Amerikai Bachelor diploma: Kommunikáció és tömegmédia

University of New York in Prague (UNYP)

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

Amerikai Bachelor diploma: Kommunikáció és tömegmédia

University of New York in Prague (UNYP)

A kommunikáció és a tömegmédia mértéke számos ajtót nyit meg

A prágai New York-i Egyetem amerikai és európai főiskolai diplomát szerzett a Komunikáméban és a Tömegközösségben, ahol egyedülálló lehetőséget kapott a New York-i Állami Egyetem, az Empire State College és a Cseh Köztársaságban akkreditált UNYP (Bachelor, Bc. Az UNYP programokat kizárólag angol nyelven tanítják.


Amerikai kommunikációs és tömegtájékoztatási főiskola

A New York Állami Egyetem Empire State College által támogatott négyéves program célja, hogy segítse a hallgatókat magasan képzett, sokoldalú és önálló gondolkodókká válni a kutatással, magas szintű információs műveltséggel, és kommunikációs és interperszonális készségek, amelyek szükségesek a felső karrier vagy a további tudományos tanulmányok a mester-vagy doktori programok. A program keretében a prágai New York-i Egyetem kreatív interdiszciplináris kapcsolatokat teremt, amelyek lehetővé teszik a diákok számára, hogy széles körű ismeretekkel rendelkező egyénekké váljanak, akik tudásukat, készségeiket és magatartásaikat kreatívan és rugalmasan, széles kulturális és társadalmi környezetben alkalmazhatják. Ezt a kurzust úgy fejlesztették ki, hogy megfeleljen a vállalat keresletének a diplomások számára, akik megértik az információs társadalom kommunikációjának folyamatát, hatását és kulturális hatásait.

A program hangsúlyt fektet a szervezeti és interperszonális kommunikációs készségek fejlesztésére a szabványos modulok, valamint a professzionális írásmodulok különböző típusú média, mint a nyomtatás, rádió vagy televízió, PR, és a reklám. Az osztályteremen kívüli munka, projektek, valamint előadások, szemináriumok és a stúdióban végzett munka segít a hallgatóknak készségeket szerezni, amelyeket át tudnak adni és alkalmazni különböző munkakörnyezetekben.

A munkatapasztalat hangsúlyozása tükröződik azokon a területeken is, ahol a kommunikáció és a tömegtájékoztatás orientált. A tanulmány harmadik évében a hallgatók lehetőséget kapnak arra, hogy három fő terület közül választhassanak és tanulmányozhassanak a gyakorlati készségek fejlesztését hangsúlyozó tanfolyamok közül: a média, a public relations és a reklám. Ezek a területek ötvözik az elméleti és a gyakorlati ismereteket, és a diákok szilárd szakmai háttérrel rendelkeznek a szakmai elmélet és gyakorlat terén, és felkészítik őket a jövőbeni munkájukra.


A főiskolai program vezetője Kommunikáció és tömegmédia az UNYP :

  • olyan magas szintű oktatásban részesül, amely fejleszti a kritikus fogalmi megértést, valamint az analitikus készségeket, a technikai készségeket és a kutatási és kutatási képességet, hogy lehetővé tegye számukra a kommunikáció területén a szakmákban való munkát;
  • a nyelv, a média és a kultúra kommunikációs dinamikájának feltárása és megértése mind az elméleti, mind a gyakorlati összefüggésekben;
  • elemezni és reagálni a kommunikációs és kulturális gyakorlatok és az egyének és a csoportok által alkalmazott módszerekre;
  • feltárja az identitás kialakításának és jelzésének módjait, valamint a kommunikáció, az információ és a hatalom közötti kapcsolatok összetettségét;
  • tanulmányozza a kommunikációs tevékenységek, például a nyelv, a film és a fotográfia struktúráit, formáit és hatásait;
  • a strukturált gondolkodás, a társadalmi tudatosság és a kritikai és etikai szempontok szélesebb keretén belül szakmai és technikai készségeket fejleszt ki;
  • ezt a képzést egy interdiszciplináris, együttműködő és nemzetközi tanulási környezet kontextusába helyezi;
  • megépítik a megértést és készségeket, amelyek ahhoz szükségesek, hogy rugalmasak, alkalmazkodóképesek, kreatívak és toleránsak legyenek a konvergencia és változás által jellemzett társadalmi és szakmai környezetben, és hozzájáruljanak ehhez a környezethez.

A program hallgatók képesek lesznek elméleti ismereteiket, kutatási munkájukat és gyakran gyakorlati tapasztalatot szerezni a gyakornoki és / vagy projektmunkában, és továbbra is olyan kreatív emberként fognak fejlődni, amely képes alkalmazni az oldalsó gondolkodást a mai világpiaci problémák megoldására . A diplomások tovább folytatják tanulmányaikat Ausztráliában, az Egyesült Államokban vagy az Egyesült Királyságban és más európai uniós országokban. Azok, akik a szakmai karrierjüket kedvelték, ma a csehországi újságokban, televíziós és rádióállomásokon, valamint a reklámokban, a PR-ben, a marketingben és az emberi erőforrásokban dolgoznak.


A tantárgy tartalma

Alapvető tantárgyak:

  • A média és a társadalom
  • Interperszonális kommunikáció
  • PR-alapelvek
  • Bevezetés a reklámozásba
  • Reflexió és érvelés
  • Kommunikáció a szervezetben
  • Kommunikáció a politikában
  • Médiatörvény és etika


Választható kurzusok:

  • Média újracsatlakoztatása
  • Reklám stratégiák
  • szociolingvisztika
  • Kulturális antropológia
  • Vizuális kultúra
  • értékesítés
  • Szociálpszichológia
  • Szervezeti magatartás


Alkalmazási lehetőségek

  • Médiatervező
  • Multimédiás szakember
  • Programozó kutató, műsorszórás / film / videó
  • PR menedzser
  • Runner, broadcast / film / video
  • Televízió / film / videó producer
  • Reklám / marketing
  • Broadcast / magazin újságíró
  • Szerkesztési asszisztens
  • Rendezvényszervező
  • író


Kommunikációs és tömegtájékoztató füzet

Elfogadási követelmények

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
University of New York in Prague (UNYP)

Utoljára frissítve July 18, 2018
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
szept. 2019
Duration
Időtartam
4 Év
Nappali
Locations
Csehország - Prague, Prague
Kezdet : szept. 2019
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 31, 2022
Dates
szept. 2019
Csehország - Prague, Prague
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma aug. 31, 2022