Az audiovizuális kommunikáció fokozata
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Kulcs információ
Campus helye
Valencia, Spanyolország
Nyelvek
Spanyol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
EUR 7 800 / per year
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
Bevezetés
Hivatalos fokozat: Audiovizuális kommunikáció diploma
Időtartam / ECTS: 4 év / 240 ECTS
Helyek / campus: 75 / Moncada - Alfara
Tanítva: spanyolul
Tanulási eredmények
Mi különböztet meg minket?
1.La tapasztalattal és múlttal
A CEU Egyetemen a kommunikáció területén folytatott tanulmányokat több mint 30 évvel ezelőtt kezdték meg. Több évtizedes kommunikációs szakemberek képzése támogatja a szakmát.
2.La élen létesítmények
Egyetemünk a legprofesszionálisabb erőforrásokat és forrásokat kínálja Önnek. Kipróbálhatja kreativitását a fokozat által kínált különféle kihívásokon keresztül, akár az osztálytermen belül, akár azon kívül. Az Ön rendelkezésére áll az Audiovizuális és Multimédia Produkciós Központ, ahol gyakorolhatja új ismereteit egy digitális újságban vagy egy rádió- vagy televíziós gyártónál, részt vehet professzionális hirdetési versenyeken és audiovizuális rövidfilmek fesztiválján, és akár saját az alkotók programján keresztül.
3. Az autókban az új foglalkoztathatóság
Lehetőséget kínálunk Önnek a saját kommunikációs és politikai marketing diplomájának folytatására. Fokozni fogja a nyilvános beszéd és a politikai diskurzus készségeit televízióinkban, a politikai marketing eszközökben és a választási kampányok tervezésében. Plusz a professzionális eszközökben: a fokozat során a legtöbb tantárgyat a szakma számítógépes eszközei alapján fogja tanulmányozni. De nemcsak a diplomát fejezi be, tudva, hogyan kell kezelni őket, hanem képesítésekkel jóváhagyott kompetenciákat is vállal: Tanúsítvány grafikai és webdizájnban (127 óra: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, Flash) és igazolás audiovizuális közgyűlésen (222 óra: Avid , Protools, After Effects, Movie Magic ütemezése).
4. A nemzetközi dimenzió
Ingyenes kiegészítő angol nyelvű továbbképzés az elsőtől a negyedikig az indulás szintjének javítása érdekében. Lehetőségek nemzetközi szakmai gyakorlatokra (például az EFE ügynökség Párizsban, Lisszabonban, Genfben vagy Athénban vagy olyan európai gyártók, mint például a Jelly Fish Pictures Londonban). Az egyik legjobb nemzetközi tapasztalat kommunikációs hallgatóink számára az IP-k (Nemzetközi programok).
5. Dupla fok páros specialista fok
Ön részt vesz a két intézmény versenyzés során menetrendjei kompatibilis az összes tantermek ugyanazokat a lehetőségeket, és természetesen, anélkül, hogy kétszer. Tehát a páros specialista fokban az egyetem kettős fok.
- Audiovizuális kommunikációs újságírás
- Audiovizuális kommunikáció Reklám és PR
href = "http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual
Tanterv
általános készségek
- OC1- Képes alkalmazkodni a technológiai, üzleti vagy munkaszervezési változásokhoz.
- OC2- Képes csapatként dolgozni és saját ötleteket kommunikálni a kedvező környezet kialakításával, valamint be kell kapcsolódni egy közös projektbe, amelynek célja az eredmények elérése.
- OC3- Képes kifejező és tematikus kockázatvállalásra az audiovizuális gyártás elérhetősége és határideje keretein belül, személyre szabott megoldások és szempontok alkalmazásával a projektek kidolgozásában.
- OC4 - Sikeres siker abban az esetben, ha bizonytalan helyzetben választ, felelősséget vállal.
