Animáció Alapképzés Nyugat-Európa

Animáció Alapképzések Megtekintése Nyugat-Európa 2017

Animáció

Az alapdiploma a felsőoktatás egyik jellegzetes képzési formája. Azok szerezhetnek ilyen diplomát, akik 3-7 évet szánnak az adott képzés elvégzésére. A bölcsészet és a természettudomány számos területén szerezhetünk alapdiplomát.

Több mint négyezer felsőoktatási szervezetek Európában, a vezető kutatóintézetek a kis, tanítás-központú egyetemek. Európa önmagában nem annyira más, mint más kontinenseken, elérve a sarkkörtől az Afrika partjainál.

Animáció Graduális Tanulmányok Áttekintése Nyugat-Európa 2017

Mutass többet

Diplomát Animáció

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

Abban a mértékben, animáció La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Miért válassza ezt a fokozatot? teljes tanulás mind a fundamentumok és a technikát a számítógépes animáció. Majd megtanulják a legújabb technológia 3D-s számítógépes animáció, nem is beszélve az anatómia, elveit a mozgás és a cselekvés. Képzés Animáció La Salle Campus Barcelona különös hangsúlyt helyez az alapjait a művészet, design és a mozgás alapját képező összes animáció, függetlenül a technika. Kar aktív. Az oktatást a szakemberek a szórakoztató szektor hazai és nemzetközi, a tanítási készségek, a technikák és eszközök, amelyek szükségesek a környezet és a karrier. Csatlakozás az animációs iparban. A diplomát animáció beveszünk a kapcsolatot a vezető vállalatok területén animáció. A kreativitás és tervezési projektek. Ön részt vesz versenyeken világ legnagyobb presztízsű saját projektek, ahol az összes megszerzett tudás minőségű, mint a teremtés a koncepció, forgatókönyv és a karakterek vannak kitéve. Egyedi laboratóriumokban. La Salle Campus Barcelona a legjobb lehetőség, és a legfejlettebb laboratóriumok tanulni olyan mértékű, hogy a média és a technológia meghatározó tényező. Akkor gyakorlat csak laboratóriumokban: Medialab, Dél-Európában, ahol lehet, hogy életet adjon a alkotásait legnagyobb labor Motion Capture (Mocap). digitális portfólió és internetes jelenlét. Végén a szint, akkor kap egy digitális portfólió minden művészi munkát, amely segítségével növeljék a karrierjét. Mit készíteni? Abban a mértékben, élénkség La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás: Filmipar: 3D animáció, különleges vizuális hatások (VFX) és a számítógépes játékok. Reklám. digitális tartalom. Most megtudhatod, minden termelési szakaszokat külön hangsúlyt fektetve a karakter animáció, elérve a utómunka, vizuális... [-]

Felsőfokú Videojátékok

Seeway - Barcelona
Campus Nappali 3 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A Bachelor videó bemutatja a nyelv alapján, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. [+]

A Superior Videó címe Bemutatja az alapja a nyelv, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. Diákként akkor merítse magát egy tanfolyam, ahol megpróbálja tudományágak, mint a rajz, fotó, modellezés, animáció, zene vagy a forgatókönyvet, mindig alkalmazott megoldása projektek. 3 év alatt, meg fogja találni magát vonni oktatási környezetben elsőrendű megosztás osztályok nagy szakemberek és légzési szenvedély és igényeit a szakma, azzal a kizárólagos céllal, hogy javítsák a készségek és a technika, hogy a maximális lehetséges. összefoglalás Közreműködők: 180 ECTS Munkaidő: 9:30 14 pm. Időtartam: 3 év Mode: Barcelona Felvételi: középiskolai vagy azzal egyenértékű, vagy felvételi teszt. Szemeszter: október-június. Célok Diákként, ha megszerzi a tudást és alapítványi szükséges megérteni a természet és a titkok a sikeres játékok és fejleszteni a kreativitást és a technika, hogy végre egy optimális kialakítása a típusú játék, ahol dolgozik. Címzett A Superior Videó címe különösen alkalmas azok számára, akik egy befejezett középiskolai vagy középfokú vagy magasabb szintű vágysz, hogy a világ a játék design a szakmai jövője. Video program célja az is, hallgatói illusztráció, képzőművészeti vagy grafikai tervezés, akik szeretnék átirányítani a karrier a világ a videojátékok. SZAKMAI A Bachelor diploma van osztva 3 videojátékok iskolai évek alatt, amit megpróbál mélyreható kreatív, elbeszélés, műszaki és projekt menedzsment szempontokat. Ebben persze akkor felhalmozódnak a megfelelője 60 kredit évente, 180 ECTS. Itt bemutatjuk a tartalmi struktúráját a program Games: évben 01 első negyed Highpoly szervetlen modellezés. Bevezetés a... [-]

