BA kitüntetéssel marketing
Middlesex University Dubai
Kulcs információ
Campus helye
Dubai, Egyesült Arab Emírségek
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
AED 167 100 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Jan 2025
* teljes díj
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Díjnyertes marketing tanfolyamok hírnevét képviselik a kiválóság oktatásában. A virágzó üzleti iskolánk alapján a vezető tudósok támogatását fogják élvezni, akik megtanítják, hogy kritikusan gondolkodjon a marketing gyakorlatáról a 21. századi kontextusban. Ön diplomáját, mint független marketing szakember, alapozva egy sor magas szintű marketing ismeretek, párosulva a tapasztalat és a magabiztosság, hogy virágozzon.
Soha nem volt még izgalmasabb idő, hogy marketing szakember legyen; amikor a digitális és a szociális média összeolvad a hagyományos kommunikációs módszerekkel, megváltoztatva a vállalkozások működését. Fokozatunk egy lépést jelent az izgalmas karrier felé számos tudományágban, beleértve a márkázást, az ügyfélkapcsolat-marketing, a nemzetközi marketing, a reklám, a közönségkapcsolatok, az értékesítés és az események menedzsmentjeit.
Miért tanulmányozza a BA kitüntetésekkel kapcsolatos marketingjét?
Middlesex University Dubai lehetőséget ad a hallgatók számára, hogy három év alatt elkapja a marketing kitüntetést. A marketing szakirányú képesítései olyan ismeretekkel rendelkeznek, amelyek a marketing szakembereknek szükségesek a termékek és szolgáltatások hatékony kezeléséhez és forgalmazásához, valamint az ügyfelek igényeinek kielégítéséhez, a globalizált és versenyképes üzleti környezetben. A program felépítése lehetővé teszi a hallgatók számára az elméleti és gyakorlati marketing ismeretek széles skálájának fejlesztését, ideértve a következőket: Piackutatás, termék- és szolgáltatásfejlesztés, (nemzetközi) marketingstratégia, e-marketing, márkanév, kapcsolatkezelés és promóció. Az ilyen ismeretekre és készségekre szükség van ahhoz, hogy hatékonyak legyenek a szakmai környezetben. Mint tudod, a hatékony marketing nélkülözhetetlen minden sikeres szervezet számára. Szakembereinkkel olyan szakemberré válhat, aki magabiztosan vezethet és fejleszthet innovatív marketing kampányokat egy globalizált üzleti környezetben.
A Chartered Institute of Marketing (CIM) a világ minden táján a marketingszakemberek vezető szakmai szervezete, amelynek célja a marketing szakma fejlesztése, a szakmai színvonal fenntartása és a marketing szakemberek készségeinek fejlesztése. A Middlesex Egyetem egyesítette erőit a CIM-mel, hogy diákjainknak lehetőséget biztosítsanak arra, hogy a Graduate Gateway programja révén megszerezzék a CIM szakmai képesítéseit. A CIM képesítéseket a munkaadók nagyon igényelik, és a Graduate Gateway a saját diplomáink mellett biztosítja, hogy felkészítsük a hallgatókat a legjobb lehetőségekre a sikeres marketingkarrier számára.
Programtartalom
A tanfolyam célja a tudás bővítése a marketing három kulcsfontosságú területén: a fogyasztók viselkedése, marketingkutatás és a márkák kezelése.
Az 1. évben ; akkor tanulmányozza a marketing elméletét és gyakorlatát, a piaci intelligenciát, a személyes és szakmai fejlődést, valamint az üzleti pénzügyi szempontokat.
A 2. évben a márkamenedzsmentre, a fogyasztói magatartásra, a marketingkutatásra és a vállalkozói készségre, valamint a kisvállalkozások marketingjére koncentrál.
A 3. évben három kötelező modult fog tanulni a marketingstratégia és -tervezés, az e-marketing és a szociális média, valamint a nemzetközi marketing terén, amelynek célja a készségeid és ismereteid továbbfejlesztése a karrierje meghökkentése érdekében. Emellett választhat egy lehetőséget a speciális marketing modulok szélesebb listájából, beleértve a közvetlen és ügyfélkapcsolat-marketing, a kreatív hirdetés és promóció, valamint a szolgáltatások marketing menedzsmentjét.
A modulra és a programra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, és változhatnak.
Megjegyzés: Mind a központi, mind az opcionális modulokat folyamatosan frissítjük és felülvizsgáljuk. A legtöbb akadémiai programhoz hasonlóan, kérjük, ne feledje, hogy lehetséges, hogy egy adott modult sem kínálnak egy adott évben, mert túl kevés hallgató választja azt. A Middlesex University fenntartja a jogot a tanfolyamok vagy modulok megváltoztatására vagy visszavonására.
