Marketing Alapdiplomák

Marketing 2019 Alapképzés

Marketing

A Marketing a szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatos fogyasztói viselkedés megértésével, és a fogyasztók meggyőzésére használt értékesítési és kommunikációs stratégiákkal foglalkozik. A Marketing Alapképzés egy jövedelmező pályafutás kezdetét jelentheti.

A Marketing Alapdiplomával a hallgatók nem csupán a marketing szakterületéhez elengedhetetlen készségeket és tudást sajátítják el, de szilárd üzleti alapokra is szert tesznek. Az olyan területekre fókuszáló tanegységek elvégzése során, mint például a marketing viselkedés és kutatás, a reklám, az e-kereskedelem vagy a globális marketing, a Marketing Alapképzésre járó hallgatók megtanulják a siker kulcsának számító alapokat. A Marketing Alapdiplomásokat számos karrierlehetőség várja a kisvállalkozásokban, a nagyvállalatoknál vagy a nonprofit szervezetekben.

Ha üzleti karriert fontolgatsz, mérlegeld a Marketing Alapképzés lehetőségét. Számtalan képzés megfelelhet az igényeidnek, csak vess egy pillantást az alábbi lehetőségekre!

Mutass többet

Bachelor in Advertising és Branding

Hong Kong Baptist University School of Communication
Campus 4 év September 2019 Hongkong Hong Kong

A Reklámozás és Branding Concentration képzést kínál a stratégiai tervezés, a márkázás története és a koncepció kifejezésében. Felkészíti a diákokat, hogy innovatív és társadalmilag felelős módon mutassák be az ötleteket a hatékony márkajelzés és promóciók számára. [+]

Ról ről

A Reklámozás és Branding Concentration képzést kínál a stratégiai tervezés, a márkázás története és a koncepció kifejezésében. Felkészíti a diákokat, hogy innovatív és társadalmilag felelős módon mutassák be az ötleteket a hatékony márkajelzés és promóciók számára.

IAA akkreditáció

A Kommunikációs Iskola elsőként szerezte meg a Greater China régióban elnyert elismerést a Nemzetközi Reklám Szövetség (IAA), a világ legbefolyásosabb szervezete a reklámiparban. A Public Relations és a reklám főnöke elnyerte az IAA elismert akkreditációját. A Public Relations, Reklám és Branding összefonódásokon végzett hallgatók a Társadalomtudományi Bachelor diplomás mellett kapják meg az IAA Diploma Marketing Kommunikációját.... [-]


Bachelor in Marketing

University of Tampa - Sykes College of Business
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Tampa

A marketing mértékben magában foglalja a következő területeken reklám, promóció, értékesítés, kutatás, nemzetközi marketing és így tovább. Ez magában foglalja például az üzleti szempontból kritikus tevékenységeket, mint az elemzés [+]

A marketing mértékben magában foglalja a következő területeken reklám, promóció, értékesítés, kutatás, nemzetközi marketing és így tovább. Ez magában foglalja például az üzleti szempontból kritikus tevékenységeket, mint az elemzés a versenyellenes magatartás, az új termékek kifejlesztése, valamint a menedzsment kapcsolatok a beszállítókkal, a forgalmazók és a fogyasztók, hogy csak néhányat említsünk.

A marketing osztály fő hangsúly a hazai és a globális szempontok a marketing funkció, beleértve a marketing stratégia, marketing kutatás, értékesítési menedzsment és a kommunikáció. A program megtanítja a diákokat, hogy megfejtse a bonyolult marketing mindkét profit és non-profit szervezet és az irányító áruk és szolgáltatások egyaránt. Tanfolyamok kiterjed a belföldi és a nemzetközi marketing, etikai döntéshozatal és a szerepe a marketinges fejlődő cég stratégiáját.... [-]


Bachelor of Marketing

EAN - Escuela Argentina de Negocios
Campus Nappali 3 - 4 év March 2019 Argentína Buenos Aires

EAN olyan tananyagot nyújt diplomások számára Marketing elemzők és legitimált egy tanácsadó Tanács elkötelezett vállalatok intézményi projekt. A tanárok széles körű képzettséggel és tapasztalattal rendelkező képzett kezelő tanítási stratégiákat, hogy támogassák a képességek megszerzését. Gyakorlati tanulóképzésről életbe elemzésével valós esetek társított vállalatok EAN, felfedve a problémák kezelésére keretében az alanyok. [+]

