Számítógépes Művészet Alapképzés az Amerikai Egyesült Államokban

Összes megtekintése Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017

Számítógépes Művészet

A főiskolai diplomát egy felsőfokú diplomához befejezése után 120 kredit. Ez rendszerint nyolc félév, hogy töltsenek ki egy Bachelor diplomát. Míg a befejezése egy egyetemi kurzus, jelöltek tanulni az általános képzések és úgy döntött, a nagy adott kérdésben. A főiskolai diplomát is nevezik érettségi egyes országokban.

Az Egyesült Államok nagy ország, Észak-Amerikában, gyakran nevezik a "USA ", az "amerikai ", az "Egyesült Államok ", "America ", vagy egyszerűen csak "a tagállamok ". Amerikai főiskolák által finanszírozott "tandíjat " terhelik a tanuló, ami gyakran igen drága, nagyon gyakran eléri a több tízezer dollárt évente.

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017

Mutass többet

Bachelor Of Science In Média Design

NewSchool of Architecture and Design
Campus Nappali October 2017 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [-]

Bachelor Of Science In Animáció

The Los Angeles Film School
Campus Nappali 36 hónapok September 2017 Amerikai Egyesült Államok Hollywood

A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. [+]

A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. Program leírása és célkitűzések (Visual Effects Concentration) A Bachelor of Science in animáció a koncentráció Visual Effects célja, hogy a hallgatók a 2D és 3D animáció szükséges tudást és képességeket, hogy jogosultak a belépő szintű ipari szektorban, beleértve jelenet építők, karakter tervezők, műszaki igazgató, motion animátor, vizuális hatások animátorok, öngyújtók és átalakításhoz. Tól storyboarding, vázlatokat és modellezés a karakter animáció, a speciális effektusok és a végső kompozíciós; ez a szak veszi a diákok az egész termelési csővezeték. A program elindul, ismerkedjen a hallgatók a művészeti fogalmak mögött animáció; rajz és egyéb hagyományos kifejezési formákat, amelyek nélkülözhetetlen részei egyre art a számítógépre. A diákok ezután ki vannak téve a alapelveit a számítógép által generált modelleket, a karakterek, animáció és vizuális hatásokat. Az azonos hardver és szoftver professzionális animációs stúdió, a szükséges készségek azonnal sikert aratott a munka fejlesztése. Amellett, hogy a műszaki szakértelem és a kreatív fejlesztés, a tananyag segít a diákoknak fejleszteni a kritikus gondolkodás, a problémamegoldó és elemző készségek, amelyek hozzájárulnak a fenntartása hosszú és termékeny szakmai pályafutását a szórakoztató és médiaipar. Program leírása és célkitűzések (Game Art koncentráció) A Bachelor of Science in animáció a koncentráció Game... [-]

Bachelor Interaktív Digitális Tanulmányok

University Of Northern Iowa
Campus Nappali September 2017 Amerikai Egyesült Államok Cedar Falls

Egy új innovatív program, interaktív digitális Studies (IDS) kb kreatív foglalkozik a jövőben. A diákok az IDS szert arzenálját digitális készségek, határozott fogalmai a digitális kultúra és az elmélet, és egy eszközt, hogy reagált a digitális világban. [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. Egy új innovatív program, Interaktív digitális tanulmányok (IDS) kb kreatív foglalkozik a jövőben. A diákok az IDS szert arzenálját digitális készségek, határozott fogalmai a digitális kultúra és az elmélet, és egy eszközt, hogy reagált a digitális világban. A legjelentősebb, a program egy központi találkozóhelye, amely lehetővé teszi az együttműködés a sok közül digitálisan orientált osztályok és professzorok UNI. A Interaktív digitális tanulmányok (IDS) nagy interdiszciplináris jellegű, és a joghatósága alá a Department of Communication Studies. Az interaktív digitális tanulmányok jelentős minimum 120 teljes órát végzős. Ez a teljes magában Liberal Arts Core követelmények és az alábbi meghatározott főbb követelményeit, valamint választani befejezni a legalább 120 óra. A Interaktív digitális Tanulmányok fő nem korlátozza a többszörös beszámítását óra hitel a Liberal Arts Core. Azonban nem kétszeres beszámítását óra hitel megengedett a különböző hangsúlyok az interaktív digitális tanulmányok jelentős. A hallgatók, akik interaktív digitális Tanulmányok a második nagy hangsúlyt kell venni természetesen területeken, amelyek nem jelentős átfedésben a tanfolyam az első szak. Szerint az egyetemi követelményeknek, a diákok egy másik jelentős programot kell keresni "nem kevesebb, mint 32 óra hitel túl órát szükséges mértékben a hallgató úgy dönt, hogy állapítsa meg, mint az első fokú." Hasonlóképpen, a vevő diákok interaktív digitális Tanulmányok egy kisebb, azt javasoljuk, hogy a kurzus hangsúlyt területet a kiskorú nem jelentősen átfednek a tanfolyam a fő szak. A .ids Major A .ids fő egy testre szabható tanulmányi program, amely személyre szabható a saját érdekeit. Ez három alapítvány tanfolyamok,... [-]