BA / BSc (hons) Játék Művészeti Animáció

SAE Institute UK
Campus Nappali 2 év September 2017 Egyesült Királyság London Oxford Liverpool Glasgow + 3 további

Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. Honnan anatómiai vizsgálatok pontos karakter modellezés, a bonyolult textúrák, a környezet és az integrációt a játékok motorok, a program fejleszti a készségeket segítségével szabványos technológiák és termelési módszerek létrehozása 3D art játékok. A gyakorlati szellemiség lesz akkor kísérletezik különböző stílusok annak érdekében, hogy feltárja és bővítse saját egyéni hangulattal, amit aztán élesíteni során számos gyakorlati projektek, szorosan felügyeli a támogató csapat segít bevés ezeket a skill-készletek . Az eljárás során az oklevél, a tutorok ápolni fogja, és útmutató a kreatív munkafolyamat előkészítése érdekében, és hozzon létre a mindennél fontosabb mutatják tárcsás annak érdekében, hogy a földre fut az iparban. Néhány modulok a következők: Bevezetés a 3D animáció Mi az utazás megkezdése azáltal, hogy a használt technikák tartalom létrehozása és az animáció. Azáltal, hogy betekintést a 3D modellezési folyamat megmutatjuk, hogyan szabványos munkafolyamat műveleteket egy 3D-s vezeték, amely felvázolja a tervezési folyamat az első gondolata, hogy a kész 2D / 3D animáció. Ezután keresztül egy sor gyakorlati felfedezések akkor alkalmazza az elméletet oldalán az animációs folyamat, így egy szilárd alapot a szükséges módszereket egész folyamán. Információs, Kommunikációs és Professional Media Practice Ebben a modulban bemutatjuk, hogy a bevált koncepciók és rutinok a tudományos kutatás, kritika és írás, és ápolják ezeket a készségeket, hogy alkalmazza a jó tanulmányi gyakorlat és menedzsment az egész vizsgálat. Célunk, hogy megismertesse Önt az elméletek a kultúra és a kommunikáció, és dolgozzon ki egy... [-]

Bachelor Animáció

Budapest Metropolitan University
Campus Nappali 6 félév September 2017 Magyarország Budapest

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. [+]

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. Tól rajzfilm speciális effektusok, a számítógépes játékok az online felület, a művészettől filmek reklámok, kínál bőséges helyet, hogy javítsa a kreativitás. Míg a tanulás alapjait a szakma, a diákok megtapasztalják a klasszikus Rajzoló és báb animáció, és mint egy ritkaság, akkor is lehetősége van, hogy működjön együtt 35 mm-es film. Elsajátítva a szükséges együttes művészi alapjait lehetővé teszi számukra, hogy önállóan dolgozzon animált alkotások komplex műszaki igényeket. Kiváló professzorok, inspiráló szellemi közösség, és egy up-to-date, és stabil technikai hátteret biztosít a hallgatók a lehetőséget, hogy a legjobb minőségű és a tehetség ki. Ez a program célja ÖNNEK: ... Ha szeretne animálni a alkotásait, és érdekli a rajz, modellezés, ritmusok és mozgások. Ha segítségre van szüksége a tanulás, hogyan kell használni a különböző számítógépes szoftverek, valamint azt, ha már tapasztalt digitális tervezés. TÖRZSANYAG: Animáció tervezés (dramaturgia, a termelés és a karakter design, film-kompozit, irányító), Rajz és Puppet animációs, 2D és 3D animáció, modellezés, hatások, tipográfia, operatőr, szerkesztő, Kreatív Zene és hang, mozgókép és animáció története, termelés Studies Classical Studio Szeminárium Minősítést meghatározott oklevélhez: Animációs tervező "formája tekintetében az osztályok, a tanárok és a tárgyak, tette vonzanak és kaptam érdekel az animáció világában. Munkám során tapasztalat volt a lehetőség, hogy maximalizálja az én lehetőségeket, és megtalálja, amit képes vagyok. Találom előadások és szemináriumok nagyon érdekes és jól összpontosított, amit a diákoknak meg kell tudni, általában, hogy képes létrehozni, a folyamat és befejezni egy ötlet. Általában a tanárok nagy erőssége és... [-]

