Alapdiploma Kazahsztánban

A Legjobb 9 Alapdiploma Megtekintése Kazahsztánban 2018

Mester

Az alapdiploma megszerzéséhez el kell végezned a kötelező kurzusokat, melyeket a választott főiskola vagy egyetem kínál. A képzés befejezése 3-7 évig is tarthat attól függően, hol végzed a tanulmányaidat.

Kazahsztán, hivatalosan a Kazah Köztársaság, az ország Közép-Ázsiában, és a kisebb része nyugatra az Urál folyó Kelet-Európában.

Alapdiplomák Kazahsztánban

Mutass többet

Bachelor Információs Rendszerek

Suleyman Demirel University - Kazakhstan
Campus Nappali September 2018 Kazahsztán Almaty

Információs Rendszer speciális szolgáltatásokat kezelni a speciális vagy tulajdonosi kapcsolódó folyamatok informatikai alkalmazások. [+]

Információs Rendszer speciális szolgáltatásokat kezelni a speciális vagy tulajdonosi kapcsolódó folyamatok informatikai alkalmazások. Ők biztosítják a szolgáltatások, mint a rendszer tervezése, webes technológia, projekt menedzsment, mesterséges intelligencia, adatbázis tervezés, hálózati adminisztráció, hálózat műszaki és rendszerintegráció. Speciális Információs Rendszer szolgáltatásokat tartomány mérete és található szerte a világon. Ezek szolgálnak a különböző iparágakban, valamint a civil szervezetek, kórházak, iskolák és főiskolák. Szintén különlegesség ad a tudás birodalmában információbiztonsággal kapcsolatos, készségek szükségesek: ... [-]


Bachelor Marketing

Suleyman Demirel University - Kazakhstan
Campus Nappali September 2018 Kazahsztán Almaty

Karunk foglalkozik széles skáláját témák mindezen területeken. Munkánk megkísérli, hogy jobban megértsük a fogyasztók hogyan használják az információs és döntéseket hozzunk, és hogy ezek a döntések befolyásolják a cég stratégiája az új termékek fejlesztését, az ügyfélkapcsolat-menedzsment, branding és egyéb marketing. Megvizsgáljuk kapcsolatos kérdések branding, üzleti marketing, globális marketing, értékesítési csatornák, árazás, direkt és interaktív marketing, az értékesítés és a kitoloncolási a marketing befektetés. [+]

Marketing kritikus organikus növekedés az üzleti és központi szerepe megteremtésében, kommunikáció, rögzítése és fenntartása érték szervezet. Marketing segít a cég értékteremtés jobb megértése a fogyasztók igényeinek, és biztosítja számukra az innovatív termékek és szolgáltatások. Ezt az értéket közölni kell a különböző csatornákon, valamint a cég branding stratégiát. Hatékony kezelése az ügyfelek és árképzési lehetővé teszi a cég, hogy elfog része az érték hozott létre. Végül, az épület hatékony ügyfél-centrikus szervezet egy cég igyekszik fenntartani értéke az idő múlásával. Karunk foglalkozik széles skáláját témák mindezen területeken. Munkánk megkísérli, hogy jobban megértsük a fogyasztók hogyan használják az információs és döntéseket hozzunk, és hogy ezek a döntések befolyásolják a cég stratégiája az új termékek fejlesztését, az ügyfélkapcsolat-menedzsment, branding és egyéb marketing. Megvizsgáljuk kapcsolatos kérdések branding, üzleti marketing, globális marketing, értékesítési csatornák, árazás, direkt és interaktív marketing, az értékesítés és a kitoloncolási a marketing befektetés. Néhány Karunk specializálódott, az egyes ágazatokban, például a kiskereskedelem, agrár, szociális vállalkozás, a média, a művészetek és a szórakozás. Számos új fejlesztések a marketing, hogy lehetőséget kínálnak számunkra, hogy jelentős mértékben hozzájárulnak a jövőben. A jelenlegi gazdasági válság a fogyasztók változó jelenlegi és jövőbeli vásárlási és fogyasztási szokások. A keresőmotorok átalakította a vásárlók információt szerezni, és döntéseket hozni, és ők is drámaian megváltoztatja a reklámipar. A közösségi oldalak és a felhasználók által létrehozott tartalmak új utat nyitott a fogyasztókat arra, hogy egymással, valamint a márkák és a vállalatok. Jelentős változások a hozzáállás a fogyasztók és a vállalatok társadalmi témákról. A fogyasztói preferenciák és a választék a termékek egyre növekvő... [-]


