Marketing Alapdiplomák

Marketing 2019 Alapképzés

Marketing

A Marketing a szolgáltatásokkal és termékekkel kapcsolatos fogyasztói viselkedés megértésével, és a fogyasztók meggyőzésére használt értékesítési és kommunikációs stratégiákkal foglalkozik. A Marketing Alapképzés egy jövedelmező pályafutás kezdetét jelentheti.

A Marketing Alapdiplomával a hallgatók nem csupán a marketing szakterületéhez elengedhetetlen készségeket és tudást sajátítják el, de szilárd üzleti alapokra is szert tesznek. Az olyan területekre fókuszáló tanegységek elvégzése során, mint például a marketing viselkedés és kutatás, a reklám, az e-kereskedelem vagy a globális marketing, a Marketing Alapképzésre járó hallgatók megtanulják a siker kulcsának számító alapokat. A Marketing Alapdiplomásokat számos karrierlehetőség várja a kisvállalkozásokban, a nagyvállalatoknál vagy a nonprofit szervezetekben.

Ha üzleti karriert fontolgatsz, mérlegeld a Marketing Alapképzés lehetőségét. Számtalan képzés megfelelhet az igényeidnek, csak vess egy pillantást az alábbi lehetőségekre!

Mutass többet

Bachelor in Marketing

University of Tampa - Sykes College of Business
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Tampa

A marketing mértékben magában foglalja a következő területeken reklám, promóció, értékesítés, kutatás, nemzetközi marketing és így tovább. Ez magában foglalja például az üzleti szempontból kritikus tevékenységeket, mint az elemzés [+]

A marketing mértékben magában foglalja a következő területeken reklám, promóció, értékesítés, kutatás, nemzetközi marketing és így tovább. Ez magában foglalja például az üzleti szempontból kritikus tevékenységeket, mint az elemzés a versenyellenes magatartás, az új termékek kifejlesztése, valamint a menedzsment kapcsolatok a beszállítókkal, a forgalmazók és a fogyasztók, hogy csak néhányat említsünk.

A marketing osztály fő hangsúly a hazai és a globális szempontok a marketing funkció, beleértve a marketing stratégia, marketing kutatás, értékesítési menedzsment és a kommunikáció. A program megtanítja a diákokat, hogy megfejtse a bonyolult marketing mindkét profit és non-profit szervezet és az irányító áruk és szolgáltatások egyaránt. Tanfolyamok kiterjed a belföldi és a nemzetközi marketing, etikai döntéshozatal és a szerepe a marketinges fejlődő cég stratégiáját.... [-]


Bachelor of Marketing

EAN - Escuela Argentina de Negocios
Campus Nappali 3 - 4 év March 2019 Argentína Buenos Aires

EAN olyan tananyagot nyújt diplomások számára Marketing elemzők és legitimált egy tanácsadó Tanács elkötelezett vállalatok intézményi projekt. A tanárok széles körű képzettséggel és tapasztalattal rendelkező képzett kezelő tanítási stratégiákat, hogy támogassák a képességek megszerzését. Gyakorlati tanulóképzésről életbe elemzésével valós esetek társított vállalatok EAN, felfedve a problémák kezelésére keretében az alanyok. [+]

értékpapír

közbülső/>

Egyetem Marketing Analyst (3 év)

vég/>

Marketing Bachelor (4 év)

Tananyag által jóváhagyott állásfoglalás. ME számú 1721-1704 - Modif. Megjegyzés NO2017-02829872-APN-DNGU # ME

Módozat. Karrier Grade/>

EAN nem korlátozott a belépés, bár a kérelmezőnek meg kell felelnie a következő felvételi követelmények:

Interjú nevelési tanácsadó.Szakmai segítséget incumbencies beszélni az igazgató a verseny.Hozzájárulás az intézményi bemutatása a kancellár.Részvétel bejárat tanfolyam: Bevezetés a Management ScienceAmellett, hogy a dokumentációs követelmények meghatározott szabályokmegfontolások/>... [-]

Bachelor of Communication Arts a Reklám és a Public Relations

Stamford International University
Campus Nappali 42 hónapok March 2019 Thaiföld Bangkok

