BA / BS Biológia

Általános információk

Program leírás

Biológia

TANULMÁNYI PROGRAMOK:

  • BA Biológia
  • BS Biológia
  • Biológia tanári engedélyhez
  • Kisebb a biológiában

Felmérés a friss diplomások a Természettudományi Divízió

83% -uk fejlettséget szerzett vagy folytat.

98% azt mondta, MC készített "nagyon jól" vagy "jól" a posztgraduális tanulmányokat.

95% azt mondta, hogy választják MC ismét az egyetemi diploma.

Miért kell tanulmányozni a biológiát az MC-n?

A biológia tanterv a biológiai tudomány főbb területein biztosítja a hallgatók hangkészítését, miközben különleges érdeklődésre specializálódott területeken koncentrál. Terepkutatás a közeli hegyekben és tavakban, valamint kutatási lehetőség az Oak Ridge nevű egyetemeken és a nemzeti laboratóriumokon keresztül, mint például az Argonne, a Jefferson és az Oak Ridge.

A Biológia főorvos átfogó tantervet biztosít a diákok számára, akik olyan karriereket terveznek, amelyekben a biológiai tudás központi szerepet játszik. Gondosan választható választási lehetőséggel a diákok pályafutását szakmákként folytathatják a számos részterületen, és bejuthatnak a kutatóorientált karrierhez vezető egyetemi programokba, vagy beléphetnek az orvosi iskolába vagy más egészségügyi programba.

Maryville College Works egy átfogó karrier-előkészítő program, amely beépül a Főiskola négyéves bölcsészettudományi tantervébe. A legfontosabb elemek közé tartozik az értékelés, a tanácsadás, a hálózatépítés és a szakmai tapasztalatok.

Ismerkedjen meg egy jelenlegi hallgatóval

Victoria Deal '19

Szülőváros: Huntsville, Ala.

Nem sok egyetemi hallgató mondhatja azt, hogy sikeresen klónozott egy ellenanyagot, de Victoria Deal képes. Ezt a kutatást - és a kapcsolódó tanulmányokat - a kollégium Puerto Rico-i Egyetemmel (Río Piedras) és a Ledford Ösztöndíj Programon keresztül biztosított társfinanszírozás révén tették lehetővé. A Scots Science Scholar, Victoria kihasználta számos lehetőségét, hogy felfedezze a kiválasztott területet. "A Maryville College segített abban, hogy felismerjem a több kutatási lehetőséggel, kiváló tanári tanácsadókkal és átfogó tanfolyamokkal kapcsolatos vágyamat MD / PhD fokozatra" - mondta.

A legújabb városok eredményei

MARY FEELY '15

HOMETOWN: CHATTANOOGA, TENN.

Mary 2014 nyarát a michiganiai Manistee National Forestben töltötte, követve az amerikai marten kis emlős áldozatát, amely egy faj, amelyet az 1980-as években visszakaptak a területre. Ő a második MC diák utazni északra, hogy részt vegyen ebben a kutatási projektben.

"A Maryville College osztályok, mint az evolúció és az ökológia, fontos tapasztalatot szereztek a természetvédelmi biológiában és telemetriában" - mondta. "Dr. David Unger osztályaiban tanultam meg a szükséges készségeket arra, hogy ezen a területen dolgozhassanak, felbecsülhetetlen értékű volt az ilyen munkák elvégzéséhez, és segített meghatároznia, hogy karrierként szeretnék-e folytatni."

ASHLEY KISSICK '07

JELENLEGI: POSTDOCTORÁLIS KUTATÁSI SEGÉDESZKEDÉS SÚLYOS EGYETEMBEN

MC tanulójaként Ashley a Costa Ricán agrár-erdőgazdálkodási rendszereiben parazitoid-darázsmozgást tanulmányozott, majd később a Costa Rica-i EARTH Egyetemen akadémiai koordinátorként dolgozott. A Purdue Egyetem doktori kutatása az erdei bogarak közösségében működő ökoszisztéma-ellenállók mechanizmusát vizsgálta. A bogár préda lázas vizuális felfogását is használták a közösségi szintű ragadozó-ragadozó kölcsönhatások tanulmányozására. Posztdoktori kutatása a növénytermesztés, a tájkép és a talaj tulajdonságainak térbeli viszonyait vizsgálja. "Az alapfokú tantermi tudásom, kutatási eszközeim és a multidiszciplináris perspektíva, amelyet az MC oktatóimtól szereztem, felbecsülhetetlen értékű számomra, mint kutató" - mondta.