Speciális Effektusok Film és Televíziós - Bdes (hons)

University of Bolton
Campus Nappali 3 - 6 év August 2017 Egyesült Királyság Bolton

Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldásokat speciális ... [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Effektjeihez Film & Television - BDes (Hons) Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldások a speciális effektek tervezők / animátorok reklám, film és TV. Bár ez a program középpontjában a létrehozását és alkalmazását a tárgyi eszközök, a modern nagyszabású film vagy TV-termelés hasznosítani fogja a fizikai és a digitális effektek. Amíg lesz szakosodnak a választott területen fog dolgozni mezők között úgy, hogy dolgozzon, hogy értik a teljes termelési munkafolyamatot és a hozzájárulást meg. Lesz keresztül tanított előadások, szemináriumok és oktatóprogramok és nagy tanítása alátámasztja tudományos elmélet alkalmazása a valós életből vett gyakorlati forgatókönyvek. Különleges képességek A program az erős ipar közötti kapcsolatok nagy hatással azáltal, hogy a meghívott előadók az ipar, a tüntetések az anyagok és folyamatok releváns vállalatokat, meglátogatja kereskedelmi rendezvényeken és a lehetőséget, hogy részt vett végzős felvételi események. Ön részesül a pirotechnikai, make-up és animatronics tervezési szakértelem és tanulhatnak speciális modulok ezeken a területeken. Lehetőség van arra, hogy részt vegyen az európai konferenciákon és szakmai rendezvényeken. Mit fog tanulni A program modulokból épül fel, amely a különböző aspektusait tervezése és így modellek / készletek és a digitális kompozit, animáció és CG hoz létre vizuális effektek kell használni jelenetet film, TV és reklámok. A... [-]

Játék Tervezése és Fejlesztése (szakmai Felsőoktatás)

Estonian Entrepreneurship University Of Applied Sciences (EUAS)
Campus Nappali 3 év September 2017 Észtország Tallinn,

Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. [+]

Game tervezés és fejlesztés Fókuszban a felhasználói élmény design, játékos pszichológia és a játékok, mint egy üzleti Három éves program, szakmai felsőfokú végzettség Játék-épület és portfolió Year One Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. Partnereink mind tantervfejlesztés és a diák utasítás olyan játékok vállalatok a világ minden tájáról, mind jól megalapozott veteránok, mint például a Creative Mobile vagy Pyrodactyl játékok, valamint agilis gyorsan termelők, mint interaktív sors vagy Reval Entertainment. Diplomások kapnak a diploma Felsőoktatási Applied Sciences. Diplomások kezdhetnek mester tanulmányait EUA vagy más egyetem az Európai Unióban. [-]

Bachelor Animáció

Willem de Kooning Academy
Campus Nappali September 2017 Hollandia Rotterdam

A "animáció" származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. A kifejezés 'élénkség' származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". Mi tekintettel élénkség Kezdetben egy kommunikációs eszköz. Animátorok történetet elmondani. Animáció tehát eszköz, nem öncél. Ez az oka annak, hogy a kar nagy figyelmet szentel alkalmazhatóság és koncepciófejlesztés tetején megszerzése kivitelezés és készségeket. Animációk találhatók filmek, felnőtt és gyermek televíziós sorozat, játékok, interaktív alkalmazások és alkalmazások, reklámok, szimulációk és információs filmek. Még a megjelenés is rendkívül változatos, kezdve a hagyományos 2D-s animációs klasszikus rajzfilmek és 3D számítógépes technológia megállítani a mozgást és a digitális kivágások. Mi elsősorban a már erősen növekvő piacon a sokféle alkalmazást mindenféle platformon, interaktív alkalmazások reklámok, akinek a kereslet a fordítás nagy mennyiségű adatok könnyen "olvasható" képek radikálisan növekszik. Az első két évben a tanulmányi program többnyire áll alapkészségek fejlesztése. Most megtudhatod, különböző technikák, elvek és elmélet, kezdetben egyszerű források, de akkor előrelépés a projektek egyre összetettebb és az eszközök egyre fejlettebb. Te magad fogja meghatározni a szakmai területen, ahol fejleszteni. A második félidő hangsúlyozza az együttműködés, gyakorlati feladatok, összeállítása a portfólió és szakmai gyakorlat. Azt is megteheti csere egy városban, mint London, Berlin, Boston vagy Tokió és építeni az alapot a jövő, mint egy profi animátor. létrehozása Pioneers Sikeres animáció öregdiák közé: Aimée de Jongh (napi rajzfilm "snippers" a Metro newsdaily); Jeffrey Schreuders... [-]

