Filter
Alapdiplomák
A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

Stratégia 2019/2020 Alapképzés

A főiskolai diplomát jének mintegy négy éve fókuszált tanulmány. Ez alapképzés tartalmazza a tanulmány a közismereti tárgyakat, mint a matematika és az alapvető tudományok. Egyéb tanfolyamok jobban összpontosítani a tárgyak lényeges a konkrét jelentős. A főiskolai diplomát gyakran előfeltétele a foglalkoztatási lehetőségek és az is szükséges, belépés fejlett fok.

Mi a Bachelor stratégia? Ez a terület a tanulmány vezethet természetesen a végzős programok, mint a stratégiai tervezés és a stratégiai kommunikáció. Egyes oktatási intézmények kínálnak szakterületén belüli speciális program. A témák között szerepel a kommunikáció pszichológia, statisztika, kommunikációs etika, PR stratégiák, adatbázis-kezelés, valamint a kreatív reklám. Nem ritka, hogy a programok élesíteni kommunikációs, PR és reklám módszerek. Az internet használatának és a közösségi média is fontos központi tanulmány.

Van néhány fontos előnye a diákoknak ebben a programban. Ezek elvárják, hogy szakképzett oktatók és szakemberek, akik jelenleg élvezik a siker több iparágban. A diákok ebben a programban lehetősége van arra, hogy részt vegyenek a szakmai, hogy adjon nekik sok gyakorlati tapasztalatok.

A költségek a tandíj és a díjak nagyon eltérő lehet, az iskolák és különösen az egész ország határain. A leendő hallgatók vegyék fel a kapcsolatot a preferált oktatási intézmények részletes információk ezeket a költségeket.

Diplomások is várom, hogy belépés a szakmai világban, mint a frissen megszerzett készségek és ismeretek nagy a kereslet. Üzletek foglalkozó public relations és reklám különösen éhes képzett diplomások. Munkát lehet találni non-profit szervezetek, nagyvállalatok, valamint a nagykereskedelmi és gyártó vállalatok.Munkakörök közé tartozik az interaktív marketing szakember, figyelembe koordinátor, kereskedelmi képviselő, a reklám értékesítési ügynökök, és a piaci elemzők.

Ha készen áll az induláshoz a pályafutását a stratégia iparág, hogy egy pillanatra, hogy vizsgálja felül a beállításokat a műsorújságot. Használja a vezetést formában, hogy minél több információt. Keresés a programot alatt, és közvetlenül kapcsolatba a felvételi iroda az iskola a választásod kitöltésével a vezető formában.

Tovább Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül:

5 Találatok Stratégia

Vega School of Brand Leadership

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A progr ... [+]

BCom stratégiai Brand Management diploma

A BCom Stratégiai Brand Management célja, hogy fejlessze a diplomások pozíciók márka menedzsment és üzleti számos iparágban, mind a fejlett és a fejlődő piacokon. A program középpontjában a fejlesztés összetartó, innovatív márka, az üzleti és stratégiák. Azt vizsgálja a komponensek márka stratégia és a rendszerszerű természetét logisztika és multimédiás csatorna stratégia. Insight és készségeket fejlesztik a pénzügyi elemzés, értékelés stratégiai márkaépítés és a menedzsment teljesítményét a megfelelő mutatókat. Ennek része a tapasztalati eleme a minősítés, a diákok dolgozni multidiszciplináris csapatok folytató valós márka kihívásokat, és vállalják egy szakmai utolsó éves. ... [-]

Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Több
Február 2020
Angol
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul
Vega School of Brand Leadership

Ez kitüntetéssel program vizsgálja és alkalmazza a stratégiai modellek és eszközök a gyakorlatban az innovatív és költséghatékony márka menedzsment épül, robusztus pénzüg ... [+]

BCom Kitüntetések a stratégiai Brand Management

Ez kitüntetéssel program vizsgálja és alkalmazza a stratégiai modellek és eszközök a gyakorlatban az innovatív és költséghatékony márka menedzsment épül, robusztus pénzügyi és gazdasági elveket. A diákok ki vannak téve a központi részek, mint a pénzügyi irányítás a márka belül uralkodó gazdasági körülmények között; márka és piacelemzés kereskedelmi szempontból; Az alkalmazás a fenntartható és etikus üzleti és a márka gyakorlat; A kommunikációs stratégia kidolgozására az összefüggésben a versenyképes környezet és a belső valóság; és felhasználásának mutatók és modellek értékelésére márka teljesítmény és a méltányosság. ... [-]

Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg Durban Cape Town Pretoria  + 1 Több
Február 2020
Angol
Nappali
1 év
Campus
Bővebben magyarul
Sup de Pub

Befejezése után két éves képzést marketing, a kommunikáció, grafikai vagy tervezési, diákok jelentkezhetnek közvetlenül a 3. évben a speciális tanulmány: SPCOM ...Idén ... [+]

Bachelor SPCom

&nbsp

Befejezése után két éves képzést marketing, a kommunikáció, grafikai vagy tervezési, diákok jelentkezhetnek közvetlenül a 3. évben a speciális tanulmány: SPCOM ... Idén a specializáció kínál 5 lehetőség Párizsban, 2 lehetőség a Lyon és a Bordeaux és elérhető a diákok, akik sikeresen halad a verseny felvételi vizsga.

&nbsp

&nbsp

Az 5 BACHELOR lehetőségeket kínált a párizsi, Lyon és Bordeaux

&nbsp

CREATIVE

Egy év célja, hogy segítse a hallgatók szerezzenek a különböző technikai eszközök és képességek használt kreatív munka. Számítógéppel támogatott tervezés és alkalmazásai, grafikai és webes teremtés és videotechnika. ... [-]

Franciaország Paris Bordeaux Lyon
Szeptember 2019
Nappali
Campus
Bővebben magyarul
Sup de Pub

A diákok jelentkezhetnek közvetlenül a 3. évben Sup de Pub (SP3) után érvényesítésére szintű tudományos teljesítmény egyenértékű 2 év utáni érettségi vizsgálat ... [+]

Bachelor SP3

&nbsp

A diákok jelentkezhetnek közvetlenül a 3. évben Sup de Pub (SP3) után érvényesítésére szintű tudományos teljesítmény egyenértékű 2 év után érettségi tanulmány.

&nbsp

Ez a széles körű oktatás közvetít egy év alapján stratégiai elemzés és marketing, valamint a technikai eszközök (PAO, video ...), annak érdekében, hogy szakosodnak az egyik a 20 szakmai programok kínált Master 1 és Master 2.

&nbsp

Középpontjában a fő stratégiai kihívásokkal, az idén lehetővé teszi a diákok, hogy ellenőrizzék az egész kérdés a kommunikáció tematikus szemináriumok, mint a válságkommunikáció, a híresség marketing, a belső kommunikáció ...... [-]

Franciaország Paris Lyon Bordeaux Egyesült Királyság London Amerikai Egyesült Államok Chicago  + 4 Több
Szeptember 2019
Nappali
Campus
Bővebben magyarul
University of Johannesburg

A hallgatóknak fejleszteniük kell az alkalmazott kompetenciákat és gyakorlati készségeket az alapvető és a fejlett stratégiai menedzsment alapelvek megszervezésében, elem ... [+]

A hallgatóknak fejleszteniük kell az alkalmazott kompetenciákat és gyakorlati készségeket az alapvető és a fejlett stratégiai menedzsment alapelvek megszervezésében, elemzésében, értelmezésében és alkalmazásában. A hallgatónak képesnek kell lennie arra, hogy reflektáljon a stratégiai vezetői döntésekre, és képes legyen felmérni azok hatását a menedzsment, mint gyakorlat holisztikus összefüggéseiben.

Felvételi követelmények

A potenciális hallgatóknak rendelkezniük kell BQ vagy azzal egyenértékű képesítéssel az NQF 7. szintjén, az üzleti menedzsmenttel az NQF 7. szintjén az egyik alapmodulként, a fő modulok átlagában 65%. A potenciális hallgató képesítésének tartalmaznia kell legalább 16 kredit stratégiai menedzsmentet az NQF 7. szintjén.... [-]

Dél-afrikai Köztársaság Johannesburg
Január 2020
Angol
Nappali
Részidős oktatás
1 - 2 év
Campus
Bővebben magyarul