BA (Hons) Game Art

Általános információk

2 locations available

Program leírás

Kezdjük pályafutásunk során művészként. A szakmával összehangolt együttműködési projektek révén ez a kurzus kreatív alkotóként fogja felépíteni képességeit és felkészíti az iparághoz szükséges legújabb ismereteket és ismereteket.

Meg fogod tanulni a koncepció művészetét, a karaktert és a környezet művészetét, valamint a csővezetékeket és folyamatokat, amelyekkel a játékokat játszhatod. Ahhoz, hogy kifejtsd a versenyképes iparágban szükséges készségeket, megismered a játékművészet alapelveit .

Előnyök

  • Ismerje meg az Agile projektfejlesztési módszertanát a játékfejlesztéshez
  • Szakértői útmutatást kaphat bizonyos készségekben, beleértve a rajzot, összetételt, anatómiai és 3D-s modellezést
  • Alkalmazza a hagyományos művészeti készségeket digitális környezetben
  • Tanuld meg, hogyan működik hatékonyan egy játékfejlesztő csapatban

Hogyan tanítják a tanfolyamot?

A tanfolyam során a személyzet és a játékfejlesztők előadásait, szemináriumokat, workshopokat, csoportos és egyéni oktatóanyagokat és "kriteket", valamint a tutorok és társaik véleményét kapják. Van egy vendég előadásprogram is, ahol a különböző iparágakban dolgozó emberek különböző szerepet és képességeket mondanak el a munkájukról, arról, amit megtanultak és milyen megközelítésekkel foglalkoznak.

Tanfolyam vázlat

Meg fog tanulni a koncepció művészetéről, a karakter-művészetről és a környezet művészetéről, valamint a csővezetékekről és a játékkészítés folyamatairól. Ezek mind olyan területek, amelyeknek ismerniük kell a versenyt a játékiparban. Annak érdekében, hogy ilyen képességeit kifejthesse, a hagyományos művészeti gyakorlat figurális, tájképi és más formáinak lencséjén tanulmányozhatod a játékművészet alapelveit. Ebből a célból a 3D-s modellezés és játékok vizuális kultúráján, a tájfestés mellett a digitális festészet mellett a koncepciót és a kritikai elemzést is tanulmányozhatja.

Ahogy haladsz a tanfolyamon, szűkíted a gyakorlatok középpontját, és kifejlesztesz egy megkülönböztető játék alapú művészeti gyakorlatot. Miután kifejlesztette az alapvető készségeket, akkor képes lesz együttműködni a játékfejlesztő csapatokkal, amelyek lehetővé teszik, hogy a gyakorlatot a profi játékkészítés keretében alkalmazzuk.

Mit fogsz csinálni

Első év

Az Ön fírst évében megépítheti azokat az alapvető készségeket, amelyeket az iparág a játékművészektől elvár. Ebben a szakaszban nem fogsz szakosodni, hanem tapasztalatokat szerezhetsz az összes fontosabb szerepkörű művésztől és az általam alkalmazott technikákat illetően. Az iparági szabványos szoftverekkel, módszerekkel és csővezetékekkel együttműködve kifejlesztheti rajzkészségét, jobban megismerheti az anatómia, és ezeket a készségeket a 3D-s modellezéshez és kapcsolódó elemeihez vezetheti.

A koncepcióról, a környezetről és a karakteres művészetről műhelyeken, előadásokon, kritikusokon és szemináriumokon keresztül, valamint folyamatos gyakorlati kísérletezéssel ismerkedhet meg. A hagyományos művészi készségeket a kortárs digitális művészi készségek mellett tanulják, mind a 2D-t, mind a 3D-t.

  • Fogalmi és vizuális kultúra
  • Karakteres művészet
  • Környezet művészet
  • Avatárok készítése
  • Helyet teremtenek

A második év

A második éved célja, hogy segítsen abban, hogy magabiztosabb legyen a játékkészítéshez és a kreatív módon megfelelő szakmai eszközök használatához való hozzáállásodban. Nagyobb és nagyobb kihívást jelentő projekteket fogsz kapni, amelyek lehetővé teszik a tartósabb elkötelezettséget. Az első féléves munka koncentrálja és megszilárdítja tanulásodat a második félév "élő" játékfejlesztéséért.