PR (Public Relations)

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

PR (PR - public relations) - a létrehozása a vállalat hírnevét. PR - azoknak, akiknél az újságíró azon képességét, hogy együtt tehetséges szervező, kommunikációs készség és képesség, hogy megtalálja a közös nyelvet mindenki. [+]

PR (Public Relations) PR (PR - public relations) - a létrehozása a vállalat hírnevét. PR - azoknak, akiknél az újságíró azon képességét, hogy együtt tehetséges szervező, kommunikációs készség és képesség, hogy megtalálja a közös nyelvet mindenki. Az ötödik elem a UNT - Földrajz Majors - Földrajz (legalább 7 pont a UNT / ACT). Tudományos fokozat: Bachelor Pályakezdő ez a speciális munka: • Szakemberek of Public Relations • koordinátorok és vezetői PR-projektek • szóvivője szóvivője, referensek • Szövegíró • MediaplAner • Szakértői külső / belső kommunikáció, a krízis kommunikáció, rendezvényszervezés • SMM-vezetők • Advertising Manager Brand - vezetők • A termelők, a kép-döntéshozók, tanácsadók és szakértők a sajátju Szakemberek Public Relations tanulni • etikai elveknek és üzleti kommunikáció • készségek nyilvános beszéd, a kritikus gondolkodás, a logika és érvelés elmélet • Eszközök PR (cikkek, sajtóközlemények, blogok, stb) • hirdetési technikák és technológiák image-építés • használat / a korszerű távközlési technológiák PR • készségek szociológiai és piackutatás • Technologies Kommunikációs Management, nlitikus és válság PR • Fejleszteni kommunikációs stratégia, médiatervezés alapokat, irányítása PR-projektek • technológia ország branding és márkamenedzsment Profil tantárgyak: • számítógépes és kommunikációs technológiákPR • alapelvei üzleti képzés • Country Branding • Media Planning • reklám művészet • imidzheologiya • oratórium • az elektronikus média • Kritikai gondolkodás • logika és elmélet érvek • Instituteernet újságírás • PR a társadalmi hálózatok, stb Foglalkoztathatóság: • Press központok, a sajtószolgálat, a hirdetési részleg • megyék Public Relations, PR-specialista cég • Kiadó / kiadó • Marketing / Research / Consulting / Rekláms... [-]


REGIONÁLIS

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

Regional Studies - egy átfogó tanulmány a nemzetközi kapcsolatok, a jog, az üzleti fordítás, az állami és a helyi kormányzat. [+]

REGIONÁLIS Regional Studies - egy átfogó tanulmány a nemzetközi kapcsolatok, a jog, az üzleti fordítás, az állami és a helyi kormányzat. Az ötödik elem a UNT - külföldi (angol, német, francia nyelven). Majors - idegen nyelv (angol, német, francia) nyelv (legalább 7 pont a UNT / ACT). Tudományos fokozat: Bachelor Pályakezdő ez a speciális munka: • fordítók • a terület szakértői a regionális kormányzás a helyi közigazgatás, maslihats, • szakemberek diplomáciai szolgálatok, a Külügyminisztérium a nemzetköziszervezetek a biztonság, • szakértő tanácsadók a nemzeti vagy regionális politika és a gazdaság, valamint a nemzetközi kapcsolatok terén. Regionális tanulmányok • ismerik a nyelv, a történelem, a kultúra, a gazdaság és a politikai rendszer a vizsgált régió / ország / országcsoport, • tudja az állam a nemzetközi kapcsolatok, a vizsgált terület más régiókkal, regionális politika • tárja fel az alapvetőszakaszában a régió fejlődését, elemzi a jelenlegi helyzetet, megjósolni a fejlődés a régióban, • tudja, hogyan kell kezelni a folyamatok külpolitika és a diplomácia a régióban, tárgyalni, koordinálja a nemzetközi programokat. Profil tantárgyak: • gazdasága a régió vizsgált • politika a régió vizsgált • a kultúra, a pszichológia és mentalitás a régió vizsgált • története Európában és Amerikában • története Ázsiában és Afrikában • történeteKözép-Ázsiában • English • Kínai • Spanish • Koreai nyelv • megalakult a politikai és gazdasági elit az ország régiói is tanulmányozták • kortárs kérdéseket a nemzetközi kapcsolatok, stb Foglalkoztathatóság: • Nemzetközi Kapcsolatok Osztálya a legnagyobb bankok és a pénzügyi intézmények, • Minisztérium Külgazdasági Kapcsolatok és a kormányzati szervek, •... [-]


