Játéktervezés Alapdiploma kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban

Játéktervezés Alapképzések Megtekintése 2017 kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban

Játéktervezés

A Bachelor 's mértékben vezethet az oktatási ajtók, lehetőséget biztosítanak a szakmai előmenetel, illetve megalapozza az a törekvés felsőfokú. Célunk, hogy segítsük a leendő hallgatók navigálni a program kiválasztási folyamat sikeres volt. Mi a dolgok egyszerűen azáltal, hogy racionalizálja a keresést.

Az Egyesült Államok továbbra is a világ egyik legnépszerűbb célpontja a nemzetközi diákoknak. Egyetemek az USA-ban uralják a világranglistán, és az ország is kínál számos izgalmas tanulmány helyeken. Állami Egyetem rendszerek részben támogatott állami kormányok, és lehet, hogy sok campusok szerte az állam, több száz ezer diák.

Kaliforniában a legmagasabb lakosság között minden amerikai állam egy gazdaság vetekszik egész országban. Ez ad otthont a legnagyobb egyetemi rendszer az Egyesült Államokban.

Kérj Információt Játéktervezés Alapdiplomák kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban 2017

Mutass többet

Bachelor Animációs és Vizuális Hatások

Academy of Art University
Campus vagy on-line tanulás Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok San Francisco

A School of Animation & Visual Effects BFA program biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. [+]

Játéktervezés Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. A School of Animation & Visual Effects BFA programot biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. BFA Animation & Visual Effects Unit követelmények Major Tanfolyam 36 mag egységek Major 42 egység Választani 9 egység Liberal Arts 45 egység TOTAL 132 egység BFA Animation & Visual Effects Fokozat követelményei Extraszűz C- minden alapvető tanfolyamok, jelentős tanfolyamok, és az LA 108 összetétele az Artist minimum 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények: 3 írásbeli kommunikációs tanfolyamok 4 művészettörténeti Tudatosság tanfolyamok 1 Foglalkoztatás Kommunikációs és gyakorlatok során 1 Történelmi Tudatosság tanfolyam 1 Mennyiségi műveltség tanfolyam 1 Kulturális Ötletek & Hatások során Miután a fenti általános oktatási követelmények teljesülnek, vegye Liberal Arts választani, mint teljesítéséhez szükséges Liberal Arts egység követelménye. BFA Program tanulási eredmények Egyetemi hallgatók megfelelnek az alábbi tanulók teljesítményét kritériumoknak: Vizuális kommunikációs és problémamegoldó Design elemek a film, a televízió, vagy a játék Hogy a hatékony tervezési döntéseket támogató narratív, karakter, és / vagy hangulat Tanúbizonyságot, találjon inspirációt, referencia, a pontosság és bele felfedezések tervezési megoldások Műszaki készségek Mutassa lehetőség és rugalmasság animációt és / vagy VFX technológia és szoftver Bizonyítani létesítmény digitális média Szakmai felkészültség Állítsuk össze a szakmai demo reel vagy portfolió bizonyító értik a célpiac Bizonyítani, hogy értik a termelési csővezeték révén sikeres részvétel az együttműködési / csővezeték folyamat. Világosan kifejezik a kreatív gondolkodási... [-]

Bachelor Kreatív Technológiák - Játék Művészeti

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Creative Technologies (Game Art) Új-Zéland egyetlen mértéke szakosodott játék művészet. Több mint három év, amit fejleszteni művészi stílus kombinációja révén a hagyományos művészeti, 3D animáció és vizuális hatások az iparági szabványnak [+]

