BA kommunikációs tervezés
IED – Istituto Europeo di Design Milan
Kulcs információ
Campus helye
Milan, Olaszország
Nyelvek
Olasz
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 18 200
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
16 Oct 2024
Bevezetés
Ez a tanfolyam az olasz nyelvben található.
A kommunikációs dizájn hároméves kurzusa stratégiai, kulturális és operatív előkészítést biztosít a jövőbeli tervezők számára a kommunikáció területén.
A kortárs kommunikációs forgatókönyv nagyon szakosodott szakembereket igényel, akik képesek a multidiszciplináris megközelítésre, a technológia kezelésére és a kreativitás és a stratégiai gondolkodás közötti állandó egyensúly fenntartására.
A kurzus négy specializációt kínál: kommunikációs menedzsment , a márka identitásának irányítása fejlesztési stratégiák és kommunikációs tervek révén; Event és PR, a termékekkel kapcsolatos események megtervezéséhez és megvalósításához, vagy a márkák vagy projektek értékének megteremtéséhez. Copywriting és Content Design, a vizuális vagy szöveges mesemondás előállításához, amely összhangban kell lennie a választott online és offline médiával; Art Direction, expresszív és márkára orientált ikonográfiai nyelvek irányítására és létrehozására.
Szakmai lehetőségek - digitális PR, rendezvényszakértő, projektmenedzser, szövegíró, tartalomszakértő, kreatív szakember, fiókkezelő, közösségi menedzser, szerkesztő, művészeti igazgató.
A kommunikációs tervezés folyamatosan növekvő és fejlődő téma, amint azt a márka-kezdeményezések stratégiai tervezésével kapcsolatos folyamatok jelentősége is mutatja.
A piac rugalmas szakembereket igényel, akik képesek a multidiszciplináris megközelítésen dolgozni, és fenntartani az egyensúlyt a stratégiai gondolkodás és a kreativitás között.
Módszertan és struktúra - A didaktikai módszertan a kreativitás, a technológia és a kísérletezés szinergiáján alapul, az elméleti tudományok kombinációjával és a tanulással.
A kurzus bemutatja a közös tudományágat érintő megközelítéseket és a vertikális utakat, amelyek célja konkrét készségek biztosítása. Keresztirányú tanítások révén a hallgatók szociokulturális, technikai és módszertani ismereteket szereznek; profi eszközöket tanulnak, és időközben személyes tehetségüket és kreativitást fejlesztik. Megtanulják, hogyan használják a kutatást és a kísérletezést a kreatív folyamaton belül annak érdekében, hogy megtalálják saját tervezési identitását.
A kommunikációs terület, a szakmák, a szereplők és az esetleges alkalmazások széles körű áttekintése révén, melyet az első év során biztosítanak, a hallgatók képesek szakterületet választani.
A második év során a hallgatók a szakterületek által igényelt készségekre összpontosítanak: a stratégiai Pathways Communication Management és Event és PR, valamint a kreatív Copywriting és Content Design és Art Direction.
A harmadik évben a hallgatók javítják a projekt kidolgozásához és kommunikációjához szükséges eszközök ismeretét, megvalósítva az elméleti lépéseket a koncepciótól a végső megvalósításig.
A hallgatók konkrétan foglalkoznak a multidiszciplináris kísérletezéssel, amelynek csúcspontja a végső projekt, amely a kutatásban és a laboratóriumban szimbolizálja a valós szakmai gyakorlatot.