A Reklám és Közönség Főigazgatóság célja, hogy teljes körű oktatást kínáljon, amely elősegíti a kreativitást, az írásbeli készségeket és a nyilvános beszédet. Megtanulja a hatékony kampányok kidolgozásában betöltött alapelveket és kreatív stratégiákat, akár egy új termékre vagy egy vállalatra. Miután befejezte a programot, akkor diplomázni egy portfólió bemutató szakmai készségek, tapasztalat és bizalom. [+]

Áttekintés

A Reklám és Közönség Főigazgatóság célja, hogy teljes körű oktatást kínáljon, amely elősegíti a kreativitást, az írásbeli készségeket és a nyilvános beszédet. Megtanulja a hatékony kampányok kidolgozásában betöltött alapelveket és kreatív stratégiákat, akár egy új termékre vagy egy vállalatra. Miután befejezte a programot, akkor diplomázni egy portfólió bemutató szakmai készségek, tapasztalat és bizalom.

Dinamikus programunkat olyan szakemberek tanítják és tervezik, akik jelentős médiaipar tapasztalattal rendelkeznek - mind Thaiföldön, mind nemzetközi szinten. Alumíniumaink rendelkeztek, és továbbra is hihetetlenül sikeres karrierjük volt a média szakmák széles skáláján.... [-]


Bachelor of marketing

Lakeland University
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Plymouth

Vannak, akik hajlamosak a bal agyfélteke által irányított, vezetékes összeroppant a számok, elemezni terjedését lap és talál kényelmes, fekete-fehér abszolútum. Jobb agyféltekés beállítottságú emberek hajlamosak jobban felhívjuk írás, grafikai tervezés és egyéb kreatív kifejezés ... [+]

Vannak, akik hajlamosak a bal agyfélteke által irányított, vezetékes összeroppant a számok, elemezni terjedését lap és talál kényelmes, fekete-fehér abszolútum. Jobb agyféltekés beállítottságú emberek hajlamosak jobban felhívjuk írás, grafikai tervezés és egyéb kreatív kifejezés.

És akkor ott vannak azok, akik egyformán kényelmes dolgozik egy Excel táblázatot, és az InDesign kiadvány. Úgy illik ez a leírás? Ha igen, a marketing nagy lehet, egészen a sikátorban.

"Azt hiszem, a marketing diákok tudják, hogy a vállalkozás iránt érdeklődő, de gyakran ők sokkal kreatívabb," mondja Scott Niederjohn, egyetemi docens, üzleti adminisztráció. "Úgy élveztem írás osztályok a középiskolában. Lehet, hogy már élvezte néhány művészeti osztályok. Azt akarják, hogy történetet mesél, hanem akarnak csinálni keretében az üzletből. "... [-]


Bachelor Luxury - Kereskedelmi szakmák

Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE
Campus Nappali 3 év October 2019 Franciaország Paris

Ez a program megfelel a kereskedelmi profilok márkáinak igényeinek, a harmadik évezred kihívásainak megfelelően. Ez utóbbit termeszteni kell, poliglottot, technofil, multikulturális és karizmatikus. Nekik is rendelkezniük kell a kereskedelem sokoldalúságával. [+]

Ez a program megfelel a kereskedelmi profilok márkáinak igényeinek, a harmadik évezred kihívásainak megfelelően. Ez utóbbit termeszteni kell, poliglottot, technofil, multikulturális és karizmatikus. Nekik is rendelkezniük kell a kereskedelem sokoldalúságával.

A vállalat alapjainak szigorú egyetemi oktatása a magas hozzáadott értékű termékek kereskedelmének műszaki tudományaihoz kapcsolódik, ennek az alapképzésnek a 3 éve elsőbbséget ad a tudás, a know-how, a művészeti kultúra, a művészet művészetének átadásához. élő, viselkedési technikák, multikulturális nyitottság ...

Az iparági szakemberekkel tartott rendszeres találkozók ebbe a programba vonják a Sup de Luxe 30 éve sikerét: a márkák és házak elismerése, valamint a jövőbeli alkalmazottak érdeklődésének elismerése.... [-]


Európai Bachelor in Marketing

University of New York in Prague (UNYP)
Campus Nappali 3 év September 2019 Csehország Prague

Ez a hároméves tanulmányi program az UNYP által odaítélt európai alapképzéshez vezet, amelyet az Amerikai Nemzetközi Akkreditációs Tanács (IACBE) és az Oktatási, Ifjúsági és Sportminisztérium akkreditál. [+]

Kap egy marketingigazgatást a Business Administration-ben

Ez a hároméves tanulmányi program az UNYP által odaítélt európai alapképzéshez vezet, amelyet az Amerikai Nemzetközi Akkreditációs Tanács (IACBE) és az Oktatási, Ifjúsági és Sportminisztérium akkreditál.

