Audiovizuális kommunikáció

Universidad CEU - Cardenal Herrera

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Audiovizuális kommunikáció

Universidad CEU - Cardenal Herrera

audiovizuális kommunikáció

Hivatalos címe: Képzés audiovizuális kommunikáció

Idő / ECTS: 4 év / 240 ECTS

ÜLÉSEK / Campus: 75 / Moncada - Alfara

Sor: Spanyol

tanulási eredmények

CAV

általános készségek

  • OC1- alkalmazkodóképesség a technológiai, üzleti vagy munkaügyi szervezeti változások.
  • Kapacitás OC2- csapatmunka és kommunikációs ötletek által segítő környezet létrehozása, és képes beilleszkedni egy közös projekt eredmények elérése.
  • Vállalására való képesség OC3- kifejező és tematikus kockázatok keretében a rendelkezésre álló és kifejezések az audiovizuális gyártási alkalmazó megoldások és személyes véleményét a fejlesztési projektek.
  • OC4- képes megütni, amikor kiválasztják bizonytalanság, feltételezve felelősséget.
  • OC5- rendszeres gyakorlat a kritikus önértékelés eredményeit: értékelésének fontos a helyes és folyamatosan igazítani a hibákat, kreatív vagy szervezeti folyamatok audiovizuális produkciókat.
  • OC6- képes megszervezni feladatokat kell elvégezni őket, rendezett módon logikai elsőbbségi hozandó döntések különböző folyamatainak audiovizuális gyártás.
  • OC7- szolidaritás tiszteletben tartása a különböző emberek és népek a bolygó, valamint az ismeretek, a nagy kulturális áramlatok kapcsolatban egyéni és kollektív értékek és az emberi jogokat.

Különleges képességek

fegyelmi

  • CD1- tudás a történelem és fejlődésének fotó, film, rádió és televízió révén esztétikus és ipari javaslatokat, továbbá a társadalmi és kulturális vonatkozású idővel. Az viszont, amely összeköti a technológiai és ipari fejlődés audiovizuális nyelv és figyelembe véve az elméleti és gyakorlati koncepciók a vizuális és akusztikus megjelenítéséért, a kommunikációs rendszerek és a szállítási fogalmak és a valóság, valamint az alapvető szimbolikus és kulturális értékek előnyben helyes értelmezése és elemzése jelek vagy kódok kép egészét.
  • CD2- ismerete és alkalmazása a módszerek és eljárások az audiovizuális gyártás és forgalmazás különböző szakaszaiban, a szempontból a szervezet és kezelésének technikai, humán és költségvetési forrásokat a különböző médiumok (film, televízió, videó, multimédia stb), a marketing.
  • CD3- elméleti és gyakorlati ismereteket a szervezeti struktúrák területén a vizuális kommunikáció és a hang, valamint annak fejlődése és működtetik, beleértve az audiovizuális adózás. Ez magában foglalja a tudás és a kutatás a természet és összefüggéseinek alanyai audiovizuális kommunikáció: a szerzők, intézmények, vállalatok, a média, a fuvarozók és a vevők.
  • CD4 ismerete és alkalmazása a módszerek és eljárások audiovizuális létrehozása és terjesztése annak különböző szakaszaiban, mind a film és a televízió, videó és multimédia a szempontból az átmeneti a kezdeti ötlettől a végső célba.
  • CD5- ismerete etikai és szakmai etikai és jogi információs rendszerrel, befolyásolva mind a gyakorlat és a munka a kommunikátor.
  • CD6- ismerete az állam a világon, valamint a közelmúltban történelmi fejlődés különösen az európai, mediterrán, amerikai és ázsiai vállalatok, továbbá a megértés alapvető paraméterek (politikai, gazdasági és kulturális).
  • CD7- ismeretek helyes használata szóbeli és írásbeli spanyol és / vagy valenciai egyfajta szakmai kifejezés a médiában.
  • CD8 Az idegen nyelvek ismerete (különösen a legtöbb nemzetközi) elemzi a tényeket és általános kérdések leggyakrabban a nemzetközi médiában.
  • CD9- ismerete és alkalmazása a különböző mechanizmusok és a szerkezeti elemek a script szerint a különböző formátumokat, technológiák és termelés támogatása. Az elméleti és gyakorlati ismeretek elemzése, rendszerezése és a kódolás ikonikus audiovizuális tartalmak és információk a különböző média és technológiák is szerepelnek.
  • CD10- tudás azonosítása és alkalmazása a források, elemek, módszerek és eljárások Az építési folyamatok és elemzése a lineáris és nem lineáris audiovizuális történetek, ideértve a tervezést, létrehozását és fejlesztését célzó stratégiák és alkalmazások politika meggyőző kommunikáció az audiovizuális piacon.
  • CD11- elméleti és gyakorlati alkalmazása alkalmazott technológiák, az audiovizuális média (fényképezés, rádió, hang-, televízió, videó, film és multimédia) ismerete.
  • CD12- elméleti és gyakorlati ismereteket a jogalkotási mechanizmusokat vagy hatást audiovizuális kommunikáció és a jogi státusza az alkalmazásuk az audiovizuális produkciók. is beleértve a tudás az etikai elvek és etikai normák az audiovizuális kommunikáció.
  • CD13- tudás térbeli kép és ikonikus ábrázolása térben, mind az audiovizuális állókép valamint alkotóelemei a művészi irány. Ez a tudás is kiterjed közötti kapcsolatok származó képek és hangok az esztétikai és az elbeszélés szempontjából a különböző média és az audiovizuális technológiák. ismerete pszichológiai modellek speciálisan kifejlesztett vizuális kommunikáció és meggyőzés a képen keresztül is tartalmaz.
  • CD14 ismerete alapos tervezése és akusztikus ábrázolásai tér, valamint a tényállási elemek gondos tervezés és a dekoráció ( "sound designer"). Ez a tudás is kiterjed majd a kapcsolatát hangok és képek esztétikai és narratív szempontból a különböző média és az audiovizuális technológiák. pszichológiai modellek számára kifejlesztett rádiókommunikációs és meggyőzés a hang is benne van.
  • CD15- ismerete a korlátok és korlátait hirdetési rendszer funkció audiovizuális termelőtől.
  • CD16- ismeri a piac társadalmi és gazdasági modellek a tevékenységet irányító termelés és média cégek.
  • CD17- azonosítása az erkölcsi problémák, amelyek általában érintik a társadalmi kommunikáció keretében értelmezése és elemzése, a társadalmi tanításának a templom.
  • CD18- ismerete a társadalmi környezet Spanyolországban és a spanyol világ és annak történeti sorrendje.
  • CD19- elismerése és a specifikus különbségek jelentős kortárs politikai rendszerek analitikai keretében szociális tanításának a templom.
  • CD20- ismerete áramlatok és irodalmi mozgalmak és intertextualitás az irodalom és a film, a rádió és a televízió és a megértés eltérés változók alapján különböző kifejező kódokat.
  • CD21- ismerete különböző audiovizuális műfajok.

