Read the Official Description

Áttekintés

Ez a dinamikus tanfolyam lehetőséget kínál arra, hogy megismerje a divatbemutató és marketingtevékenységet, felkészítve Önt a globális divatiparban dolgozó sikeres karrierre a márkamenedzselés és marketing specializált területein.

Hozzáférhet számos olyan létesítményhez, mint az új, jól felszerelt:
  • digitális nyomtatási iroda
  • fényképészeti stúdió
  • nyomtatási stúdió
  • helyszíni könyvtár (nagyon sokféle adatbázis, könyv és folyóirat a kutatás támogatására).

Miért válassza ezt a tanfolyamot?

Fejleszteni fogják a marketingstratégiák megértését minden típusú kiskereskedő számára, a nagy értékű értéktől a luxuságazatig. Ez irányítja a diákokat olyan szakterületeken keresztül, mint a piackutatás, a fogyasztói magatartás, a kreatív stratégiai marketingkommunikáció, a digitális marketingmédia, a márkamenedzsment és a luxus márkázás. A marketingt egy szélesebb kontextusban értékelni fogják, olyan szempontok figyelembevételével, mint az etika, a szociális marketing és a vállalati társadalmi felelősségvállalás.
Lehetőséged lesz arra is, hogy kutasson a jelenlegi tendenciák a globális nemzetközi piacokon, és feltárja a marketingkommunikációt. Meg fogja tanulni kihasználni a jelenlegi kreatív média, valamint a fejlődő erős szemmel a kortárs és a jövő trendjeit.
Aktívan tanulsz a következők használatával:
  • Ipari esettanulmányok
  • gyakorlati stúdió berendezések
  • digitális stúdiók
  • folyóiratok
  • adatbázisok
  • Előadás támogatása
  • A VLE a Blackboard-al
  • Adobe Suite
  • Lynda.com.
A második évben a divatmárka és a marketing területén kiválasztott szakmai jövőre való felkészülés lehetővé teszi, hogy a cég számára dolgozzon, vagy szabadúszó vállalkozásokat fejlesszen ki. A divat- és marketingkommunikációban és a globális tudatosság terén számos kommunikációs készséget fejleszt ki.
A tanfolyam során a következőket szeretné fejleszteni:
  • kommunikációs és prezentációs készségeket
  • kreatív vezetői képességek
  • problémamegoldó képesség
  • numerikus képesség.

Az iparági szakemberek a projektekkel kapcsolatos kurzust kölcsönösen érintik. Ön ipari látogatásokat és releváns kulturális kiállításokat folytat, lehetővé téve Önnek, hogy professzionális portfóliót fejlesszen ki. Ön is kap útmutatást a CV készítés során a kurzus, hogy fokozza a foglalkoztathatósági kilátások.

A tanfolyam a tanulás és a tanítás legfrissebb tanítási módszereit testesíti meg, többek között:

  • gyakorlati foglalkozások
  • előadás stílusú megjelenés
  • aktív kreatív műhelyek
  • tanulmányi kirándulások
  • vendég hangszórók (a divatiparból)
  • csoportos projektmunkát
  • elhelyezkedés / munkatapasztalat a divatiparban.

Karrier és tanulmányi folyamat

A BA (Hons) Divatbemutató és Marketing szakos hallgatók jól felszereltek lesznek a divatszakmák beillesztésében és sikerében mind a teljes munkaidős foglalkoztatásban, mind a szabadúszó-forgatókönyvekben. Ezek általában számos kategóriába tartoznak, beleértve a marketinget és a kapcsolódó szakemberek kommunikációját (házon belüli és ügynökségi).

  • Divatmarketing és közösségi média marketing
  • Divat márka (beleértve a kiskereskedőket)
  • Divat PR / sajtó (házon belül vagy ügynökség)
  • Speciális kommunikáció (pl. Digitális marketing ügynökség)
  • Divat Reklám
  • Divatpiaci kutatás

Azt is szeretné, hogy vállaljon posztgraduális tanulmányt, hogy szakosodjon egy olyan témában, amelyet már tanulmányozott vagy valami újat keresett.

A London School of Film, Media és Design által kínált posztgraduális kurzusok széles skáláját kínáljuk.

A tantárgy részletei

Tanuló velünk
Az elsőéves modulok a tudás és a készségek alapját képezik a divatos Brand és Marketing környezetben, amely a kurzus előrehaladásának alapelemei.

A második évben vállalkozói készségeket fejleszt ki egy iparágra koncentráló projekten és munkatapasztalattal. Továbbá javítani fogja a számítógéppel támogatott készségeit - beleértve a marketing és a márkajelzéssel kapcsolatos kommunikációs anyagokat.

