Számítógépes Művészet Alapképzés Nyugat-Európa

Számítógépes Művészet Alapképzések Megtekintése Nyugat-Európa 2017

Számítógépes Művészet

Bachelor fokos akkreditált főiskolák és egyetemek is jelentős fokozása kövek felé a sikeres karrier.A leggyakoribb típus a graduális program egy agglegény 's diplomát, általában oda négy év után a sikeres tanulmányi

Több mint négyezer felsőoktatási szervezetek Európában, a vezető kutatóintézetek a kis, tanítás-központú egyetemek. Európa önmagában nem annyira más, mint más kontinenseken, elérve a sarkkörtől az Afrika partjainál.

Számítógépes Művészet Graduális Tanulmányok Áttekintése Nyugat-Európa 2017

Mutass többet

Bachelor Of Engineering Nemzetközi Játék építészet és A Design

NHTV Breda University of Applied Sciences
Campus Nappali 3 év September 2017 Hollandia Breda

Ez az angol-tanított szakmai alapképzési 's program készíti fel a karrier a játékiparban.A 4 év múlva, akkor lesz egy vizuális művész, [+]

Bachelor of Engineering International Game Építészeti és Design

Ez az angol-tanított szakmai alapképzési 's program készíti fel a karrier a játékiparban. A 4 év múlva, akkor lesz egy vizuális művész, programozó, tervező, gyártó vagy fejlesztő számítógépes játékok, videó játékok, tabletta játékok és Smartphone Játékok.

Ambiciózus, praktikus és magasan képzett

Hozhat létre egy egyedülálló értékesítési pont egy játék koncepció? Mi az a "vizuális" a játék "Final Fantasy XIII? El tudod irányítani az ellenséges AI viselkedését?

Miután a diploma Breda, akkor hozza létre a varázslatos új játékok, mint egy nagyra törő, gyakorlati és magasan képzett fejlesztő játék! ... [-]


Mérnöki Diplomát Multimédia - Videojátékok

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. [+]

A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. MTA saját technológiai bázis, amely lehetővé teszi a diákok, hogy dolgozzon ki egy jól meghatározott készségek; mind a szolgáltató a fogalmi és fejlesztés virtuális környezetek interakció korlátozása nélkül a kommunikációs közeg vagy az adott körét. Hála a határon jellemző Multimédia és stratégiai helyzetét, diplomások / a multimédiás technika szakosodott videojátékok széles körű karrierlehetőségek és alkalmazni tudásukat bármely iparágban, amely előírja, interaktív digitális tartalom: videojátékok, orvostechnikai , sport, kulturális, oktatási, marketing, kockázat-megelőzés, a hasznosítás történeti, művészeti, szórakoztató vagy stratégiai tanácsadás memória, a sok közül. KÖZÖNSÉG Ehhez a Grade: A középiskolában, miután letette a felvételi vizsgák a University (PAU). A magasabb szintű képzési ciklusok (CFGS). Ha folytatják egyetemi diplomával még nem fejeződött be, és azt szeretnék, hogy továbbra is a La Salle (file transfer). Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED akkreditációs keresztül vagy a UNED ha az EFT. Ha már van egy egyetemi diplomával. Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED keresztül akkreditációját UNED ha az EFT keresztül vagy homologizációs az egyetemi diploma Spanyolországban. Ha volna a felvételi vizsga a főiskolára, mint 25 éve, és több mint 45 éve.... [-]

BA / BSc (hons) Játék Művészeti Animáció

SAE Institute UK
Campus Nappali 2 év September 2017 Egyesült Királyság London Oxford Liverpool Glasgow + 3 további

Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. Honnan anatómiai vizsgálatok pontos karakter modellezés, a bonyolult textúrák, a környezet és az integrációt a játékok motorok, a program fejleszti a készségeket segítségével szabványos technológiák és termelési módszerek létrehozása 3D art játékok. A gyakorlati szellemiség lesz akkor kísérletezik különböző stílusok annak érdekében, hogy feltárja és bővítse saját egyéni hangulattal, amit aztán élesíteni során számos gyakorlati projektek, szorosan felügyeli a támogató csapat segít bevés ezeket a skill-készletek . Az eljárás során az oklevél, a tutorok ápolni fogja, és útmutató a kreatív munkafolyamat előkészítése érdekében, és hozzon létre a mindennél fontosabb mutatják tárcsás annak érdekében, hogy a földre fut az iparban. Néhány modulok a következők: Bevezetés a 3D animáció Mi az utazás megkezdése azáltal, hogy a használt technikák tartalom létrehozása és az animáció. Azáltal, hogy betekintést a 3D modellezési folyamat megmutatjuk, hogyan szabványos munkafolyamat műveleteket egy 3D-s vezeték, amely felvázolja a tervezési folyamat az első gondolata, hogy a kész 2D / 3D animáció. Ezután keresztül egy sor gyakorlati felfedezések akkor alkalmazza az elméletet oldalán az animációs folyamat, így egy szilárd alapot a szükséges módszereket egész folyamán. Információs, Kommunikációs és Professional Media Practice Ebben a modulban bemutatjuk, hogy a bevált koncepciók és rutinok a tudományos kutatás, kritika és írás, és ápolják ezeket a készségeket, hogy alkalmazza a jó tanulmányi gyakorlat és menedzsment az egész vizsgálat. Célunk, hogy megismertesse Önt az elméletek a kultúra és a kommunikáció, és dolgozzon ki... [-]

Felsőfokú Videojátékok

Seeway - Barcelona
Campus Nappali 3 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A Bachelor videó bemutatja a nyelv alapján, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. [+]

A Superior Videó címe Bemutatja az alapja a nyelv, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. Diákként akkor merítse magát egy tanfolyam, ahol megpróbálja tudományágak, mint a rajz, fotó, modellezés, animáció, zene vagy a forgatókönyvet, mindig alkalmazott megoldása projektek. 3 év alatt, meg fogja találni magát vonni oktatási környezetben elsőrendű megosztás osztályok nagy szakemberek és légzési szenvedély és igényeit a szakma, azzal a kizárólagos céllal, hogy javítsák a készségek és a technika, hogy a maximális lehetséges. összefoglalás Közreműködők: 180 ECTS Munkaidő: 9:30 14 pm. Időtartam: 3 év Mode: Barcelona Felvételi: középiskolai vagy azzal egyenértékű, vagy felvételi teszt. Szemeszter: október-június. Célok Diákként, ha megszerzi a tudást és alapítványi szükséges megérteni a természet és a titkok a sikeres játékok és fejleszteni a kreativitást és a technika, hogy végre egy optimális kialakítása a típusú játék, ahol dolgozik. Címzett A Superior Videó címe különösen alkalmas azok számára, akik egy befejezett középiskolai vagy középfokú vagy magasabb szintű vágysz, hogy a világ a játék design a szakmai jövője. Video program célja az is, hallgatói illusztráció, képzőművészeti vagy grafikai tervezés, akik szeretnék átirányítani a karrier a világ a videojátékok. SZAKMAI A Bachelor diploma van osztva 3 videojátékok iskolai évek alatt, amit megpróbál mélyreható kreatív, elbeszélés, műszaki és projekt menedzsment szempontokat. Ebben persze akkor felhalmozódnak a megfelelője 60 kredit évente, 180 ECTS. Itt bemutatjuk a tartalmi struktúráját a program Games: évben 01 első negyed Highpoly szervetlen modellezés. Bevezetés a... [-]

Bachelor Grafikai Tervezés

Willem de Kooning Academy
Campus Nappali September 2017 Hollandia Rotterdam

Grafikusok akar kommunikálni. Azt akarják, hogy körvonalazzák információt szavak és képek, és elmondani a történetet, hogy egy adott közönség a médiában. Tervezik identitás és kölcsönhatásba lépnek a felhasználók számára. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. grafikusok akar kommunikálni. Azt akarják, hogy körvonalazzák információt szavak és képek, és elmondani a történetet, hogy egy adott közönség a médiában. Tervezik identitás és kölcsönhatásba lépnek a felhasználók számára. grafikusok csatlakoztassa a lenyűgöző és észrevételeiket azok ügyfeleik, más tervezők és a nyilvánosság számára. Azt szeretnénk, hogy a jelen mindenütt, ahol a kommunikáció szükséges. A szakma a grafikai tervezés nagy hagyománya van. Az alapot a fegyelem a tervezés nyomtatott könyvek, house stílusok és a plakátok. Az utóbbi évtizedekben a grafikai design kiterjesztették más típusú médiumok, mint a weboldalak, alkalmazások, film és videó, interaktív installációk, kiállítások és beavatkozások a nyilvános térben. Ezek a fejlemények azt jelentik, hogy a grafikai tervezés ritkán egyértelmű. Ez az átalakulási folyamat, és létrehoz sok helyet az innováció. Elején a tanulmány, akkor megtudjuk, a lehetőségek széles körét. Ez a fázis hangsúlyozza a tudás és készségek a "szerszám" a grafikai tervezés, mint a gondolat fejlesztési és tervezési-központú kutatás, nyelv és tipográfia, ami a képeket és a "hands-on" feltárása lehetséges a különböző médiumok és technológiák. Fejlesztése saját esztétikai értelemben alkalmazása elengedhetetlen. Mit üzensz? Mi értelme vagy hatása van rajta? Melyik a legjobb, és aki azt? A hangsúly a második része a nagyobb van specializáció. Meg fog összpontosítani szerkesztői design, információ tervezés, arculattervezés és a stratégiai tervezés. Amit elvárunk tőled az egyén, mindig megkérdőjelezi, nyitott és vállalkozó hozzáállása a téma, a társadalom felé, a média, a WdKA és nem utolsósorban maga felé. Folyamatos önreflexió tanulmányai során egy olyan állapot, hogy egy olyan világos perspektívát, hogyan pozícionálja... [-]