Bachelor In Marketing

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

Ha érdekli a megszerzése a diplomát a Nemzetközi Üzleti Főiskola marketing, tudom, hogy a listát a legérdekesebb választható kurzusok ezt a különlegességet. Tulajdonképpen [+]

Kezdheti meg az oktatás során a Nemzetközi Üzleti Főiskola szeptember.

Ha érdekli a megszerzése a diplomát a Nemzetközi Üzleti Főiskola marketing, tudom, hogy a listát a legérdekesebb választható kurzusok ezt a különlegességet. Tulajdonképpen tanul az angol tanszék lehetőséget ad a tanulás egy további nyelv a saját választása, spanyol vagy kínai és munkavállalás lehetősége a külföldi cég. Például: Big4 (vállalatcsoport), a P & G, Mars, HSBC és stb és természetesen a helyi cégek.

A speciális „Marketing” széles körű lehetőségek megszerzése ismereteket és készségeket igényeinek potenciális fogyasztók, a fejlődő termékek és szolgáltatások létrehozása árak rajtuk működő kereslet, fejlesztése stratégiai, gazdasági és operatív tervezés, stb... [-]


Bachelor Közgazdász

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

Ha érdekli a megszerzése a diplomát a Nemzetközi Üzleti Főiskola közgazdasági, tudom, hogy a listát a legérdekesebb választható kurzusok ezt a különlegességet. Tulajdonképpen [+]

Kezdheti meg az oktatás során a Nemzetközi Üzleti Főiskola szeptember.

Ha érdekli a megszerzése a diplomát a Nemzetközi Üzleti Főiskola közgazdasági, tudom, hogy a listát a legérdekesebb választható kurzusok ezt a különlegességet. Tulajdonképpen tanul az angol tanszék lehetőséget ad a tanulás egy további nyelv a saját választása, spanyol vagy kínai és munkavállalás lehetősége a külföldi cég.

A speciális „Economics” széles körű lehetőségek megszerzése ismereteket és készségeket igényeinek potenciális fogyasztók, a tervezés a gazdasági fejlődés, makroökonómia, mikroökonómia, stb

Sok közgazdász szakosodnak egy adott területen a gazdaság. Ezek működnek, mint a szervezeti közgazdász, a monetáris közgazdászok, pénzügyi közgazdász, nemzetközi közgazdászok.... [-]


Bachelor Számviteli

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

[+]

Kezdheti meg az oktatás során a Nemzetközi Üzleti Főiskola szeptember.

és természetesen a helyi cégek.

Az alapképzési program IAB biztosít egy sor speciális választható szakterületek, amelyek által kifejlesztett legjobb tanárokat Kazahsztán és célja az üzleti.

IAB - vesz egy nagy helyet a rangsorban, amely garantálja a nemzeti előnyt állásra.

80% -a diplomások IAB talál munkát követő 6 hónapon belül a felsőoktatási intézmény megszüntetését.

IAB nemzeti és európai akkreditációk, hogy beszél a magas szintű oktatás, és rendre értékét növeli a mértéke nemcsak a foglalkoztatás, hanem a bevételek egy Mester `programot. A partnerség IAB külföldi felsőoktatási intézményekkel ad lehetőséget, hogy elhagyja szerint csereprogramokat, és megkapta az igazolást a nemzetközi minta, továbbá még 2 fokkal (IAB és a felsőoktatási intézmény a partner) azonos 4 év.... [-]


PÉNZÜGYI

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

A szakember, aki megérti a politika, a gazdaság, az tudja, forgalom versenytársak és kezeli az alapok abból a célból, tőkeemelés. [+]