Bachelor Videojáték Művészet és 3d Animáció

Autograf
Campus Nappali 3 év October 2017 Franciaország Paris

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... [+]

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... Ez Bachelor formálni jövő 3D művészek, tervezők karakter, storyboard, modellezők, szint tervezők és 3D animátorok. A programban a gyártás minden fázisában: script, karakter design (létrehozása karakter), storyboard, modellezés, textúra, fények, árnyékok, hangok, animációk, amellyel a szinten játszani, programozás ... Képzési cél: Ágyazza be a videojáték-ipar és animációs beleértve a 3D a 3D-s grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten. belépési követelmény: Közvetlen belépés a második évben igényel előzetes iskolai évi felsőoktatási kapcsolódó szakterületen iparművészet (MANAA, Bachelor 1 videojáték). Ha a jelölt nem rendelkezik elegendő ismerettel a 3DS Max szoftver, akkor fel kell ismernünk a korszerűsítés 3D AutoGraf 6 hétig (az iskolai szünet alatt bukása előtt). Feltétel: A kreativitás, a multidiszciplináris műszaki érzékenység, kommunikációs készségek, ismeretek az informatikai környezet és szoftver (Illustrator, Photoshop, InDesign, 3DS Max), a művészet és a kortárs kultúra. Szakmák: 3D-grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten számos területen (videojátékok, reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, stb.) További vizsgálatok: Az érvényesítés után a Bachelor lehet folytatni Master of Arts in Graphic Design Director, opcionális létrehozása videojátékok szinten RNCP I. címe (HL 2012/09/12). Az is lehetséges, hogy továbbra is a képzés az iskolákban iparművészeti és videojáték vagy csatlakozni egy ezzel egyenértékű egyetemi kurzusok. Vallomása egy hallgató Bachelor Videojáték Art: Céline "Miután egy BTS felváltva Graphic Design, I integrált közvetlenül a második évben a Bachelor... [-]

Bachelor Média Design Mozgás Design

Media Design School
Campus Nappali 3 év March 2018 Új-Zéland Auckland Ausztrália Adelaide Amerikai Egyesült Államok San Diego Olaszország Milánó Thaiföld Bangkok + 8 további

Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Így szövegek, illusztrációk és képek mozognak zenei videók, televíziós reklámok és filmek specialitása a Motion Graphics tervező. Specialise Motion Design és mi megtanít legfontosabb technikai készségek, mint a 2D-s és 3D-s animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia, úgy, hogy a tapasztalat és a bizonyítékok dolgozik, hogy a különböző ügyfél rövidnadrág. Karrier és ipar Tervezés életre, amit fejleszteni mozgóképes reklámok, cím sorozatok, zenei videók és a televízió. A tanfolyam magában foglalja a 2D és 3D animáció, a vizuális hatások, összetételét, képszerkesztés és szöveges koreográfia. Pályakezdő be az ipar egy portfoliót, hogy bemutatjuk, hogy képesek válaszolni ügyfél rövidnadrág, együtt több tudományág és tapasztalattal a termelés. Motion tervezők lehet menni dolgozni: Televízió; Hirdető; Termelés házak; Céges rendezvény társaságok; vagy szabadúszóként Tanfolyam ismertetése 1. év Bevezetés az elmélet, szakmai gyakorlati és átfogó elveket, amelyek lehetővé teszik, hogy hatékonyan reagáljon rövidnadrág. Ön is elmerül a stúdióban fejlesztése gyakorlati és gondolatok képességeit. Szakon keresztül vezetik az elmélet és a stúdió alkatrészeket. 2. év Építsen ismereteket szerzett az első évben a hangsúlyt a termelés az innovatív videó és mozgás grafikus kampányokat TV reklámok, zenei videók és logo animáció. Elsajátítása az alapvető kommunikációs készségét, hosszirányú, és az együttműködés egy fontos része az év. Diákok is felfegyverkezve stratégiák és módszerek, hogy saját vizsgálódást. 3. év Az utolsó évben kiterjed az alapvető üzleti módszerek, kutatási módszerek és a projekt menedzsment, mielőtt egy interdiszciplináris csoport projekt kihívások, hogy szintetizálja a tudás és készségek részeként a kreatív csapat. Azt is csatlakozzanak egy féléves, gyakorlat-alapú vizsgálat... [-]