szakmai ismeretek

  • CP1- kapacitás és képes megtervezni és kezelni az emberi, költségvetési és technikai erőforrások erőforrások gyártás különböző szakaszaiban egy film vagy videografikus történet.
  • CP2- képes létrehozni és kezelni átfogó üzembe jelenet a film- és audiovizuális produkciók videografikus felelős irányító szereplők és beállítja a script, előzetes munkaterv vagy költségvetése.
  • CP3 Képes megtervezni és kezelni a technikai és emberi erőforrások, a mono-kamera és a multi-kamera TV produkciók, valamint módszerek és eljárások a teremtés és a termelés különböző fázisaiban televíziós produkció.
  • CP4- kapacitás, és képes kezelni termelési módszerek és eljárások, amelyeket rögzítenek és jelentenek a szervezet rádió gyártás, felvétel és más hang termékeket.
  • CP5- kapacitás és a módszerek és eljárások a szervezet fotográfiai termelés, valamint a műszaki és a kreatív folyamatok terén az állókép általában az analóg és digitális környezetben.
  • CP6- kapacitás használatára vonatkozó technikák és folyamatok a szervezet és a teremtés különböző szakaszaiban az építési multimédiás gyártás és interaktív anyagok.
  • CP7- alkalmazásának képessége technikák és eljárások az összetétele a kép különböző audiovizuális média, a tudás a klasszikus törvények és esztétikai és kulturális mozgalmak történetében a kép az új információs technológiák.
  • CP8- képesség fejlesztése mérések kapcsolatos fény mennyiségét és a színek minőségét az építkezés alatt a képek, az elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkeznek a tudományos alapjait optika.
  • CP9- képesség fejlesztése mérések kapcsolatos mennyiségi és minőségi hangzás során az építési folyamat audio, az elméleti és gyakorlati ismeretekkel rendelkeznek a tudományos alapjait az akusztika.
  • CP10- Képes folyékonyan, szövegek, rundown vagy vonalak terén a multimédiás film, televízió, videografikus, rádió vagy fikció.
  • CP11- képes elemezni audiovizuális történetek alapján az alapvető paramétereket az elemzés az audiovizuális művek, figyelembe véve az ikonikus üzeneteket szövegek és termékek társadalmi-politikai és kulturális feltételei egy adott történelmi korszak.
  • CP12- meg tudják határozni a folyamatok és technikák a vezetés és irányítás audiovizuális vállalatok ipari szerkezete: a termelés, elosztás és kiállítás, és értelmezze a statisztikai adatok az audiovizuális piacon. Ebben a versenyben az irányítási és szervezési csapatok a meglévő audiovizuális gyártás tartalmazza.
  • CP13- képes alkalmazni folyamatok és technikák a szervezése és irányítása a technikai eszközök a meglévő audio és vizuális média.
  • CP14- alkalmazásának képessége technikák és folyamatok létrehozása és terjesztése terén a grafikai tervezés különböző szakaszaiban, elméleti és gyakorlati szempontból.
  • CP15- alkalmazásának képessége technikákat és kreatív folyamatok és a műszaki és emberi erőforrások szükségesek a tervezés az integrált termelés audiovizuális munka kellékek és márka image grafikai marketing projekt.
  • CP16- alkalmazásának képessége technikák és a termelési folyamatok a kulturális rendezvények szervezése, a tervezés az emberi és technikai erőforrások részt, összhangban a korábbi költségvetést.