Bachelor Animációs és Vizuális Hatások

Academy of Art University
Campus vagy on-line tanulás Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok San Francisco

A School of Animation & Visual Effects BFA program biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. [+]

A School of Animation & Visual Effects BFA programot biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. BFA Animation & Visual Effects Unit követelmények Major Tanfolyam 36 mag egységek Major 42 egység Választani 9 egység Liberal Arts 45 egység TOTAL 132 egység BFA Animation & Visual Effects Fokozat követelményei Extraszűz C- minden alapvető tanfolyamok, jelentős tanfolyamok, és az LA 108 összetétele az Artist minimum 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények: 3 írásbeli kommunikációs tanfolyamok 4 művészettörténeti Tudatosság tanfolyamok 1 Foglalkoztatás Kommunikációs és gyakorlatok során 1 Történelmi Tudatosság tanfolyam 1 Mennyiségi műveltség tanfolyam 1 Kulturális Ötletek & Hatások során Miután a fenti általános oktatási követelmények teljesülnek, vegye Liberal Arts választani, mint teljesítéséhez szükséges Liberal Arts egység követelménye. BFA Program tanulási eredmények Egyetemi hallgatók megfelelnek az alábbi tanulók teljesítményét kritériumoknak: Vizuális kommunikációs és problémamegoldó Design elemek a film, a televízió, vagy a játék Hogy a hatékony tervezési döntéseket támogató narratív, karakter, és / vagy hangulat Tanúbizonyságot, találjon inspirációt, referencia, a pontosság és bele felfedezések tervezési megoldások Műszaki készségek Mutassa lehetőség és rugalmasság animációt és / vagy VFX technológia és szoftver Bizonyítani létesítmény digitális média Szakmai felkészültség Állítsuk össze a szakmai demo reel vagy portfolió bizonyító értik a célpiac Bizonyítani, hogy értik a termelési csővezeték révén sikeres részvétel az együttműködési / csővezeték folyamat. Világosan kifejezik a kreatív gondolkodási folyamatok, koncepciók és stratégiák a szakmában általános... [-]

Bachelor Of Arts Játék Design

DigiPen Institute of Technology
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Redmond

A Bachelor of Arts in Game Design készül diplomások, hogy a modern játék tervezők, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, valamint [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. A Bachelor of Arts in Game Design készül diplomások, hogy a modern játék tervezők, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, és képes létrehozni egy élmény, amely nagyobb, mint a részek összessége. Területén a digitális szórakoztatás költözött olyan korban, ahol a tervezők voltak autodidakta, és megtudta, a munka, az egyik, ahol még a belépő szintű tervezők várhatóan jól képzett, jól bevált tervezési szakértelem, valamint annak megértését, hogy a technológia, művészet , audio, elbeszélő, és a pszichológia. Tervezése digitális szórakoztató végső célja életet lehel minden szempontból, amit egyébként az élettelen kódot és statikus pixel a képernyőn. A tervezők folyamatosan helyezik magukat a fejek és szívek a játékosok, alakításában minden cselekedetét, minden választ, az apály-and-flow a játék intenzitását, majd ügyesen ötvözik a mechanikai, térbeli, elbeszélés, vizuális és hangzásbeli szempontból a teljes élményt. Felvételi INFORMÁCIÓK A diákok alkalmazása a Bachelor of Arts in Game Design programot kell jól lekerekített és szenvedélyes játék design (digitális és nem digitális), beleértve szintű tervezés, rendszertervezés és viselkedés megtervezése. Ez a program ideális hallgatók egy erős alapot az írás, a művészet, a zene, a történelem és a pszichológia, hanem a jelöltek számára hasznos befejezni matematika kurzusokat a pre-kalkulus előtt részt vett DigiPen. Ezek a témák A diákok a BA Game Design program középpontjában a következő témákban: - A játék tervezése és fejlesztése, beleértve a játék története, játék elemzés, játék mechanika, játék dinamikáját, játék esztétika, 2D és 3D szintű tervezés, karakter design, tervdokumentáció,... [-]