BENTON TAYLOR '06

JELENLEG: A PH.D. AT COLUMBIA EGYETEM A NEW YORK CITY

Mint MC diákja, Ben szenvedélyt szentelt a tudományos kutatásnak, miközben tanulmányozta a méreg-dart békát az ekvador és a venezuelai trópusi erdőkben. A mesterképzésre irányuló kutatásai Dominikába vezették, ahol megvizsgálta azokat a folyamatokat, amelyek a növényi közösségeket alkotják. Doktori kutatása a trópusi erdők regenerálódására irányul az erdőirtás után, és hogy ez miként játszik globális éghajlatváltozási modellekkel.

"A Swann, Threadgill és Crain Maryville College professzorairól szerzett osztálytermi tudásom, valamint a bőkezű kutatások segítségével kiváló eszközökkel szolgáltam, amelyeket naponta használok a természeti világ jobb megértéséhez."

Posztgraduális / Orvosi Iskola elhelyezése

  • Clemson Egyetem Graduate School
  • Columbia Egyetem Művészeti és Tudományi Doktori Iskola
  • Duke Egyetem Orvostudományi Kar
  • Kelet-Tennessee Állami Egyetem, Bill Gatton Gyógyszertári Főiskola
  • East Tennessee Állami Egyetem Quillen College of Medicine
  • Lincoln Memorial Egyetem Állatorvosi Főiskola
  • Lincoln Memorial Egyetem DeBusk Osteopathic Medicine College
  • Dél-Karolinai Egyetem
  • Pennsylvania Állami Egyetem
  • Purdue Egyetem Graduate School
  • Temető Egyetemi Gyógyszertudományi Iskola
  • Colorado-Denveri Egyetem Nyilvános Iskola
  • Grúzia Egyetem, Warnell School of Forestry and Natural Resources
  • University of Louisville Medical School
  • University of Tennessee Fogorvosi Főiskola
  • A University of Tennessee College of Medicine
  • University of Tennessee Állatorvosi Főiskola
  • Washington Állami Egyetem
  • Vanderbilt Egyetem Nursing School
  • Vanderbilt Egyetem Fejlődési Biológia Doktori Iskola
  • Virginia Commonwealth Egyetem
  • Nyugat-Virginia Osteopathiás Orvostudományi Iskola

Külső kapcsolatok

Blount Memorial Kórház

A közeli Blount Memorial kórházzal való partnerségen keresztül a Maryville College diákjai, akik érdeklődnek az egészségügyi területek iránt, beiratkozhatnak a közösségi egészségügyi ellátásba: elmélet a gyakorlatra, és megkapják a szükséges képzést, hogy egészségügyi szakembergé váljanak, aki a közelmúltban lemerült BMH betegeket irányítja az optimális, gondoskodás.

Edward Via Osteopathic Medicine College

Egy artikulációs megállapodáson keresztül a Maryville College hallgatók bejuthatnak az orvostudományi iskolába egy garantált átvételi program és egy korai átvételi program révén.

Tremontban a Great Smoky Mountains Institute

2014-ben az MC és a Tremont hivatalos partnerséget kötött az "oktatási programozás és kutatás számára, amely ünnepli az ökológiai és kulturális sokféleséget, elősegíti a fenntarthatóságot, elősegíti a fenntarthatóságot és táplálja a Nagy Smoky Mountains Nemzeti Park elismerését".

Jacksonville Egyetem

Egy kölcsönös megállapodáson keresztül az MC diákok a flamandusi campuson maradhatnak trópusi madarak tanulmányozására; JU diákok maradhatnak az MC campuson, hogy tanulmányozzák a Smoky Mountains hüllőket és kétéltűeket.

ORAU

Mivel a Maryville College a Oak Ridge Associated Universities (ORAU) tagja, a diákok és a karok országszerte hozzáférhetnek a szövetségi kutatóintézetekhez, és lehetőségük nyílik ösztöndíjra, ösztöndíjra és kutatási találkozókra.

Tennessee Egyetem Gyógyszerészeti Főiskola

Egy artikulációs megállapodáson keresztül a hallgatók hét év alatt kettős diplomát szerezhetnek: a Maryville College és a Pharm. D. a Tennessee University of Pharmacy College-tól.

University of Tennessee Állatorvosi Főiskola

Egy artikulációs megállapodáson keresztül a hallgatók hét év alatt kettős diplomát szerezhetnek: a BS a biológiai tudományokban, előtti állatorvosi tudományokkal a Maryville College és a Tennessee Állatorvosi Főiskolától származó DVM-től.

