BA (Hons) Divatvásárlás és Márkamenedzsment
Ravensbourne University London
Kulcs információ
Campus helye
Greenwich Peninsula, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
Kérjen információt
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* nappali tagozatos otthoni hallgatók; 16 500 font/év: nappali tagozatos nemzetközi hallgatók
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Tanulja meg a trendek előrejelzését, a fogyasztói magatartás értelmezését, értékelje a fenntarthatóság fontosságát, és építse fel a jelenlegi globális divatpiac megértését. Tantervünk az ipari vendégbeszélgetések és a gyártási helyszíni látogatások körül forog, így a diákok valóban megértik a számukra elérhető különböző szerepeket és hálózatokat.
Ezt a tanfolyamot úgy tervezték, hogy a hallgatók számára biztosítsa az iparágban való sikeres gondolkodáshoz szükséges készségeket és készségeket.
Ez az izgalmas tanfolyam kreatív hangulatra ösztönöz, figyelemmel kíséri a trendeket, az üzleti érzéket és a menedzsment készségeket. A tanfolyam nagy hangsúlyt fektet a gyakorlati munkatapasztalat és a vállalkozói készség megszerzésére.
Mit tehet nekem ez a tanfolyam?
A kurzus egységeit úgy alakítottuk ki, hogy bizalmat adhassanak a hallgatóknak az osztályban tanított elmélet gyakorlatba átültetéséhez csoportos projektek, egyéni szakmai gyakorlatok, iparági tájékoztatók és üzleti javaslatok során. Az Adobe csomag és az online divatforrások segítségével a diákok fejlesztik a kreatív és gyakorlati készségeket, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy megtervezzenek egy választékot, népszerűsítsék a márkát, professzionális jelentést készítsenek, ötletet adjanak és végső soron megértsék a divat üzletét.
"Megtiszteltetés volt számomra, hogy a BA (Hons) divatvásárlási és márkamenedzsment tanfolyam hallgatóival dolgozhattam. Folyamatosan lenyűgözött a professzionalizmusuk és a divatkarrierre való felkészültségük. Nemcsak a hallgatók rendelkeznek a sikerhez szükséges készségekkel, hanem hihetetlenül tisztában vannak a divatkereskedelem jelenlegi formájával és betekintéssel az iparág jövőbeli tényezőibe. "
-
Melanie Mitchell, a Someday Talent alapítója
Főbb indokok a jelentkezésre
- A hallgatók 96% -a elégedett a tanfolyam minőségével (NSS eredmények 2019).
- Egyedülállóan képzett diplomások kreatív érzékkel és üzleti fókussal.
- Az ipar legnépszerűbb vendégoktatói.
- Az iparban tanító és dolgozó személyzet - biztosítva, hogy a kurzus releváns maradjon.
- Szoros együttműködés az iparral.
- Hozzáférés az áhított iparági erőforrásokhoz: WGSN, Edited, Mintel és LSN Global.
- Ingyenes Adobe Suite szoftver és hozzáférés egy 300 font értékű laptop ösztöndíjhoz.
- Akkreditált munkahely.
A legfontosabb tanulmányi témák
A hallgatók gyakorlati ismereteket szereznek a termékfejlesztési folyamatról, beleértve a szövetválasztást és tesztelést, a színkezelést, a minőségirányítást és a fenntarthatóságot.
Megtanulják a trend előrejelzését, a tartomány tervezését, a márka felépítését, majd azt, hogyan védjék meg és népszerűsítsék azt.
A tanfolyam célja a kreatív készségek, valamint a problémamegoldó, szervező, tervezési, promóciós és menedzsment készségek fejlesztése.
A CAD leckék megkönnyítik a kreatív bemutatást, míg más CAD/CAM menedzsment eszközök szintén elősegítik a diákok felkészítését az iparágra.
A hallgatók a gyakorlat és az elmélet-alapú tanulás keverékén keresztül tanulnak, és élvezik a lehetőséget, hogy együttműködhetnek más tudományterületek hallgatóival, valamint a legnépszerűbb márkákkal.
A legfontosabb tanulmányi témák a következők:
- Trend előrejelzés
- Fogyasztói profilozás és azonosítás
- Divatpiaci kutatás
- Divatvásárlás és termékfejlesztés
- Merchandising
- Vizuális értékesítés
- Gyártás és fenntarthatóság
- Divatmárka menedzsment és promóció
- Üzleti tervezés
Tanterv
Kulcsfontosságú tanulmányi témák
- Trend-előrejelzés
- Fogyasztói profilalkotás és azonosítás
- Divatpiackutatás
- Divatvásárlás és termékfejlesztés
- Merchandising
- Visual Merchandising
- Gyártás és fenntarthatóság
- Divatmárka menedzsment és promóció
- Üzleti tervezés
1. év
A hallgatók alapvető készségeket építenek ki a divat előrejelzésében, a koncepciótól a fogyasztóig történő vásárlásban, a márkavásárlásban, a menedzsmentben és a promócióban.
Digitális kommunikációs készségeket tanítanak nekik a márkaidentitás kommunikálásához, és arra ösztönzik őket, hogy gondolkodjanak el személyes márkájuk aláírásán.
Arra biztatjuk a hallgatókat, hogy ebben az évben kezdjenek el gondolkodni kontextuális tanulmányaikon.
2. év
A hallgatók jobban megértik személyes márkájuk kezelését, és kreatív együttműködésben dolgoznak iparági partnerekkel és más tudományágak hallgatóival.
A merchandising és a vizuális merchandising oktatása a valós iparági gyakorlat keretében történik.
Minden diák lehetőséget kap arra, hogy szakmai gyakorlatot vállaljon és gyártási látogatásokon vegyen részt, hogy megismételje a divatvásárló szerepét.
3. év
Arra kérjük a hallgatókat, hogy kontextuális kutatásaikat írásos vagy vizuális dolgozatban mutassák be.
Tovább építik a fogyasztói kutatásban és a trendek előrejelzésében szerzett készségeiket, hogy alátámasztsák a piaci rést egy új márka bevezetése érdekében.
Piackutatási jelentést is írnak, márkajavaslatot, választéktervet és technológiai csomagokat készítenek, és számos kreatív eredményt készítenek.
Belépők
Karrierlehetőségek
A végzettek számos területen dolgozhatnak, többek között, de nem kizárólagosan:
Divatvásárló, merchandising, marketing, márkamenedzser, trend-előrejelzés, digitális kommunikáció, adatelemző/insights, fenntarthatósági koordinátor, virtuális bemutatóterem tervezés, vizuális árusító, fiókstratégia, online vizuális árusító, termékfejlesztő, szövetvásárló, digitális szövettechnológus, fogyasztói tapasztalat menedzser, e-kereskedelmi menedzser, marketing menedzser, vállalkozó/cégtulajdonos, ügyvezető igazgató/vezérigazgató.
Program tandíj
Képtár
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BSc (Hons) Fashion Management
- London, Egyesült Királyság
Divat- és formatervezési menedzsment (BA)
- Berlin, Németország
BA divattervezés és fenntartható divatmenedzsment szakon
- Warsaw, Lengyelország