értékpapír

közbülső/>

Egyetem Marketing Analyst (3 év)

vég/>

Marketing Bachelor (4 év)

Tananyag által jóváhagyott állásfoglalás. ME számú 1721-1704 - Modif. Megjegyzés NO2017-02829872-APN-DNGU # ME

Módozat. Karrier Grade/>

EAN nem korlátozott a belépés, bár a kérelmezőnek meg kell felelnie a következő felvételi követelmények:

Interjú nevelési tanácsadó.Szakmai segítséget incumbencies beszélni az igazgató a verseny.Hozzájárulás az intézményi bemutatása a kancellár.Részvétel bejárat tanfolyam: Bevezetés a Management ScienceAmellett, hogy a dokumentációs követelmények meghatározott szabályokmegfontolások/>... [-]

Bachelor of Commerce Marketing menedzsment

YKBS LTD
On-line 1 év August 2019 Mauritius Vacoas-Phoenix

A Bachelor of Commerce (kitüntetések marketing menedzsment) egy 1 éves posztgraduális diploma célja, hogy felkészítse a tanulókat a foglalkoztatás közép-felsővezetői pozíciókban. [+]

Ról ről

A Bachelor of Commerce (kitüntetések marketing menedzsment) egy 1 éves posztgraduális diploma célja, hogy felkészítse a tanulókat a foglalkoztatás közép-felsővezetői pozíciókban. A Kitüntetések program alapul szolgáló célja, hogy a marketinget integrálja a szervezet üzleti imperativjaihoz. A program fejlett készségekkel rendelkező tanulók számára dinamikus marketingkörnyezetben innovatív módon dolgozik.

tartam

1 év

NQF szint

Nemzeti Képesítési Keretrendszer 8. szint (120 kreditpont)

Belépési követelmények

Bachelor diploma vagy azzal egyenértékű NQF 7. szintű képesítés.

Szállítási mód

Támogatott távoktatás.... [-]


Bachelor in Public Relations

University of Central Missouri
Campus Nappali 4 év January 2019 Amerikai Egyesült Államok Warrensburg

Az UCM PR-programja olyan szakembereket fejleszt ki, akik az eredményorientált stratégiai kommunikációra koncentrálnak. Az UCM tananyagát az Amerikai Közszolgálati Társaság nemzeti adatai vezérlik. [+]

Egy fok, a lehetőségek világa

Az UCM PR-programja olyan szakembereket fejleszt ki, akik az eredményorientált stratégiai kommunikációra koncentrálnak. Az UCM tananyagát az Amerikai Közszolgálati Társaság nemzeti adatai vezérlik. Felkészíti a diákokat, hogy sikeresek legyenek a karrierjük során. Diákként a PR programban elvárható, hogy személyes tudást kap a kari tagoktól, valós tapasztalatokat szerezzen internettel és osztályú ügyfelekkel, és megtanuljon értékes készségeket a jövőbeli karrierje során.

A public relations a hang mögött áll. Amikor a szervezeti kép, a hírnév, a márka-történet vagy a válságkezelés pozitív módon rezonál veled, a PR-szakemberek a színfalak mögött vannak, biztosítva, hogy a helyes üzeneteket elmondják. Ők a kapcsolatok mesterei és a stratégiai üzenetküldés. A PR-szakembereknek minden iparágra szükségük van. Nagy közönségkapcsolati karrier a vállalkozások közötti, üzleti, fogyasztói, üzleti-kormányzati, profit-szerencsés, non-profit és szociális vállalkozás környezetekben zajlik.... [-]


Bachelor Luxury - Kereskedelmi szakmák

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Campus Nappali 3 év October 2019 Franciaország Paris

Ez a program megfelel a kereskedelmi profilok márkáinak igényeinek, a harmadik évezred kihívásainak megfelelően. Ez utóbbit termeszteni kell, poliglottot, technofil, multikulturális és karizmatikus. Nekik is rendelkezniük kell a kereskedelem sokoldalúságával. [+]

Ez a program megfelel a kereskedelmi profilok márkáinak igényeinek, a harmadik évezred kihívásainak megfelelően. Ez utóbbit termeszteni kell, poliglottot, technofil, multikulturális és karizmatikus. Nekik is rendelkezniük kell a kereskedelem sokoldalúságával.