Videó galéria

Tanulási eredmények

A tanulmányi programot sikeresen befejezõ hallgatók a következõket érik el:

  • Ismertesse az alapvető biológiai terminológiát és fontos fogalmakat és történeti fejleményeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a biológiai információ pontosan, magabiztosan és koherens módon szóbeli, valamint írásbeli, grafikus és elektronikus formátumú legyen
  • Összegezze és értelmezze az elsődleges biológiai irodalmat
  • Megszerzi és alkalmazza az alapvető laboratóriumi és terepi adatgyűjtési készleteket, felismerve a modern kémiai módszerek és műszerek elméletét, gyakorlatát és korlátait
  • A biológiai és más tudományos-technikai problémák megoldására kvantitatív és grafikus információk értelmezése és használata
  • Integrálja a különböző kurzusokból és tapasztalatokból származó ismereteket, és átfogó módon alkalmazza azokat
  • Tudományosan jelentős kérdéseket dolgozzon ki, és önállóan és együttmőködve fejlessze álláspontját a hagyományos laboratóriumi módszertanok, valamint a korszerő műszeres és számítástechnikai módszerek
  • Tervezzen és végezzen mélyreható kutatási projektet, és eredményesen kommunikálja az eredményeket mind verbális, mind írott formában

Kötelező tanfolyamok

BA főnöke

A Biológia Bachelor of Biology 46-47 óra a biológia és a kémia. A szükséges tanfolyam magában foglalja:

  • BIO 113: A szervezeti biológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 115: A sejtbiológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 221: Genetika (4 óra)
  • BIO 222: Ökológia és evolúció (4 óra)
  • BIO 299: Biológiai kutatási módszerek (1 óra.)
  • BIO 351-352: Idős tanulmány: Biológiai kutatás (6 óra)

Az alábbi bench-alapú laboratóriumi tanfolyamok egyikét:

  • BIO 301: sejt- és szövetbiológia (4 óra)
  • BIO 355: Mikrobiológia (4 óra)
  • BIO 412: állatok élettana (4 óra)
  • BIO 414: Fejlődésbiológia (4 óra)
  • BIO 416: Haladó biokémiai és molekuláris biológia (4 óra)

Az alábbi terepi alapú laboratóriumi tanfolyamok egyikét:

  • BIO 305: Növényi sokszínűség (4 óra)
  • BIO 307: virágzó növények (4 óra)
  • BIO 321: Összehasonlító gerinces állatsorolás (4 óra)
  • BIO 341: összehasonlító kórokozó-állomány (4 óra)
  • BIO 403: gerinces mező zoológia (4 óra)

CHM 121 és 122: Kémiai alapelvek I

Két további 300 vagy 400 szintű biológia tanfolyam szükséges (a BIO311, BIO337 kivételével)

Négyéves tervvel, amelyet egy egyetemi tanácsadóval folytatott konzultáció során alakítottak ki, a diákok választási programot alakítanak ki különböző, a karrierjükre szabott témákban. A posztgraduális intézmények konkrét követelményeit meg kell állapítani az alapképzés korai szakaszában, mert előírhatják, hogy a BA-ban a biológia területén megkövetelt minimális követelményeket meghaladó felvételi kurzusokat írjanak elő. A Biológia főorvos nem nyitott a biokémiai szakos hallgatók számára.

Major a BS számára

A Biológia Bachelor of Science fokozat 64-67 óra a biológia, a kémia és a fizika / matematika.

A szükséges tanfolyam magában foglalja:

  • BIO 113: A szervezeti biológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 115: A sejtbiológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 221: Genetika (4 óra)
  • BIO 222: Ökológia és evolúció (4 óra)
  • BIO 299: Biológiai kutatási módszerek (1 óra.)
  • BIO 351-352: Idős tanulmány: Biológiai kutatás (6 óra)

Az alábbi bench-alapú laboratóriumi tanfolyamok egyikét:

  • BIO 301: sejt- és szövetbiológia (4 óra)
  • BIO 355: Mikrobiológia (4 óra)
  • BIO 412: állatok élettana (4 óra)
  • BIO 414: Fejlődésbiológia (4 óra)
  • BIO 416: Haladó biokémiai és molekuláris biológia (4 óra)

Az alábbi terepi alapú laboratóriumi tanfolyamok egyikét:

  • BIO 305: Növényi sokszínűség (4 óra)
  • BIO 307: virágzó növények (4 óra)
  • BIO 321: Összehasonlító gerinces állatsorolás (4 óra)
  • BIO 341: összehasonlító kórokozó-állomány (4 óra)
  • BIO 403: gerinces mező zoológia (4 óra)

Három további 300 vagy 400 szintű biológiai tanfolyam szükséges (a BIO311, BIO337 kivételével)