1. év
- Marketing eszközök és elemzés (15 kredit) - kötelező
- Marketingfinanszírozás (15 kredit) - kötelező
- Kreativitás és kommunikáció (30 kredit) - Kötelező
- Fogyasztói magatartás (30 kredit) - kötelező
- Marketingelmélet és gyakorlat (30 kredit) - kötelező
2. év
- Tartalommarketing és médiaszerkesztés (15 kredit) - kötelező
- Digitális marketing (30 kredit) - kötelező
- Marketingkutatás és betekintés (30 kredit) - kötelező
- Márkamenedzsment (15 kredit) - kötelező
- Reklám és értékesítésösztönzés (15 kredit) - választható
- Vállalkozói marketing (15 kredit) - választható
- Ügyfél-elkötelezettség-marketing (15 kredit) - választható
- Új termékfejlesztés és innováció (15 kredit) - opcionális
3. év
- Globális és kultúrák közötti marketing (15 kredit) - kötelező
- Szolgáltatások marketing menedzsment (30 kredit) - kötelező
- Marketingstratégia és tervezés (30 kredit) - kötelező
- Marketing tanácsadási projekt (15 kredit) - választható
- Digitális kampánytervezés és elemzés (15 kredit) - opcionális
- Divatmarketing (15 kredit) - opcionális
- Új vállalkozás létrehozása (15 kredit) - opcionális
- PR és vállalati hírnév (15 kredit) - választható
- Közösségi média és vírusmarketing (15 kredit) - opcionális
- Marketing szakmai gyakorlat (30 kredit) - választható
Lukas / Pexels
Tanítás
Az órákat a Dubai Knowledge Park campuson tartjuk vasárnaptól csütörtökig 8: 30-18: 30 között. További munkamenetekre a hétvégi vagy ünnepi időszakokra kerülhet sor, és várhatóan előre értesítést kap ezekről.
A program részeként aktívan részt vesz egy sor tanulási, oktatási és értékelési megközelítésben. Ezek a megközelítések biztosítják az ön részvételét és elkötelezettségét azáltal, hogy a tanulás középpontjába helyezik. Aktív szerepet kell vállalnia a tanulási tevékenységekben és a többi hallgatóval való kapcsolattartásban, mind egyénileg, mind együttműködésben. A karok egyre inkább használják a meglévő és a kialakulóban lévő technológiákat, és a programod megkönnyíti a különféle médiumok és online eszközök használatát (Saját tanulás az UniHub-on, podcastok, wikik stb.), Amelyek lehetővé teszik az online források és tananyagok sokféleségének elérését. Az e-tanulásban való részvétel révén olyan készségeket is fejleszthet, amelyek nélkülözhetetlenek a tanuláshoz, és amelyeket a munkaadók nagyra értékelnek. Ilyen készségek, beleértve a rugalmasságot, a kommunikációt, az informatikai készségeket és a csapatmunkát.
Belépési követelmények
Olyan hallgatókat fogadunk el, amelyek sokféle belépési képesítéssel rendelkeznek és eltérő háttérrel rendelkeznek. A belépéshez általában a következő nemzetközi képesítéseket kell fontolóra venni:
- A Middlesex Egyetem Nemzetközi Alapítvány programja (IFP)
- A Middlesex Egyetemi Nemzetközi Alapítvány Program (IFP) sikeres befejezése *** (más egyetemek / főiskolák / intézetek egyenértékű programjai kerülnek mérlegelésre).
- Indiai középiskolai bizonyítványok
- A CBSE / ISC bizottságok / NIOS / Állami Ágyak Testületei által kiállított indiai középiskolai bizonyítványok mérlegelhetők: teljes besorolásuk legalább 60%.
- Brit A-szintek
- Legalább kettő, legfeljebb három alany, B, B, C fokozattal (három alany) vagy A *, A * (két alany)
- Nemzetközi Érettségi
- A teljes IB oklevélnek teljesítenie kell. Bizonyos esetekben a jelentkezőknek bizonyos tantárgyakat is meg kell tanulniuk általános vagy magasabb szintű szinten. Ha nem biztos a képesítései megfelelőségében, vagy segítségre van szüksége a jelentkezésében, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
- GCSE
- Azok a hallgatók, akik elvégezték a GCSE-jüket, csatlakozhatnak a Nemzetközi Alapítvány programunkhoz - egyéves programhoz, amely felkészíti a hallgatókat az egyetemi programokba való belépésre. Felhívjuk figyelmét, hogy a hallgatóknak meg kell felelniük a brit AS és A szintű belépési követelményeknek ahhoz, hogy bármelyik hallgatónk első évébe bekerülhessen.