Bachelor Animáció

Budapest Metropolitan University
Campus Nappali 6 félév September 2017 Magyarország Budapest

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. [+]

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. Tól rajzfilm speciális effektusok, a számítógépes játékok az online felület, a művészettől filmek reklámok, kínál bőséges helyet, hogy javítsa a kreativitás. Míg a tanulás alapjait a szakma, a diákok megtapasztalják a klasszikus Rajzoló és báb animáció, és mint egy ritkaság, akkor is lehetősége van, hogy működjön együtt 35 mm-es film. Elsajátítva a szükséges együttes művészi alapjait lehetővé teszi számukra, hogy önállóan dolgozzon animált alkotások komplex műszaki igényeket. Kiváló professzorok, inspiráló szellemi közösség, és egy up-to-date, és stabil technikai hátteret biztosít a hallgatók a lehetőséget, hogy a legjobb minőségű és a tehetség ki. Ez a program célja ÖNNEK: ... Ha szeretne animálni a alkotásait, és érdekli a rajz, modellezés, ritmusok és mozgások. Ha segítségre van szüksége a tanulás, hogyan kell használni a különböző számítógépes szoftverek, valamint azt, ha már tapasztalt digitális tervezés. TÖRZSANYAG: Animáció tervezés (dramaturgia, a termelés és a karakter design, film-kompozit, irányító), Rajz és Puppet animációs, 2D és 3D animáció, modellezés, hatások, tipográfia, operatőr, szerkesztő, Kreatív Zene és hang, mozgókép és animáció története, termelés Studies Classical Studio Szeminárium Minősítést meghatározott oklevélhez: Animációs tervező "formája tekintetében az osztályok, a tanárok és a tárgyak, tette vonzanak és kaptam érdekel az animáció világában. Munkám során tapasztalat volt a lehetőség, hogy maximalizálja az én lehetőségeket, és megtalálja, amit képes vagyok. Találom előadások és szemináriumok nagyon érdekes és jól összpontosított, amit a diákoknak meg kell tudni, általában, hogy képes létrehozni, a folyamat és befejezni egy ötlet. Általában a tanárok nagy erőssége és... [-]

Speciális Effektusok Film és Televíziós - Bdes (hons)

University of Bolton
Campus Nappali 3 - 6 év August 2017 Egyesült Királyság Bolton

Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldásokat speciális ... [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Effektjeihez Film & Television - BDes (Hons) Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldások a speciális effektek tervezők / animátorok reklám, film és TV. Bár ez a program középpontjában a létrehozását és alkalmazását a tárgyi eszközök, a modern nagyszabású film vagy TV-termelés hasznosítani fogja a fizikai és a digitális effektek. Amíg lesz szakosodnak a választott területen fog dolgozni mezők között úgy, hogy dolgozzon, hogy értik a teljes termelési munkafolyamatot és a hozzájárulást meg. Lesz keresztül tanított előadások, szemináriumok és oktatóprogramok és nagy tanítása alátámasztja tudományos elmélet alkalmazása a valós életből vett gyakorlati forgatókönyvek. Különleges képességek A program az erős ipar közötti kapcsolatok nagy hatással azáltal, hogy a meghívott előadók az ipar, a tüntetések az anyagok és folyamatok releváns vállalatokat, meglátogatja kereskedelmi rendezvényeken és a lehetőséget, hogy részt vett végzős felvételi események. Ön részesül a pirotechnikai, make-up és animatronics tervezési szakértelem és tanulhatnak speciális modulok ezeken a területeken. Lehetőség van arra, hogy részt vegyen az európai konferenciákon és szakmai rendezvényeken. Mit fog tanulni A program modulokból épül fel, amely a különböző aspektusait tervezése és így modellek / készletek és a digitális kompozit, animáció és CG hoz létre vizuális effektek kell használni jelenetet film, TV és reklámok.... [-]