Bachelor Képzőművészeti Digitális Művészet és Animáció

DigiPen Institute of Technology
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Redmond

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi [+]

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben. Felvételi INFORMÁCIÓK A pályázóknak a Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation program kell egy erős alapot a rajz és művészeti koncepciók és légy nyitott a konstruktív visszajelzést munkájukról. A pályázóknak be kell nyújtani egy művészeti portfolió 15 és 20 minta a mű és tapasztalattal kell rendelkeznie a rajz és egyéb képzőművészeti tudományágak, mint a festészet és a szobrászat. Ezek a témák Diákok, akik sikeresen versenyezni a BFA program rendelkezik a következő: - Kiterjedt gyártási tapasztalattal 2D és 3D animáció, valamint a terület nagyobb hangsúlyt, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy azok egy meghatározott iparágban érdeklődési körüknek és képességeit. - Kitűnő rajztudás, beleértve annak megértését, hogyan tartsuk, és folyamatosan javítják a jármű egész karrierje. - Erős mesemondás képességeit, beleértve a vizuális történetmesélés, irodalmi hagyományokkal, a történet a dialógus, a történet a színészet, és a filmes konvenciók. - Ismerete modern stúdió folyamatok, beleértve a képességét, hogy használja a jelenlegi eszközök és szoftverek, valamint a képesség, hogy megtanulják az új szoftvert, miközben a szigorú gyártási ütemtervet. - Szakmai munkavégzési szokások és attitűd,... [-]

Bachelor In Computer Science

Transylvania University
Campus Nappali September 2017 Amerikai Egyesült Államok Lexington

Tetszik számítógépek? Ne a barátok és a család kéri, hogy segítsen nekik a technológia? Voltál már hívott egy geek? [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. Tetszik számítógépek? Ne a barátok és a család kéri, hogy segítsen nekik a technológia? Voltál már hívott egy geek? Ha a válasz "igen", hogy bármelyik vagy az összes ezeket a kérdéseket, akkor a számítógép-tudomány jelentős lehet az Ön számára. De várjunk csak egy percet. Ön szervilizmus a gondolat, hogy a következő 40 évben, mint egy programozó? Ne aggódj! Computer science többről szól, mint programozó. Ez is a tanulás, hogy a számítógépet, hogy a legjobb eszköz bármilyen feladatot meg kell tenni. És a számítógépek egyre fontosabb eszköz az üzleti és ipari, ez egy tökéletes alkalom arra, hogy egy közelebbi pillantást a számítástechnika. Mit tehetek a számítástechnika szakon? Erdély számítástechnika jelentős részét képezi a koncentráció minden bölcsészettudományi fegyelem az egyetemen. Minden számítógép-tudomány diákok, akik szeretnének szakmai tapasztalat terén van ilyen lehetőség. A lehetőségek közé tartoznak gyakorlat országos cégek, mint az IBM, a Perot Systems és a Lexmark. Erdély hallgatók is részt vett számos külső kutatási projektek, többek között a Nemzeti Tudományos Alapítvány programot a NASA. Lehetséges karrier lehetőségek: játéktervező elemző Hardver mérnök Információ feldolgozás specialista informatikus mérnök Termék marketing manager Egyetemi tanár Minőségbiztosítási mérnök Megbízhatóság mérnök Teszt mérnök Számítógépes animátor Network Administrator hálózati menedzser Web Developer Robotic mérnök Virtuális valóság modellező Az iskolák a diplomások is részt vettek: Carnegie Melon University Georgia Institute of Technology Princeton University University of Illinois University of North Carolina-Chapel Hill Pozicionálja a diplomások tartottak: Rendszergazda, a Ford Motor Company Programozó / elemző, a Microsoft Adatbázis specialista, Ashland... [-]