Készítsen gyönyörű környezetben és a karakterek, és használja ezeket az eszközöket, hogy dolgozzon ki magával ragadó tapasztalatokat megosztani az emberekkel, hogy az iparág nagyobb, mint a zene és a film ágazat együttvéve. Ból ből 2D platformers ide 3D verekedőket, Akkor meg kell kidolgozása és megteremti a saját interaktív történeteket, digitális grafikákat, concept art és játékok fogják látni a nemzetközi közönség a játék szerelmeseinek. Az első tizenhat hetében az első évben, akkor létrehoztunk egy saját 2D-s játék, és mire elkészült a diploma, akkor már együttműködött a játék más művészek és programozók számára egyaránt, hogy dolgozzon ki egy iparági szintű játék. Karrier és ipar Ha komolyan gyors követés az utat ebbe a több millió dolláros globális iparág, akkor szeretnénk, hogy egy Beeline egy dedikált során, amely tükrözi az ipari környezetben. Azt is szeretnénk, hogy együtt előadók szakmai tapasztalattal, aki tud adni az ipar betekintést. Több mint három év, ez a tanfolyam segít fejleszteni a művészi stílus és a technikai képességek kombinációja révén a hagyományos művészeti gyakorlat és ipari szabvány szoftver. Az utolsó évben, akkor meg kell együttműködni a csoport a művészek és a programozók egy nagy játék projekt, mint a valós világban. Ezzel portfolió és a tapasztalat a hátsó zsebében, akkor a szükséges készségek be az ipar, akár egy játék, stúdió, vagy egy indie fejlesztő. Game Art karrierje többek között: játék Artist modellező Texture Artist Műszaki igazgató Művészeti vezető Belépési követelmények Általános hozzáférés Ahhoz, hogy az általános felvételi, akkor szüksége lesz egy minimum minősítése NCEA egyetemi felvételi vagy azzal egyenértékű, mint például:... [-]

Bachelor Szoftverfejlesztés - Játékprogramozásból

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Amerikai Egyesült Államok San Diego

A Bachelor of Software Engineering (Game Programming) az egyetlen mértéke a maga nemében Új-Zéland és szállít a fejlett műszaki tudásbázis és a skill-set. Munka több játék platformok, beleértve PlayStation segítségével kereskedelmi minőségű [+]

Játéktervezés Alapképzések kaliforniában az Amerikai Egyesült Államokban. Ha válás játék programozóMegtudhatja, hogy a legjobb mindeközben. Majd kódhoz, akkor kézműves, és a végén, akkor végzős egy szerencsejáték portfolió, mint senki más. Végére a harmadik év Media Design School, akkor már dolgozott más hasonló gondolkodású programozók és a művészek, hogy dolgozzon ki egy ipari szintű játék, így a tökéletes showreel beindítani a szakmai karrierjét. Még jobb, Media Design School az egyetlen olyan iskola, Új-Zélandon, aki kapcsolatban áll A Sony Computer Entertainment Europe PlayStation első tudományos fejlesztési programjaTeszik, hogy a diákok a lehetőséget, hogy dolgozzon játékok a PlayStation platform. Karrier és ipar Ahhoz, hogy egy játékfejlesztő meg kell mind a tapasztalatok és gyakorlati ismeretek, hogy képes legyen dolgozni több játék platformok és a képesség, hogy működjenek együtt a csoport, amely szimulálja az ipari környezetben. Ebben persze, akkor meg kell tanulni a C ++, valamint más kódolási nyelv, amely segít sikerül a játékiparban. Ebben a harmadik évben, megtapasztalhatja végi éves projekt, amely a legközelebb élményt kapsz egy ipari környezetben tercier szolgáltató Új-Zélandon. Nem lesz együttműködni egy csoportban fickó programozók és a művészek, hogy hozzon létre egy életképes játék, amely akkor is a portfolió és a show-tárcsás mire elmész dolgozni, mint egy profi. Akkor is lehetősége van arra, hogy működjön együtt a PlayStation játék platform. Media Design School együttműködést kötött a Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) lesz az egyetlen felsőfokú intézmény Új-Zélandon, ahol a diákok fejleszteni a PlayStation platformok, így a szélén, ha diplomás. A diplomások menjen dolgozni a játékban stúdió itt és szerte a... [-]