Bachelor Webfejlesztés

University College of Northern Denmark
Campus Nappali 3 félév September 2017 Dánia Aalborg

Ön álmodik a jövőben karriert belül a webes és multimédiás technológiák? Van már egy AP diplomát Computer Science vagy Multimédia Design és Kommunikációs? [+]

Ön álmodik a pályaválasztás a webes és multimédiás technológiák?

Van már egy AP diploma Computer Science vagy Multimedia Design & Communication?

Ezután a Bachelor szak Web Development csak, amit keres.

A top-up programot

A Web Development program egy 1,5 éves top-up program célja az AP szakok hallgatói Computer Science és Multimédia Design & Communication, és ez biztosítja az Ön számára a kompetenciák dolgozni a tervezési és építési mindenféle webes alkalmazások.

Most megtudhatod, hogy működik az egész média, az alkalmazások és platformok, és akkor szerezhetnek elemzése és használata a különböző rendszerek, mint például az XML és a CMS.... [-]


Bachelor Videojáték Művészet és 3d Animáció

Autograf
Campus Nappali 3 év October 2017 Franciaország Paris

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... Ez Bachelor formálni jövő 3D művészek, tervezők karakter, storyboard, modellezők, szint tervezők és 3D animátorok. A programban a gyártás minden fázisában: script, karakter design (létrehozása karakter), storyboard, modellezés, textúra, fények, árnyékok, hangok, animációk, amellyel a szinten játszani, programozás ... Képzési cél: Ágyazza be a videojáték-ipar és animációs beleértve a 3D a 3D-s grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten. belépési követelmény: Közvetlen belépés a második évben igényel előzetes iskolai évi felsőoktatási kapcsolódó szakterületen iparművészet (MANAA, Bachelor 1 videojáték). Ha a jelölt nem rendelkezik elegendő ismerettel a 3DS Max szoftver, akkor fel kell ismernünk a korszerűsítés 3D AutoGraf 6 hétig (az iskolai szünet alatt bukása előtt). Feltétel: A kreativitás, a multidiszciplináris műszaki érzékenység, kommunikációs készségek, ismeretek az informatikai környezet és szoftver (Illustrator, Photoshop, InDesign, 3DS Max), a művészet és a kortárs kultúra. Szakmák: 3D-grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten számos területen (videojátékok, reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, stb.) További vizsgálatok: Az érvényesítés után a Bachelor lehet folytatni Master of Arts in Graphic Design Director, opcionális létrehozása videojátékok szinten RNCP I. címe (HL 2012/09/12). Az is lehetséges, hogy továbbra is a képzés az iskolákban iparművészeti és videojáték vagy csatlakozni egy ezzel egyenértékű egyetemi kurzusok. Vallomása egy hallgató Bachelor Videojáték Art: Céline "Miután egy BTS felváltva Graphic Design, I integrált közvetlenül... [-]

Média és A Számítógépes Játékok

Vilnius Business College
Campus Nappali 3 év October 2017 Litvánia Vilnius

Hogy dolgozzon ki a szakemberek, akik képesek a következő feladatok ellátására: létrehozni, teszt és hibakeresés alkalmazások modern programozási eszközök és technológiák, alkalmazza a webes szolgáltatások és fejlesztése média szórakoztató, akik képesek tervezésére, fejlesztésére interaktív játékok számítógépek és intelligens eszközök stb [+]

Tandíj nyelv: Angol.