- Egyesült Arab Emírségek általános középfokú oklevele
- Az Egyesült Arab Emírségek általános középfokú okleveles vizsga 12. osztálya (Tawjihiya), valamint a Middlesex Egyetemi Nemzetközi Alapítvány Program (IFP) *** vagy azzal egyenértékű programok sikeres befejezése
- Pakisztáni Nemzeti Tanterv
- Az 1. év vége egy elismert középiskolai posztintézményben (egyetem / főiskola). Az FSC / HSC sikeresen befejezett pályázóit felveszik a Middlesex Egyetem Nemzetközi Alapítvány Programjába (IFP) ***
- Iráni előtti egyetemi tanúsítvány
- A középiskolai végzettséggel rendelkező hallgatók befogadása a Nemzetközi Alapítvány Programba (IFP) ***
- Nigériai Senior School Leaving Certificate
- A pályázók bekerülnek a Nemzetközi Alapítvány Programba (IFP) ***
- Oroszország, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Kirgizisztán, Türkmenisztán, Tádzsikisztán és Üzbegisztán nemzeti tanterve
- Oroszország, Azerbajdzsán, Kazahsztán, Kirgizisztán, Türkmenisztán, Tádzsikisztán és Üzbegisztán országos nemzeti tanterve: A jelöltek bekerülnek a Nemzetközi Alapítvány Programjába (IFP) ***
- Nyugat-afrikai GCE
- A pályázók bekerülnek a Nemzetközi Alapítvány Programba (IFP) ***
- Amerikai középiskolai diploma
- Az amerikai középiskolai végzettséggel rendelkező hallgatók csatlakozhatnak Alapítványunk programjához. Azonban, ha az amerikai középiskolai diploma megszerezte az egyetemen megkövetelt GPA és SAT, illetve ACT vagy AP pontszámokat, akkor valószínűleg jogosult lehet a hallgatói program 1. évére közvetlenül belépni. Ha nem biztos a képesítései megfelelőségében, vagy segítségre van szüksége a jelentkezésében, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
- BTEC 3. szint
- A BTEC 3. szintű képesítései ***** (Nationals néven ismert képesítési csomag) megfontolható egy egyetemi programba való közvetlen belépés céljából
- ***** A BTEC képesítések (QCF) (Nemzetiség néven ismert képesítési csomag) egyedül és más képesítésekkel kombinálva is elfogadhatók. A jelentkezők várhatóan diplomát vagy kibővített diplomát szereztek. A bizonyítványt, a másodlagos oklevelet és a 90 hitelképességű oklevelet várhatóan legalább a diplomával megegyező módon kell tanulmányozni (például a kiegészítő oklevelet diplomával vagy két GCE A szinttel kombinálva kell felajánlani).
Megjegyzés: A Nemzetközi Alapítvány Program (IFP) egyéves program, amely felkészíti a hallgatókat az egyetemi programokba való belépésre
Ez a lista csak néhány képesítést mutat. Ha középiskolai rendszere nem jelenik meg itt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Felvételi Irodánkkal, és tovább tudjuk tanácsolni.
Angol nyelvi követelmények (egyetemi hallgató)
A Middlesex University Dubai összes programját angol nyelven tanítják, és az angol nyelvű országokon (például az Egyesült Királyságban, az Egyesült Államokban, Kanadában, Angliában, Írországban, Ausztráliában és Új-Zélandon) kívüli korábbi iskolai végzettséggel rendelkező hallgatóknak igazolniuk kell az angol nyelvtudást az alábbiak szerint: :
- IELTS Academic: 6,0 (mindegyik sávon legalább 5,5)
- TOEFL internetes alapú: 72 (17 hallgatás és írás, 20 beszéd és 18 olvasás)
- PearsonPTE Tudományos: 51
Ezen túlmenően az alábbi képesítéssel rendelkező hallgatók tekinthetők teljesítőknek az angol nyelvi követelményeknek:
- GCSE / IGCSE / O-szintű angol (első vagy második nyelvként): C vagy magasabb fokozat
- CBSE / ISC igazgatóság / NIOS / Minden állami testület: Minimum 65% -os fokozat angol nyelven
- Nemzetközi érettségi: Minimum 5 fokozat angolul A1 (standard vagy magasabb szint) IB kategóriában VAGY minimum 5 fokozat angol nyelven B (magasabb szint)
- Nyugat-afrikai / nigériai tanterv (WAEC / WASSCE / SSSCE): Minimális besorolás: „C6“
Jövőbeli karrier és foglalkoztathatóság
A BA Honours Marketing diplománk felkészíti Önt a marketing karrier széles körére vagy a továbbtanulásra posztgraduális szinten. A marketing diploma számos karrierlehetőséget nyit meg a marketing minden vonatkozásában, beleértve; marketing kutatás, termékfejlesztés, márkanevek kezelése, integrált marketing kommunikáció és kiskereskedelem.