PÉNZÜGYI A szakember, aki megérti a politika, a gazdaság, az tudja, forgalom versenytársak és kezeli az alapok abból a célból, tőkeemelés. Tudományos fokozat: Bachelor Az ötödik elem a UNT - földrajz. Majors - matematika (legalább 7 pont a UNT / ACT). Pályakezdő ez a speciális munka: • pénzügyi és adózási vezetők és elemzők; • kockázatkezelőket; • brókerek és kereskedők; • beruházási és hitelezési tisztek; • biztosítási ügynökök; • banki alkalmazottak;könyvelők és pénztárosok; • asszisztens közgazdász; Pénzember • ismeri a technikát a monetáris és hitelezési szabályozás és a gazdasági helyzet az ország és a nemzetközi helyzet egészét; • jártas az adó-és pénzügyi jutójogszabályokat; • tudja az alapokat a szervezet pénzügyi és költségvetési gazdálkodás; • ismeri az elméleti és gyakorlati szempontból a pénzügyi és bankrendszer; • képes elemezni a fizetési mérleg és a pénzügyi dokumentumokat; • képes razrabatyvats üzleti tervek a vállalkozások számára; • képes megjósolni, kockázatok felmérésére, megtalálni az optimális arányt a jövedelem és az észlelt kockázatok végre csere műveleteket. Profil tantárgyak: • hitel foglalkozik • értékelése hitelállomány • tőkepiacok és tőzsdék • alapjai pénzügyi számítások • Adó Management • az állami költségvetés és a szervezet a Kincstár • Költségvetés És Bull, egyesülés, átszervezés és a csőd a vállalatok • Költség Management Company • módszerek az üzleti értékelési • Pénzügyi modellezés a köz-és magánszféra közötti partnerségek és stb Foglalkoztathatóság: • a bankok és tőzsdék; • értékbecslés, lízing-és biztosító társaságok; • befektetési és nyugdíjalapok; • könyvvizsgáló és tanácsadó cégek; • a pénzügyi osztályok vállalatok; • a pénzügyi osztályok önkormányzati hivatalokKincstár; •... [-]


MANAGEMENT

International Academy of Business
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év September 2018 Kazahsztán Almaty + 1 további

Management - a művészet célok elérése a korlátozott erőforrásokkal. [+]

MANAGEMENT Management - a művészet célok elérése a korlátozott erőforrásokkal. Manager - fej, fej, igazgató, ügyvezető igazgató. Az ötödik elem a UNT - földrajz. Majors - matematika (legalább 7 pont a UNT / ACT). Pályakezdő ez a speciális munka: • vállalkozók; • Assistant menedzser és asszisztens team vezetője vagy a projekt • asszisztens brand menedzser; • vezetők dolgozni az ügyfelekkel vagy a projekt; • vezetők a rendszerNE minőségirányítási a kockázatkezelés; • vezetői HR, HR-vezetők; • fejlesztési vezetők vagy a gyártás; • vezető és vezető szakemberek. Manager: • tudja az alapokat, a hatékony kommunikáció, a stratégiai technológiai menedzsment, projekt menedzsment, személyzeti menedzsment, a pénzügyi és a befektetések kezelése, előrejelzés, stb; • képes hatékonyan kezelni és szervezni a rendszert; • képes megszervezni csoportos tevékenységek, és kezelni az embereket és forrásokat; • képes arra, hogy vezetői döntések; • képes tervezni a fő fejlesztési irányok a cég meghatározottTermine a célok és az irányítás, a hatékonyság; • tudja, hogyan kell fejleszteni az üzleti tervek és végrehajtásuk nyomon követése; • tudja, hogyan kell tárgyalni, és beszélni az ügyfelekkel és a prezentációkat. Profil tantárgyak: • Minőségirányítási • válságkezelés • az állami és a helyi önkormányzati • az emberi recursami • International Management • Innováció Menedzsment • A változások kezeléseés szervezése • Üzleti kommunikáció • Stratégiai menedzsment • Termelésirányítás • Time Management • Vállalati Menedzsment • Irányítási döntések • projekt menedzsment, stb Foglalkoztathatóság: • A nagy ipari és kereskedelmi vállalatok • HR osztályok és toborzási ügynökségek; • Számos szervezet gazdasági, ipari és társadalmi területeken; • részvénytársaság; •... [-]