Játéktervezés Alapképzés Ausztráliában

Megteintése Játéktervezés Graduális Tanulmányok Ausztráliában 2017

Játéktervezés

A Bachelor 's mértékben vezethet az oktatási ajtók, lehetőséget biztosítanak a szakmai előmenetel, illetve megalapozza az a törekvés felsőfokú. Célunk, hogy segítsük a leendő hallgatók navigálni a program kiválasztási folyamat sikeres volt. Mi a dolgok egyszerűen azáltal, hogy racionalizálja a keresést.

Ausztráliában van egy támogatott felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatók az egyetemi fok. Ők is adnak kölcsönt, és támogatások a posztgraduális hallgatók. Felsőoktatási kezdődik egyetemi végzettséggel, hogy a doktori fokozat kínált minden szakon.

A Legjobb Játéktervezés Graduális Tanulmányok Ausztráliában 2017

Mutass többet

Bachelor Of Játékok Fejlesztése

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Games Development at SAE és készítsd el a szakértelem programozási vagy játék design. [+]

A Legjobb Játéktervezés Alapképzések Ausztráliában 2017. Vállaljuk bachelor of játékok fejlesztése a SAE és készítsd el a szakértelem programozás, vagy játékok design. Alkalmazni készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint szintű tervezés, társadalmi és mobil játékfejlesztő, játék engine programozás, gameplay programozás, játék design, projekt menedzsment, komoly játékok és még sok más. Alatt az idő a SAE akkor fog működni az ipari szabvány szoftver, mint Unreal Engine 4, Unity3D, Autodesk 3D Studio Max és Maya. Diákként Games Development akkor is olyan technológiákkal, mint Oculus Rift, Android, iOS és az iparágban szokásos programozási nyelvek, mint a C ++, Javascript és C #. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Gameplay Scripting és Gameplay programozás Level Design and Development Principles of Game Design Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage II... [-]

Bachelor Játékok és Virtuális Világok

Academy of Interactive Entertainment
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 3 év January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Canberra Adelaide Ausztrália Online Perth + 6 további

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. [+]

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. Az ilyen mértékű lesz az Ön számára speciális készségek digitális játék / szimuláció tervezés és programozás. Akkor jön létre a 2D és 3D interaktív alkalmazások szórakoztató és komoly, valós forgatókönyv megjelenítés (virtuális világok). Azt is megtanulják, hogyan kell a kutatás a piac, fejlesztése az üzleti koncepciók és kezelése digitális játék / szimuláció fejlesztési projektek. Lehet a végén működik, mint egy 3D-s játékok programozó vagy szimulációs szoftver mérnök - épület interaktív virtuális világok valós képzési és kutatási! Az oklevél közösen szállít online CIT és szemtől-szembe az AIE egyetemen. Előfeltételek Meg kell: az alapvető számítástechnikai készségek, beleértve, hogy képes működni egy személyi számítógép, egyéb hardver (például nyomtatók, játékkonzolok, PDA-k stb.), Létrehozni és kezelni az alapvető fájlokat, elvégzi az egyszerű operációs rendszer feladatait és a munka több mint egy szabványos szoftvercsomag mint a szövegszerkesztés, táblázatkezelés, adatbázis vagy webböngésző. (Ha nincs ilyen készségek akkor iratkozhatnak be a tanúsítvány II információs technológia.) És: bebizonyították, 12 év, vagy azzal egyenértékű végzettség, angol és matematika (amely magában foglalja a kalkulus) minimum elégséges osztályzatot VAGY sikeresen elvégeztek egy jóváhagyott áthidaló programban és / vagy készségek értékelése a matematika és az angol; VAGY Sikeresen befejeződött a Advanced Diploma Szakmai játékok fejlesztése... [-]

Bachelor Kreatív Technológiák - Játék Művészeti

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Ausztrália Adelaide

A Bachelor of Creative Technologies (Game Art) Új-Zéland egyetlen mértéke szakosodott játék művészet. Több mint három év, amit fejleszteni művészi stílus kombinációja révén a hagyományos művészeti, 3D animáció és vizuális hatások az iparági szabványnak [+]