  • BIO 337: Szakmai gyakorlat a biológiában (7-15 óra)
  • BIO 343: Practicum (2-6 óra)
  • CHM 121: Kémiai alapelvek I (4 óra)
  • CHM 122: A II. Kémia alapelvei (4 óra)
  • CHM 223: szerves kémia I (4 óra)
  • CHM 224: II szerves kémia (4 óra)

A következő kurzusok közül kettő:

CSC 111 és 112: Bevezetés a számítógépes tudományhoz I

MTH 125: I. szám és MTH 225: II. Szám (mindegyik 4 óra)

MTH 221: Inferenciális statisztika és MTH 222: regressziós analízis (mindegyik 3 óra)

PHY 101 és 102: College Physics I

Az öt 300 és 400 szintű kurzus közül négynek tartalmaznia kell egy laboratóriumot. A Biológia Bachelor of Science fokozat célja, hogy felkészítse a hallgatókat a posztgraduális programok orvosi, állatorvosi, gyógyszerészeti, fogorvosi és egyéb egészségügyi szakmák. A Biológia főorvos nem nyitott a biokémiai szakos hallgatók számára.

engedélyeztetést

A biológus főnöke a tanári engedéllyel úgy tervezték meg a diákokat, hogy pályafutást terveznek a biológia, az általános tudományok és a fizikai tudomány tanárai számára a középfokú oktatásban. A biológus főnöke a tanári engedéllyel 51 órát foglal el a főbb és egymással összefüggő területeken, valamint 10 órát további liberális tanfolyamokon.

A szükséges tanfolyam magában foglalja:

  • BIO 113: A szervezeti biológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 115: A sejtbiológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 221: Genetika (4 óra)
  • BIO 222: Ökológia és evolúció (4 óra)
  • BIO 299: Biológiai kutatási módszerek (1 óra.)
  • BIO 321: Összehasonlító gerinces állatsorolás (4 óra)
  • BIO 351-352: Idős tanulmány: Biológiai kutatás (6 óra)
  • BIO 412: állatok élettana (4 óra)
  • CHM 121 és 122: Kémiai alapelvek I
  • MTH 115: Pre-calculus matematika (4 óra)
  • PHY 101 és 102: College Physics I

A liberális tanulmányok további kurzusa a következő:

  • PSY 101: Bevezető pszichológia (3 óra)
  • SOC 271: Az oktatás szociológiája (3 óra)
  • BIO 311: A déli Appalachians természettörténete (4 óra)

A főiskolai hallgatóknak 29 óra szakmai tanfolyamot kell teljesíteniük a tanárképzésben. A szakmai kurzusokat az alábbiakban és a katalógus Oktatás szakaszában találja meg. Tartalmazzák:

  • EDU 301: Tantermi menedzsment és oktató modellek (3 óra)
  • EDU 302: Oktatási technológia (2 óra)
  • EDU 321: Olvasás és írás a tartalom tantermekben
  • (2 óra)
  • EDU 343: gyakorlati módszerek és anyagok (2 óra)
  • EDU 401: Diákoktatás (9 óra)
  • EDU 402: Szakmai szeminárium a tanításról (3 óra)
  • PHR 236: Egészségügyi kérdések az oktatásban (2 óra)
  • PSY 218: A serdülőkori pszichológia (3 óra)
  • PSY 334: Kulturálisan sokszínű és kivételes gyermekek (3 óra)

kisebb

A Biológiai Minor legalább 21 órát igényel, beleértve:

  • BIO 113: A szervezeti biológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 115: A sejtbiológia alapelvei (4 óra)
  • BIO 221: Genetika (4 óra)
  • BIO 222: Ökológia és evolúció (4 óra)
  • BIO 299: Biológiai kutatási módszerek (1 óra.)

vagy

  • CHM 399: Kutatási szeminárium (1 óra)

Legalább egy 300- vagy 400-as szintű tanfolyam, amely megfelel a biológus főmérnök követelményeinek.

A biológiai kémia nem nyitott a biokémiai szakos hallgatók számára.

Utoljára frissítve jan. 2018

Az iskoláról

Maryville College is ideally situated in Maryville, Tenn., between the Great Smoky Mountains National Park and Knoxville, the state's third largest city. Known for offering its students a rigorous and ... Tovább

Maryville College is ideally situated in Maryville, Tenn., between the Great Smoky Mountains National Park and Knoxville, the state's third largest city. Known for offering its students a rigorous and highly personal experience, Maryville College is a nationally ranked institution of higher learning that successfully joins the liberal arts and professional preparation in partnership with others. Founded in 1819, Maryville is the 12th oldest college in the South and maintains an affiliation with the Presbyterian Church (USA). Total enrollment for the fall 2016 semester is 1,198. Kevesebb