Bachelor Mozgás Design

LISAA Paris
Campus Nappali 3 év September 2017 Franciaország Paris

Ez a kurzus felkészíti a diákokat, hogy közvetlen a film és televíziós munkái, a zene és a reklám videók, televíziós grafikai tervezés, web bannerek, reklámok okostelefonok és tabletta, animációs dokumentumfilmek és illusztrált digitális könyveket. [+]

Ez a kurzus felkészíti a diákokat, hogy közvetlen a film és televíziós munkái, a zene és a reklám videók, televíziós grafikai tervezés, web bannerek, reklámok okostelefonok és tabletta, animációs dokumentumfilmek és illusztrált digitális könyveket. A tanfolyam tanítják az aktív szakemberek, akik ismerik a saját területén, és összehozza az elméleti és kreatív osztályok munkáját elhelyezést vállalkozások együttműködve az iskola. Ez a kurzus által elismert Minisztérium Kulturális és Kommunikációs és szerepel az első hét saját grafikai képzések preferált szakemberek (L'Etudiant, 2015). BACHELOR-szintű képesítést A mozgás design tanfolyam zajlik több mint két évig egy alapozó év alaptanfolyamot Applied Arts (MANAA) év. A diákok csatlakozhatnak elején minden évben (1., 2. vagy 3. évben). Előnyei a pálya A nagy hálózat öregdiák és partnercégek, mely széles körű szakmai gyakorlati helyek és gyors szakmai beillesztése Osztályok a műhelyben, köré valós projektek annak érdekében, hogy a hallgatók számára a kreatív és technikai képességek Student nyomon követése az építési portfóliójuk, szakmai gyakorlat jelentések és a szakmai projekt Összekapcsolja a különböző tudományágak ahhoz, hogy a diákok megértsék a kiegészítő jellegű képességek fejlesztésén Karrier digitális tervező Művészeti vezető 2-D / 3-D grafikus tervező Motion tervező Videoklipek rendező Cím tervező Hirdetési igazgató Történet átnyúló Belépési követelmények és jelentkezés Felvételi Többet Párizs ki van téve mind a bemutatása a portfolió munka és szóbeli interjú. A célja ezeknek a feltételeknek nem csupán, hogy értékelje a jelölt szintjén, hanem - és mindenekelőtt - felmérni saját motiváció és a potenciális ő tudományos profilját, hogy megfeleljen a sajátosságait egy szakma grafikai tervezés. A diákok csatlakozhatnak elején minden... [-]

Bachelor 3D Animáció és Vizuális Effektusok

University of Lower Silesia
Campus Nappali October 2017 Lengyelország Wrocław

A program elkötelezett a három lépést a folyamat egy film termelés: a gyártás előtti, a termelés és utómunka. Tanterv magában foglalja a teljes körű részletes tanfolyamok, mint: 3D-s modellező, animációs karakter, részecske hatások, matt festés vagy mozgás design. [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Tanulmány a BA Program: 3D animáció és vizuális effektusok Film és játékok (egyetemi szintű) Csatlakozz a kreatív csapat diákjaink! Gyakorlatilag orientált tananyag Szakmai szárnyai alá fejlesztők világszerte felismerhető játékok és animációk (Techland, Thunderbull Ent., PONTVONAL alkotás, Ten Square játékok, gyümölcslé, Picadillla) Naprakész berendezések és szoftverek Élénk közösség szakemberek és kutatók Gyorsan fejlődő Wroclaw tónussal dolgozó lehetőségek a kreatív iparágak Start-up kultúra, szakmai rendezvények, nemzetközi hangulat Erasmus félév programok és legfeljebb egyéves gyakornoki az animáció, VFX és játék design-orientált egyetemek és stúdiók egész európai országban. Európában is egyedülálló 3 év BA program 3D animáció és vizuális effektusok Film és játékok (több mint 2000 akadémiai óra) .A tanterv tükrözi a 3. szakaszában a játék és a film gyártási vezetékek: előkészítési, gyártási és utómunka. Azt is figyelembe veszi a sajátossága animáció és VFX játékok és a filmek. A mag 3D grafika, animáció és digitális utómunka tanfolyamok dúsak vonzó programozás, művészeti és interaktív kommunikációs osztály, amelyek alapjait a grafikai és interaktív tervezés, játék motor, történelem vizuális média, a játékok és animáció, stb A program felkészíti a következő foglalkozások: 3D Character Animator Concept művész Mintázó 3d generalista matt festő 3D követés Artist Rotoscope Artist Lighting / Rendering Artist Effect Animator Szedő Mocap specialista példa tanfolyamok 3D Character Animator Bevezetés a mesterséges intelligencia Concept Arts és Storyboards Motion capture műhely VFX film VFX játékok Légifényképezés és mozi Felvételi: Felvételi kezdődik március 15 és végződik július 10. Tandíj: 2000 Euro tanévenként Kattintson ide további információkért Egyetem Alsó-Szilézia és beiratkozás. [-]