Képtár
Belépők
Tanterv
Programtartalom
A tanfolyam célja a tudás bővítése a marketing három kulcsfontosságú területén: a fogyasztók viselkedése, marketingkutatás és a márkák kezelése.
Az 1. évben ; akkor tanulmányozza a marketing elméletét és gyakorlatát, a piaci intelligenciát, a személyes és szakmai fejlődést, valamint az üzleti pénzügyi szempontokat.
A 2. évben a márkamenedzsmentre, a fogyasztói magatartásra, a marketingkutatásra és a vállalkozói készségre, valamint a kisvállalkozások marketingjére koncentrál.
A 3. évben három kötelező modult fog tanulni a marketingstratégia és -tervezés, az e-marketing és a szociális média, valamint a nemzetközi marketing terén, amelynek célja a készségeid és ismereteid továbbfejlesztése a karrierje meghökkentése érdekében. Emellett választhat egy lehetőséget a speciális marketing modulok szélesebb listájából, beleértve a közvetlen és ügyfélkapcsolat-marketing, a kreatív hirdetés és promóció, valamint a szolgáltatások marketing menedzsmentjét.
A modulra és a programra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, és változhatnak.
Megjegyzés: Mind a központi, mind az opcionális modulokat folyamatosan frissítjük és felülvizsgáljuk. A legtöbb akadémiai programhoz hasonlóan, kérjük, ne feledje, hogy lehetséges, hogy egy adott modult sem kínálnak egy adott évben, mert túl kevés hallgató választja azt. A Middlesex University fenntartja a jogot a tanfolyamok vagy modulok megváltoztatására vagy visszavonására.
1. év
- Marketing eszközök és elemzés (15 kredit) - kötelező
- Marketingfinanszírozás (15 kredit) - kötelező
- Kreativitás és kommunikáció (30 kredit) - Kötelező
- Fogyasztói magatartás (30 kredit) - kötelező
- Marketingelmélet és gyakorlat (30 kredit) - kötelező
2. év
- Tartalommarketing és médiaszerkesztés (15 kredit) - kötelező
- Digitális marketing (30 kredit) - kötelező
- Marketingkutatás és betekintés (30 kredit) - kötelező
- Márkamenedzsment (15 kredit) - kötelező
- Reklám és értékesítésösztönzés (15 kredit) - választható
- Vállalkozói marketing (15 kredit) - választható
- Ügyfél-elkötelezettség-marketing (15 kredit) - választható
- Új termékfejlesztés és innováció (15 kredit) - opcionális
3. év
- Globális és kultúrák közötti marketing (15 kredit) - kötelező
- Szolgáltatások marketing menedzsment (30 kredit) - kötelező
- Marketingstratégia és tervezés (30 kredit) - kötelező
- Marketing tanácsadási projekt (15 kredit) - választható
- Digitális kampánytervezés és elemzés (15 kredit) - opcionális
- Divatmarketing (15 kredit) - opcionális
- Új vállalkozás létrehozása (15 kredit) - opcionális
- PR és vállalati hírnév (15 kredit) - választható
- Közösségi média és vírusmarketing (15 kredit) - opcionális
- Marketing szakmai gyakorlat (30 kredit) - választható
Karrierlehetőségek
A BA Honours Marketing diplománk felkészíti Önt a marketing karrier széles körére vagy a továbbtanulásra posztgraduális szinten. A marketing diploma számos karrierlehetőséget nyit meg a marketing minden vonatkozásában, beleértve; marketing kutatás, termékfejlesztés, márkanevek kezelése, integrált marketing kommunikáció és kiskereskedelem.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA (Hons) Business (marketing) (feltöltés)
- Online
Marketing Menedzsment BA kitüntetések
- London, Egyesült Királyság
- Online
Global Marketing Menedzsment Bachelor diploma
- Valencia, Spanyolország