Bachelor In Computer Science

Wheaton College
Campus Nappali September 2017 Amerikai Egyesült Államok Norton

Szeretjük, hogy hozzon létre, építeni, hogy. Szoftver igen, de úgy gondolja, a beágyazott eszközök, 3D nyomtatók, lézervágó, és a következő alkotása. [Új felszerelések jönni tartalmaz egy CNC maró és programozható szövőszék] Hozzáadás a diákok, az alkalmazottak, és a kari és kapsz egy képet a tanulási közösség. [+]

... Mozog egy intellektuálisan kíváncsi diák alkotó és készítő Szeretjük, hogy hozzon létre, építeni, hogy. Szoftver igen, de úgy gondolja, a beágyazott eszközök, 3D nyomtatók, lézervágó, és a következő alkotása. [Új felszerelések jönni tartalmaz egy CNC maró és programozható szövőszék] Hozzáadás a diákok, az alkalmazottak, és a kari és kapsz egy képet a tanulási közösség. Vegye számítástechnika nagy Cvi Rubin '16. Cvi foglalt tervezése és nyomdai alkatrészek kis herék és figyelembe vad felvételek során néhány saját nagyobb herék. Ez része az új készítő mozgás. Gyere csatlakozz hozzánk. Major követelmények A nagy számítógépes tudomány áll, legalább 12 tanfolyam: hét fő számítástechnika tanfolyamok, plusz két matematika kurzusokat, a vezető szeminárium és két választani eléri vagy meghaladja a 200 szint. Azokat a fiatalokat, akik a ki a bevezető tanfolyam (ok), a kiegészítő kurzus (ok) eléréséhez szükséges minimális követelményt kell meghatározni egyeztetve az osztály. Tanfolyamok segítségével tesz eleget a főbb követelményeket nem lehet venni a megfelelt / nem felelt alapján. Ahhoz, hogy nagy a számítástechnikában, az osztály határozottan ajánlja, hogy a tanulók az eddiginél legalább egy C + átlag az első két számítástechnika tanfolyamok, és az első két matematikai kurzusokat kell fejezni a második évben. [-]

Bachelor Játékok és Virtuális Világok

Academy of Interactive Entertainment
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 3 év January 2018 Amerikai Egyesült Államok Lafayette Seattle USA Online Campbellsville + 4 további

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. Az ilyen mértékű lesz az Ön számára speciális készségek digitális játék / szimuláció tervezés és programozás. Akkor jön létre a 2D és 3D interaktív alkalmazások szórakoztató és komoly, valós forgatókönyv megjelenítés (virtuális világok). Azt is megtanulják, hogyan kell a kutatás a piac, fejlesztése az üzleti koncepciók és kezelése digitális játék / szimuláció fejlesztési projektek. Lehet a végén működik, mint egy 3D-s játékok programozó vagy szimulációs szoftver mérnök - épület interaktív virtuális világok valós képzési és kutatási! Az oklevél közösen szállít online CIT és szemtől-szembe az AIE egyetemen. Előfeltételek Meg kell: az alapvető számítástechnikai készségek, beleértve, hogy képes működni egy személyi számítógép, egyéb hardver (például nyomtatók, játékkonzolok, PDA-k stb.), Létrehozni és kezelni az alapvető fájlokat, elvégzi az egyszerű operációs rendszer feladatait és a munka több mint egy szabványos szoftvercsomag mint a szövegszerkesztés, táblázatkezelés, adatbázis vagy webböngésző. (Ha nincs ilyen készségek akkor iratkozhatnak be a tanúsítvány II információs technológia.) És: bebizonyították, 12 év, vagy azzal egyenértékű végzettség, angol és matematika (amely magában foglalja a kalkulus) minimum elégséges osztályzatot VAGY sikeresen elvégeztek egy jóváhagyott áthidaló programban és / vagy készségek értékelése a matematika és az... [-]

Bachelor Média Design Mozgás Design

Media Design School
Campus Nappali 3 év March 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. [+]

Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. Specialise Motion Design és mi megtanít legfontosabb technikai készségek, mint a 2D-s és 3D-s animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia, úgy, hogy a tapasztalat és a bizonyítékok dolgozik, hogy a különböző ügyfél rövidnadrág. Karrier és ipar Tervezés életre, amit fejleszteni mozgóképes reklámok, cím sorozatok, zenei videók és a televízió. A tanfolyam magában foglalja a 2D és 3D animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia. Pályakezdő be az ipar egy portfoliót, hogy bemutatjuk, hogy képesek válaszolni ügyfél rövidnadrág, együtt több tudományág és tapasztalattal a termelés. Motion tervezők lehet menni dolgozni: Televízió; Hirdető; Termelés házak; Céges rendezvény társaságok; vagy szabadúszóként Tanfolyam ismertetése 1. év Bevezetés az elmélet, szakmai gyakorlati és átfogó elveket, amelyek lehetővé teszik, hogy hatékonyan reagáljon rövidnadrág. Ön is elmerül a stúdióban fejlesztése gyakorlati és gondolatok képességeit. Szakon keresztül vezetik az elmélet és a stúdió alkatrészeket. 2. év Építsen ismereteket szerzett az első évben a hangsúlyt a termelés az innovatív videó és mozgás grafikus kampányokat TV reklámok, zenei videók és logo animáció. Elsajátítása az alapvető kommunikációs készségét, hosszirányú, és az együttműködés egy fontos része az év. Diákok is felfegyverkezve stratégiák és módszerek, hogy saját vizsgálódást. 3. év Az utolsó évben kiterjed az alapvető üzleti módszerek, kutatási módszerek és a projekt menedzsment, mielőtt egy interdiszciplináris csoport projekt kihívások, hogy szintetizálja a tudás és készségek részeként a kreatív csapat. Azt is csatlakozzanak egy féléves, gyakorlat-alapú vizsgálat a mozgás grafika. Study... [-]

BFA Animáció és Interaktív Média Pálya

University of Montana
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Missoula

A Bachelor of Fine Arts | Digitális Animáció és Interaktív Média pálya van kialakítva, hogy indítson a diákok felé a sikeres karrier a vizuális effektusok a film és a televízió, és a kialakulóban lévő alkalmazások 3D megjelenítés és 3D animáció. Ebben az átfogó program a diákok megtanulják az alapokat a animáció tervezés, és a vizuális effektek, és alkalmazza ezt a tudást a 3D modellező, animációs karakter ... [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. A Bachelor of Fine Arts | Digitális Animáció és Interaktív Média pálya van kialakítva, hogy indítson a diákok felé a sikeres karrier a vizuális effektusok a film és a televízió, és a kialakulóban lévő alkalmazások 3D megjelenítés és 3D animáció. Ebben az átfogó program a diákok megtanulják az alapokat a animáció tervezés, és a vizuális effektek, és alkalmazza ezt a tudást a 3D modellező, animációs karakter, motion capture, karakter kötélzet, a textúra és a világítás, összeállítás, stb Befejező osztályok struktúrált felületek, rendering, dinamika, részecskék és MEL script fogja össze az összes, hogy a diákok megtanulták egy animáció portfolió, amely bemutatja, hogy képesek, hogy professzionális minőségű eszközök film, televízió, videojátékok, és így tovább. Jelentkezési határidő május 2st, 2015. Előfeltételek Alkalmazása előtt a BFA programot a hallgató ki kell töltenie a következő négy BA képzések. Úgy kell kitölteni, vagy a folyamat befejezése alkalmazása előtt a BFA fokozatot. Mert tantárgyleírásokat lásd tanfolyamok részben. MART 101L Bevezetés Média - 3CR. MART 102 digitális technológia az Arts - 3CR. MART 111A Beépített digitális Art - 3CR. MART 112A Bemutató film szerkesztő - 3CR. Year One (A BA) Ezek az osztályok lehet tenni bármilyen sorrendben. MART 101L Bemutató Média - 3 kr. MART 102 digitális technológia az Arts - 3 kr. MART 111A Beépített digitális Art - 3 kr. MART 112A Bemutató Film szerkesztés - 3 kr. Az első év után a BA hallgatók elfogadták a BFA követni fogja ezt a számot. Year Two Esik MART... [-]

Bachelor Digitális Média Főbb

Marist College - School of Communication and the arts
Campus Nappali September 2017 Amerikai Egyesült Államok Poughkeepsie

A BS Digital Media célja, hogy a diákok a lehetőséget, hogy vizsgálja meg, a mélység, az új izgalmas területén Digital Media irányítása alatt elismert dolgozó művészek, tervezők, és a pedagógusok. [+]

