Program célja

A program célja, hogy a hallgatók számára biztosítsa a szélesebb vendéglátási és idegenforgalmi ágazatban szükséges tudományos, szakmai és vezetői kompetenciákat. A hallgatókat kreatív tanulási és vállalkozói környezetnek kell kitenni annak érdekében, hogy erős vezetői tulajdonságokat és vendégszeretet-orientált szakmai kultúrát fejlesszen ki. A program ösztönzi az akadémiai alapelveket a reflektív tanulás és a kritikus gondolkodás révén az elméleti és szakmai kurzusokon, és inkubátorként támogatja a hallgatókat a multidiszciplináris megközelítések alkalmazásában a menedzsmentben, a problémamegoldásban, a hatékony döntéshozatalban és a bevált üzleti gyakorlatokban. A szakmai gyakorlatokkal és a munkatapasztalattal együtt a program lehetőséget kínál a hallgatók számára a szakmai hálózatépítésre a jövőbeli karrierjük előmozdítása érdekében. A diplomások elvárják, hogy felvegyék őket felügyeleti / vezetői pozíciókba, és a vendéglátás és az idegenforgalom területén működő különböző szervezetekben dolgozzanak.

Belépési követelmények

Min. 50% a középiskolai végzettségére

A program célkitűzései

A diploma megszerzése után a hallgatók várhatóan:
  • Átfogó ismereteket szerezzen a vendéglátóipar és az idegenforgalmi ágazat terjedelméről és működéséről;
  • Biztosítson tapasztalati és osztálytermi tanulást a menedzsment koncepciók és elméletek végrehajtására a vendéglátás üzleti és turisztikai kontextusában;
  • Fejleszteni a vezetői „puha készségeket” és a technikai készségeket;
  • Ismerje meg a felügyeleti szintű alkalmazott tulajdonságait, valamint a szervezeti és vezetői képességeket;
  • Alapozza meg a fegyelem és az egész életen át tartó tanulás továbbképzését.
Tárgy ismerete és megértése:
  • Megérteni a vendéglátóipar és az idegenforgalmi ágazat diverzifikált természetét és hatókörét, annak társadalmi-kulturális dimenzióit;
  • Megérteni a funkciókat és értékelni a vendéglátás és az idegenforgalmi tevékenységek, termékek és szervezetek komplex dinamikáját a globalizált piacon.
  • Elismerik az ipar fejlődését és a nemzeti és nemzetközi gazdaságra gyakorolt hatását;
  • Megérteni és alkalmazni az elméleteket, fogalmakat és módszertanokat, amelyek központi szerepet játszanak a vendéglátás és az idegenforgalom környezetében és működésében;
  • Ismerje el a vezetői munkával kapcsolatos kulturális különbségeket;
  • Mutassa be a munkahelyi menedzsment rendszereket, és értse meg a szolgáltatás minőségének folyamatát.
Szellemi készségek:
  • Olyan készségek fejlesztése, amelyek megkönnyítik az üzleti helyzetek felismerését és elemzését, amelyek javítják az ezekkel való kreatív és előíró képességeket;
  • Azonosítsa, értékelje és szintetizálja a vendéglátás és az idegenforgalom különböző üzleti vagy működési kérdéseire vonatkozó különféle tudományos nézeteket vagy nyilatkozatokat;
  • Ismerje meg a szállodai műveletek, a vezetés, a tervezés és az irányítás jellemzőit és technikáit, és megértse az irányítási rendszereket, amelyekkel a munkaterületen találkoznak;
  • Fejleszteni kell a szakmai etikai értékeket, készségeket és kompetenciákat esettanulmányok, látogató előadók, megbízások, műhelyek és foglalkoztatási gyakorlatok révén;
  • Az ügyfél-orientált szolgáltatás és a szervezeti kiválóság szakmai kultúrájának elősegítése.
Átruházható készségek:
  • Alkalmazza a programban kifejlesztett szakmai kompetenciákat és készségeket vállalkozói szemléletben az ipar változatos természetének kezelésére;
  • Alkalmazza a vendéglátás és a turizmus műszaki aspektusait és működési funkcióit;
  • Magyarázza és alkalmazza a megalapozott üzleti gyakorlatokat és irányítási stratégiákat a szervezeten belüli navigáláshoz egy versenyképes piacon, valamint a szervezeti növekedés és fenntarthatóság biztosítása érdekében;
  • Használja ki a vezetői „lágy készségeket”, és vállaljon felelősséget és elszámoltathatóságot a szervezeti célok meghatározásában és elérésében;
  • Végrehajtja a vendéglátás és az idegenforgalom menedzsmentje területén bekövetkező változásokkal és fejleményekkel lépést tartó vezetési folyamatot;
  • Váltson reflektív menedzserre annak érdekében, hogy folyamatosan frissítse a szükséges szakmai kompetenciákat és készségeket, és új tanulást alkalmazzon a változó helyzetekben.