  • CP17- képes keresni, kiválasztása és elrendezése bármilyen típusú audiovizuális dokumentum egy adatbázisban, és használja a különböző audiovizuális digitális módszerekkel.
  • CP18- képesség elveket és funkciója a vizuális identitás létrehozását szabványainak kézikönyve vállalati arculat egy adott cég.
  • CP19- elvégzésére kapacitással elemzése a szerkezetek, tartalmát és stílusok televízió és rádió programozása és a különböző befolyásos változók a konfiguráció és a két kommunikatív és látványos folyamatok által generált őket.
  • CP20- Képesség az műszaki irányítását audio és vizuális anyagok szerint az ötlet a narratívák és a technológia tervezéséhez szükséges, összetételét, befejező és a mastering a különböző audiovizuális és multimédiás technikákat.
  • CP21- képesség a tervezés és elképzelni az esztétikai és műszaki bemutatása staging a természetes vagy mesterséges világítás és akusztikus forrásokból szolgáló kreatív és kifejező funkciók által javasolt igazgatója az audiovizuális projekt.
  • CP22- képesek hang rögzítésére bármilyen hangforrás jelek: akusztikus vagy elektronikus; digitális vagy analóg és a keverés ezeket az anyagokat egy bizonyos szándékkal adott szintet, hatásai és vége síkjai masterizada keverék.
  • CP23- képes újrateremteni az akusztikai környezet audiovizuális vagy multimédiás gyártás, válaszul a szándékkal, hogy a szöveg és narráció segítségével soundtrack, hanghatások és a zene.

tanulmányi versenyek

  • CA1- ismerete elméletek, módszerek és problémák az audiovizuális kommunikáció és a nyelvek szolgáló támogatást tevékenységük függően megállapított követelmények, mint diszciplináris ismeretek és szakmai ismeretekkel.
  • Ca2 + Képes helyes használatát technológiai eszközök különböző fázisaiban audiovizuális folyamat a diákok, hogy kifejezzék magukat a képek vagy audiovizuális diskurzus az alapvető technikai minőség.
  • CA3- képesség, hogy ki megfelelően a kutatási eredmények orálisan vagy audiovizuális vagy számítógépes adathordozó szerint a kanonokok a tudományág a kommunikáció.
  • CA4- képes meghatározni kutatási témák vagy innovatív személyes alkotás, ami hozzájárulhat a tudás vagy a fejlődés az audiovizuális nyelv vagy értelmezése.
  • CA-5 képesség, hogy bele, és alkalmazkodni a professzionális audio-vizuális eszközök, így kompatibilis és még szinergikus saját egyéni érdekek és a kollektív projekt került be.
  • CA6- képesség arra, hogy kritikusan látják az új vizuális és auditív táj kínál a kommunikatív világegyetem körülöttünk, figyelembe véve az ikonikus üzenetek eredményeként egy adott társadalom, a termék a társadalmi-politikai és kulturális feltételei egy adott történelmi korszak.
  • CA7- vállalására való képesség vezetés projektek, amelyek megkövetelik az emberi erőforrások és más jellegű, azok kezelése hatékonyan, figyelembe véve a szociális felelősség elveinek.
  • CA8- kapacitás kritikus és megfontolt a fő dokumentumokat kortárs tanítóhivatal az Egyház említett jelenség a társadalmi kommunikáció elemzés.
  • CA9- kapacitás elemzése a fő szempontok kapcsolatos gazdasági kapcsolatok alapján a nagy történelmi szövegek a társadalmi Tanítóhivatal az Egyház.
  • CA10- kapacitás vizsgálata az elsődleges és másodlagos források történelmi tény.
  • CA11- tisztánlátást spanyol különlegessége a nyugati helyzetet.

