BA Színházban

Általános információk

Olvass többet erről a programról az intézmény honlapján

Program leírás

Ról ről

A függöny emelkedik, hogy üdvözöljük Önt a Whittier College Színház- és Kommunikációs Művészeti Tanszékén.

A Los Angeles belvárosának központjától 23 kilométerre fekvő Színházi Osztály kiegyensúlyozott előkészítő alapot kínál, amely a hallgatókat több színházi megközelítésre és alkalmazásra bocsátja, amelyek mindegyike szilárdan a szabad művészeti hagyományokon alapul.

Az osztályon belül tanuló diákok egy tanulmányi programot követnek, melynek célja, hogy ösztönözze a kulturális hagyományaink tudatosítását, és felfedezze az egyes egyének kreatív képességeit. Tanfolyamokat nyújtunk a teljesítmény, a rendezés, a színháztörténet és a drámai irodalom, valamint a színpadtervezés és a technológia területén. A beszédkommunikáció, a filmtörténet és a kritika, valamint a videotermelés osztályait is kínáljuk.

A Whittier-en

A szabadtéri művészeti intézmény részeként a Színház- és Kommunikációs Művészetek Tanszékének középpontjában mind a szélesség, mind a mélység biztosítása van, ösztönözve a diákokat az interdiszciplináris kapcsolatok fejlesztésére, a diszciplína együttműködési jellegének bemutatására, és saját kritikai előadásuk megfogalmazására. színház, mint művészi művészeti forma és kulturális tárgy.

Az osztály céljai a következők:

  • A diákok fejlesztése az ösztöndíjak és a kreatív elkötelezettségek progresszív lépései révén.
  • Szükség van arra, hogy másokkal együttműködjenek színházi gyakorlóként.
  • A színház mint interdiszciplináris és multidiszciplináris művészeti forma, a vizuális művészet, a történelem, a politika, a pszichológia, a szociológia, a filozófia, a vallási ideológiák és a technológia összekapcsolása.
  • A történelmi színházi hatások kontextusának elemzése és a mozgalmak összekapcsolódása a történelem során.
  • Az űrlap, az értelmezés és a közönség közötti összefüggések szintézise.
  • A színházi gyakorlatok megfogalmazása kulturális, szociológiai és pszichológiai lencsék segítségével.
  • Végső nyilvános kreatív vagy tudományos projekt bemutatása kísérő történelmi, elméleti és / vagy önreflektív papírral.

A tanszék minden évben legfeljebb négy karvezető produkciót készít a Ruth B. Shannon Előadóművészeti Központban. A Productions több lehetőséget kínál a diákoknak a színházi együttműködésre, mint előadóművész, színpadi menedzser, színpadvezető, stb., Vagy a különböző építési és futószemélyzet tagjaként.

A színházi program fő szakemberei rendelkeznek a szakmai pályafutás, a végzős tanulmányok folytatásához, vagy az egész életen át tartó színházi művészek elismeréséhez. A közelmúltbeli diplomások azt találták, hogy a tanszéken végzett oktatásuk a személyzet, az oktatás, az értékesítés és a reklám, az üzlet, a jog és a kiadás, valamint a színészi, irányító, tervezési és műszaki irányítás, írás, film, televízió és karrier pályára állt elő. a tematikus szórakoztatóipar.

Majors

Követelmények a színház főszereplőjének

A színház befejezéséhez

Tanszék alapkövetelmények az összes nagy cég számára (25-28 kredit):

Színház Gyakorlat, THEA 50, 1 hitel a lakóhelyre.
Bevezetés a cselekvésbe, a THEA 110, 3 kredit
Bevezetés a tervezésbe és a technológiaba, THEA 240, 3 kredit
Lejátszás elemzése

További követelmények:

Színházi Művészetek - Teljesítmény hangsúly, 6 kredit:
A színpadi irányítás alapjai, THEA 315, 3 kredit
Hang és mozgás I, THEA 220, vagy
Hang és mozgás II, THEA 225 vagy
Színhely

vagy

Színházi Művészetek - tervezés / technológia hangsúly, 6 kredit:
Két további tanfolyam:
Rajzolás és rajzolás a színházhoz, THEA 245;
A színház festménye, THEA 246;
Scenic Design, THEA 340;
Világítás színpad, THEA 345;
Jelmeztervezés, THEA 347

Követelmények a színházi kisebbség számára

A kiskorúnak 20 kredit, köztük a THEA 50, 2 kredit; THEA 110, 3 kredit; THEA 240, 3 kredit; THEA 272, 3 kredit; és kilenc kredit 300 vagy annál magasabb számban.

Követelmények a kiskorúak számára a filmtudományokban

A Whittier College filmtudományi interdiszciplináris kisebbsége, hangsúlyozva a film mint művészeti forma elemzését és a kortárs élet többnyelvű megnyilvánulásának kulcsfontosságú médiaelemét.

Discovery a színházban és a kommunikációs művészetben

A színház az önfelismerés forrása lehet. A Whittier College ban a diákoknak lehetőségük van felfedezni tehetségüket és lehetőségeiket - mind a színfalak mögött, mind a reflektorfényben.

Színpad tervezés

Ian Clarke közelebb áll az álmához, hogy Disney Imagineerré váljon - az emberek, akik a Föld legboldogabb helyét építik - köszönhetően a Whittier életének színpadi készleteinek.

