BA kitüntetések a digitális médiában
York University - School of the Arts, Media, Performance & Design
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő, Részidő
Tandíjak
CAD 7 037 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Belföldi díjak: 7037 USD. Nemzetközi díjak: 32 416 USD. Teljes munkaidő
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A digitális médiát a Computational Arts (Művészeti, Média-, Teljesítmény- és Tervezőiskola), valamint az Elektrotechnika és Számítástudomány (Lassonde Műszaki Iskola) kínálja együtt, összevonva a művészetet és a médiát a mérnökséggel. A programban a hallgatók a kódot és a programozást használják a kreatív kifejezés kifejezéséhez olyan formákban, mint a játékok, az elmélyítő és a 3D-s környezetek, a tárgyak internete (IoT), az interaktív teljesítmény és az adatok megjelenítése.
A digitális médiában végzett munka a digitálisan támogatott média jelenlegi és kialakuló formáinak széles skálájára összpontosít, olyan alkalmazásokkal, amelyek a szoftverfejlesztéstől a videojátékokig és az interaktív médiaművészetig terjednek. A Digital Media elnevezés tükrözi a vizsgálati terület szélességét és hibrid jellegét, amely a számítástechnika és a művészet módszereit és elméleteit alkalmazza a kortárs digitális médiában található formák sokaságának tervezésében, megvalósításában, értékelésében és tanulmányozásában.
A digitális média reagál a művészet és a tudomány gyakorlatának és módszertanának hibridizációja iránt világszerte kialakult érdeklődésre. A hallgatók olyan megosztott környezetben dolgoznak, amely lehetővé teszi számukra a számítástechnika és a művészeti gyakorlat szaktudásának fejlesztését, a csapatban végzett munkát és az interdiszciplinaritás fejlesztését. A digitális médiában a hallgatók integrálják a kritikus művészeti diskurzust és tudományos kutatásokat, széles körben alkalmazva a holnap kreatív iparágait, ideértve a következő generációs teljesítményt, a képernyőket, a vegyes valóságot, az informatikát, az adatmegjelenítést, a játékokat, a mobilalkalmazások fejlesztését és az új kortárs művészeti formákat.
A programban a hallgatók egy 18 hónapos közös maggal kezdenek, majd érdekeiknek és céljaiknak megfelelően három ág egyikébe tagolódnak. A felső tagozaton a hallgatók önállóan dolgoznak, és ambiciózus csoportos projektekben működnek együtt, lehetővé téve számukra egyéni érdekeik érvényesítését és értékes, nagyszabású fejlesztési készségek megszerzését. Amellett, hogy az élvonalbeli technológiával mélyreható ismereteket szereznek, a hallgatók a munka jövőjével kapcsolatos kreatív készségekkel rendelkeznek, beleértve a számítási gondolkodást, az érzékalkotást, az ellenálló képességet, a csapatmunkát és az ember-gép együttműködést.
Főbb
A legfontosabb 6 ok az alkalmazásra
- Ontario egyetlen diplomája, amely integrálja a művészetet, az informatikát és a mérnököt.
- Ismerje meg a számítási gondolkodást, a csapatmunkát, az ellenálló képességet és a jövőre vonatkozó készségeket.
- Fedezze fel a kreatív kifejezést az innovatív technológia segítségével.
- Szakmai szakmai lehetőségek a Lassonde Co-op irodáján keresztül.
- Munka csúcskategóriás kutatólaboratóriumokban és korszerű tantermi létesítményekben.
- Nagyszerű karrierlehetőségek.
Az első 18 hónap
A közös mag
A program első 18 hónapjában a Digitális Média program hallgatói teljesítenek egy közös alaptantervet, amely a Számítógépes Művészetek, Számítástechnika és Villamosmérnök tanfolyamok keverékéből épül fel. Az olyan témák, mint az interaktív művészet, a programozás és a kritikai tanulmányok, a hallgatók számára megadják az elméleti és gyakorlati hátteret, amely a program, valamint a szakterület jövőjéhez szükséges.
Második-négy év
Második évük során a hallgatók érdeklődésüknek és céljaiknak megfelelően három irányzat közül választhatnak. A Digital Media Game Arts stream a játékelmélet, -tervezés és -fejlesztés vonzza a hallgatókat a játékfejlesztés és -tervezés élvonalbeli és jövőbeli területein. az elsődleges kifejezési mód, és a Digitális Média Fejlesztése a szakterület technikai oldalára irányul, mélyebb elmélyüléssel a számítástechnikába átjutó területeken, például az alacsony szintű számítógépes grafikus csővezetékeken és a játékmotorok fejlesztésén. Ezek a folyamok a programon keresztül mutatják be az Pathways azzal a céllal, hogy kiemeljék a tágabb tanulmányi területeket. Minden adatfolyam lehetőséget nyújt a hallgatóknak arra is, hogy a hallgatók kombinálhassák más áramlatok elemeit, valamint az AMPD és a York Egyetem tanfolyamaiból, hogy tanulmányaikat sajátos igényeiknek megfelelően alakítsák ki.