A vállalat alapjainak szigorú egyetemi oktatása a magas hozzáadott értékű termékek kereskedelmének műszaki tudományaihoz kapcsolódik, ennek az alapképzésnek a 3 éve elsőbbséget ad a tudás, a know-how, a művészeti kultúra, a művészet művészetének átadásához. élő, viselkedési technikák, multikulturális nyitottság ...

Az iparági szakemberekkel tartott rendszeres találkozók ebbe a programba vonják a Sup de Luxe 30 éve sikerét: a márkák és házak elismerése, valamint a jövőbeli alkalmazottak érdeklődésének elismerése.... [-]


Bachelor of marketing

Lakeland University
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Plymouth

Vannak, akik hajlamosak a bal agyfélteke által irányított, vezetékes összeroppant a számok, elemezni terjedését lap és talál kényelmes, fekete-fehér abszolútum. Jobb agyféltekés beállítottságú emberek hajlamosak jobban felhívjuk írás, grafikai tervezés és egyéb kreatív kifejezés ... [+]

Vannak, akik hajlamosak a bal agyfélteke által irányított, vezetékes összeroppant a számok, elemezni terjedését lap és talál kényelmes, fekete-fehér abszolútum. Jobb agyféltekés beállítottságú emberek hajlamosak jobban felhívjuk írás, grafikai tervezés és egyéb kreatív kifejezés.

És akkor ott vannak azok, akik egyformán kényelmes dolgozik egy Excel táblázatot, és az InDesign kiadvány. Úgy illik ez a leírás? Ha igen, a marketing nagy lehet, egészen a sikátorban.

"Azt hiszem, a marketing diákok tudják, hogy a vállalkozás iránt érdeklődő, de gyakran ők sokkal kreatívabb," mondja Scott Niederjohn, egyetemi docens, üzleti adminisztráció. "Úgy élveztem írás osztályok a középiskolában. Lehet, hogy már élvezte néhány művészeti osztályok. Azt akarják, hogy történetet mesél, hanem akarnak csinálni keretében az üzletből. "... [-]


Bachelor tervezési szakosodott marketing és kommunikációs tervezés

Inscape Education Group
Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Cape Town Durban Midrand Pretoria + 3 további

Mai marketingesek integrálja elvei marketing technika, hogy üzeneteket a gyorsan változó környezetben. A Marketing és Kommunikációs specializáció a diákok integrált megközelítés a hagyományos marketing elvek: Marketing stratégia és analízis, a fogyasztói magatartás, az integrált marketing kommunikáció, a tendenciák és a szegmentáció, a gazdaság, a szervezeti és ... [+]

Mai marketingesek integrálja elvei marketing technika, hogy üzeneteket a gyorsan változó környezetben.

A Marketing és Kommunikációs specializáció a diákok integrált megközelítés a hagyományos marketing elvek: Marketing stratégia és analízis, a fogyasztói magatartás, az integrált marketing kommunikáció, a tendenciák és a szegmentáció, a gazdaság, a szervezeti és a globális kommunikáció, PR, reklám, márka menedzsment és az értékesítés forgalmazási és egyesíti ez az innovatív design gondolkodás és tervezés alapjait.

Pályakezdő lesz képes kezelni minden szempontból a marketing, és megvalósítás és összekapcsolják ezt egy alapos megértése az elméleti fogalmak és következményeit tervezési konvenciók a hivatásos tervezési gyakorlat.... [-]


Bachelor (AD) PR

Haute Ecole Libre De Bruxelles Ilya Prigogine À Bruxelles
Campus Nappali 6 félév September 2019 Belgium Brussels

Interfész a vezetés és a belső és külső nyilvánosság, a PR tisztviselő felelős a kép a szervezet létrehozásával és tervezése [+]

Kommunikációs készség a középpontjában az üzleti és a média

Interfész a vezetés és a belső és külső nyilvánosság, a PR tisztviselő felelős a kép a szervezet létrehozásával és tervezése:

A kommunikációs terv és használata megfelelő módon kommunikációs eszközök igazodik a megcélzott közönség. Egy médiatervezési összhangban a vállalat stratégiáját, és az irányító médiakapcsolatok, a szociális média, web és audiovizuális információkat. Események igényeire szabott a szervezet, ütemezés feladatok csoportok irányítása, ellenőrzése a költségvetést.