- OC5- Az eredmények kritikai önértékelésének szisztematikus gyakorlása: az audiovizuális produkciók kreatív vagy szervezési folyamataiban elkövetett hibák folyamatos javításának és kijavításának fontosságának felmérése.
- OC6- Képes feladatokat szervezni, azokat rendezetten végrehajtani, logikusan meghozni a prioritási döntéseket a különböző audiovizuális gyártási folyamatokban.
- OC7 – Szolidaritás tisztelete a bolygó különböző emberei és népei iránt, valamint a főbb kulturális áramlatok ismerete az egyéni és kollektív értékekkel kapcsolatban, valamint az emberi jogok tiszteletben tartása.
Konkrét kompetenciák
fegyelmi
- CD1 – A fényképezés, a film, a rádió és a televízió történetének és fejlődésének ismerete esztétikai és ipari javaslataik révén, valamint társadalmi és kulturális relevanciájuk az idő múlásával. Ugyanakkor a technológiai és ipari evolúciót összekapcsolva az audiovizuális nyelvvel, figyelembe véve a vizuális és auditív reprezentáció elméleti-gyakorlati koncepcióit, a kommunikációs rendszereket és a fogalmak és azok valóságának közvetítését, valamint az alapvető szimbolikus és kulturális értékeket. a kép jeleinek vagy kódjainak helyes értelmezése és elemzése a maga teljességében.
- CD2- Az audiovizuális gyártás és terjesztés technikáinak és folyamatainak ismerete és alkalmazása azok különböző fázisaiban, a technikai, humán és költségvetési erőforrások szervezése és kezelése szempontjából különböző médiáiban (mozi, TV, videó, multimédia, stb.), a kereskedelmi forgalomba hozatalig.
- CD3- Elméleti-gyakorlati ismeretek a szervezeti struktúrákról a vizuális és hangkommunikáció területén, valamint azok időbeli alakulásában és kezelésében, beleértve az audiovizuális adózást is. Ide tartozik az audiovizuális kommunikáció alanyai: szerzők, intézmények, vállalatok, média, támogatók és befogadók természetének és összefüggéseinek ismerete és kutatása is.
- CD4- Az audiovizuális alkotás és terjesztés technikáinak és folyamatainak ismerete és alkalmazása annak különböző fázisaiban, mind a moziban és a televízióban, mind a videóban és a multimédiában a színpadra állítás szempontjából a kezdeti ötlettől a végső befejezésig.
- CD5- A szakmai etika és deontológia, valamint az információ jogrendszerének ismerete, amely a szakmai gyakorlatot és a kommunikátor munkáját egyaránt érinti.
- CD6- A világ állapotának, valamint közelmúltbeli történelmi fejlődésének ismerete, különösen az európai, mediterrán, amerikai és ázsiai társadalmakban, az alapvető paraméterek (politikai, gazdasági és kulturális) megértése mellett.
- CD7- A spanyol és/vagy valenciai nyelv helyes szóbeli és írásbeli használatának ismerete a médiában való szakmai kifejezésmódjaként.
- CD8- Más idegen nyelvek ismerete (különösen a nagyobb nemzetközi elterjedtségűek), hogy képes legyen elemezni a nemzetközi médiában általában megszólaló általános tényeket és témákat.
- CD9- A script felépítés különböző mechanizmusainak és elemeinek ismerete és alkalmazása a különböző formátumok, technológiák és gyártási támogatások figyelembevételével. Az ikonikus tartalmak és audiovizuális információk különböző médiában és technológiákban történő elemzésével, rendszerezésével és kódolásával kapcsolatos elméleti és gyakorlati ismereteket is tartalmazza.
- CD10 – Erőforrások, elemek, módszerek és eljárások ismerete, azonosítása és alkalmazása az audiovizuális történetek lineáris és nemlineáris felépítésének és elemzésének folyamataihoz, beleértve a stratégiák tervezését, létrehozását és fejlesztését, valamint a kommunikációs alkalmazásokat meggyőző kommunikáció az audiovizuális piacokon.
