BA (Hons) Divatbemutató
Cambridge School of Visual & Performing Arts
Kulcs információ
Campus helye
Cambridge, Egyesült Királyság
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
3 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
GBP 15 690 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Otthon / EU: £ 9,000 (éves díj) / Nemzetközi diákok: £ 15,690 (2 féléves kifizetések)
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Ez a kortárs, kreatív, mégis karrier-központú program célja a készségek, az innováció és a jövőkép fejlesztése a divatmárka és a kommunikáció gyorsan változó világában.
tanfolyam részletei
- Hossz: 3 év (6 ciklus)
- Tanfolyam szeptember elején
- Progressziós divat PR, stylist, divat marketing, divat esemény menedzser, kreatív igazgató, divat újságíró, divat szerkesztő.
- Tanári támogatás A heti 5 napon elérhető szakember tanári támogatás.
- Stúdió-hozzáférés A hallgatók hetente 7 nap, hétfőtől péntekig 8-tól 8-ig 30-ig, hétvégén 9-től 17-ig férhetnek hozzá stúdióinkhoz.
- Hogyan értékelik munkádat Vizuális és írásbeli feladatok és projektek.
- Vendég előadók Tanfolyamunkat számos kreatív szakember előadásainak és workshopjainak gazdagítják.
Mi várható
Első év
Az első évben megismerkednek a témával, és felfedezik saját vizuális kommunikációját, beleértve az elrendezéseket, a művészet irányát a stíluslal, a fotózást és a tartalom-kihangosítást digitális és nyomtatott médiumokkal. Ismerkednek majd a divatösztönzéssel, a PR-vel és a divatmárkákkal is, mind globális, mind kortárs összefüggésben.
A második év
A második évben elő fogod fejleszteni az első évben elsajátított képességeidet, és felkészülsz az utolsó év szakirányaira. Ide tartozhat felugró események, keresőfüzet készítése, online promóciós tevékenységek és nyomtatott kiadások. Emellett megtanulja a szakmai stratégiákat is, mint például az önpromóciós anyagok készítése és a divatvilágon belüli személyes gyakorlat elhelyezése.
Harmadik év
Az utolsó évben a saját érdeklődési területeire fog összpontosítani, és a munka világához kell irányulnia. A záró év specialitása a digitális és tapasztalati kampányok készítésétől, az események menedzsmentjétől, a márka stratégiáitól és az új termékek bevezetésétől kezdve a trend- és színes könyvek, a márkás megjelenési könyvek, a folyóiratok és a folyóirat készítésétől függ.
Belépési követelmények
Kor
18 év
Oktatási szint
UAL 3. szintű alapítvány diploma vagy kibővített diploma vagy azzal egyenértékű, illetve a középiskola sikeres befejezéséhez szükséges igazolvánnyal kell rendelkezni, vagy 2 x A szinttel, amely megegyezik 64 UCAS ponttal és 1 GCSE-vel, vagy azzal egyenértékű a 4. évfolyamon vagy C, lehetőleg egy releváns kreatív tárgyban.
Angol szint a nemzetközi hallgatók számára
IELTS 5.5 (egyetlen elem nélkül, 5.5 alatt)
Portfolio
Nem szükséges portfólió.
Helyed
Minden hallgatónk rendelkezik saját munkaterülettel, belépéssel a stúdióban található könyvtárhoz és a fotóstúdiónkhoz, valamint a nyomtatáshoz szükséges anyagokhoz. Ingyenes nyomtatást és a legújabb Adobe szoftvert is biztosítunk Önnek.
Hogyan tanítunk
A tanfolyam során a hallgatókat speciális műhelyek, vendég előadók, rendszeres személyek és csoportos oktatások útján tanítják.
Tantárgyak
Divat PR, stílus, márkaépítés, divat marketing, rendezvényszervezés, kreatív irányítás és divat újságírás, film, fényképezés
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
BA Reklám és márkatervezés
- Berlin, Németország
BA (Hons) a divatmárkaépítés és promóció területén
- Academic City, Egyesült Arab Emírségek
Bachelor márkamenedzsment
- Berlin, Németország