Ez a fókusz előkészíti a diákokat szakmai karrierjükre; melynek során az elmúlt két félévben (az elmúlt évben) az UNYP folytatott tanulmányaikat több szakirányú képzésben UNYP . A tanfolyamokat tapasztalt és tapasztalt oktatók tanítják, akik bizonyított szakértelemmel és referenciákkal rendelkeznek a vállalati marketing és értékesítés területén.

További információkért kattintson az alábbi menüre:... [-]


Bachelor Nemzetközi marketing és üzleti adminisztráció

Jeddah International College
Campus Nappali 8 félév September 2019 Szaúd-Arábia Jeddah

Ez a specializáció biztosít a hallgatók ismereteket és tudományos ismereteket a marketing és a nemzetközi üzleti menedzsment. Célja, hogy ápolni és támogatni az alapelvek a marketing, a tervezés és marketing stratégiák, valamint a fogalmak a stratégiai marketing és a márkaépítés. A diákok is nyújtanak az alapokat a kiskereskedelmi menedzsment koncepciók és elméletek a kommunikáció és a fejlesztés gyakorlati és elemző készség alkalmazásához szükséges marketing és árképzési módszerek és stratégiák hely kiválasztását és a kutatás azonosítani a fogyasztói magatartás [+]

Ez a specializáció biztosít a hallgatók ismereteket és tudományos ismereteket a marketing és a nemzetközi üzleti menedzsment. Célja, hogy ápolni és támogatni az alapelvek a marketing, a tervezés és marketing stratégiák, valamint a fogalmak a stratégiai marketing és a márkaépítés. A diákok is nyújtanak az alapokat a kiskereskedelmi menedzsment koncepciók és elméletek a kommunikáció és a fejlesztés gyakorlati és elemző készség alkalmazásához szükséges marketing és árképzési módszerek és stratégiák hely kiválasztását és a kutatás azonosítani a fogyasztói magatartást.

Szintén ez a specializáció tágul felfogás diplomások a nemzetközi üzleti, fejlesztése révén a globális észlelés alkalmazkodni a nemzetközi hatások, mint például a dinamikus információs technológia hatékony, és a fogalmak a globalizáció és a nemzetközi irányítási mechanizmusait analitikai gondolkodás globális multinacionális cégek.... [-]


Bachelor of Business Administration (Hons) marketing menedzsment

United International College
Campus Nappali September 2019 Kína Zhuhai

Ez a program célja, hogy a hallgatóknak olyan jó felsőoktatásban részesüljön, amely nem csak képzeli elképzeléseit, fejleszti kritikus képességeit, és gyakorlatias szakmai orientációt biztosít számukra, hanem arra is ösztönzi őket, hogy egész életen át tartó képet kapjanak az oktatásról és az önfejlesztésről. A program felkészíti a tanulókat, hogy alaposan és következetesen magyarázzák meg a marketingelméleteket, és alkalmazzák ezeket az elveket és elméleteket a valós világban. [+]

BevezetésA program célkitűzései, célkitűzései és tanulási eredményei

Ez a program célja, hogy a hallgatóknak olyan jó felsőoktatásban részesüljön, amely nem csak képzeli elképzeléseit, fejleszti kritikus képességeit, és gyakorlatias szakmai orientációt biztosít számukra, hanem arra is ösztönzi őket, hogy egész életen át tartó képet kapjanak az oktatásról és az önfejlesztésről. A program felkészíti a tanulókat, hogy alaposan és következetesen magyarázzák meg a marketingelméleteket, és alkalmazzák ezeket az elveket és elméleteket a valós világban.