A második félévben alkalmazza a tanulást egy együttműködési projektre, ahol más játékfejlesztő hallgatókkal dolgozik a játék projektjében, hogy különböző eszközöket biztosítson. Ez segíteni fog Önnek a fejlesztési csővezeték megértésének kontextusba állításában és a készségeket az élő játékfejlesztési kontextusban.

Ezenkívül olyan speciális gyakorlati projekteken dolgozhatsz, ahol egy bizonyos játékterületen elkezdesz a készségedet elsajátítani, és arra koncentrálhatsz, hogy bizonyos portfólióminőségű munkádat biztosítson.

  • Koncepcionális művészeti szókincsek kifejlesztése
  • Karakteres szókincsek fejlesztése
  • Környezeti művészeti szókincsek kifejlesztése
  • Szakértői gyakorlat fejlesztése
  • Világ teremtés: játékfejlesztési projekt

Harmadik év

A specializáció, a függetlenség és a szakmai gyakorlat a harmadik év fő célja. Dolgozhatsz egy olyan játék fejlesztésén, ahol több képzett csapat vesz részt, hozzájárulva a művészeti tárgyakhoz a játékhoz. Működni fog másokkal együtt egy stúdió kontextusban, együttműködve a sarne módszerekkel és az iparban használt csővezetékekkel, hogy játékokat készítsen.

Ráadásul speciális játékmûvészetet fogsz dolgozni, amely megkülönböztetõ, polírozott munkát fog nyújtani a növekvõ portfoliódhoz. Segítünk Önnek a kereskedelmi forgalomba hozatalában, és felkészülni a szakemberekre való áttérésre.

  • Major játékfejlesztési projekt
  • Felkészülés a jövőre
  • Szakmai gyakorlat

facillities

  • Magas színvonalú PC-k, amelyek játékteremtéshez vannak felszerelve a tanítási terekben és stúdiókban
  • lndustry-standard játékmotorok, beleértve a Unity és az Unreal 4-et
  • ipari szoftverek, köztük a Maya, a Zbrush, a Blender és az Adobe Creative Suite
  • A technikusok kéznél vannak a nyitvatartási idő alatt, hogy segítsék ezeket a különböző eszközöket

Személyzet

Egy mûvészmûvészek, játékmûvészek és fejlesztõk csapata tanít majd a játékvezérelt oktatókkal együtt. Együttes tapasztalattal rendelkeznek az Asdiverse címmel, mint a World of Warcraft, a Legends League, a Project Gotham Racing és a Total War sorozat.

Néhány személyzetnek is van tapasztalata az animációval és a vizuális effektusokkal foglalkozó vállalatok számára, míg mások művészek és képzőművészeti teoretikusok. Ön is részesülhet a széles körű kutatási szakértelem és úttörő megközelítések a játék tanulmányok, valamint a személyzet, akik működtetnek saját játékfejlesztési stúdiók.

Értékelés

Az értékelés a feltörekvő játékművész munkája köré szerveződik. Úgy tervezték, hogy fejlessze az alapvető készségeket a rajzolás, ábrázolás és konceptualizáció terén a játékművészetben, valamint az iparági szabványú szoftverek, módszerek és folyamatok speciális használatában.

  • Folyamatos értékelés formalizált vizsgálatok nélkül. O Vizuális, szóbeli és írásbeli megbízások
  • A munkaképesség növelése érdekében a projekt során egy munkaterv portfolióját fejlesztettük ki

Karrier

A Game at Falmouth-ot úgy tervezték, hogy a diplomások készen álljanak a játékra vagy az alkalmazások fejlesztésére:

  • Művész
  • Környezetvédelmi művész
  • Karakterművész
  • Koncepció művész
  • 3D modellező
  • Animátor
  • Termelő

Utoljára frissítve Április 2018

Az iskoláról

Falmouth University is one of the UK's leading specialist arts institutions located on the stunning South West coastline of England, in one of the most beautiful, safe and creative regions in the UK. ... Tovább

Falmouth University is one of the UK's leading specialist arts institutions located on the stunning South West coastline of England, in one of the most beautiful, safe and creative regions in the UK. Over the past century Falmouth has built a reputation for excellence in education. Ranked first in the UK and second globally for international student experience, we offer a secure, welcoming and world-leading university environment. We have over 300 students international students from 53 countries currently studying at Falmouth. Kevesebb