- CD11- Az audiovizuális médiában alkalmazott technológiák elméleti-gyakorlati ismerete és alkalmazása (fénykép, rádió, hang, televízió, videó, mozi és multimédiás támogatások).
- CD12- Elméleti-gyakorlati ismeretek az audiovizuális vagy kommunikációs hatások jogalkotási mechanizmusairól, valamint alkalmazásának jogi szabályozásáról az audiovizuális produkciókban. Ide tartozik az audiovizuális kommunikáció etikai elveinek és deontológiai normáinak ismerete is.
- CD13- A térkép és az ikonikus térbeli reprezentációk ismerete mind az álló-, mind az audiovizuális képen, valamint a művészi irányítás alkotóelemeinek ismerete. Ezek az ismeretek kiterjednek a képek és a hangok esztétikai és narratív szempontú kapcsolataira is a különböző audiovizuális médiákban és technológiákban. Ide tartozik a kifejezetten a vizuális kommunikációra és a képeken keresztüli meggyőzésre kifejlesztett pszichológiai modellek ismerete is.
- CD14- A hangtervezés és a tér akusztikai megjelenítésének ismerete, valamint a design és a hangdekoráció alkotóelemeinek ismerete („hangtervező”). Ez a tudás kiterjed a hangok és képek kapcsolatára is esztétikai és narratív szempontból a különböző audiovizuális médiában és technológiákban. Ide tartoznak a kifejezetten a hangos kommunikációhoz és a hangon keresztüli meggyőzéshez kifejlesztett pszichológiai modellek is.
- CD15 – Azoknak a feltételeknek és korlátoknak az ismerete, amelyeket a reklámrendszer az audiovizuális producer funkciójára támaszt.
- CD16- Az audiovizuális produkciók és cégek tevékenységét irányító piaci társadalom és gazdasági modellek ismerete.
- CD17 – A társadalmi kommunikációt általában érintő morális problémák azonosítása az Egyház Társadalmi Tanának értelmezése és elemzése keretében.
- CD18- A spanyol és a spanyol világ társadalmi környezetének ismerete és annak történelmi sorrendje.
- CD19 – A főbb kortárs politikai rendszerek sajátosságainak és különbségeinek felismerése az Egyház Társadalmi Tanának elemzési kontextusában.
- CD20 - Az irodalmi áramlatok és mozgalmak, valamint az irodalom és a mozi, a rádió és a televízió közötti intertextualitás ismerete, valamint a különböző kifejező kódok alapján a különböző változók megértése.
- CD21- Különböző audiovizuális műfajok ismerete.
szakmai ismeretek
- CP1 – Az emberi, költségvetési és technikai erőforrások tervezésének és kezelésének képessége és képessége a filmes vagy videós történet készítésének különböző fázisaiban.
- CP2- Képes filmes és videografikus audiovizuális produkciók átfogó színrevitelének elkészítésére és rendezésére, felelősséget vállalva a színészek irányításáért és a forgatókönyvhöz, munkatervhez vagy korábbi költségvetéshez igazodva.
- CP3- Képes a műszaki és humán erőforrások tervezésére és menedzselésére egykamerás és többkamerás tévéműsorok esetében, valamint az alkotás és gyártás technikáinak és folyamatainak a televíziós gyártás különböző fázisaiban.
- CP4- Képesség és képesség a gyártási, rögzítési és terjesztési technikák és folyamatok kezelésére a rádió-, hang- és egyéb hangtermékek szervezésében.
- CP5 – Technikák és eljárások kapacitása és alkalmazása a fényképészeti gyártás megszervezésében, valamint általában az állóképek készítési technikái és folyamatai, mind analóg, mind digitális környezetben.
- CP6- Képes technikák és folyamatok alkalmazására a multimédiás gyártás és interaktív anyagok felépítésének különböző fázisaiban a szervezésben és létrehozásban.
