Számítógépes Művészet Alapdiploma kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban

Számítógépes Művészet Alapképzések Megtekintése 2017 kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban

Számítógépes Művészet

Bachelor fokos akkreditált főiskolák és egyetemek is jelentős fokozása kövek felé a sikeres karrier.A leggyakoribb típus a graduális program egy agglegény 's diplomát, általában oda négy év után a sikeres tanulmányi

Az Egyesült Államok nagy ország, Észak-Amerikában, gyakran nevezik a "USA ", az "amerikai ", az "Egyesült Államok ", "America ", vagy egyszerűen csak "a tagállamok ". Amerikai főiskolák által finanszírozott "tandíjat " terhelik a tanuló, ami gyakran igen drága, nagyon gyakran eléri a több tízezer dollárt évente.

Kaliforniában a legmagasabb lakosság között minden amerikai állam egy gazdaság vetekszik egész országban. Ez ad otthont a legnagyobb egyetemi rendszer az Egyesült Államokban.

Kérj Információt Számítógépes Művészet Alapdiplomák kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban 2017

Mutass többet

Bachelor Of Science In Animáció

The Los Angeles Film School
Campus Nappali 36 hónapok September 2017 Amerikai Egyesült Államok Hollywood

A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. Program leírása és célkitűzések (Visual Effects Concentration) A Bachelor of Science in animáció a koncentráció Visual Effects célja, hogy a hallgatók a 2D és 3D animáció szükséges tudást és képességeket, hogy jogosultak a belépő szintű ipari szektorban, beleértve jelenet építők, karakter tervezők, műszaki igazgató, motion animátor, vizuális hatások animátorok, öngyújtók és átalakításhoz. Tól storyboarding, vázlatokat és modellezés a karakter animáció, a speciális effektusok és a végső kompozíciós; ez a szak veszi a diákok az egész termelési csővezeték. A program elindul, ismerkedjen a hallgatók a művészeti fogalmak mögött animáció; rajz és egyéb hagyományos kifejezési formákat, amelyek nélkülözhetetlen részei egyre art a számítógépre. A diákok ezután ki vannak téve a alapelveit a számítógép által generált modelleket, a karakterek, animáció és vizuális hatásokat. Az azonos hardver és szoftver professzionális animációs stúdió, a szükséges készségek azonnal sikert aratott a munka fejlesztése. Amellett, hogy a műszaki szakértelem és a kreatív fejlesztés, a tananyag segít a diákoknak fejleszteni a kritikus gondolkodás, a problémamegoldó és elemző készségek, amelyek hozzájárulnak a fenntartása hosszú és termékeny szakmai pályafutását a szórakoztató és médiaipar. Program leírása és célkitűzések (Game Art koncentráció) A... [-]

Bachelor Animációs és Vizuális Hatások

Academy of Art University
Campus vagy on-line tanulás Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok San Francisco

A School of Animation & Visual Effects BFA program biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. [+]

A School of Animation & Visual Effects BFA programot biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. BFA Animation & Visual Effects Unit követelmények Major Tanfolyam 36 mag egységek Major 42 egység Választani 9 egység Liberal Arts 45 egység TOTAL 132 egység BFA Animation & Visual Effects Fokozat követelményei Extraszűz C- minden alapvető tanfolyamok, jelentős tanfolyamok, és az LA 108 összetétele az Artist minimum 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények: 3 írásbeli kommunikációs tanfolyamok 4 művészettörténeti Tudatosság tanfolyamok 1 Foglalkoztatás Kommunikációs és gyakorlatok során 1 Történelmi Tudatosság tanfolyam 1 Mennyiségi műveltség tanfolyam 1 Kulturális Ötletek & Hatások során Miután a fenti általános oktatási követelmények teljesülnek, vegye Liberal Arts választani, mint teljesítéséhez szükséges Liberal Arts egység követelménye. BFA Program tanulási eredmények Egyetemi hallgatók megfelelnek az alábbi tanulók teljesítményét kritériumoknak: Vizuális kommunikációs és problémamegoldó Design elemek a film, a televízió, vagy a játék Hogy a hatékony tervezési döntéseket támogató narratív, karakter, és / vagy hangulat Tanúbizonyságot, találjon inspirációt, referencia, a pontosság és bele felfedezések tervezési megoldások Műszaki készségek Mutassa lehetőség és rugalmasság animációt és / vagy VFX technológia és szoftver Bizonyítani létesítmény digitális média Szakmai felkészültség Állítsuk össze a szakmai demo reel vagy portfolió bizonyító értik a célpiac Bizonyítani, hogy értik a termelési csővezeték révén sikeres részvétel az együttműködési / csővezeték folyamat. Világosan kifejezik a kreatív gondolkodási folyamatok, koncepciók és stratégiák a szakmában általános... [-]

