BA menedzsmentből humánerőforrás menedzsmenttel
Global College Malta
Kulcs információ
Campus helye
Il-Kalkara, Málta
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
36 hónapok
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 5 400 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Mar 2024
Bevezetés
Ez a kurzus célja, hogy javítsa és fejlessze a tanulók általános és humánerőforrás-gazdálkodási ismereteit, készségeit és alkalmasságát azáltal, hogy interaktív előadásokon, esetmegbeszélő műhelymunkákon, szerepjátékokon és önálló tanulási gyakorlatokon keresztül megadja nekik a kulcsfontosságú inputokat az érintett területeken. A program teljes munkaidőben valósul meg minden kulcsfontosságú területen diákközpontú tanulási megközelítés segítségével. Az egész program rendkívül interaktív, és várhatóan gazdagítja a hallgatók tudását a legfontosabb vezetői területeken; élesíteni vezetői készségeiket; és szakmai kompetenciájukat fokozzák a mai rendkívül dinamikus üzleti környezetben.
Díjátadó Testület
Global College Malta A Máltai Továbbképzési és Felsőoktatási Hatóság (MFHEA) felsőoktatási intézményként engedélyezte. A Global Malta által biztosított összes kurzus akkreditált és/vagy elismert, és így hozzá van rendelve az MQF/EKKR-hez.
Képtár
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
Tanterv
EQF/ MQF szint
6 – (Európai/Máltai Képesítési Keretrendszer).
ECTS
Ahhoz, hogy a hallgatók 180 ECTS-t teljesítsenek, sikeresen teljesítsék az összes modult, hogy megszerezzék a BA menedzsment és humánerőforrás menedzsment BA fokozatot.
Modulok
BAM 101 | A menedzsment alapjai | 15 |
BAM 102 | Közgazdaságtan | 15 |
BAM 103 | Számvitel és Pénzügy | 15 |
BAM 104 | Kvantitatív módszerek és kutatás | 15 |
BAM 201 | Szervezeti magatartás/és EEM | 15 |
BAM 202 | Alkalmazott fejlesztés | 15 |
BAM 203 | Stratégiai menedzsment | 15 |
BAM 204 | Kognitív pszichológia | 15 |
BAM 301 | Nemzetközi vezetőség | 15 |
BAM 302 | Nemzetközi HRM | 15 |
BAM 303 | Kutatási módszerek | 10 |
BAM 304 | Értekezés | 20 |
Tanulmányi mód
Esti osztályok.
Értékelés
A kurzus értékelését úgy tervezték, hogy a tanulók tanulási folyamatának szerves részét képezze, és erősítse és megerősítse tudásukat, készségeiket és kompetenciáikat. Emellett a kutatási és tudományos készségek fejlesztése szerves részét képezi az értékelési stratégiának és gyakorlatnak.
Formatív visszajelzést kapnak a hallgatók az önreflexió, a kortárscsoport és az oktatói visszajelzések kombinációja révén.
A szummatív értékelések mérik, hogy a hallgatók milyen mértékben érték el a modulok tanulási eredményeit.
A modulokon belüli értékelés különféle formákban történik, beleértve a tanfolyami feladatokat, jelentéseket, prezentációkat, vizsgákat és a dolgozatot. Az egyes modulok értékelési eljárásainak részletes leírása az egyedi modul specifikációjában található.
A kurzus során a hallgatók személyes fejlődésük részeként bőséges lehetőséget kapnak átadható készségeik fejlesztésére. Emellett a hallgatók kutatási készségeiket is fejlesztik.
A Dolgozat kivételével minden modult összegző/modul végi írásbeli dolgozatok és formáló/folyamatos értékelés (legfeljebb 50%-os) kombinációjával értékelünk.
A folyamatos értékelés a tanítási és tanulási megközelítések kombinációjával történik, beleértve:
- Esettanulmányok
- Projekt munka
- Csapat/csoportos gyakorlatok
A hallgatók szóbeli és írásbeli visszajelzést kapnak a folyamatos értékelésről, és adott esetben a bevezetett stratégiákról annak biztosítására, hogy teljes mértékben felkészüljenek a kurzus értékelésére.
Tananyag
Minden diák hozzáférhet az EBSCO-hoz, a világ legnagyobb online könyvtárához, a Moodle-hoz az órai jegyzetekhez és a Turnitinhez a feladatok feltöltéséhez.