A program általános oktatási célja a diákok számára, hogy széles körű oktatásban részesüljenek, mivel üzleti irányításukat a Marketing menedzsment szakirányával folytatják, és fejlesztik problémamegoldó, döntéshozó és innovatív gondolkodási készségeiket a valós -élet kihívások. Ennek megfelelően a diákok kötelesek tanulmányozni egy sor általános oktatási, üzleti és marketing kurzust a kiegyensúlyozott bölcsész és üzleti oktatás elérése érdekében. Ez összhangban van az UIC azon törekvésével, hogy a hallgatók egész életen át tartó tanulással felkészítsenek egy egész személyre. A marketing menedzsment kurzusokat úgy tervezték, hogy még nagyobb hangsúlyt fektessenek a fő szakterületre.... [-]


Bachelor in Public Relations

University of Central Missouri
Campus Nappali 4 év May 2019 Amerikai Egyesült Államok Warrensburg

Az UCM PR-programja olyan szakembereket fejleszt ki, akik az eredményorientált stratégiai kommunikációra koncentrálnak. Az UCM tananyagát az Amerikai Közszolgálati Társaság nemzeti adatai vezérlik. [+]

Egy fok, a lehetőségek világa

Az UCM PR-programja olyan szakembereket fejleszt ki, akik az eredményorientált stratégiai kommunikációra koncentrálnak. Az UCM tananyagát az Amerikai Közszolgálati Társaság nemzeti adatai vezérlik. Felkészíti a diákokat, hogy sikeresek legyenek a karrierjük során. Diákként a PR programban elvárható, hogy személyes tudást kap a kari tagoktól, valós tapasztalatokat szerezzen internettel és osztályú ügyfelekkel, és megtanuljon értékes készségeket a jövőbeli karrierje során.

A public relations a hang mögött áll. Amikor a szervezeti kép, a hírnév, a márka-történet vagy a válságkezelés pozitív módon rezonál veled, a PR-szakemberek a színfalak mögött vannak, biztosítva, hogy a helyes üzeneteket elmondják. Ők a kapcsolatok mesterei és a stratégiai üzenetküldés. A PR-szakembereknek minden iparágra szükségük van. Nagy közönségkapcsolati karrier a vállalkozások közötti, üzleti, fogyasztói, üzleti-kormányzati, profit-szerencsés, non-profit és szociális vállalkozás környezetekben zajlik.... [-]


Közkapcsolati és Reklám kommunikáció Bachelor

Hong Kong Baptist University School of Communication
Campus Nappali 4 év September 2019 Hongkong Hong Kong

A Public Relations Concentration hallgatói megszerzik mind a kritikai megértést, mind a megfelelő készségeket a különböző ágazatok (üzleti, kormányzati és nonprofit) közötti, a vállalati kommunikációban, a közügyekben, a társadalmi felelősségvállalásban, a médiakapcsolatokban, a válságkommunikációban és a digitális PR-ben. [+]

Ról ről

A Public Relations és Advertising Major lehetőséget biztosít a diákok számára, hogy gyakorolják a hatékony kommunikáció művészetét mind a public relations, mind a hirdetési környezetekben a különböző típusú szervezetekben. A hallgatók megtanulják az elméleteket és gyakorlatokat a fogyasztók tájékoztatásáról gyakorlatokról, szolgáltatásokról vagy termékekről, meggyőzve az érdekelt feleket a kölcsönös megértés eléréséről és egy kétirányú párbeszéd kialakításáról a márka bevonása érdekében.

koncentrációk

A Public Relations és Reklám Major három koncentrációt kínál: Reklám és Branding, Szervezeti kommunikáció és Public Relations.... [-]


Bachelor in Marketing

Anderson University
Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Anderson

A marketing olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek megértik az üzleti tevékenységeket, az adminisztrációt az üzleti és egyéb szervezetekben, és előkészítik a posztgraduális tanulmányokat. [+]

A marketing olyan kurzusokat tartalmaz, amelyek megértik az üzleti tevékenységeket, az adminisztrációt az üzleti és egyéb szervezetekben, és előkészítik a posztgraduális tanulmányokat.

Marketingkoncentrációk:

marketing stratégia és taktikaközösségi médiaintegrált branding és promócióglobális marketingzenei üzletesemény tervezésMilyen kurzusokat fogok tenni?fogyasztói magatartásmarketing kutatásmarketing menedzsmentstratégiai menedzsmentüzleti jogMilyen karriert várhatok az érettségi után?Piackutató elemzőVállalati vevőNemzetközi PiackutatásBeszerzési ügynökMarketing menedzser [-]

értékesítés

International Accelerator
Campus September 2019 Amerikai Egyesült Államok Boston

Üzleti kezdődik az értékesítés a termék. Nem számít, hogy milyen hatékonyan a terméket gyártották, hogy mennyire hatékonyan művelet kezelik vagy mennyire pontosan ezeket a műveleteket lehet elszámolni, nincs üzlet lehet sikeres anélkül, hogy az eladást. [+]

Rólunk Marketing

Üzleti kezdődik az értékesítés a termék. Nem számít, hogy milyen hatékonyan a terméket gyártották, hogy mennyire hatékonyan művelet kezelik vagy mennyire pontosan ezeket a műveleteket lehet elszámolni, nincs üzlet lehet sikeres anélkül, hogy az eladást. A fejlesztés, a promóció és a termékek értékesítését vezetni sikeres vállalkozások, nagy és kicsi.