- CP7- Képes képalkotási technikák és eljárások különböző audiovizuális hordozókon történő alkalmazására, a klasszikus törvényszerűségek, valamint a képtörténet esztétikai és kulturális mozgásainak ismeretére alapozva az új információs technológiákon keresztül.
- CP8- Képesség a képalkotás során a fénymennyiséghez és a kromatikus minőséghez kapcsolódó mérések kidolgozására, az optika tudományos alapjainak elméleti és gyakorlati ismeretére alapozva.
- CP9- Képesség a hang mennyiségéhez és minőségéhez kapcsolódó mérések kidolgozására az audio építési folyamat során, az akusztika tudományos alapjainak elméleti és gyakorlati ismeretei alapján.
- CP10 – Képes folyékonyan írni szövegeket, forgatókönyveket vagy forgatókönyveket a filmes, televíziós, videós, rádiós vagy multimédiás fikció területén.
- CP11- Képes audiovizuális történetek elemzésére, figyelembe véve az audiovizuális alkotások elemzésének alapvető paramétereit, az ikonikus üzeneteket egy adott történelmi korszak társadalompolitikai és kulturális viszonyainak szövegeként és termékeként tekintve.
- CP12- Képes azonosítani az audiovizuális vállalatok irányításával és irányításával kapcsolatos folyamatokat és technikákat ipari szerkezetükben: gyártás, forgalmazás és kiállítás, valamint az audiovizuális piac statisztikai adatainak értelmezésére. Ez a kompetencia magában foglalja a meglévő audiovizuális gyártás emberi csapatainak irányítását és megszervezését.
- CP13 – Képes a technikai erőforrások megszervezésében és kezelésében részt vevő folyamatok és technikák alkalmazására bármely meglévő hang- és vizuális támogatásban.
- CP14- Képes alkotási és terjesztési technikák és folyamatok alkalmazására a grafikai tervezés területén annak különböző fázisaiban, elméleti és gyakorlati szempontból.
- CP15- Képes alkalmazni az audiovizuális alkotás átfogó produkciós tervezéséhez szükséges alkotási technikákat és folyamatokat, technikai vagy emberi erőforrásokat a szcenográfiai elemektől és a márkaimázstól a grafikai marketing projektjéig.
- CP16- Képes a gyártási technikák és folyamatok alkalmazására kulturális rendezvények szervezésében, az érintett humán és technikai erőforrások tervezésén keresztül, a korábbi költségvetéshez igazodva.
- CP17- Képes keresni, kiválasztani és rendszerezni bármilyen típusú audiovizuális dokumentumot egy adatbázisban, valamint felhasználni különböző audiovizuális támogatásokban digitális módszerekkel.
- CP18 – Képes a vizuális identitás elveinek és funkcióinak alkalmazására egy adott vállalat vállalati vizuális arculatára vonatkozó szabványos kézikönyv létrehozásához.
- CP19- Képes a televíziós és rádiós műsorok struktúráinak, tartalmának és stílusának, valamint konfigurációjuk különböző befolyásoló változóinak, valamint az általuk generált kommunikációs és látványos folyamatok elemzésének elvégzésére.
- CP20- Képes hang- és képi anyagok ötlet szerinti technikai szervezésére a különböző audiovizuális és multimédiás termékek kidolgozásához, kompozíciójához, befejezéséhez és masteringjéhez szükséges narratív és technológiai technikák felhasználásával.
- CP21- Képes a színpadi előadás esztétikai és technikai megjelenítésének megtervezésére és felfogására természetes vagy mesterséges fény és akusztikus források segítségével, figyelembe véve az audiovizuális projekt rendezője által javasolt kreatív és kifejező jellemzőket.
- CP22- Képes hangjeleket rögzíteni bármilyen hangforrásból: akusztikus vagy elektronikus; digitális vagy analóg, és ezeket az anyagokat meghatározott szándékkal keverni, figyelembe véve a végső mastering mix szintjeit, hatásait és síkjait.
