Tanfolyam áttekintése

A Cardiff Met-i BA (Hons) márka- és marketingmenedzsment diplomája egy meghatározott Pathway rendelkezik, amely marketingtudományi szakembergé válik. A diplomát a Chartered Institute of Marketing (CIM) keretében fejlesztették ki annak érdekében, hogy a tananyag tartalma összhangban legyen az iparági elvárásokkal. Minden marketing tanfolyamunknak híres a szakmai orientációjuk - a „Met Marketer” -re való áttérés lehetővé teszi, hogy megszerezze az akadémiai ismereteket és gyakorlati készségeket, amelyek a branding és marketing karrier sikeréhez szükségesek.

A diplomát úgy tervezték, hogy lehetővé tegye a diákok számára, hogy fejlesszék a kreatív gondolkodásmódot és a legújabb eszközöket a korszerű Branding kampányokban, és elnyerte a CIM Graduate Gateway státuszát - ez az akkreditáció lehetőséget biztosít a diákjaink számára, hogy mentességet szerezzenek mind a CIM tanúsítvány a professzionális marketingben, mind a professzionális marketing képesítések diploma.

Ez a kurzus hangsúlyt fektet a márkák professzionális kezelésére és a márkák globális piacon történő létrehozására. A kreativitás a márkaépítés iparágban igen értékes attribútum, és a megbízások célja az ötletek fejlesztése, a kockázatvállalás ösztönzése és az emlékezetes márkaanyagok létrehozásának támogatása. Erős márka elismerése felbecsülhetetlen a modern piacon, hiszen az ügyfelek megérti az üzletet. Fontos hangsúlyt kap a kommunikációs, prezentációs és problémamegoldó készségek fejlesztése a kreatív menedzsment eszközökkel együtt.

A diákok megtanulják, hogyan használják a szociális médiát és fejleszthessék kreatív tervezési készségeiket a jelenlegi marketingkörnyezet igényeinek megfelelően. A diákok részesülnek a multidiszciplináris megközelítésből, amit az egyetemi szakemberek, tapasztalt szakemberek, vendégelőadók tanítanak, ami „tanulás a cselekvésből” megközelítést eredményezi.

Mindezek mellett, mint Met-Marketer, részt vehet a CIM Diák fejezetben, és a CIM alapú kreatív és vállalkozói tevékenységekben való részvétellel kövesse a díjnyertes diákjaink nyomában. A verseny lehetővé teszi, hogy megtapasztalhassa, mit szeretne egy marketing ügynökség számára dolgozni úgy, hogy kampányt szervez egy jól ismert iparági márka számára, ahol az első 12 döntőbe kerül, hogy meghívják az ötleteiket az ügyfélnek szemtől szemben.

Az oktatóinknak mind tudományos, mind ipari tapasztalataik vannak ahhoz, hogy megtanítsák Önt a munkahelyhez szükséges készségekről az érettségi után - csak olvasd el Nick Saunders történetét. A második évben kötelező munkaközvetítő modult foganatosítani, mivel ez alapvető követelménynek számít minden marketing tanuló számára. Azok számára, akik szeretnének, további lehetőség van arra, hogy szendvicset szerezzen, ahol a harmadik évet megfelelő marketingágazatba lehet fordítani. Cardiff School of Management-nek van egy elkötelezett munkacsoportja, amely segít Önnek.

Tanulás

A tanulásra és az oktatásra irányuló tanulóközpontú megközelítést speciális oktatási stratégiák, esettanulmányok, projektek, oktatóanyagok, gyakorlati gyakorlatok felhasználásával ösztönzik, kiegészítve a megfelelő támogató anyagok használatával, üzleti szakértők, videók és számítógépes szoftverek előadásaival. Az aktív anyagokkal való aktív elkötelezettség növeli a tanulást, és számos alkalmazott tanulási stratégia ezt elősegíti.

előadások
Az előadások a program oktatási stratégiájának jelentős részét képezik. Az előadások hatékonyan biztosítják a maganyag szállítását és egy olyan modul létrehozását, amelyhez más anyag állítható be.

Moduláris tárgyi oktatóanyagok
A tanfolyamok egy tanuló vagy hallgatói csoport ülései egy előadóval vagy oktatóval, és a programon belül kétféleképpen használhatók:

  • Az előadások tárgyát képező anyag kiterjesztése a kutatás által vezérelt problémamegoldó megközelítés segítségével
  • Kijavító munka a hallgatói háttérismeretek hiányosságainak leküzdésére.

szemináriumok
A szemináriumokban részt vesz egy diák vagy hallgató, aki előzetesen elkészített munkát mutat be társaiknak és egy előadónak. Ez a stratégia konkrét elméleti vagy gyakorlati koncepciók kiterjesztésére, valamint problémamegoldó gyakorlatok bevezetésére szolgál. A szemináriumok a legtöbb modulban használatosak, és értékes tapasztalattal rendelkeznek a hallgatók számára a prezentációs készségek terén, valamint a munkatársaknak egy módszerrel vagy a diákközpontú tanulás értékelésével.