Bachelor Of Science In Média Design

NewSchool of Architecture and Design
Campus Nappali October 2017 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [-]

Bachelor Média Design Mozgás Design

Media Design School
Campus Nappali 3 év March 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. [+]

Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. Specialise Motion Design és mi megtanít legfontosabb technikai készségek, mint a 2D-s és 3D-s animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia, úgy, hogy a tapasztalat és a bizonyítékok dolgozik, hogy a különböző ügyfél rövidnadrág. Karrier és ipar Tervezés életre, amit fejleszteni mozgóképes reklámok, cím sorozatok, zenei videók és a televízió. A tanfolyam magában foglalja a 2D és 3D animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia. Pályakezdő be az ipar egy portfoliót, hogy bemutatjuk, hogy képesek válaszolni ügyfél rövidnadrág, együtt több tudományág és tapasztalattal a termelés. Motion tervezők lehet menni dolgozni: Televízió; Hirdető; Termelés házak; Céges rendezvény társaságok; vagy szabadúszóként Tanfolyam ismertetése 1. év Bevezetés az elmélet, szakmai gyakorlati és átfogó elveket, amelyek lehetővé teszik, hogy hatékonyan reagáljon rövidnadrág. Ön is elmerül a stúdióban fejlesztése gyakorlati és gondolatok képességeit. Szakon keresztül vezetik az elmélet és a stúdió alkatrészeket. 2. év Építsen ismereteket szerzett az első évben a hangsúlyt a termelés az innovatív videó és mozgás grafikus kampányokat TV reklámok, zenei videók és logo animáció. Elsajátítása az alapvető kommunikációs készségét, hosszirányú, és az együttműködés egy fontos része az év. Diákok is felfegyverkezve stratégiák és módszerek, hogy saját vizsgálódást. 3. év Az utolsó évben kiterjed az alapvető üzleti módszerek, kutatási módszerek és a projekt menedzsment, mielőtt egy interdiszciplináris csoport projekt kihívások, hogy szintetizálja a tudás és készségek részeként a kreatív csapat. Azt is csatlakozzanak egy féléves, gyakorlat-alapú vizsgálat a mozgás grafika. Study... [-]

Bachelor Kreatív Technológiák - Játék Művészeti

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Creative Technologies (Game Art) Új-Zéland egyetlen mértéke szakosodott játék művészet. Több mint három év, amit fejleszteni művészi stílus kombinációja révén a hagyományos művészeti, 3D animáció és vizuális hatások az iparági szabványnak [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. Készítsen gyönyörű környezetben és a karakterek, és használja ezeket az eszközöket, hogy dolgozzon ki magával ragadó tapasztalatokat megosztani az emberekkel, hogy az iparág nagyobb, mint a zene és a film ágazat együttvéve. Ból ből 2D platformers ide 3D verekedőket, Akkor meg kell kidolgozása és megteremti a saját interaktív történeteket, digitális grafikákat, concept art és játékok fogják látni a nemzetközi közönség a játék szerelmeseinek. Az első tizenhat hetében az első évben, akkor létrehoztunk egy saját 2D-s játék, és mire elkészült a diploma, akkor már együttműködött a játék más művészek és programozók számára egyaránt, hogy dolgozzon ki egy iparági szintű játék. Karrier és ipar Ha komolyan gyors követés az utat ebbe a több millió dolláros globális iparág, akkor szeretnénk, hogy egy Beeline egy dedikált során, amely tükrözi az ipari környezetben. Azt is szeretnénk, hogy együtt előadók szakmai tapasztalattal, aki tud adni az ipar betekintést. Több mint három év, ez a tanfolyam segít fejleszteni a művészi stílus és a technikai képességek kombinációja révén a hagyományos művészeti gyakorlat és ipari szabvány szoftver. Az utolsó évben, akkor meg kell együttműködni a csoport a művészek és a programozók egy nagy játék projekt, mint a valós világban. Ezzel portfolió és a tapasztalat a hátsó zsebében, akkor a szükséges készségek be az ipar, akár egy játék, stúdió, vagy egy indie fejlesztő. Game Art karrierje többek között: játék Artist modellező Texture Artist Műszaki igazgató Művészeti vezető Belépési követelmények Általános hozzáférés Ahhoz, hogy az általános felvételi, akkor szüksége lesz egy minimum minősítése... [-]

Bachelor Szoftverfejlesztés - Játékprogramozásból

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Software Engineering (Game Programming) az egyetlen mértéke a maga nemében Új-Zéland és szállít a fejlett műszaki tudásbázis és a skill-set. Munka több játék platformok, beleértve PlayStation segítségével kereskedelmi minőségű [+]