A tudás a szakmai környezet és a felfogás a társadalmi-gazdasági környezet szükséges elvégezni feladatát.... [-]


Bachelor Nemzetközi marketing és üzleti adminisztráció

Jeddah International College
Campus Nappali 8 félév September 2019 Szaúd-Arábia Jeddah

Ez a specializáció biztosít a hallgatók ismereteket és tudományos ismereteket a marketing és a nemzetközi üzleti menedzsment. Célja, hogy ápolni és támogatni az alapelvek a marketing, a tervezés és marketing stratégiák, valamint a fogalmak a stratégiai marketing és a márkaépítés. A diákok is nyújtanak az alapokat a kiskereskedelmi menedzsment koncepciók és elméletek a kommunikáció és a fejlesztés gyakorlati és elemző készség alkalmazásához szükséges marketing és árképzési módszerek és stratégiák hely kiválasztását és a kutatás azonosítani a fogyasztói magatartás [+]

Ez a specializáció biztosít a hallgatók ismereteket és tudományos ismereteket a marketing és a nemzetközi üzleti menedzsment. Célja, hogy ápolni és támogatni az alapelvek a marketing, a tervezés és marketing stratégiák, valamint a fogalmak a stratégiai marketing és a márkaépítés. A diákok is nyújtanak az alapokat a kiskereskedelmi menedzsment koncepciók és elméletek a kommunikáció és a fejlesztés gyakorlati és elemző készség alkalmazásához szükséges marketing és árképzési módszerek és stratégiák hely kiválasztását és a kutatás azonosítani a fogyasztói magatartást.

Szintén ez a specializáció tágul felfogás diplomások a nemzetközi üzleti, fejlesztése révén a globális észlelés alkalmazkodni a nemzetközi hatások, mint például a dinamikus információs technológia hatékony, és a fogalmak a globalizáció és a nemzetközi irányítási mechanizmusait analitikai gondolkodás globális multinacionális cégek.... [-]


Bachelor in Marketing

Anderson University
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Anderson

A marketing olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek megértik az üzleti tevékenységeket, az adminisztrációt az üzleti és egyéb szervezetekben, és előkészítik a posztgraduális tanulmányokat. [+]

A marketing olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek megértik az üzleti tevékenységeket, az adminisztrációt az üzleti és egyéb szervezetekben, és előkészítik a posztgraduális tanulmányokat.

Marketingkoncentrációk:

marketing stratégia és taktikaközösségi médiaintegrált branding és promócióglobális marketingzenei üzletesemény tervezésMilyen kurzusokat fogok tenni?fogyasztói magatartásmarketing kutatásmarketing menedzsmentstratégiai menedzsmentüzleti jogMilyen karriert várhatok az érettségi után?Piackutató elemzőVállalati vevőNemzetközi PiackutatásBeszerzési ügynökMarketing menedzser [-]

Bachelor in Marketing

Burgundy School of Business
Campus Nappali 3 év September 2019 Franciaország Dijon Lyon + 1 további

A program a francia oktatási minisztérium által elismert Bachelor-fokozatot vezet. Ez a nemzetközileg orientált program lehetővé teszi a diákok számára, hogy megismerjék és megismerjék a különböző marketing és üzleti területeket, és fejlesszék szakmai készségeiket. [+]

Bachelor in Marketing

A BSB 'sBachelor Marketing integrálásával

Franciaországban és világszerte elismertA francia oktatási minisztérium által akkreditáltA legjobb 6 legjobb alapképzés Franciaországban (L'Etudiant 2018)Hozzáférés a mesterképzéshez vagy közvetlenül a munkaerőpiacra.