A BS Digital Media célja, hogy a diákok a lehetőséget, hogy vizsgálja meg, a mélység, az új izgalmas területén Digital Media irányítása alatt elismert dolgozó művészek, tervezők, és a pedagógusok. Egyesíti tanfolyamok digitális média kiegyensúlyozott tanterv művészeti stúdió, művészettörténetet és bölcsész. Az oklevél a rugalmas és testre szabható, hogy a hallgatók érdekeit. A diákok választhatnak, hogy fokozzák a vizsgálatok kurzusok Communication, Information Technology, vagy szakmai gyakorlat. A Digital Media hallgató kapnak széles körű képzést számos új média segítségével nagy teljesítményű szoftver és berendezések, valamint annak megértését, Digital Media fogalmak, történelmi és kulturális örökségét a hagyományos média. A Digital Media Studio házak két számítógépes laborok. Minden számítógép iMac 27 "monitor, 16 giga RAM, DVD-RW, és munkaállomás szintű videokártyák. Minden számítógép tele van a legújabb változatának iparági szabványos szoftvereket, köztük az Adobe CC mester suite (InDesign, Photoshop, Illustrator, Acrobat, a Flash Professional, a Dreamweaver, Fireworks, After Effects és az Adobe Premiere Pro), az Autodesk Maya 3D modellezés és animáció és Corel Painter digitális festészet. Minden computing állomás is fel van szerelve saját kiváló minőségű Epson síkágyas szkenner mind az átláthatóság és a reflektív beolvasás és a Wacom digitalizáló táblát. Ezen kívül van egy speciális nyomtatási és szkennelési területet, egy dedikált 35mm-es film szkenner és 11 x 17 "síkágyas szkenner túlméretes munkát. A hálózati nyomtatók közé tartozik egy színes lézer nyomtató képes nyomtatás akár 11 x 17 "duplex színes és fekete-fehér 1200 dpi lézer nyomtató. A korszerű Epson nagyformátumú nyomtató is elérhető nyomtatás nagy képek akár 24 "széles. A diákok hozzáférhetnek a digitális... [-]

BFA Számítógépes Animáció Game Art-koncentráció

Digital Media Arts College
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Boca Raton USA Online + 1 további

Számítógépes animáció szakon a DMAC a koncentráció Game Art veszik a szenvedély egy lépéssel tovább tanulni, hogyan kell létrehozni a játékot, hogy más emberek csak elképzelni. [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. Nem kell, hogy egy designer ad a nagyszerű videojáték, de nem kell, hogy egy tehetséges tervező, hogy saját. Számítógépes animáció szakon a DMAC a koncentráció Game Art veszik a szenvedély egy lépéssel tovább tanulni, hogyan kell létrehozni a játékot, hogy más emberek csak elképzelni. Használja a legjobb az iparágban a mester kulcsot technikákat. DMAC kar nem csak a tanárok tetlen szakemberek bő valós tapasztalat. És miközben ők elkötelezett a tanítás alapvető művészi és technikai fogalmak, ők is megismerik a diákok és mentora őket közvetlenül a kis csoportokban. Ez segít minden hallgató ász gomb játék művészeti koncepciók, mert megtanulják: Karakter modellezés Concept art Textúrázás a játékok Világítás Animáció Stratégiai tervezés Hozd létre a játékot, az utat. Felvázolni játék koncepciók, és hozzon létre vonzó, reális karakterek. Majd megtanulják, hogyan kell használni ipari szabvány technológia, hogy ezeket a fogalmakat és karakterek életre. DMAC minden eszközzel rendelkezik, és a játékok szüksége van, beleértve Unreal® Technology, amely létrehozásához használt "Gears of War" és más nagy játékok. Még az ég nem a határ. Mikor jön ahhoz, hogy a szenvedély része a napi karrierjét, lehetőség bőven. A különböző nagy karriert lehet választani a digitális művészetek, rengeteg módon lehet kihasználni a számítógépes animáció diplomát DMAC leszállni a munkát, amit mindig is álmodott. [-]