Gyakorlati műhelyek
A program során számos modulban széles körben használják a gyakorlati műhelyeket. Ezekben az órákban a diákok képesek vagyunk gyakorlati készségeket gyakorolni és finomítani egy támogató környezetben, ahol az akadémiai személyzet tagjai visszajelzést kaphatnak. A gyakorlati workshopok értékes elmozdulást jelentenek az elmélet és a gyakorlat között.

Esettanulmányok
Az esettanulmányok egy tanítási és tanulási stratégia, amelyet számos modulban alkalmaznak; ezek szintén hasznos értékelési eszköz. A hallgatókat olyan valós vagy szimulált komplex problémák kidolgozására vagy felkérésére mutatják be, amelyeket részletesen elemezni kell, majd írásban vagy szóbeli módon saját megoldást készíteni / bemutatni.

Üzleti szakértők
A tanulási tapasztalatok egyik kulcsfontosságú eleme az, hogy az üzleti szakértőket, a tudományos és a gyakorlati szakembereket felkérjük, hogy betekintést nyújtsanak kutatási munkájukba vagy üzleti tevékenységükbe. Az ilyen szakértők hálózata segíteni fog a speciális ismeretek biztosításában, valamint a program hitelesítő adatai megerősítésében és előmozdításában. Ezeket a szakértőket meghívhatják vendégelőadókként, vagy kérhetik, hogy adott esetben interaktívabb workshop tapasztalatot nyújtsanak.

Minden hallgató részesül majd az elkötelezett személyes tutorok csapatából, akik személyes és rendszeres kapcsolatfelvételt biztosítanak. A személyi oktatók szorosan együttműködnek a Programigazgatókkal és az Év oktatóival annak érdekében, hogy a diákok igényeit hatékonyan teljesítsék, és hogy a Cardiff Metropolitan University töltött idejük kellemes és sikeres élmény legyen.

A személyi tanárok mellett az egyéni kurzus-specifikus tudományos támogatást és útmutatást a programigazgató és az adott év oktatója biztosítja. Ez különösen fontos a második és harmadik évben rendelkezésre álló lehetőségek kiválasztása és az Pathways kiválasztása tekintetében.

Belépési követelmények

Alapítvány:

A pályázóknak előnyösen legalább öt GCSE-járata van, beleértve az angol nyelvet és matematikát * a C vagy annál magasabb besorolási fokozatban (4. vagy annál magasabb besorolású pályázók esetében az újonnan reformált GCSE-ket Angliában) és 32 UCAS-tarifa pontot legalább 1 A-szinttől (vagy azzal egyenértékűtől) .

Fokozat:

Öt GCSE jár, beleértve az angol nyelvet és matematikát * a C vagy annál magasabb színvonalon (a 4. vagy annál magasabb besorolási fokozat az újonnan reformált GCSE-ket Angliában), plusz 96-112 pontot legalább két A szinttől (vagy azzal egyenértékű).

A tipikus ajánlatok a következők lehetnek:

  • 112 pont a legalább két A szinttől a CC fokozatba; Welsh Baccalaureate - Advanced Skills Challenge tanúsítvány, amely harmadik tárgynak tekintendő
  • RQF BTEC Nemzeti Bővített Diploma / Cambridge Műszaki Bővített Diploma általános osztályú MMM - DMM. A témától és a tapasztalattól függően.
  • 112 pont az Ír Leaving Tanúsítványtól a Highers-nél, hogy 2 x H2-ot tartalmazzon, a minimális H4-es pontszámot a pontok ajánlatában számítva
  • 112 pont legalább két skót Advanced Highers-től, hogy DD besorolást kapjon
  • 112 pont a felsőoktatási diplomától

* A walesi pályázóknak, akik a reformált matematikai GCSE-t ülik, elfogadjuk a GCSE matematikát vagy matematikát - számozást .

Program oktatási nyelve:
  • Angol

76 további kurzus Cardiff Metropolitan University »

Utoljára frissítve Január 10, 2019
Ez a kurzus Nappali bejárós
Start Date
szept. 2019
Duration
3 - 4 Év
Nappali
Price
12,000 GBP
Helyszínek szerint
Dátum szerint
Start Date
szept. 2019
Jelentkezési határidő

szept. 2019

Location
Jelentkezési határidő
End Date