A program célja

Hogy dolgozzon ki a szakemberek, akik képesek a következő feladatok ellátására: létrehozni, teszt és hibakeresés alkalmazások modern programozási eszközök és technológiák, alkalmazza a webes szolgáltatások és fejlesztése média szórakoztató, akik képesek tervezésére, fejlesztésére interaktív játékok számítógépek és intelligens eszközök stb

Mit fognak tanítani

informatikai alkalmazások, programozás alapjai, számítógépes grafika és animáció, számítógépes tervezés alapjai, 3D grafika és animáció, objektum-orientált programozás, tartalomkezelő rendszerek, számítógépes játékok és a technológia fejlesztése, audio-vizuális technika, interaktív média elemek, intelligens készülékek és egyéb multimédia. Fejleszteni játékok Unity3D motort.... [-]


Játék Tervezése és Fejlesztése (szakmai Felsőoktatás)

Estonian Entrepreneurship University Of Applied Sciences (EUAS)
Campus Nappali 3 év September 2017 Észtország Tallinn,

Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Game tervezés és fejlesztés Fókuszban a felhasználói élmény design, játékos pszichológia és a játékok, mint egy üzleti Három éves program, szakmai felsőfokú végzettség Játék-épület és portfolió Year One Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. Partnereink mind tantervfejlesztés és a diák utasítás olyan játékok vállalatok a világ minden tájáról, mind jól megalapozott veteránok, mint például a Creative Mobile vagy Pyrodactyl játékok, valamint agilis gyorsan termelők, mint interaktív sors vagy Reval Entertainment. Diplomások kapnak a diploma Felsőoktatási Applied Sciences. Diplomások kezdhetnek mester tanulmányait EUA vagy más egyetem az Európai Unióban. [-]

Bachelor Az Interaktív Média - Játékok

Noroff Online Studies
Campus vagy on-line tanulás Nappali 3 év August 2017 Norvégia Kristiansand Oslo Bergen Sandnes + 3 további

A Bachelor of Interactive Media - Games készíti fel a különböző szerepek a szórakozás és a kreatív iparágak, elsősorban a játék tervezése és játékfejlesztés ... [+]

A Bachelor of Interactive Media - Games készíti fel a különböző szerepek a szórakozás és a kreatív iparágak, elsősorban a játék tervezése és játékfejlesztő. Légy játéktervező A főiskolai diplomát Interactive Media - Játékok összpontosít szórakoztató technológiák és kreatív iparágak szakterületén, és lehet alkalmazni, hogy több területen, a felület és interakció kialakítása a digitális játékok és animációs tapasztalatokat, amelyek növelik a közösségi alapú tanulás és fejlődés. Az ilyen mértékű biztosít a hallgatók a szakmai ismeretek digitális szórakoztató rendszerek fejlesztése szilárd alapot a kompetencia szükséges többségi és független iparágakban. Akkor kapnak ismereteket, amely egyesíti az elméleti és gyakorlati megközelítése olyan területeken, mint az interakció és interface tervezés, játék design, kommunikációs és marketing ismeretek, és a szoftver nyelvtudás. Azt is készségek megszerzésére, hogy értékelje a dinamikus és kreatív környezetek különböző kultúrákban. A tanulmány lehetővé teszi, hogy a munka az általános és a független játékok és animációs ipar, vagy akár, hogy saját játékokat start-up cég. Az Interactive Media - Játékok fokozat megadja széles körű áttekintést az összes jövőbeli szakmai lehetőségeit. Tudod design felhasználóbarát felületek és interakció a digitális játékok és / vagy hozzon létre animációkat és mozgóképek a játékok és filmek. Akkor dolgozni karakter design és a játékvilág környezet és animációk. Noroff játékok hallgatók megismerkednek az eszközök, fogalmak és alapvető építőkövei létrehozására és fejlesztésére a játék design és a játékmenet a kezdeti ötlettől a kész termék. Kombinálásával a hagyományos tervezési készségek és a kreatív folyamatok csúcstechnológia, ez a program középpontjában a növelése a kreatív képességeit. 1. év - Kreatív tanulás és a kritikai gondolkodás... [-]

Főiskolai Számítógépes Vizualizáció és Animáció

Kilroy Norway
Campus Nappali 3 - 4 év August 2017 Norvégia Oslo Új-Zéland Auckland Amerikai Egyesült Államok New York Brooklyn White Plains Ausztrália Sydney Gold Coast Boston North Ryde Győzelem Los Angeles India Delhi Olaszország Firenze Egyesült Arab Emírségek Abu Dhabi Japán Beppu San Diego Cincinnati Egyesült Királyság London Wellington Adelaide Maroochydore + 28 további

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció [+]

Bachelor of Számítógépes vizualizáció és animáció

Kibocsátó szerv:

Bournemouth Egyetem

Ez a kurzus által szállított National Centre for Computer Animation (NCCA).

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció, digitális speciális effektusok és a számítógépes játékok területén.