Bachelor Képzőművészet (BFA) A Digitális Művészet és Animáció

DigiPen - Europe
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Bilbao

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. [+]

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben. Felvételi információk A pályázóknak a Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation program kell egy erős alapot a rajz és művészeti koncepciók és légy nyitott a konstruktív visszajelzést munkájukról. A pályázóknak be kell nyújtani egy művészeti portfolió 15 és 20 minta a mű és tapasztalattal kell rendelkeznie a rajz és egyéb képzőművészeti tudományágak, mint a festészet és a szobrászat. Jelenleg fogadnak jelentkezéseket őszi 2015. Ezek a témák Diákok, akik sikeresen versenyezni a BFA program rendelkezik a következő: Kiterjedt gyártási tapasztalat 2D és 3D animáció, valamint a terület nagyobb hangsúlyt, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy azok egy meghatározott iparágban érdeklődési körüknek és képességeit. Kiváló rajztudás, beleértve annak megértését, hogyan tartsuk, és folyamatosan javítják a jármű egész karrierje. Erős mesemondás képességeit, beleértve a vizuális történetmesélés, irodalmi hagyományokkal, a történet a dialógus, a történet a színészet, és a filmes konvenciók. Ismerete modern stúdió folyamatok, beleértve a képességét, hogy használja a jelenlegi eszközök és szoftverek, valamint a képesség, hogy megtanulják az új szoftvert, miközben a szigorú gyártási ütemtervet. Szakmai munkavégzési szokások és attitűd,... [-]

Fokú 2D / 3D és Video Animáció

L'Idem Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona Franciaország Le Soler + 2 további

A munka animációs film, hogy a munka egy dinamikus szektor, a feje a haladás. [+]

Animáció Alapképzések Nyugat-Európa 2017. Lorena Ares igazgatója, animációs játékok és szórakoztató Moonbite "Azt akartuk, diákok és az iskola 2D animáció, e téren. A szakmai tapasztalat az azonos, de pozitív. Valami, ami nekem nagyon tetszik a tanítványai az elkötelezettség a projekt, ami biztos, valami cseppentve az iskolában. " A élcsapat szektor létrehozása mágia és illúzió ... Web, TV, Film és videó ... A munka animációs film, hogy a munka egy dinamikus szektor, a feje a haladás. A grafikai animáció jelentős fejlődésen ment keresztül, mivel a film a televíziós hirdetések és megszállták az új média egyes területein. Dolgozik számítógépen, akkor vesz egy nemzetközi szintű interaktív alkalmazások, poszt - gyártás, reklám, animáció és digitális környezetben web, TV, Film és Videó. Akkor vált: 2D animáció, 3D animáció, tervező, storyboard, elrendezés férfi, művészeti vezető, rendező ... Érdekel? Tartalom anatómiai rajz élő modell művészeti technikák kultúra film szakmai kultúra 2D grafikus 3D pre script elemzése tanulmány jellegű alapok Study Bible Animatica Jelenetvázlat Graphic Production Layout kérve elrendezés alapok / animáció 2D-3D Pózol időközönként Cleanage Alap utómunka felszerelés hang kompozíciós különleges hatások Mester és PAD Használt szoftver 3D Studio Max, Maya, Photoshop, After Effects, Flash, Nuke, a Final Cut, Premiere, Maya, Toom Boom Work Experience A gyakorlat a vállalatok, a diákok egy részét a termelés csapat létrehozása filmek, televíziós sorozatok, videojátékok és a reklám, Spanyolországban vagy külföldön. Kasztíliai nyelv / angol (mesterkurzus vendég és külső szakmai hangszórók). [-]