Karrier kilátások

A diplomások várhatóan felügyeleti / vezetői pozíciókat fognak felvenni szállodákban, éttermekben, vendéglátóipari vállalatokban, utazási irodákban, légitársaságokban és sok más kapcsolódó vállalkozásban.

Tanulói bizonylat

"Szeretem a kollégiumi légkört, és nagyon sok lehetőség van arra, hogy bármit megtehessen. Nem tudom várni, hogy megkezdődjön a nyári gyakorlat."

Radha Shrestha

Nepál, 1. év

tartam

A program szokásos időtartama négy év (nyolc félév), amely során várhatóan a hallgató sikeresen teljesíti a szükséges kreditöket a diplomás megszerzéséhez.

Program Pathway

120611_Skjermbilde2019-09-05kl.09.37.07.png

Vendéglátási követelmények

42 kredit, 84 ECTS

  • Bevezetés a vendéglátás menedzsmentjébe, 3 kredit, 6 ECTS
  • Élelmiszer
  • I. gyakorlat, 1 kredit, 2 ECTS
  • Kulináris menedzsment, 3 kredit, 6 ECTS
  • Szobaosztály menedzsment, 3 kredit, 6 ECTS
  • Éttermi üzemeltetés menedzsment, 3 kredit, 6 ECTS
  • Élelmiszer
  • HRM a vendéglátóipar számára, 3 kredit, 6 ECTS
  • II. Gyakorlat, 1 kredit, 2 ECTS
  • Találkozók, konferenciák
  • III. Gyakorlat, 1 kredit, 2 ECTS
  • Vendéglátás bevétele
  • Záró év projekt, 3 kredit, 6 ECTS
  • Szolgáltatásminőség kezelése, 3 kredit, 6 ECTS
  • Innováció
  • Kutatási módszerek, 3 kredit, 6 ECTS
Turisztikai követelmények

18 kredit, 36 ECTS

  • Bevezetés az utazásba
  • Marketing a vendéglátás számára
  • Vállalkozói vendéglátás
  • Különleges érdeklődésű turizmus, 3 kredit, 6 ECTS
  • Turisztikai desztinációk kezelése, 3 kredit, 6 ECTS
  • Fenntarthatóság a vendéglátásban
Vendégszeretet

15 kredit, 30 ECTS

  • Bor
  • Élelmiszer
  • Vendéglátási információs rendszerek, 3 kredit, 6 ECTS
  • Tudás
  • Fogyasztói magatartás a vendéglátásban
  • Nemzetközi turizmus, 3 kredit, 6 ECTS
  • Kulturális turizmus, 3 kredit, 6 ECTS
Üzleti követelmények

21 kredit, 42 ECTS

  • Bevezetés a számvitelbe I (R), 3 kredit, 6 ECTS
  • Bevezetés a II. Számviteli könyvbe, 3 kredit, 6 ECTS
  • Szervezeti magatartás, 3 kredit, 6 ECTS
  • Piacpolitika
  • Üzleti jog, 3 kredit, 6 ECTS
  • Bevezetés a menedzsmentbe, 3 kredit, 6 ECTS
  • Stratégiai menedzsment, 3 kredit, 6 ECTS
Angol nyelvi követelmények

06 kredit, 11 ECTS

  • Főiskolai angol nyelv, 3 kredit, 5 ECTS
  • Tudományos angol, 3 kredit, 6 ECTS
Számítógép

12 kredit, 16 ECTS

  • Interaktív kommunikáció a vendéglátóiparban, 3 kredit, 4 ECTS
  • E-kereskedelem vendéglátásban
  • Üzleti matematika, 3 kredit, 4 ECTS
  • Statisztikai alkalmazások az üzleti életben, 3 kredit, 4 ECTS
Általános oktatás választani

12 kredit, 21 ECTS

  • Francia vendéglátás I., 3 kredit, 4 ECTS
  • Francia vendéglátás II., 3 kredit, 4 ECTS
  • Görög az I. vendéglátás számára, 3 kredit, 4 ECTS
  • Görög a II. Vendéglátás számára, 3 kredit, 4 ECTS
  • Bevezetés a ciprusi történelembe, 3 kredit, 5 ECTS
  • Alkalmazott etika, 3 kredit, 5 ECTS
  • Kulturális megértés
  • Vagy bármely más választható elérhető
Program oktatási nyelve:
  • Angol
Utoljára frissítve Szeptember 5, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
okt. 2019
okt. 2020
Duration
4 Év
Nappali
Deadline
Kérj Információt
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
okt. 2019
End Date
szept. 2023
Jelentkezési határidő
Kérj Információt
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
Start Date
okt. 2020
End Date
szept. 2024
Jelentkezési határidő
Kérj Információt
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.

okt. 2019

Location
Jelentkezési határidő
Kérj Információt
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
szept. 2023

okt. 2020

Location
Jelentkezési határidő
Kérj Információt
deadline specified by the Ministry of Education and Culture of Cyprus.
End Date
szept. 2024