A tanfolyam középpontjában a kreatív használata a számítógépes grafika és animáció technológia A képzés tartalmi elemeit ötvözi a hagyományos művészeti elvek, mint az élet rajz-és mozi-, az elemeket kivenni a számítástechnikai és mérnöki tudományok, mint például a programozás és az alkalmazott matematika Diákok osztják az idejüket között egyenlően számítástechnikai és mozgókép tanulmányok ... [-]

Bachelor Sds Művészeti Visuels

ESMAC : École Supérieure des Métiers des Arts appliqués et de la Culture
On-line Részidős 3 év Nyílt Beiratkozás Franciaország Franciaország Online Belgium Belgium Online Svájc Svájc Online Luxemburg Luxemburg Online Kanada Canada Online Libanon Libanon Online Francia Polinézia Francia Polinézia Online Francia Guyana Francia Guyana Online Martinique Martinique Online Guadeloupe Guadeloupe Online Marokkó Marokkó Online Tunézia Tunézia Online Algéria Algéria Online Mauritius Mauritius Online Réunion Reunion Online Kongói Demokratikus Köztársaság Kongói Demokratikus (Zaire) Online Kongói Köztársaság Kongói ROC (Brazzaville) Online Niger Niger Online Szenegál Szenegál Online Elefántcsontpart Cote d'Ivoire Online + 38 további

Le BACHELOR PROFESSIONNEL SDS® KÉPZŐMŰVÉSZET est un diplôme européen délivré par l'INSHED. La formáció Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le bemutatkozó de votre Carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. [+]

KÉPZŐDÉS Cultiver une recherche artistique dans le contexte culturel, szociális et politique (en français et en hongrois). Maîtriser les outils (Logiciels Graphiques), les fondamentaux (dessin, couleur, mélynyomó et benyomás) et les technikák (szervezet d'kiállítás, bázisok de marketing). Exercer un tekintetben kritika sur une fegyelem qui évolue sans cesse. Mettre en œuvre une kifejezés plastique personnelle. előbukkan PROFESSIONNELS Le BACHELOR PROFESSIONNEL SDS® KÉPZŐMŰVÉSZET est un diplôme européen délivré par l'INSHED. La formáció Permet d'être professionnellement opérationnel Dès le bemutatkozó de votre Carrière et de bénéficier d'une bonne employabilité, au-delà même de votre pays d'origine. Belépés Pour amorcer votre projet de formation, rien de plus egyszerű, il vous suffit de Télécharger la Présentation détaillée de la kialakulását qui vous Interesse. A partir de ce pillanat-La: Nous vous accompagnons dans votre reflexió, Nous réfléchissons avec vous sur l'ADEQUATION de votre parcours avec la kialakulását choisie, Nous validons avec vous tous les szempontok Pratiques (színpad, examens, jobs, váltakozó ...) Nous vous conseillons également sur les differents financements possibles, Et bien sur, nos conseils, comme la díj ellenében en de votre dosszié sont gracieux. [-]

Bachelor (BSc) Számítástechnika Valós Idejű Interaktív Szimuláció

DigiPen - Europe
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Bilbao

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) egy négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzések Nyugat-Európa 2017. A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) az egy négy éves számítógép-tudósnak összpontosítva a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. Azok, akik sikeresen befejezik a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program szerzett ismereteket és készségeket, hogy jól komplex szoftver rendszerek professzionális szinten. Felvételi információk Az ideális jelölt a BSC program lesz erős matematika, a tudomány, és a problémamegoldó képesség és befejezték a matematika segítségével pre-kalkulus előtt részt vett DigiPen; további tanfolyamok a számítógép-tudomány és a fizika ajánlott. Jelenleg fogadnak jelentkezéseket őszi 2015. Ezek a témák A diákok a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program megtanulják, hogyan kell: Programozni különböző szimulációk és játékok, beleértve a szöveges alapú, kétdimenziós, és háromdimenziós játékok. Tervezetet játék design és a műszaki tervezési dokumentumok, hogy segítse a menetrendi és szervezeti aspektusait játék termelés. végrehajtása hatékony grafikus felhasználói felülettel (GUI), beleértve a menedzsment ablakok, menük és párbeszédpanelek. Hozzon létre robusztus mesterséges intelligencia algoritmusok szolgál a kognitív folyamatok számítógépes vezérlésű játékon tárgyakat. Alkalmazni fogalmak, mint a számítógépes hálózatok, TCP / IP, valamint internet programozási egy multiplayer videó játék környezetben. Karrier kilátások Pályakezdő BS in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció szak készek folytatni a különböző belépő és közepes szintű pozíciók területén a szoftverfejlesztés általános és... [-]