Különbségeink:

Három év alatt a Bachelor programunk általános képzést kínál a marketing, a kommunikáció, a menedzsment, a jog, a pénzügyek és a globális üzletmenet területén. Nemzetközileg orientált, Bachelorunk 100% -ban angolul vagy 100% -ban angolul követhető. Ez egyúttal nagy nyitottságot kínál a munkaerőpiac számára, maximum 13 hónapos munkavégzési időszakokkal.... [-]


értékesítés

International Accelerator
Campus September 2019 Amerikai Egyesült Államok Boston

Üzleti kezdődik az értékesítés a termék. Nem számít, hogy milyen hatékonyan a terméket gyártották, hogy mennyire hatékonyan művelet kezelik vagy mennyire pontosan ezeket a műveleteket lehet elszámolni, nincs üzlet lehet sikeres anélkül, hogy az eladást. [+]

Rólunk Marketing

Üzleti kezdődik az értékesítés a termék. Nem számít, hogy milyen hatékonyan a terméket gyártották, hogy mennyire hatékonyan művelet kezelik vagy mennyire pontosan ezeket a műveleteket lehet elszámolni, nincs üzlet lehet sikeres anélkül, hogy az eladást. A fejlesztés, a promóció és a termékek értékesítését vezetni sikeres vállalkozások, nagy és kicsi.

Ennek Marketing nagy akkor nem csak tanulni az alapelveket marketing áruk és szolgáltatások, a fogyasztói magatartás, piackutatás és marketing stratégiát, akkor ki vannak téve a reklám, promóció, a kiskereskedelmi és értékesítési menedzsment, e-marketing, még a személyes eladási.... [-]


Bachelor in Marketing

Upper Iowa University
On-line Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Fayette + 1 további

Miért érdemes marketinget tanulni? [+]

Miért érdemes marketinget tanulni?

Akár magán-, akár állami vállalatnál pályafutást keres, az UIU School of Business Marketing főcége a következő képességeket nyújtja:

Rendezzen, vezessen és tervezzenVégezzen analitikus megközelítést a marketingkutatásbanÓlom és hatékony kommunikációTermékek és szolgáltatások létrehozása és népszerűsítése

A marketing menedzserek foglalkoztatása várhatóan 12,7% -kal, az értékesítési vezetők pedig 2012-ben 8,3% -kal nőnek 2012-től 2022-re (US Bureau of Labor Statistics).

Tanfolyamok

Az UIU program integrált tantervet biztosít a marketingben, többek között:

Fogyasztói magatartásKutatásStratégiaMarketing kommunikációKarrierlehetőségek... [-]

Bachelor of Business Administration (Hons) marketing menedzsment

United International College
Campus Nappali September 2019 Kína Zhuhai

Ez a program célja, hogy a hallgatóknak olyan jó felsőoktatásban részesüljön, amely nem csak képzeli elképzeléseit, fejleszti kritikus képességeit, és gyakorlatias szakmai orientációt biztosít számukra, hanem arra is ösztönzi őket, hogy egész életen át tartó képet kapjanak az oktatásról és az önfejlesztésről. A program felkészíti a tanulókat, hogy alaposan és következetesen magyarázzák meg a marketingelméleteket, és alkalmazzák ezeket az elveket és elméleteket a valós világban. [+]

Marketing Alapképzés 2019. BevezetésA program célkitűzései, célkitűzései és tanulási eredményei

Ez a program célja, hogy a hallgatóknak olyan jó felsőoktatásban részesüljön, amely nem csak képzeli elképzeléseit, fejleszti kritikus képességeit, és gyakorlatias szakmai orientációt biztosít számukra, hanem arra is ösztönzi őket, hogy egész életen át tartó képet kapjanak az oktatásról és az önfejlesztésről. A program felkészíti a tanulókat, hogy alaposan és következetesen magyarázzák meg a marketingelméleteket, és alkalmazzák ezeket az elveket és elméleteket a valós világban.

A program általános oktatási célja a diákok számára, hogy széles körű oktatásban részesüljenek, mivel üzleti irányításukat a Marketing menedzsment szakirányával folytatják, és fejlesztik problémamegoldó, döntéshozó és innovatív gondolkodási készségeiket a valós -élet kihívások. Ennek megfelelően a diákok kötelesek tanulmányozni egy sor általános oktatási, üzleti és marketing kurzust a kiegyensúlyozott bölcsész és üzleti oktatás elérése érdekében. Ez összhangban van az UIC azon törekvésével, hogy a hallgatók egész életen át tartó tanulással felkészítsenek egy egész személyre. A marketing menedzsment kurzusokat úgy tervezték, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a fő szakterületre.... [-]