A Legjobb Játéktervezés Alapképzések Ausztráliában 2017. Készítsen gyönyörű környezetben és a karakterek, és használja ezeket az eszközöket, hogy dolgozzon ki magával ragadó tapasztalatokat megosztani az emberekkel, hogy az iparág nagyobb, mint a zene és a film ágazat együttvéve. Ból ből 2D platformers ide 3D verekedőket, Akkor meg kell kidolgozása és megteremti a saját interaktív történeteket, digitális grafikákat, concept art és játékok fogják látni a nemzetközi közönség a játék szerelmeseinek. Az első tizenhat hetében az első évben, akkor létrehoztunk egy saját 2D-s játék, és mire elkészült a diploma, akkor már együttműködött a játék más művészek és programozók számára egyaránt, hogy dolgozzon ki egy iparági szintű játék. Karrier és ipar Ha komolyan gyors követés az utat ebbe a több millió dolláros globális iparág, akkor szeretnénk, hogy egy Beeline egy dedikált során, amely tükrözi az ipari környezetben. Azt is szeretnénk, hogy együtt előadók szakmai tapasztalattal, aki tud adni az ipar betekintést. Több mint három év, ez a tanfolyam segít fejleszteni a művészi stílus és a technikai képességek kombinációja révén a hagyományos művészeti gyakorlat és ipari szabvány szoftver. Az utolsó évben, akkor meg kell együttműködni a csoport a művészek és a programozók egy nagy játék projekt, mint a valós világban. Ezzel portfolió és a tapasztalat a hátsó zsebében, akkor a szükséges készségek be az ipar, akár egy játék, stúdió, vagy egy indie fejlesztő. Game Art karrierje többek között: játék Artist modellező Texture Artist Műszaki igazgató Művészeti vezető Belépési követelmények Általános hozzáférés Ahhoz, hogy az általános felvételi, akkor szüksége lesz egy minimum minősítése NCEA egyetemi... [-]

Bachelor Szoftverfejlesztés - Játékprogramozásból

Media Design School
Campus Nappali 3 év February 2018 Ausztrália Adelaide

A Bachelor of Software Engineering (Game Programming) az egyetlen mértéke a maga nemében Új-Zéland és szállít a fejlett műszaki tudásbázis és a skill-set. Munka több játék platformok, beleértve PlayStation segítségével kereskedelmi minőségű [+]

Ha válás játék programozóMegtudhatja, hogy a legjobb mindeközben. Majd kódhoz, akkor kézműves, és a végén, akkor végzős egy szerencsejáték portfolió, mint senki más. Végére a harmadik év Media Design School, akkor már dolgozott más hasonló gondolkodású programozók és a művészek, hogy dolgozzon ki egy ipari szintű játék, így a tökéletes showreel beindítani a szakmai karrierjét. Még jobb, Media Design School az egyetlen olyan iskola, Új-Zélandon, aki kapcsolatban áll A Sony Computer Entertainment Europe PlayStation első tudományos fejlesztési programjaTeszik, hogy a diákok a lehetőséget, hogy dolgozzon játékok a PlayStation platform. Karrier és ipar Ahhoz, hogy egy játékfejlesztő meg kell mind a tapasztalatok és gyakorlati ismeretek, hogy képes legyen dolgozni több játék platformok és a képesség, hogy működjenek együtt a csoport, amely szimulálja az ipari környezetben. Ebben persze, akkor meg kell tanulni a C ++, valamint más kódolási nyelv, amely segít sikerül a játékiparban. Ebben a harmadik évben, megtapasztalhatja végi éves projekt, amely a legközelebb élményt kapsz egy ipari környezetben tercier szolgáltató Új-Zélandon. Nem lesz együttműködni egy csoportban fickó programozók és a művészek, hogy hozzon létre egy életképes játék, amely akkor is a portfolió és a show-tárcsás mire elmész dolgozni, mint egy profi. Akkor is lehetősége van arra, hogy működjön együtt a PlayStation játék platform. Media Design School együttműködést kötött a Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) lesz az egyetlen felsőfokú intézmény Új-Zélandon, ahol a diákok fejleszteni a PlayStation platformok, így a szélén, ha diplomás. A diplomások menjen dolgozni a játékban stúdió itt és szerte a világon, mint a játék Loft, daráló Games,... [-]

Agglegény A Kreatív Művészetek (game Design)

JMC Academy
Campus Nappali 104 - 156 hetek January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Brisbane + 2 további

Az utolsó trimeszterében a tanulmányi, a hallgatók megtanulják egy sor kifinomult készségek, beleértve a karakter kötélzet, bonyolult a script játékok motorok és motion capture a valós idejű játékok animáció és filmművészet ... [+]

Bachelor of Creative Arts (Game Design)

Az utolsó trimeszterében a tanulmányi, a hallgatók megtanulják egy sor kifinomult készségek, beleértve a karakter kötélzet, bonyolult a script játékok motorok és motion capture a valós idejű játékok animáció és filmművészet. Ezek a képességek irányul a végleges projekt, amely azzal kezdődik, hogy megalakult a csapat, az elképzelések, és alaposan dolgozzuk fel a játék tervezési folyamat. Az utolsó harmadában stúdió fejlesztés, a csapatok időt termelő a játékot koncepció egy olyan folyamat, hogy versenyez egy valós játék termelés. Az előadók eljáró végrehajtó termelők, a diákok ismereteit fejleszteni eddig, hogy készítsen egy teljesen interaktív játék világában. Ezek a világok lehet felhasználásra alkalmas, mint akár egy prototípusa egy lehetséges nagyobb termelési, vagy egy teljes körű független kisebb játékok projektet. Végül, a diákok támogatják a fejlődő játékuk art kiállítás tekercsek és készségek megtalálásához megfelelő foglalkoztatás ahogy átmenet szakmai munkahelyen. Milyen Karrier lesz ez a pálya előkészítése nekem?... [-]