Animáció Alapdiploma nyugat-Ausztráliában Ausztráliában

Animáció Graduális Tanulmányok Megtekintése 2017 nyugat-Ausztráliában Ausztráliában

Animáció

Az alapdiploma egy olyan graduális végzettség, melyet az egyetemek és a főiskolák egy adott képzés elvégzése után adnak a hallgatóknak. A legtöbb alapképzés három vagy négy éves, de vannak olyanok, amelyek akár hét évig is eltarthatnak.

Ausztrália egy sziget ország és a kontinens a déli féltekén, a Csendes-óceán SW egy tagállam a Commonwealth.

Victoria nyolc egyetem és a különböző állami fenntartású intézmények, amelyek megkönnyítik a műszaki és a további oktatás. Ezen kívül van egy állam, könyvtár, ami jó a kutatók vállalkozás felsőoktatás területén.

Kérj Információt Animáció Alapdiplomák nyugat-Ausztráliában Ausztráliában 2017

Mutass többet

Bachelor Of Animáció

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Animation SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. [+]

Animáció Alapképzések nyugat-Ausztráliában Ausztráliában. Vállaljuk Bachelor of Animation a SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. Kialakítása alapos megértése ezeken a területeken biztosít a hallgatók egy szilárd alapot, és összefüggésben további tanulmányozás, mielőtt felfedezné részletesen szakterületekre. Alatt az idő a SAE meg fogja tanulni, ipari szabványos szoftverekkel, mint a Maya, az Autodesk 3D MAX és az Adobe Creative Suite. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Mesemondó a kortárs média Design alapelvei Alapjait rajz Alapjait 3D grafika Principles of animáció Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage II nem fogunk csak neked, hogy alkalmazza a Stage I képességek... [-]

Bachelor Játékok és Virtuális Világok

Academy of Interactive Entertainment
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 3 év January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Canberra Adelaide Ausztrália Online Perth + 6 további

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. [+]

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. Az ilyen mértékű lesz az Ön számára speciális készségek digitális játék / szimuláció tervezés és programozás. Akkor jön létre a 2D és 3D interaktív alkalmazások szórakoztató és komoly, valós forgatókönyv megjelenítés (virtuális világok). Azt is megtanulják, hogyan kell a kutatás a piac, fejlesztése az üzleti koncepciók és kezelése digitális játék / szimuláció fejlesztési projektek. Lehet a végén működik, mint egy 3D-s játékok programozó vagy szimulációs szoftver mérnök - épület interaktív virtuális világok valós képzési és kutatási! Az oklevél közösen szállít online CIT és szemtől-szembe az AIE egyetemen. Előfeltételek Meg kell: az alapvető számítástechnikai készségek, beleértve, hogy képes működni egy személyi számítógép, egyéb hardver (például nyomtatók, játékkonzolok, PDA-k stb.), Létrehozni és kezelni az alapvető fájlokat, elvégzi az egyszerű operációs rendszer feladatait és a munka több mint egy szabványos szoftvercsomag mint a szövegszerkesztés, táblázatkezelés, adatbázis vagy webböngésző. (Ha nincs ilyen készségek akkor iratkozhatnak be a tanúsítvány II információs technológia.) És: bebizonyították, 12 év, vagy azzal egyenértékű végzettség, angol és matematika (amely magában foglalja a kalkulus) minimum elégséges osztályzatot VAGY sikeresen elvégeztek egy jóváhagyott áthidaló programban és / vagy készségek értékelése a matematika és az angol; VAGY Sikeresen befejeződött a Advanced Diploma Szakmai játékok fejlesztése... [-]

Bachelor A Kreatív Iparágak

Edith Cowan University
Campus Nappali 3 év January 2018 Ausztrália Perth

Úgy tervezték, hogy megfeleljen a kihívásoknak a foglalkoztatás (beleértve az önfoglalkoztatást) keretében egy feltörekvő kreatív gazdaság.A kreatív iparágak alkotják egyre fontosabb [+]

Bachelor of kreatív iparágak

Úgy tervezték, hogy megfeleljen a kihívásoknak a foglalkoztatás (beleértve az önfoglalkoztatást) keretében egy feltörekvő kreatív gazdaság. A kreatív iparágak alkotják egyre fontosabb eleme a globális gazdaság, koncentrált, a teremtés és a szellemi tulajdonjogok kiaknázása között számos tudományág beleértve a film, a tervezés, a digitális média és a fotózás. A hallgatók kutatás és fejlesztés az eredeti termékek, amelyek hatással vannak a közönségre, és foglalkozzon a gyakorlati eredményeket a felhasználók számára. A képzés lehetővé teszi a hallgatók, hogy fejlesszék a szakmai és általános készségeket, hogy őket, kész a foglalkoztatás és lehetővé teszi számukra, hogy dolgozzon együtt a kreatív iparágak magukat. Pályakezdő lesz tájékozott, kritikus és kreatív megközelítése megértéséhez média, a design és a vizuális kultúra a gyorsan változó társadalmi és a munkahelyi környezet.A diákok választhatnak, hogy jelentős az alábbi szakterületek: - Animáció - Környezetvédelmi és Területfejlesztési Design - Film & Video - Game Design és Kultúra - grafikai tervezés - Interactive Media - Képernyő Studies - Photomedia ... [-]