BA (Hons) a reklámozásban
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Kulcs információ
Campus helye
Kuala Lumpur, Malajzia
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
USD 20 380 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Nemzetközi hallgatók 1. év: RM 26 300 (6 800 USD) 250 font 2. év: RM 27 800 (6 240 USD) 250 000 év 3. év: RM 28 100 (7 300 USD) 250 000 Ft Összesen: RM 82 200 (20 388 USD) 750 000 Ft
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Áttekintés
A kreatív és stratégiai reklámozás és a márkamenedzsment 360 fokos megközelítése széleskörű készségekkel rendelkező szakembereket fejleszti, foglalkoztatási lehetőségek fejlesztésével. Kreatív stúdiókörnyezetünk tükrözi az ügynökségi környezetet, rugalmas munkaterületeket és projekttereket hoz létre az iparági szabványos szoftverekkel. Dinamikus, ötletgazdag reklámprogramunk felkészíti Önt a készségekre és a megértésre, hogy karriert dolgozzon ki a kreatív iparágakban. Akár kreatív munkacsoportban, copywriterben, számlatervezõben vagy márkamenedzserben szeretne dolgozni, olyan létfontosságú gyakorlati tapasztalatot szerezhet, amely nagyon vonzó a jövõbeli munkáltatók számára. A program csapata ipari tapasztalattal rendelkezik, és társult oktatóink jelenlegi kreatív igazgatói és ügynöki szakemberek. A kreatív gondolkodás és ötletek középpontjába helyezzük a digitális és hagyományos hirdetési platformokon végzett hirdetési tanulmányok 360 ° -os megközelítésének központját, a közösségi média, a virális marketing és a környezeti hirdetések feltárását. Iparági elhelyezések és ügynökségi látogatások hozzá fognak járulni a fejlesztéshez. Megtanulhat hirdetési kampányokat létrehozni a kreatív gondolkodás, a stratégia és a tervezés kulcsfontosságú területein, valamint az ötletgenerálás, az integrált kommunikáció, a művészet irányítása és a szövegírás területén.
Belépési követelmények
1. útvonal: 1. évfolyamra való belépés
- Sikeres befejezése az STPM-nek, 2 teljes átutalással vagy azzal egyenértékű, minimális CGPA 2.0-val és SPM vagy azzal egyenértékű befejezése; vagy
- Az A-szint sikeres befejezése, legalább 2 résztvevővel, és az O-Level vagy azzal egyenértékű sikeres befejezése; vagy
- Elismert matriculáció vagy alapítvány a CGPA 2.0-nál SPM szinten; vagy
- Olyan képesítés, amelyet az APIIT a fentiekhez hasonlóan elfogad.
És
A portfólió tartalmazhat:
- Rajzfüzetek.
- Modellek fényképei.
- Alkotás.
- Számítógépes ismeretek.
- Kutatás.
- Ötletek könyvek, stb, és
- Három példa a hirdetésekre, amelyeket olyan magazinokban vagy újságokban talált meg, amelyek tetszenek és érdekesnek találnak - ezeket az interjúban fogják megvitatni.
2. útvonal: A 2. évre való belépés
- A megfelelő APIIT Diploma sikeres befejezése, vagy
- Sikeres befejezése tanulmány egy másik elismert intézmény akadémiai kreditek egyenértékű az első év egy kitüntetéssel diplomázott a megfelelő témákban
Minden hallgatónak be kell bizonyítania, hogy az IELTS 6.0-nek megfelelő nyelvet vagy angol nyelvvizsga-módszerrel, vagy az "A" szintű vagy az azzal egyenértékű előzetes tanulmány sikerével sikeresen teljesítette.
A program vázlata
A következő témákkal találkozhat:
1. év
- Ügyféltájékoztató
- Ügyfél rövid ismertetése II
- Tanfolyambemutató
- Tanfolyam bemutatása II
- A tömegek tájékoztatása
- Bevezetés a grafikai tervezésbe
- A marketing alapjai
- Trendek és vizuális gondolkodás
- Bevezetés a médiakörökhöz
2. év
- Reklámozás és csomagolás
- Márkamegvalósítás I
- Márkamegvalósítás II
- Digitális és tapasztalati
- Számla és média tervezés
- Szakmai gyakorlat
- Copywriting és Creative Direction
- Kreatív gyakorlat
- kreativitás
gyakorlat
3. év
- Jövő gondolkodás
- Jövő gondolkodás II
- Major I projekt
- Fő projekt II
- Major projekt III
- Reklám és Brand Management Research Report I
- Hirdetési és Brand Management Research Report II
- Design Futures az ABM számára
A fentiek mellett minden diáknak sikeresen teljesítenie kell a General Studies modulokat a Malajziai Képesítési Ügynökség által meghatározott módon, valamint eleget kell tennie a társ-tantermi tevékenységekre vonatkozó kreditkövetelményeknek.
Graduális foglalkoztatás
A 360 fokos kreatív és stratégiai megközelítésünk miatt a diplomások készen állnak az ipar számára. Minden szinten és modulokon belül arra törekszünk, hogy a diplomások számára kritikus tudatosságot biztosítsunk a kutatáson alapuló tanulás, a tárgyismeretek és a készségek elsajátításán keresztül. A diploma három évében hallgatóink a reflexiós gyakorlat és a problémamegoldás révén fejlesztik meg a megértésüket, és egyre inkább ösztönzik és képesek magukra vállalni a saját tanulásuk iránti felelősséget és felelősségvállalást, akár egyénenként, akár csapattagként, ahol a a bizalom, a hatékony kommunikáció és a társaikkal és munkatársaikkal való együttműködés kiemelkedő fontosságú. A munkáltatók értékelik a diákjaink által bemutatott szakmai készségeket és munkahelyi etikát, különösen a program egészének lehetőségét az ügynökségekhez való elköteleződésre, az élő rövidnadrágban, az ügyfélsávokban és a szakmai gyakorlatban, ami az itt kínált tanulási tapasztalat sarokköve. Vállalati és kreatív diplomások innovatív gondolkodók, akik kreatívan keresnek megoldásokat a tapasztalat, a készségek és a tudás fejlesztése a reklám és a márka menedzsment.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA Reklám és márkatervezés
- Berlin, Németország
BA (Hons) a divatmárkaépítés és promóció területén
- Academic City, Egyesült Arab Emírségek
Business and Management (Marketing) BA (Hons)
- Bath, Egyesült Királyság