Ha válás játék programozóMegtudhatja, hogy a legjobb mindeközben. Majd kódhoz, akkor kézműves, és a végén, akkor végzős egy szerencsejáték portfolió, mint senki más. Végére a harmadik év Media Design School, akkor már dolgozott más hasonló gondolkodású programozók és a művészek, hogy dolgozzon ki egy ipari szintű játék, így a tökéletes showreel beindítani a szakmai karrierjét. Még jobb, Media Design School az egyetlen olyan iskola, Új-Zélandon, aki kapcsolatban áll A Sony Computer Entertainment Europe PlayStation első tudományos fejlesztési programjaTeszik, hogy a diákok a lehetőséget, hogy dolgozzon játékok a PlayStation platform. Karrier és ipar Ahhoz, hogy egy játékfejlesztő meg kell mind a tapasztalatok és gyakorlati ismeretek, hogy képes legyen dolgozni több játék platformok és a képesség, hogy működjenek együtt a csoport, amely szimulálja az ipari környezetben. Ebben persze, akkor meg kell tanulni a C ++, valamint más kódolási nyelv, amely segít sikerül a játékiparban. Ebben a harmadik évben, megtapasztalhatja végi éves projekt, amely a legközelebb élményt kapsz egy ipari környezetben tercier szolgáltató Új-Zélandon. Nem lesz együttműködni egy csoportban fickó programozók és a művészek, hogy hozzon létre egy életképes játék, amely akkor is a portfolió és a show-tárcsás mire elmész dolgozni, mint egy profi. Akkor is lehetősége van arra, hogy működjön együtt a PlayStation játék platform. Media Design School együttműködést kötött a Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) lesz az egyetlen felsőfokú intézmény Új-Zélandon, ahol a diákok fejleszteni a PlayStation platformok, így a szélén, ha diplomás. A diplomások menjen dolgozni a játékban stúdió itt és szerte a világon, mint a játék Loft, daráló Games,... [-]

Bachelor Of Art & Design - 3D Animáció és Vizuális Effektek

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Art and Design (3D animáció és a Visual Effects) szállít egy átfogó műszaki skillset és nélkülözhetetlen a projekt tapasztalat [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. Hozza létre a lehetetlen. Fejleszteni lenyűgöző 3D-s animáció és képeket, és megtanulják, hogyan kell használni a vizuális hatásokat, hogy robbantani dolgokat fel ... anélkül, hogy véletlenül fúj a számítógép fel! Díjnyertes kari elviszi magával ragadó utazás; tanítás, az alapokat a modellezés, rendering, világítás, és a műszaki irányba csúcsosodik veletek, hogy egy része egy csodálatos, iparági szintű rövidfilmet az utolsó évben. Karrier és ipar Ahhoz, hogy sikeresek a film utómunka ipar, akkor el kell, hogy jártasak és magabiztos segítségével szabványos vizuális hatásokat szoftver. Azt is el kell tapasztalat alkalmazása kreatív gondolkodás és problémamegoldás egy együttműködési és igényes környezetben. A munkaadók értékelik a diplomások, mert ez a kurzus középpontjában a technikai készségek és soft skills akkor kell az iparban. Az első évben kezdődik egy nyolchetes bevezetés a világ a számítógépes grafika. Majd fejezzük be az évet a dolgozó intenzív mégis kifizetődő rövid 3D termelés, amely biztosítja Önnek a tudományos alapot, és a készségek van szüksége a haladást az egész mértékben. Során a második évben, akkor meg kell kérni, hogy válasszon egy szakirányú vizuális hatások, technikai tanulmányok vagy 3D animáció, amely lehetővé teszi, hogy finomítsa a bizonyos készség készlet. Az utolsó évben fogja látni dolgozik számos iparági szintű produkciók csúcspontja veletek, hogy egy része egy csodálatos, state-of-the-art kisfilmet. Azt is befejezni az utolsó évben egy kutatási projekt, amely az Ön számára a készségek, hogy a tudást a 3D animáció és Számítógépes grafika (CG), hogy új szintre. Diplomás elment dolgozni kasszasiker film többek Avatar és A... [-]

Főiskolai Számítógépes Vizualizáció és Animáció

Kilroy Norway
Campus Nappali 3 - 4 év August 2017 Amerikai Egyesült Államok New York Brooklyn White Plains Boston Los Angeles San Diego Cincinnati + 6 további

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció [+]

Bachelor of Számítógépes vizualizáció és animáció

Kibocsátó szerv:

Bournemouth Egyetem

Ez a kurzus által szállított National Centre for Computer Animation (NCCA).

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció, digitális speciális effektusok és a számítógépes játékok területén.

A tanfolyam középpontjában a kreatív használata a számítógépes grafika és animáció technológia A képzés tartalmi elemeit ötvözi a hagyományos művészeti elvek, mint az élet rajz-és mozi-, az elemeket kivenni a számítástechnikai és mérnöki tudományok, mint például a programozás és az alkalmazott matematika Diákok osztják az idejüket között egyenlően számítástechnikai és mozgókép tanulmányok ... [-]