BA (Hons) Marketing és Reklám
University of Lincoln
Kulcs információ
Campus helye
Lincoln, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 - 4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* szintenként nemzetközi hallgatók | Brit diákok: 9250 GBP szintenként
Fedezze fel Lincolnt, bárhol is legyen a világon
Webináriumaink, tantárgyi mesterkurzusaink, kérdés-felelek foglalkozásaink és diákpanel-beszélgetéseink nagyszerű módja annak, hogy felfedezzük, milyen a University of Lincoln élni és tanulni.
Bevezetés
A sikeres marketing áll a kereskedelmi siker középpontjában, és olyan szakembereket keresnek, akik rendelkeznek képességekkel, tudással és kreativitással az erőteljes nemzeti és nemzetközi kampányok lebonyolításához.
A BA (Hons) Marketing and Advertising célja, hogy olyan diplomásokat fejlesszen ki, akik megértik ezeknek a kulcsfontosságú funkcióknak az üzleti életben és a társadalomban betöltött szerepét, és fel vannak szerelve egy folyamatosan fejlődő marketingipar teljes spektrumában betöltött szerepekre, a betekintéstől a cselekvésig. és mind az ügyfél, mind az ügynökség oldaláról a hirdetési, márkaépítési és marketingkommunikáción belül. Ennek elérése érdekében arra ösztönözzük Önt, hogy fejlessze a marketing technikák stratégiai és operatív szintű alkalmazásának képességét az üzleti célok elérése érdekében, és legyen kreatív problémamegoldó, aki magabiztosan, üzleti érzékkel, valamint meggyőző kommunikációs, prezentációs és csapatmunka készségekkel rendelkezik.
Bemutatják a stratégiai marketing és reklámkommunikáció alapjait, beleértve a vásárlói magatartást, a márkafejlesztést, a hirdetési folyamatot és kreativitást, a médiatervezést, az etikát és a felelősséget, valamint a globális marketinget. Ez a diploma kifejezetten a digitális marketing gyors növekedésével foglalkozik, valamint arra, hogy az ipar új diplomásokra van szüksége marketing-, reklám- és digitális tudatossággal és készségekkel.
"Ez az információ helyes volt a közzététel időpontjában (2023. július)"
Belépők
Tanterv
Hogyan tanulsz?
Az ipar kulcsfontosságú szempontjait feltárják és vitatják, miközben a hallgatók az általános üzleti, marketing és reklámozási alapozásról az első évben több speciális modul felé haladnak a második és harmadik évben. A hangsúly a marketing és reklámkompetenciák kialakításán van, mint például a kreativitás, a problémamegoldás, a szóbeli és írásbeli prezentáció, valamint a meggyőző kommunikáció.
Az első évben megismerkedhet a marketing, a reklámozás és az általános üzleti élet alapjaival, beleértve a szervezeti viselkedés vizsgálatát és az üzleti adatok megértését.
A második évben a kurzus ezekre az alapokra épít, és olyan koncepciókat és folyamatokat tár fel, mint a stratégiai marketingtervezés, valamint a reklámozás és marketing alkalmazása. Az utolsó évben a modulok a marketing, a média, a márkaépítés és a reklámozás meghatározott területeit fedezik fel, egy független projekt mellett, ahol dönthet úgy, hogy a reklámozás és/vagy marketing területére összpontosít.
Első év
- Data Analytics for Business (alap)
- Pénzügy nem szakembereknek (alap)
- Szervezeti magatartás (Core)
- Marketing alapelvei (Core)
- Szakmai fejlődés (alap)
Második év
- Nemzetközi üzleti környezet (alap)
- Szolgáltatások marketing- és kapcsolati stratégiái (alap)
- Szakmai gyakorlat (opcionális)†
- Külföldi tanulás helyettesítési kredit (1) (opció)†
- Külföldi tanulás helyettesítési kredit (2) (opció)†
- Külföldi tanulás helyettesítési kredit (3) (opció)†
- Külföldi tanulás helyettesítési kredit (4) (opció)†
Harmadik év
- Digitális marketing és e-kereskedelem (alap)
- Médiatervezés a reklámozáshoz (alap)
- Független projekt – kutatás (opció)†
- Független projekt – Felelős Vállalat (opció)†
- Független projekt – Megbeszélt ügyfél-alapú projekt (opció)†
† Egyes kurzusok választható modulokat is kínálhatnak. A választható modulok elérhetősége évről évre változhat, és a minimális hallgatói létszámtól függ. Ez azt jelenti, hogy bizonyos opcionális modulok elérhetősége nem garantálható. A választható modul kiválasztását a személyzet rendelkezésre állása is befolyásolhatja.
Hogyan értékeljük
A diploma egy sor értékelési típust használ, amelyek felmérhetik az egyéni teljesítményt és a csoport teljesítményét, hogy tükrözzék a tanulók tanulási stílusának sokféleségét. Az értékelések tartalmazhatnak tanfolyami feladatokat, például írásbeli feladatokat, esszéket, jelentéseket, portfóliókat és tükröző naplókat; gyakorlati munka, beleértve prezentációkat, kiállításokat, szerepjátékokat és szóbeli értékeléseket; és vizsgák, beleértve az órai teszteket vagy írásbeli vizsgákat.
A Reklám és marketing kurzus célja, hogy időben visszajelzést adjon a hallgatóknak. A visszacsatolás célja, hogy azonosítsa a hallgató munkájának erősségeit, gyengeségeit és fejlődését, hogy támogassa a tanulást a diploma során. A visszajelzés lehetőség szerint elektronikusan is elérhető. A hallgatók személyes megbeszéléseken vehetnek részt, hogy személyre szabott visszajelzést kapjanak teljesítményükről.
Akkreditáció
Ezt a programot a Chartered Institute of Marketing (CIM) akkreditálta, és sikeres befejezése után a hallgatók „haladó minősítést” kapnak. Ez lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy anélkül tanuljanak CIM képesítésért, hogy az összes modult el kellene végezniük. A hallgatók egyéni díjjal is kiegészíthetik diplomájukat. További részletek a CIM honlapján találhatók.