- CP23 – Képes audiovizuális vagy multimédiás produkció hangkörnyezetének újrateremtésére a szöveg és a narráció szándéka alapján hangsáv, hangeffektusok és hangsáv használatával.
Akadémiai készségek
- CA1- Az audiovizuális kommunikáció elméleteinek, módszereinek és problémáinak ismerete, valamint a tevékenységük alátámasztására szolgáló nyelvek a diszciplináris tudásként és szakmai készségként meghatározott követelmények alapján.
- CA2- Képes a technológiai eszközök megfelelő használatára az audiovizuális folyamat különböző fázisaiban, hogy a tanulók képekkel vagy audiovizuális beszédekkel fejezzék ki magukat az alapvető technikai minőségben.
- CA3- Képes a kutatás eredményeinek szóban, audiovizuális vagy számítógépes eszközökkel történő megfelelő bemutatására a kommunikációs tudományágak kánonjainak megfelelően.
- CA4- Képes olyan kutatási témák vagy innovatív személyes alkotások meghatározására, amelyek hozzájárulhatnak az audiovizuális nyelvek ismeretéhez vagy fejlesztéséhez vagy azok értelmezéséhez.
- CA5 – Képes csatlakozni és alkalmazkodni egy professzionális audiovizuális csapathoz, saját érdekeiket összeegyeztethetővé, sőt szinergikussá téve a kollektív projekt érdekeivel, amelyben csatlakoztak.
- CA6- Képes kritikusan érzékelni a minket körülvevő kommunikatív univerzum által kínált új vizuális és auditív tájat, az ikonikus üzeneteket egy adott társadalom gyümölcsének, egy adott történelmi kor társadalompolitikai és kulturális feltételeinek termékének tekintve.
- CA7- Képes vezető szerepet vállalni humán erőforrást igénylő és bármilyen más jellegű projektekben, hatékonyan irányítani azokat, vállalva a társadalmi felelősségvállalás elveit.
- CA8- Képesség a kortárs Egyházi Tanítóhivatal főbb, a társadalmi kommunikáció jelenségére vonatkozó dokumentumainak kritikai és reflektív elemzésére.
- CA9- Képes elemezni a gazdasági kapcsolatokhoz kapcsolódó főbb szempontokat az Egyház társadalmi Tanítóhivatalának nagy történelmi szövegei alapján.
- CA10- Képes elemezni a történelmi események elsődleges és másodlagos forrásait.
- CA11 – A spanyol sajátosság felismerése nyugati kontextusban.
Képtár
Karrierlehetőségek
foglalkoztatás
Karrier kilátások
Az audiovizuális kommunikáció szakon végzettek munkája a következő szakmai gyakorlati területeken végezhető:
- Reklámügynökségek
- mozi
- tanítás
- Kommunikációs cégek
- Hangstúdiók
- Kutatás
- Új technológiák
- Audiovizuális produkciós cégek
- rádió
- Televízió
- esemény
Az audiovizuális kommunikációban végzett hallgatók különböző szakmai profiljai a következők:
- Kamera
- Nyomja meg az Osztályokat
- Reklámügynökség vezetése
- Kommunikációs cégek vezetése
- Termelő cég vezetése
- rendező
- Művészeti vezető
- Szereplő-rendező
- gyártástervező
- tanítás
- Speciális effektusok filmekben és tévésorozatokban
- Fényképezés és filmművészet
- Kommunikációs szekrények
- szövegíró
- Az a/v és a társadalmi kommunikáció kutatója
- szerelő
- Berendezés üzemeltetője
- Mesetábla elkészítése és tervezése
- termelő
- Televíziós és rádiós programozó
- termelő
- hang
- Jelmezek, stílus
- Audiovizuális rendezvény produkciós tervezés
- Multimédia készítő