommunikációmenedzsment lenyűgözi? A negyedik és az ötödik félévben egy-egy szakot és specializálódást fogsz végezni. Ön választja az első fókuszt a Médiamenedzsment és Digitális Marketing (BA) szakon. A második fókuszban más tanfolyamokat is választhat hálózatunkból. Opcionálisan választhat egy harmadik fókuszt.
A médiamenedzsment alapképzéshez a következő szakirányokat kínáljuk:
Film és videó gyártás
A mozgóképek ma a kommunikáció legfontosabb eszközei. A fókusz egy ígéretes film- és videóprodukció alapjait ismerteti meg. Széleskörű ismereteket szerezhet a tartalomfejlesztés, a történetmesélés és a filmes megvalósítás (kamera, világítás, rendezés és utómunka) területén. Azt is megtudhatja, hogyan lehet sikeres a mozgóképek gyártásirányítása digitális értékesítési struktúrákhoz.
Digitális és közösségi média menedzsment
A digitális és közösségi média menedzsmentre fókuszálva a digitális marketing központi irányítási feladataival fogsz foglalkozni. Ez magában foglalja az online marketing és a közösségi média menedzsment stratégiák kidolgozását, valamint a digitális transzformációt célzó projektek koncepcióját. Ezután elméleti tudását esettanulmányokban alkalmazza.
event management
Hogyan tervezik és valósítják meg a sikeres rendezvényeket? Ennek a kérdésnek szenteli magát a rendezvényszervezés fókuszában. Foglalkozni fog az eseménystratégiákkal, valamint a rendezvények tervezésével, megvalósításával és koncepciójával, és a gyakorlatból vett valós példák segítségével belemegy az operatív megvalósításba.
Vállalati kommunikáció és ügynökségmenedzsment
Ennek a fókusznak a középpontjában a médiatervezés folyamata áll, amelynek középpontjában a vállalatok és a klasszikus ügynökségi menedzsment áll. Megtanulja, hogyan dolgozzon ki multimédiás koncepciókat digitális és analóg csatornákhoz, és foglalkozzon a kommunikációs hatások kutatásának modelljeivel és módszereivel.
szemesztert külföldön
A nemzetköziség különösen fontos szerepet játszik a digitális gazdaságban. Támogassa médiamenedzsment- és digitális marketing tanulmányait nyelvtanfolyamokkal vagy külföldi tartózkodással. Hochschule Fresenius médiamenedzsment és digitális marketing tanfolyama során lehetőséged nyílik egy integrált szemesztert külföldön teljesíteni. Ez elviheti New Yorkba vagy Sanghajba a 4. vagy 5. félévben. A legjobb az egészben: Nem veszítesz időt, mert a külföldi szemesztert beépítik a Médiamenedzsment és Digitális Marketing alapképzés rendes kurzusába. A Hochschule Fresenius visszamenőleg jóváírja az összes külföldön szerzett kreditpontot.
Sydney - Sydney Műszaki Egyetem (UTS)
Jelentősebb
Nemzetközi szervezeti pszichológia és tanácsadás
New York - Berkeley Főiskola és Pace Egyetem
Major szakirányokon
- Nemzetközi emberi erőforrás menedzsment
- Nemzetközi marketing menedzsment
- Nemzetközi pénzügyek és számvitel
Sanghaj - Sanghaji Egyetem
Major szakirányokon
- Nemzetközi vezetés
- Fogyasztói, piaci és médiapszichológia
Karrierlehetőségek
Karrier kilátások
A médiapiac és a digitális üzletág folyamatosan fejlődik. A digitális technológiák által vezérelve új minősítési profilok és követelmények vonatkoznak a szakértőkre az iparágban. A know-how, különösen az online marketing és a közösségi média területén, valamint a stratégiai készségekre van igény – és nem csak a hagyományos médiavállalatoknál. A sikeres média, kommunikáció és digitális menedzsment napjainkban minden vállalat egyik alapvető feladata és kihívása.
Ezért számos izgalmas álláslehetőség kínálkozik a médiamenedzseri diplomával rendelkezők számára, például a következő vállalati részlegeknél és ügynökségeknél:
- Belső és külső kommunikáció
- A közösségi média kezelése
- Kommunikációs, PR és reklámügynökségek
- Belső videógyártás és mozgóképkezelés
- Marketing / digitális marketing
- Üzleti tanácsadás
- Online és digitális gazdaság
- Kongresszus és rendezvényszervezés
- függetlenség