Ennek Marketing nagy akkor nem csak tanulni az alapelveket marketing áruk és szolgáltatások, a fogyasztói magatartás, piackutatás és marketing stratégiát, akkor ki vannak téve a reklám, promóció, a kiskereskedelmi és értékesítési menedzsment, e-marketing, még a személyes eladási.... [-]


Bachelor (AD) PR

Haute Ecole Libre De Bruxelles Ilya Prigogine À Bruxelles
Campus Nappali 6 félév September 2019 Belgium Brussels

Interfész a vezetés és a belső és külső nyilvánosság, a PR tisztviselő felelős a kép a szervezet létrehozásával és tervezése [+]

Kommunikációs készség a középpontjában az üzleti és a média

Interfész a vezetés és a belső és külső nyilvánosság, a PR tisztviselő felelős a kép a szervezet létrehozásával és tervezése:

A kommunikációs terv és használata megfelelő módon kommunikációs eszközök igazodik a megcélzott közönség. Egy médiatervezési összhangban a vállalat stratégiáját, és az irányító médiakapcsolatok, a szociális média, web és audiovizuális információkat. Események igényeire szabott a szervezet, ütemezés feladatok csoportok irányítása, ellenőrzése a költségvetést.

A tudás a szakmai környezet és a felfogás a társadalmi-gazdasági környezet szükséges elvégezni feladatát.... [-]


Bachelor in Marketing

Upper Iowa University
On-line Campus Nappali 4 év September 2019 Amerikai Egyesült Államok Fayette + 1 további

Miért érdemes marketinget tanulni? [+]

Miért érdemes marketinget tanulni?

Akár magán-, akár állami vállalatnál pályafutást keres, az UIU School of Business Marketing főcége a következő képességeket nyújtja:

Rendezzen, vezessen és tervezzenVégezzen analitikus megközelítést a marketingkutatásbanÓlom és hatékony kommunikációTermékek és szolgáltatások létrehozása és népszerűsítése

A marketing menedzserek foglalkoztatása várhatóan 12,7% -kal, az értékesítési vezetők pedig 2012-ben 8,3% -kal nőnek 2012-től 2022-re (US Bureau of Labor Statistics).

Tanfolyamok

Az UIU program integrált tantervet biztosít a marketingben, többek között:

Fogyasztói magatartásKutatásStratégiaMarketing kommunikációKarrierlehetőségek... [-]

Bachelor tervezési szakosodott marketing és kommunikációs tervezés

Inscape Education Group
Campus Nappali 3 év February 2019 Dél-afrikai Köztársaság Cape Town Durban Midrand Pretoria + 3 további

Mai marketingesek integrálja elvei marketing technika, hogy üzeneteket a gyorsan változó környezetben. A Marketing és Kommunikációs specializáció a diákok integrált megközelítés a hagyományos marketing elvek: Marketing stratégia és analízis, a fogyasztói magatartás, az integrált marketing kommunikáció, a tendenciák és a szegmentáció, a gazdaság, a szervezeti és ... [+]

Mai marketingesek integrálja elvei marketing technika, hogy üzeneteket a gyorsan változó környezetben.

A Marketing és Kommunikációs specializáció a diákok integrált megközelítés a hagyományos marketing elvek: Marketing stratégia és analízis, a fogyasztói magatartás, az integrált marketing kommunikáció, a tendenciák és a szegmentáció, a gazdaság, a szervezeti és a globális kommunikáció, PR, reklám, márka menedzsment és az értékesítés forgalmazási és egyesíti ez az innovatív design gondolkodás és tervezés alapjait.

Pályakezdő lesz képes kezelni minden szempontból a marketing, és megvalósítás és összekapcsolják ezt egy alapos megértése az elméleti fogalmak és következményeit tervezési konvenciók a hivatásos tervezési gyakorlat.... [-]