Játéktervezés Alapdiploma az Amerikai Egyesült Canberra Ausztráliában

Játéktervezés Alapképzések Megtekintése 2017 az Amerikai Egyesült Canberra Ausztráliában

Játéktervezés

A Bachelor 's mértékben vezethet az oktatási ajtók, lehetőséget biztosítanak a szakmai előmenetel, illetve megalapozza az a törekvés felsőfokú. Célunk, hogy segítsük a leendő hallgatók navigálni a program kiválasztási folyamat sikeres volt. Mi a dolgok egyszerűen azáltal, hogy racionalizálja a keresést.

Ausztráliában van egy támogatott felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatók az egyetemi fok. Ők is adnak kölcsönt, és támogatások a posztgraduális hallgatók. Felsőoktatási kezdődik egyetemi végzettséggel, hogy a doktori fokozat kínált minden szakon.

Itt, ahol a történet Ausztrália rejlik. Nem lehet felül semmit anélkül, hogy elismerte a felsőoktatási státuszát ebben a városban, amely elsősorban által kínált Egyetem Canberra és az ausztrál Nemzeti Egyetem.

Kérj Információt Játéktervezés Alapdiplomák az Amerikai Egyesült Canberra Ausztráliában 2017

Mutass többet

Bachelor Játékok és Virtuális Világok

Academy of Interactive Entertainment
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 3 év January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Canberra Adelaide Ausztrália Online Perth + 6 további

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. [+]

Játéktervezés Alapképzések az Amerikai Egyesült Canberra Ausztráliában. A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. Az ilyen mértékű lesz az Ön számára speciális készségek digitális játék / szimuláció tervezés és programozás. Akkor jön létre a 2D és 3D interaktív alkalmazások szórakoztató és komoly, valós forgatókönyv megjelenítés (virtuális világok). Azt is megtanulják, hogyan kell a kutatás a piac, fejlesztése az üzleti koncepciók és kezelése digitális játék / szimuláció fejlesztési projektek. Lehet a végén működik, mint egy 3D-s játékok programozó vagy szimulációs szoftver mérnök - épület interaktív virtuális világok valós képzési és kutatási! Az oklevél közösen szállít online CIT és szemtől-szembe az AIE egyetemen. Előfeltételek Meg kell: az alapvető számítástechnikai készségek, beleértve, hogy képes működni egy személyi számítógép, egyéb hardver (például nyomtatók, játékkonzolok, PDA-k stb.), Létrehozni és kezelni az alapvető fájlokat, elvégzi az egyszerű operációs rendszer feladatait és a munka több mint egy szabványos szoftvercsomag mint a szövegszerkesztés, táblázatkezelés, adatbázis vagy webböngésző. (Ha nincs ilyen készségek akkor iratkozhatnak be a tanúsítvány II információs technológia.) És: bebizonyították, 12 év, vagy azzal egyenértékű végzettség, angol és matematika (amely magában foglalja a kalkulus) minimum elégséges osztályzatot VAGY sikeresen elvégeztek egy jóváhagyott áthidaló programban és / vagy készségek értékelése a matematika és az angol; VAGY Sikeresen... [-]