A színházi főszereplő a Whittier-ben, a Hairspray- től a William Shakespeare teljes műveiig különböző műsorokon dolgozott. Útközben látta, hogyan tud hatalmat érezni a határok között, amiket találkozik, miközben kreatív ötleteket hoz életre.

„Minden kemény munka, ami mindegyik tervbe beletartozik, egyaránt elrettentő és ijesztő, de rendkívül megéri, hogy minden szettet életünkben láthasson a színészek, a világítás és a többi, a történetet megmondó gyakorlati elem révén. - mondta Ian.

Az elektromos kéziszerszámok és az ecsetek szelíd kipirosodása közepette az Ian olyan diákok, akik felfedezik a művészi örömöket és technikai szakértelmüket, hogy életre keltsenek. A Brian Reed professzor által tanított két tanfolyamon keresztül a diákok nemcsak a szórakoztató világ alapjául szolgáló tervezési készségekről és technológiákról tanulnak, hanem valós produkciókra is alkalmazzák őket.

Az Ian bevezetése a design és technológia osztályba tanult a táj, a világítás és a színházi, filmes és televíziós jelmezek alapinformációiról. Egy héten két órát is töltött a festői stúdióban Reed professzorral.

A színpadi világítás során Ian megtanulta a teljesítmény megvilágításának elméletét és gyakorlatát. Miután a tanfolyam során több világítási tervet készített papírra és szakosodott számítógépes szoftverrel, a diákok a tanárvezető produkciók világítási technikusaként és a hallgatói produkciók tervezőjeként szolgálhatnak. Az osztálytermi tanulás és a gyakorlati tapasztalat kombinációja jobban felkészítheti a diákokat szakmai pályájukra.

Senior projekt

Rendezett tanulmányként ez a kurzus az összes színházi és kommunikációs művészet főszereplője. Minden hallgató egy nagy projektet végez akár irányításban, színészi, tervezési, műszaki gyártásban, színpadi menedzsmentben, vagy kritikus kutatásban.

A projekt mind analitikus, mind kreatív törekvéseket tartalmaz, és valamilyen nyilvános bemutatót vagy teljesítményt eredményez. A diákok dokumentálják munkájukat a projekteknél, amelyek igazolják az általuk választott döntéseket és / vagy következtetéseket.

A színházi és kommunikációs művészetek gyakorlati tanulása

A Whittier College ban a színházi és kommunikációs művészeti szakon a nagyközönségnek lehetősége van arra, hogy a különböző közönségekkel foglalkozzon, és különböző professzor-rendezett produkciókkal foglalkozzon tanulmányaikkal.

Legutóbbi produkciók

  • Frankenstein
  • Hamlet
  • A Penelopiad
  • A Normál mellett

Frankenstein hozza életre

Garrett Spejcher ábrázolta Dr. Victor Frankenstein bonyolult jellegét a Whittier College termelésében, melyet Dorothy Louise Mary Shelley klasszikus regényéből való adaptációja alapján alakítottak ki.

A szörnyetlenséget teremtő tudós történetének elmondása mellett Frankenstein megvizsgálja, hogy egy jó és reményes ember lehet az oka a saját bukásának.

„Ez egy kihívás, mert be kell mutatnom, hogy egy jó embert lehet egy szörnyre fordítani saját démonai - mind metaforikus, mind szó szerinti - mondta Garrett, és megvitatta Dr. Frankenstein ábrázolásának kihívását. „De mint színész, mindenkinek, akit kérhetsz, ezt az esélyt kell kapnod, hogy valóban előadóként lépj fel.”

Garrett évtizedes tapasztalata jól felkészítette a részt. A hatodik osztályba tartozó drámaklubba lépett, és a középiskolában folytatta tevékenységét. A Whittier-nél megtalálta a lehetőséget, hogy folytassa a cselekvés folytatását, és több produkcióban is részt vett.

„Az előadás volt az első dolog, amit valaha is szerettem. Úgy éreztem, megtalálom a hívást - mondta. - Rájöttem, hogy ezt akarom tenni.

Külföldön tanulni

Utazás több országban, kulturális csere, idegen nyelvű merítés, egyedülálló tudományos kalandok - mindezek a nemzetközi tanulmányi tapasztalat jellemzői.

Az elmúlt 50 évben a Whittier College a globális társadalomra és a fejlődő munkahelyre való felkészüléssel kapcsolatos küldetésének megfelelően támogatta a külföldi lehetőségeket, a képzett diákokat öt kontinensen (vagy tengeren) helyszínre helyezve egy félévre, évre, nyárra , vagy január vagy május Nemzetközi, tudományos tapasztalat.

Külföldön a Whittier diákoknak lehetőségük nyílt nemzetközi szakmai gyakorlatok lebonyolítására, szakmai kutatások elvégzésére és közzétételére, valamint külföldi diplomás iskolák és munkalehetőségek megszerzésére.

Valamennyi tudományterület diákjai is részt vehetnek a Whittier egyik tanszékvezérelt külföldi kurzusában, amelyek a rövidebb JanTerm és MayTerm időszak alatt zajlanak, és jelentős, kisebb és liberális oktatási követelményeket teljesíthetnek. Tudjon meg többet a Whittier Kiemelt Kar-programjáról.

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Our long academic tradition aims to foster in students an appreciation for the complexities of the modern world and workplace while never losing sight of the importance of social responsibility.

Our long academic tradition aims to foster in students an appreciation for the complexities of the modern world and workplace while never losing sight of the importance of social responsibility. Kevesebb