Bachelor Of Engineering Információs Tudomány és A Technológia Területén Az Információs Rendszerek, Vizualizáció, Multimédia és Animáció

University For Information Science And Technology
Campus Nappali 3 - 4 év September 2017 Macedónia Ohrid

Ha érdekel a számítástechnika területén animáció, vizualizáció, tervezés, számítógépes grafika és még sok más, a kar, Információs Rendszerek vizualizáció, multimédia és animáció a megfelelő hely az Ön számára. [+]

Bachelor of Engineering Informatikai Tudományok területén Információs Rendszerek, vizualizáció, multimédia és animáció Bevezetés Ha érdekel a számítástechnika területén animáció, vizualizáció, tervezés, számítógépes grafika és még sok más, a kar, Információs Rendszerek vizualizáció, multimédia és animáció a megfelelő hely az Ön számára. Azáltal, ez az a képesség, akkor kap lehetőséget, hogy mutassa meg a kreatív tehetség és légy egy szakértő, amit korábban a hobbija. Sőt, akkor továbbra is a karrierje különböző kutatási tevékenységek, hiszen számos olyan témát ezen a területen még nem fejlesztették ki, és feltárni elég. Program vázlatát és a tanulási eredmények A kar információs rendszerek, vizualizáció, multimédia és animáció, akkor megtudjuk, számítógépes grafika, vizualizációs technikákat és módszereket, interakció tervezés, animációs technikák, alakfelismerés módszerei, és még sok más. Mivel ez egy nagyon kreatív területen, sok a tehetség javulni fog tanulmányai során itt. Karrier kilátások Azzal végzős ebben kari kapsz egy diplomát terén az információs rendszerek, vizualizáció, multimédia és animáció hosszúsága szerint a vizsgálatok. Hogy megadja neked a lehetőséget arra, hogy a munka terén a számítógépes grafika, design, vagy animáció, vagy tud dolgozni számos kutatási tevékenység, különösen a területén a tervezés és információs rendszerek. Mivel terén vizualizáció és rendszerek viszonylag új számítógép-tudomány, megnyitja számos lehetőséget kínál a tevékenységeket, amelyek hatással lesznek a saját javulást. Engedje meg, hogy ezt a szükséges készségeket, így viszont a ziccereket az előnyt. Ne dobja ki ezt a lehetőséget. Kínált Degree Program A University of Information Science and Technology "Szent Pál apostol "kínálja a következő típusú szakon. Befejezése után a 3 éves tanulmányok, legalább 180 kredit, a... [-]

Főiskolai Számítógépes Vizualizáció és Animáció

Kilroy Norway
Campus Nappali 3 - 4 év August 2017 Norvégia Oslo Új-Zéland Auckland Amerikai Egyesült Államok New York Brooklyn White Plains Ausztrália Sydney Gold Coast Boston North Ryde Győzelem Los Angeles India Delhi Olaszország Firenze Egyesült Arab Emírségek Abu Dhabi Japán Beppu San Diego Cincinnati Egyesült Királyság London Wellington Adelaide Maroochydore + 28 további

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció [+]

Bachelor of Számítógépes vizualizáció és animáció

Kibocsátó szerv:

Bournemouth Egyetem

Ez a kurzus által szállított National Centre for Computer Animation (NCCA).

Ez természetesen az egyik legismertebb számítógépes animáció tanfolyamok az Egyesült Királyságban és alakult való konzultációt követően számos vezető vállalat a számítógépes animáció, digitális speciális effektusok és a számítógépes játékok területén.

A tanfolyam középpontjában a kreatív használata a számítógépes grafika és animáció technológia A képzés tartalmi elemeit ötvözi a hagyományos művészeti elvek, mint az élet rajz-és mozi-, az elemeket kivenni a számítástechnikai és mérnöki tudományok, mint például a programozás és az alkalmazott matematika Diákok osztják az idejüket között egyenlően számítástechnikai és mozgókép tanulmányok ... [-]