Számítógépes Művészet Alapképzés Malajziában

Találd meg Számítógépes Művészet Alapképzések Malajziában 2017

Számítógépes Művészet

A főiskolai diplomát egy felsőfokú diplomához befejezése után 120 kredit. Ez rendszerint nyolc félév, hogy töltsenek ki egy Bachelor diplomát. Míg a befejezése egy egyetemi kurzus, jelöltek tanulni az általános képzések és úgy döntött, a nagy adott kérdésben. A főiskolai diplomát is nevezik érettségi egyes országokban.

Ha szüksége van a legjobb tanulási környezetet Ázsiában, felvesz a felsőoktatás Malajziában.Ez egy olyan ország, gazdag kultúra és hatalmas tevékenységek elhagyni szórakoztat és nyugodt, mint tanulni az ország

A Legjobb Számítógépes Művészet Graduális Tanulmányok Malajziában 2017

Mutass többet

Bachelor Az Információs Technológia (grafika és Multimédia) (hons)

​Universiti Tenaga Nasional (UNITEN)
Campus Nappali 3 év February 2018 Malajzia Selangor Penang + 1 további

A Tanszék grafikai és multimédia kínál teljes munkaidős egyetemi programok oklevél Bachelor of Information Technology (grafikai és multimédia) (Hons). [+]

A Legjobb Számítógépes Művészet Alapképzések Malajziában 2017. Reklámgrafika szakos és multimédia A Tanszék grafikai és multimédia kínál teljes munkaidős egyetemi programok oklevél, a Bachelor of Information Technology (grafikai és multimédia) (Hons).1. 1. év bevezeti az alapvető technológiákat a Computer Systems, feltárja Problémamegoldó módszerek, Basic Rajz módszerek, multimédiás technológiák, számítógépes modellezés és kreativitás, strukturált programozás, adatkommunikáció & Számítógépes hálózati és diszkrét struktúrák. 2.. A 2. évben, és amellett, hogy alapvető Informatikai modulok, a tanulmány arra összpontosít majd, objektumorientált programozás, Számítógépes grafika, Adatbázis, multimédia rendszerek tervezése, Számítógépes Látás & Image Processing, a mesterséges intelligencia és technikai választható kurzusok, mint a Game Design, Audió Videó Technologies, számítógépes animáció, virtuális valóság, AI & Game Esztétika és digitális fényképezés, majd egy ipari elhelyezést (Special félév). 3.. A 3. évben (Final Year), a tanulmány fog összpontosítani az alapvető Szoftverfejlesztés, Web programozás, multimédia rendszerek felület tervezése, alapvető információs rendszerek, etikai és informatikai szakmai gyakorlatok és technológia vállalkozási. 4.. Amellett, hogy a fenti hallgatók vehetnek egy alapos pillantást szempontjait Game Design, számítógépes animáció, Audio Video Technologies, virtuális valóság, AI & Game Esztétika és digitális fényképezés, mint választható tárgyak. A hallgatók is vállalják az egyéni projekt vizsgálja a kérelmet a grafikai vagy multimédiás technológia. 5.. A kombináció az összes modul fenti segít a diákok kapnak egy alapos megértése a hardver és szoftver vonatkozásai rögzítésének, tárolásának és manipulálni hang és kép digitális formában. A diákok meg fogja vizsgálni a technikák részt a termelő saját kreatív digitális média. Digitális képszerkesztés és a manipuláció, együtt videoszerkesztő és forgalmazás is megvizsgálták. Diákok, akik... [-]