Harmadik és utolsó évében kibővíti a tudását a globalizációnak a divatra gyakorolt ​​hatására. Az elméleti és gyakorlati perspektívákból is mélyreható érdeklődési területeket kutat.

Rendszeres támogatást kap a személyes oktatójától. A modulok oktatói formatív visszajelzést és támogatást nyújtanak a tanulás és értékelés fejlesztéséhez.

Nagyobb egyetemi támogatást nyújt az egyetemi hallgatói portál, amely kiemeli a menetrendeket és a kapcsolattartókat, valamint a rendkívül aktív díjnyertes UWL Student Union-t.

Az iparágra összpontosító megbízási rövidítések olyan gyakorlati projekteket fogalmaznak meg, ahol az eredmény szöveges, verbális és / vagy vizuális. Az értékelések projekt alapúak, nincsenek vizsgálatok.

A hallgatókat arra ösztönzik, hogy tükrözzék személyes ismereteiket, és ezt minden írásos és kreatív munkára táplálják.

Milyen modulokat tanulok a tanfolyam részeként?

1. évfolyam (4. szint)

  • Bevezetés a divatbemutató és marketinghez
  • Divatelőrejelzés és kortárs kultúra
  • Fogyasztói magatartás és trendek
  • Divatvásárlás koncepció a fogyasztóknak
  • Divat üzlet (indítás)

2. évfolyam (5. szint)

  • Kreatív Fashion Marketing
  • Divat digitális kreativitás
  • Internship vagy ipar Mentorált projekt
  • Divat Termék és Vizuális Merchandising
  • Vállalkozói és karrierfejlesztés

3. évfolyam (6. szint)

  • Divat luxus koncepció
  • Külső terem és prezentáció
  • Kutatási tervezés
  • Vállalkozói portfólió
  • Major-tárgyalásos projekt

Belépési követelmények

112 UCAS díjszint a 3. szintű képesítésekből.

Ezek a következők lehetnek:

  • A B, B és C fokozatú, vagy annál magasabb szintek
  • BTEC kibővített oklevél megkülönböztetéssel, érdemmel, érdemmel
  • Hozzáférés a felsőoktatáshoz

Szüksége van GCSE angolra és matematikára is (grade 9 - 4 / A * - C) vagy Level 2 equivalents.

Érett pályázók (21 éves kortól): Ha nem rendelkezik a fenti képesítésekkel, de releváns munkatapasztalattal rendelkezik, felkérést kap. A kérelmet egyedi alapon fogják figyelembe venni.

5. szintű bejegyzés
Ha közvetlenül a tanfolyam 5. szintjére szeretne belépni, akkor az egyetemi szabályoknak megfelelően kell eljárnia. A megfelelő tudás, kompetenciák és megfelelő ipari tapasztalatok bemutatására van szükség, és az érintett egyetemi testület figyelembe veszi. Ön ideális jelölt a belépéshez ezen a szinten, ha 120-as egyetemi kreditje van a 4. szinten vagy egy CertHE-ben egy kapcsolódó tématerületen.

6. szintű bejegyzés
Ha közvetlenül a 6. szintre szeretne belépni, akkor az egyetemi szabályoknak megfelelően kell eljárni. Megfelelő tudás, kompetenciák és megfelelő ipari tapasztalatok bemutatására van szükség, és a megfelelő egyetemi testület figyelembe veszi. Ideális pályaként jelentkezhet ezen a szinten, ha 240 egyetemi (4. és 5. szinten), DipHE, Alapítványi fokozat vagy HND egy kapcsolódó témakörben van.

Nemzetközi belépési kritériumok

A nemzetközi hallgatóknak meg kell felelniük az angol nyelvi követelményeknek az IELTS 6.0 vagy annál magasabb szintjén, és legalább 5,5 a négy egyedi komponens (olvasás, írás, beszéd és hallgatás) esetében.

Egyes országokban, ahol az oktatás angol nyelven érhető el, elfogadhatjuk a helyi képesítéseket.

Program taught in:
Angol

See 8 more programs offered by UWL University of West London »

Last updated November 5, 2018
This course is Campus based
Start Date
szept. 9, 2019
Duration
3 Év
Nappali
Price
12,500 GBP
Nemzetközi diákok. EU / UK diákok: 9 250 £. A 2019-es díjak a kormányzati irányelvek és előírások függvényében változnak.
By locations
By date
Start Date
szept. 9, 2019
Application deadline

szept. 9, 2019