Bachelor Kreatív Technológiák - Játék Művészeti

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Creative Technologies (Game Art) Új-Zéland egyetlen mértéke szakosodott játék művészet. Több mint három év, amit fejleszteni művészi stílus kombinációja révén a hagyományos művészeti, 3D animáció és vizuális hatások az iparági szabványnak [+]

Készítsen gyönyörű környezetben és a karakterek, és használja ezeket az eszközöket, hogy dolgozzon ki magával ragadó tapasztalatokat megosztani az emberekkel, hogy az iparág nagyobb, mint a zene és a film ágazat együttvéve. Ból ből 2D platformers ide 3D verekedőket, Akkor meg kell kidolgozása és megteremti a saját interaktív történeteket, digitális grafikákat, concept art és játékok fogják látni a nemzetközi közönség a játék szerelmeseinek. Az első tizenhat hetében az első évben, akkor létrehoztunk egy saját 2D-s játék, és mire elkészült a diploma, akkor már együttműködött a játék más művészek és programozók számára egyaránt, hogy dolgozzon ki egy iparági szintű játék. Karrier és ipar Ha komolyan gyors követés az utat ebbe a több millió dolláros globális iparág, akkor szeretnénk, hogy egy Beeline egy dedikált során, amely tükrözi az ipari környezetben. Azt is szeretnénk, hogy együtt előadók szakmai tapasztalattal, aki tud adni az ipar betekintést. Több mint három év, ez a tanfolyam segít fejleszteni a művészi stílus és a technikai képességek kombinációja révén a hagyományos művészeti gyakorlat és ipari szabvány szoftver. Az utolsó évben, akkor meg kell együttműködni a csoport a művészek és a programozók egy nagy játék projekt, mint a valós világban. Ezzel portfolió és a tapasztalat a hátsó zsebében, akkor a szükséges készségek be az ipar, akár egy játék, stúdió, vagy egy indie fejlesztő. Game Art karrierje többek között: játék Artist modellező Texture Artist Műszaki igazgató Művészeti vezető Belépési követelmények Általános hozzáférés Ahhoz, hogy az általános felvételi, akkor szüksége lesz egy minimum minősítése NCEA egyetemi felvételi vagy azzal egyenértékű, mint például:... [-]

Bachelor Szoftverfejlesztés - Játékprogramozásból

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Software Engineering (Game Programming) az egyetlen mértéke a maga nemében Új-Zéland és szállít a fejlett műszaki tudásbázis és a skill-set. Munka több játék platformok, beleértve PlayStation segítségével kereskedelmi minőségű [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Államokban 2017. Ha válás játék programozóMegtudhatja, hogy a legjobb mindeközben. Majd kódhoz, akkor kézműves, és a végén, akkor végzős egy szerencsejáték portfolió, mint senki más. Végére a harmadik év Media Design School, akkor már dolgozott más hasonló gondolkodású programozók és a művészek, hogy dolgozzon ki egy ipari szintű játék, így a tökéletes showreel beindítani a szakmai karrierjét. Még jobb, Media Design School az egyetlen olyan iskola, Új-Zélandon, aki kapcsolatban áll A Sony Computer Entertainment Europe PlayStation első tudományos fejlesztési programjaTeszik, hogy a diákok a lehetőséget, hogy dolgozzon játékok a PlayStation platform. Karrier és ipar Ahhoz, hogy egy játékfejlesztő meg kell mind a tapasztalatok és gyakorlati ismeretek, hogy képes legyen dolgozni több játék platformok és a képesség, hogy működjenek együtt a csoport, amely szimulálja az ipari környezetben. Ebben persze, akkor meg kell tanulni a C ++, valamint más kódolási nyelv, amely segít sikerül a játékiparban. Ebben a harmadik évben, megtapasztalhatja végi éves projekt, amely a legközelebb élményt kapsz egy ipari környezetben tercier szolgáltató Új-Zélandon. Nem lesz együttműködni egy csoportban fickó programozók és a művészek, hogy hozzon létre egy életképes játék, amely akkor is a portfolió és a show-tárcsás mire elmész dolgozni, mint egy profi. Akkor is lehetősége van arra, hogy működjön együtt a PlayStation játék platform. Media Design School együttműködést kötött a Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) lesz az egyetlen felsőfokú intézmény Új-Zélandon, ahol a diákok fejleszteni a PlayStation platformok, így a szélén, ha diplomás. A diplomások menjen dolgozni a játékban stúdió itt... [-]