BA (Hons) játékok fejlesztése a 0. évvel
Ravensbourne University London
Kulcs információ
Campus helye
Greenwich Peninsula, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos otthoni hallgatók; 16 500 font/év: nappali tagozatos nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A játékok fejlesztésének 0. éve ösztönzi a kreativitást, a képzelőerőt és az új készítési, gondolkodási és dokumentálási módokat.
Ha még nem áll készen a hároméves egyetemi diploma egyikére, akkor ez a tanfolyam az Ön számára.
A tanfolyam arra összpontosít, hogy a hallgatók szilárdan megértsék a játékok fejlesztését, a kreatív folyamatot és a technikai ismereteket annak megvalósításához. A diploma a tapasztalatok széles skáláján tárja fel a kortárs játékipart; a legújabb konzolos kasszasikerektől a virtuális valóságig (VR) és a kiterjesztett valóságig (AR).
Mit tehet nekem ez a tanfolyam?
A 0. év a játékfejlesztésben nem önálló tanfolyam, hanem a teljes alapképzés első szakasza, és miután sikeresen elvégezte, zökkenőmentesen léphet tovább a BA (Hons) játékok fejlesztésében.
Főbb indokok a jelentkezésre
- Készüljön fel az első évre való továbblépésre.
- Ismerje meg a játékfejlesztés világába való belépéshez szükséges alapvető, gyakorlati, intellektuális és átruházható készségeket.
- Fejlessze ki a játékfejlesztési gyakorlathoz megfelelő hardver és szoftver ismereteket.
- A kreatív iparágak széles kulturális összefüggéseinek megértése.
- Szerezzen vizuális tudatosságot és tapasztalatot a játékok fejlesztésével kapcsolatos különféle média- és technikai képességekkel.
A legfontosabb tanulmányi témák
A kurzus kulcsfontosságú területeket ölel fel, beleértve az animációt, a történetmesélést, a grafikai tervezést, a 3D grafikát, a videógyártást, az interaktív tartalom létrehozását és a digitális kompozíciót.
Ezenkívül feltárja a mozgásgrafikai tervezés történelmi, kontextusbeli és jövőbeli lehetőségeit.
A legújabb iparági szabványos szoftverek segítségével a diákok kortárs mozgásgrafikákat készítenek, mind 2D, mind 3D formátumban filmekhez, digitális tévékhez, mobilokhoz, internethez, játékokhoz és más kreatív eszközökhöz.
A legfontosabb tanulmányi témák a következők:
- Rövid formájú elbeszélés (animáció és élőszereplős akció)
- Élénkség
- Vizuális kommunikáció és tipográfia
- Élő akció
- Információtervezés
- Márkaépítés
- Cross-media koncepció kidolgozása
- A mozgásgrafikai tervezés története, kontextusa és jövőbeli lehetőségei
Ideális Diákok
Kinek szól ez?
A nulladik év kiváló belépési pont a BA (Hons) játékfejlesztő tanfolyamunkra, amely megfelelő lehet, ha:
- úgy érzi, hasznára válik, ha fejleszti készségeit, mielőtt egy alapképzési kurzusba lép
- küzdeni fog a belépési követelmények teljesítésével.
Tanterv
0. év
A 0. évfolyam, a 4 éves diploma első éve, egy tanéven át tart, amely alatt a hallgatók négy egységet teljesítenek.
Az első félévben megkezdik az Explorative Media and Design tanulmányok egységét. Angol nyelvű egységet is teljesítenek. Ez az 1. és 2. félévben is folytatódik, és biztosítja a gyakorlati és elméleti munkájuk alátámasztásához szükséges alapvető átadható készségeket.
A második félévben a hallgatók megkezdik a Specialist Study egységet, és részt vesznek egy sor projektben, amelyek célja, hogy bővítsék a játéktervezés terén szerzett ismereteiket és készségeiket. Ezek egyre nagyobb kihívást jelentenek, ahogy a harmadik szakaszba lépnek, és elkezdik a végső nagyprojektet.
1. év
A hallgatók megismerkednek a játékprogramozás alapjaival, az építészettel és a játékfejlesztéshez nélkülözhetetlen médiakészségekkel.
Az év során a hallgatók megtanulják az ipari protokollok gyakorlatait és konvencióit, valamint a személyes fejlődéshez szükséges tulajdonságokat, amelyek a sikerhez szükségesek az egyetemen és a munka világában.
2. év
A játékfejlesztés alapvető alapjaitól előrehaladva a 2. évfolyamban a hangsúly a játékfejlesztéshez szükséges speciális technikai készségek felé fordul a kreatív lehetőségek széles skáláján.
Itt a hallgatók elkezdenek fejlődni a kívánt szakterületükön – ezt egy sor választható Pathways segíti elő, amely lehetővé teszi az együttműködést a kapcsolódó és más tudományos tudományágak hallgatóival és szakembereivel.
3. év
Az utolsó évfolyamon tanuló hallgatók lehetőséget kapnak egy jelentős és tartós egyéni fejlesztési projektre.
Ez összevonja tanulmányaik összes korábbi tapasztalatát, és egy olyan munkaportfóliót alakít ki, amely professzionális névjegykártyája lesz az iparágban.
Belépők
Karrierlehetőségek
A keresett készségek szilárd skálájával és egy átfogó portfólióval fog végezni, amely készen áll a karrierre a játékipar bármely területén, beleértve a tervezést, a gyártást, a műalkotásokat, a fejlesztést, az elemzést és a kutatást.
A diplomások számos karriert folytathatnak a szerencsejáték-ágazatban, többek között, de nem kizárólagosan:
- Játékfejlesztők
- Játékkörnyezet kialakítása
Erős fogalmi készségekkel és műszaki szakértelemmel fog diplomázni. A diplomások olyan területeken dolgoznak, mint a tipográfia, szerkesztői tervezés, csomagolás, információs tervezés, útkeresés, kiállítástervezés, UX/UI, művészeti irányítás és tervezési stratégia.
Program tandíj
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc Computer Games
- Colchester, Egyesült Királyság
BA kitüntetések a játékok terén
- London, Egyesült Királyság
- Online
Multimédia mérnöki alapképzés - Kisebb a videojátékokban
- Barcelona, Spanyolország