Kombinálja a játéktervezés és -fejlesztés iránti szeretetét a játék jövőbeni formáival és összefüggéseivel - Digital Media Game Arts
A videojátékok a 21. század meghatározó kulturális formája. A Digital Media Games Arts stream széles körű és előremutató perspektívát mutat a játékoktatásra, számos szállítási platform feltárása révén. A Digital Media Game Arts stream-ben a hallgatók elsajátítják a játék fejlesztésének és tervezésének készségeit koncepciótól kezdve a gyártásig. A hallgatók gyakorlati tapasztalatokat szereznek a professzionális játékmotorokkal való munka terén, a munka terjesztésével a különböző platformokon és kulturális kontextusokban (mobil média, webalapú, galéria, városi játékok stb.), Olyan megközelítéssel, amely magában foglalja az interdiszciplináris együttműködést és az új határokat a játék. Ezenkívül a Digital Media Game Arts Stream új és élvonalbeli trendeket vizsgál a videojátékok fejlesztésében, például az alt játék, a furcsa játékok, a Not Games és a városi játékok területén, ahol a játékok és a játékmenet lehetőségei és határai felmerülnek megtámadta és tesztelte.
Érdekelne a technológia mint kifejező médium felfedezése? - Digitális média művészetek
A Digital Media Arts adatfolyam a digitális média teljesítményének és művészi kifejezésének létrehozására összpontosít a technológián keresztül. A digitális teljesítmény, a fizikai számítás és gyártás, valamint a vegyes valóság kínálatának keverékével a program a virtuális és a fizikai közötti tereket lakja be, ösztönözve a zökkenőmentes folytonosságot a virtuális valóság és az általunk lakott világ között. Miközben nagyobb hangsúlyt fektet az AMPD kínálatára, a Digital Media Arts adatfolyam hangsúlyozza a kreatív kódolás, a számítási és a rendszerszemléletű gondolkodás mint kreatív kifejezésmódszer használatát. A Digital Media Arts adatfolyam a három adatfolyam közül a legtöbb rugalmasságot kínálja. A hallgatók számos érdeklődési kört folytathatnak a kreatív technológiától a művészekig, akik az új média és az új kortárs művészeti formák élvonalát kutatják.
Meg akarja teremteni a digitális média eszközök és technológiák jövőjét? - Digitális média fejlesztése
Nagyobb hangsúlyt fektetve az elektrotechnika és a számítástechnika kínálatára, a Digital Media Development stream a digitális média gyakorlatát támogató alapvető eszközök és technológiák tervezésére összpontosít. Ez az adatfolyam egy speciális pályát nyújt a digitális média legfejlettebb lehetőségeihez, például az alacsony szintű játékfejlesztéshez, az ember-számítógép interakcióhoz, a jelfeldolgozáshoz, a virtuális valósághoz, a gépi tanuláshoz és a szimulációhoz. A hallgatók ebben az irányban megfelelő helyzetben vannak ahhoz, hogy az alacsony szintű digitális média és az eszközfejlesztés területén dolgozhassanak, amelyek a kreatív iparágakban nagy keresletet képviselnek. Mint minden áramlatunk esetében, a témákat is úgy tanítják, hogy ösztönözzék a rugalmasságot és az alkalmazkodóképességet az új médiatechnika folyamatosan változó táján, így a diplomások abban a helyzetben vannak, hogy új technológiákat és paradigmákat fogadjanak el, amint felmerülnek, és tartják az élvonalban beláthatatlan jövő terepe.
Karrier útvonalak
- Játékprogramozó / Menedzser / Tervező / Fejlesztő
- Játék UI programozó
- Videojátékok technikai művésze
- New Media Artist
- AR / VR Developer
- Interaktív élménytervező
- Interaktív média fejlesztő
- Adatmegjelenítés
- Vállalkozó
- Media / Multimedia Developer
- Grafikus technikus
- Kreatív producer / fejlesztő
- Grafikus
- Hangtervező
- UI / UX tervező
- Web programozó / menedzser / tervező / fejlesztő
- Kezelőfelület-fejlesztő
- Full Stack szoftverfejlesztő
- Alkalmazáselemző és építész
- Backend Developer
- Számítógépes programozó / szoftvermérnök
- Digitális média tanár és tantárgy-koordinátor
- Kreatív tanácsadó / igazgató
- Adatelemző
- Digitális fejlesztési építész
- Digitális marketing menedzser
- Digitális projektigazgató
- Digitális stratégiák specialistája
- Szerkesztőségi műszaki igazgató
- Beágyazott számítástechnikai fejlesztő / mérnök
- IT szakértő
- Vezető programozó / tervező
- Operációs szakember
- Terméktervező
- Projektfejlesztő
- Senior Developer
- Social Media Executive
- Szoftverépítész / Tervező / Programozó / Mérnök
- Szoftvertesztelő mérnök
- Rendszerprogramozó
Képtár
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA digitális médiából
- London, Egyesült Királyság
BA (Hons) digitális kommunikáció és közösségi média
- London, Egyesült Királyság
BA (Hons) Acting for Stage, Screen and Digital Media
- Birmingham, Egyesült Királyság
- Berlin, Németország + 1 több