FOGLALKOZTATÁS

Karrier kilátások

Diplomások dolgoznak audiovizuális kommunikáció végezheti az alábbi területeken, a gyakorlat:

  • reklámügynökségek
  • mozi
  • tanítás
  • Kommunikációs cégek
  • Recording Studios
  • kutatás
  • új technológiák
  • audiovizuális Producerek
  • rádió
  • tv
  • esemény

A különböző szakmai profilok diplomát audiovizuális kommunikáció következők:

  • kamera
  • Press osztályok
  • Cím reklámügynökségek
  • Üzletviteli kommunikáció
  • cím gyártók
  • rendező
  • művészeti igazgató
  • casting Director
  • termelés tervező
  • tanítás
  • speciális effektusok filmek és TV sorozatok
  • Fotó- és mozi-
  • Kommunikációs irodák
  • szövegíró
  • Kommunikációs kutató / vy társadalmi kommunikáció
  • szerelő
  • Berendezés üzemeltető
  • Előkészítés és tervezés story board
  • termelő
  • Televíziós és rádiós programozó
  • termelő
  • Hangzik
  • Jelmez, styling
  • Audiovizuális gyártási rendezvényein
  • készítő Multimédia

Mi különböztet meg minket?

1.La tapasztalatok és háttér

és több mint 30 éve szakadt tanulmányok a kommunikáció területén a CEU Egyetem. Vagyunk mögött több évtizedes alkotó kommunikátorok elkötelezettek a szakma.

2.La élen létesítmények

Egyetemünk kínál a média és a szakmai erőforrások. Ki lehet próbálni a kreativitás különböző kihívásokat kínálnak titrálás, kívül és belül egyaránt az osztályteremben. Az Ön rendelkezésére áll a Center for audiovizuális gyártás és Multimédia, ahol lehet gyakorolni az új ismeretek a digitális újság vagy egy rádió vagy televízió producer is részt vesznek a szakmai versenyeken a reklám és a fesztivál audiovizuális rövid, és még elő a saját alkotók alkatrészek a programon keresztül.

3. Az autókban az új foglalkoztathatóság

Kínálunk lehetőséget, hogy tanulmányozza a saját képzés kommunikáció és politikai marketing. így növelheti a készségek a nyilvános beszéd és a politikai diskurzusban a televíziókészülékek, eszközök a politikai marketing és a kampány tervezés. A plusz Tools Professional: A degree'll veszi leginkább ferde kérdésekben a szakma eszközöket. De nem csak a végén az ismerete fogantyú fokozat is hordozó akkor a hatáskörébe okiratban: Certificate in Graphic Design és web (127 óra: Photoshop, Illustrator, WordPress, Dreamweaver, a Flash) és a bizonyítvány Mount audiovizuális (222 óra Avid , Protools, After Effects, Film mágikus ütemezése).

4. A nemzetközi dimenzió

ingyenes kiegészítő képzés angol nyelven az első-negyedik, hogy javítsa a kiindulási szintre. Lehetőségeket a nemzetközi gyakorlatok (például a EFE Ügynökség, Párizs, Lisszabon, Genf vagy Athén, vagy az európai gyártók, mint Jelly Fish Képeket London). Az egyik legjobb nemzetközi tapasztalatok diákjaink kommunikációs az IP-k (nemzetközi programok).

5. Mindkét fokozat megduplázza szakember fok

Tudod venni, miközben két egyetemi fok kompatibilis menetrendek, minden tanterem ugyanazokat az eszközöket és természetesen fizetés nélkül kétszer. Tehát kétágyas szakember fokban az egyetem kettős fok.

  • Audiovizuális kommunikáció + Újságírás
  • Audiovizuális kommunikáció + Reklám és PR

http://www.uchceu.es/estudios/grado/comunicacion-audiovisual

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Spanyol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
4 Év
Nappali
Price
ár
7,500 EUR
Locations
Spanyolország - Valencia, Valencian Community
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
szept. 2019
Spanyolország - Valencia, Valencian Community
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt