Animáció Graduális Tanulmányok

Animáció 2017 Alapképzés

Animáció

Sokan beleszeretett animációs amikor gyerekek voltak, és végrehajtani, hogy a szerelem egész felnőtt életét. Ma, animáció talált számos új helyszínen, beleértve a videojátékokat, az oktatási rendszerek és a saját kiadású filmeket. Egyesek szeretnék fordulni, hogy a szeretet az animáció egy karrier. A főiskolai diplomát animációs ad azoknak az embereknek, egy él a versenyképes animációs iparban.

Mi a Bachelor animáció? Az ilyen mértékű általában magában foglalja mind a klasszikus és a számítógépes animációs technika. Azt tanítja a diákokat, hogy "az élet illúzióját" a tanfolyamok mesemondás, prezentáció, és a karakter fejlesztés. Tanfolyamok terjed rajz és összetétele, kulcs keretezés, és a számítógép motion capture.

A legtöbb animációs projekt rövid ütemterv és a szűkös költségvetést. Projekt menedzserek akar animátorok, akik jönnek a projekt és a földre fut.A Bachelor animáció azt mutatja, hogy a potenciális munkavállaló hozott az idő, hogy megtanulják saját kézműves, és jól ismeri az ipari szabvány módszerek és eszközök. Ezen kívül, sok diplomás, hogy egy stabil oktatási alapozó szabadít rájuk koncentrálni a művészi kifejezés.

Költségei a program eltérőek intézményenként. Diákok számíthat arra, hogy fizetni tandíjat és laboratóriumi díjakat. Távoli diákok kell egy laptop és nagy sebességű internet-kapcsolat. Az animációs programok általában tart három-öt év.

Sok diplomás munka egy nagy stúdió. Új bérlő gyakran szakosodott egyik aspektusa animáció. A hagyományos animációs projektek, az újonnan érkezők gyakran teljes in-kockák között, amíg nem lett elég tapasztalt ahhoz, hogy meghatározzák a karakterek és gyártása a fő kereteket magukat.Számítógépes animátorok gyakran specializálódott vagy karakter létrehozása (mesh generáció), animációs kötélzet, kulcs frame animáció, motion capture, textúrázás, vagy utómunka. Egyéb diplomások dolgoznak a média vagy a reklám cégek a különböző feladatokat. A kisebb cégek gyakran lehetővé teszi a munkavállalók, hogy legyen egy jack-of-all-kereskedés az animáció csővezeték.

Animáció a diákok talál számos intézmény a világ minden tájáról. Ezek a távoli helyeken gyakran teljes oktatási interneten. Keressen a programot alább kapcsolat közvetlenül a felvételi irodában az iskola választott kitöltésével előnyben formában.

Mutass többet

Diplomát Animáció

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

Abban a mértékben, animáció La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás [+]

Animáció Alapképzés 2017. Miért válassza ezt a fokozatot? teljes tanulás mind a fundamentumok és a technikát a számítógépes animáció. Majd megtanulják a legújabb technológia 3D-s számítógépes animáció, nem is beszélve az anatómia, elveit a mozgás és a cselekvés. Képzés Animáció La Salle Campus Barcelona különös hangsúlyt helyez az alapjait a művészet, design és a mozgás alapját képező összes animáció, függetlenül a technika. Kar aktív. Az oktatást a szakemberek a szórakoztató szektor hazai és nemzetközi, a tanítási készségek, a technikák és eszközök, amelyek szükségesek a környezet és a karrier. Csatlakozás az animációs iparban. A diplomát animáció beveszünk a kapcsolatot a vezető vállalatok területén animáció. A kreativitás és tervezési projektek. Ön részt vesz versenyeken világ legnagyobb presztízsű saját projektek, ahol az összes megszerzett tudás minőségű, mint a teremtés a koncepció, forgatókönyv és a karakterek vannak kitéve. Egyedi laboratóriumokban. La Salle Campus Barcelona a legjobb lehetőség, és a legfejlettebb laboratóriumok tanulni olyan mértékű, hogy a média és a technológia meghatározó tényező. Akkor gyakorlat csak laboratóriumokban: Medialab, Dél-Európában, ahol lehet, hogy életet adjon a alkotásait legnagyobb labor Motion Capture (Mocap). digitális portfólió és internetes jelenlét. Végén a szint, akkor kap egy digitális portfólió minden művészi munkát, amely segítségével növeljék a karrierjét. Mit készíteni? Abban a mértékben, élénkség La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás: Filmipar: 3D animáció, különleges vizuális hatások (VFX) és a számítógépes játékok. Reklám. digitális tartalom. Most megtudhatod, minden termelési szakaszokat külön hangsúlyt fektetve a karakter animáció, elérve a utómunka, vizuális végső... [-]

Bachelor Of Animáció

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Animation SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. [+]

Vállaljuk Bachelor of Animation a SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. Kialakítása alapos megértése ezeken a területeken biztosít a hallgatók egy szilárd alapot, és összefüggésben további tanulmányozás, mielőtt felfedezné részletesen szakterületekre. Alatt az idő a SAE meg fogja tanulni, ipari szabványos szoftverekkel, mint a Maya, az Autodesk 3D MAX és az Adobe Creative Suite. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Mesemondó a kortárs média Design alapelvei Alapjait rajz Alapjait 3D grafika Principles of animáció Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage II nem fogunk csak neked, hogy alkalmazza a Stage I képességek egy mélyebb összefüggésben, de... [-]

Speciális Effektusok Film és Televíziós - Bdes (hons)

University of Bolton
Campus Nappali 3 - 6 év August 2017 Egyesült Királyság Bolton

Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldásokat speciális ... [+]

Animáció Alapképzés 2017. Effektjeihez Film & Television - BDes (Hons) Ez a program a diákok, akik szeretnék kombinálni tervezés kreativitás, fizikai modell készség és az élvonalbeli 2 és 3D-s számítógépes modellezés és a prototípus létrehozása a különböző speciális effektusok a film, a televízió és a színház. Ez széles spektrumát lehetőségek modell tervezési munka, kezdve a nagyon pontos mérnöki megközelítés a termék modellező, a fantáziadús és ötletes megoldások a speciális effektek tervezők / animátorok reklám, film és TV. Bár ez a program középpontjában a létrehozását és alkalmazását a tárgyi eszközök, a modern nagyszabású film vagy TV-termelés hasznosítani fogja a fizikai és a digitális effektek. Amíg lesz szakosodnak a választott területen fog dolgozni mezők között úgy, hogy dolgozzon, hogy értik a teljes termelési munkafolyamatot és a hozzájárulást meg. Lesz keresztül tanított előadások, szemináriumok és oktatóprogramok és nagy tanítása alátámasztja tudományos elmélet alkalmazása a valós életből vett gyakorlati forgatókönyvek. Különleges képességek A program az erős ipar közötti kapcsolatok nagy hatással azáltal, hogy a meghívott előadók az ipar, a tüntetések az anyagok és folyamatok releváns vállalatokat, meglátogatja kereskedelmi rendezvényeken és a lehetőséget, hogy részt vett végzős felvételi események. Ön részesül a pirotechnikai, make-up és animatronics tervezési szakértelem és tanulhatnak speciális modulok ezeken a területeken. Lehetőség van arra, hogy részt vegyen az európai konferenciákon és szakmai rendezvényeken. Mit fog tanulni A program modulokból épül fel, amely a különböző aspektusait tervezése és így modellek / készletek és a digitális kompozit, animáció és CG hoz létre vizuális effektek kell használni jelenetet film, TV és reklámok. A legtöbb... [-]

Bachelor Videojáték Művészet és 3d Animáció

Autograf
Campus Nappali 3 év October 2017 Franciaország Paris

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... [+]

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... Ez Bachelor formálni jövő 3D művészek, tervezők karakter, storyboard, modellezők, szint tervezők és 3D animátorok. A programban a gyártás minden fázisában: script, karakter design (létrehozása karakter), storyboard, modellezés, textúra, fények, árnyékok, hangok, animációk, amellyel a szinten játszani, programozás ... Képzési cél: Ágyazza be a videojáték-ipar és animációs beleértve a 3D a 3D-s grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten. belépési követelmény: Közvetlen belépés a második évben igényel előzetes iskolai évi felsőoktatási kapcsolódó szakterületen iparművészet (MANAA, Bachelor 1 videojáték). Ha a jelölt nem rendelkezik elegendő ismerettel a 3DS Max szoftver, akkor fel kell ismernünk a korszerűsítés 3D AutoGraf 6 hétig (az iskolai szünet alatt bukása előtt). Feltétel: A kreativitás, a multidiszciplináris műszaki érzékenység, kommunikációs készségek, ismeretek az informatikai környezet és szoftver (Illustrator, Photoshop, InDesign, 3DS Max), a művészet és a kortárs kultúra. Szakmák: 3D-grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten számos területen (videojátékok, reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, stb.) További vizsgálatok: Az érvényesítés után a Bachelor lehet folytatni Master of Arts in Graphic Design Director, opcionális létrehozása videojátékok szinten RNCP I. címe (HL 2012/09/12). Az is lehetséges, hogy továbbra is a képzés az iskolákban iparművészeti és videojáték vagy csatlakozni egy ezzel egyenértékű egyetemi kurzusok. Vallomása egy hallgató Bachelor Videojáték Art: Céline "Miután egy BTS felváltva Graphic Design, I integrált közvetlenül a második évben a Bachelor... [-]

Bachelor Animációs és Vizuális Hatások

Academy of Art University
Campus vagy on-line tanulás Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok San Francisco

A School of Animation & Visual Effects BFA program biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. [+]

Animáció Alapképzés 2017. A School of Animation & Visual Effects BFA programot biztosít a hallgatók a szükséges készségeket, hogy elsajátítsák a mai digitális technika. A diákok választhatnak egy elsődleges területe a hangsúlyt a vizuális effektek, 3D modellezés, 3D animáció, 2D animáció és stop motion és forgatókönyvek. BFA Animation & Visual Effects Unit követelmények Major Tanfolyam 36 mag egységek Major 42 egység Választani 9 egység Liberal Arts 45 egység TOTAL 132 egység BFA Animation & Visual Effects Fokozat követelményei Extraszűz C- minden alapvető tanfolyamok, jelentős tanfolyamok, és az LA 108 összetétele az Artist minimum 2,0 GPA és a következő általános oktatási követelmények: 3 írásbeli kommunikációs tanfolyamok 4 művészettörténeti Tudatosság tanfolyamok 1 Foglalkoztatás Kommunikációs és gyakorlatok során 1 Történelmi Tudatosság tanfolyam 1 Mennyiségi műveltség tanfolyam 1 Kulturális Ötletek & Hatások során Miután a fenti általános oktatási követelmények teljesülnek, vegye Liberal Arts választani, mint teljesítéséhez szükséges Liberal Arts egység követelménye. BFA Program tanulási eredmények Egyetemi hallgatók megfelelnek az alábbi tanulók teljesítményét kritériumoknak: Vizuális kommunikációs és problémamegoldó Design elemek a film, a televízió, vagy a játék Hogy a hatékony tervezési döntéseket támogató narratív, karakter, és / vagy hangulat Tanúbizonyságot, találjon inspirációt, referencia, a pontosság és bele felfedezések tervezési megoldások Műszaki készségek Mutassa lehetőség és rugalmasság animációt és / vagy VFX technológia és szoftver Bizonyítani létesítmény digitális média Szakmai felkészültség Állítsuk össze a szakmai demo reel vagy portfolió bizonyító értik a célpiac Bizonyítani, hogy értik a termelési csővezeték révén sikeres részvétel az együttműködési / csővezeték folyamat. Világosan kifejezik a kreatív gondolkodási folyamatok, koncepciók és stratégiák... [-]

Felsőfokú Videojátékok

Seeway - Barcelona
Campus Nappali 3 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A Bachelor videó bemutatja a nyelv alapján, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. [+]

A Superior Videó címe Bemutatja az alapja a nyelv, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. Diákként akkor merítse magát egy tanfolyam, ahol megpróbálja tudományágak, mint a rajz, fotó, modellezés, animáció, zene vagy a forgatókönyvet, mindig alkalmazott megoldása projektek. 3 év alatt, meg fogja találni magát vonni oktatási környezetben elsőrendű megosztás osztályok nagy szakemberek és légzési szenvedély és igényeit a szakma, azzal a kizárólagos céllal, hogy javítsák a készségek és a technika, hogy a maximális lehetséges. összefoglalás Közreműködők: 180 ECTS Munkaidő: 9:30 14 pm. Időtartam: 3 év Mode: Barcelona Felvételi: középiskolai vagy azzal egyenértékű, vagy felvételi teszt. Szemeszter: október-június. Célok Diákként, ha megszerzi a tudást és alapítványi szükséges megérteni a természet és a titkok a sikeres játékok és fejleszteni a kreativitást és a technika, hogy végre egy optimális kialakítása a típusú játék, ahol dolgozik. Címzett A Superior Videó címe különösen alkalmas azok számára, akik egy befejezett középiskolai vagy középfokú vagy magasabb szintű vágysz, hogy a világ a játék design a szakmai jövője. Video program célja az is, hallgatói illusztráció, képzőművészeti vagy grafikai tervezés, akik szeretnék átirányítani a karrier a világ a videojátékok. SZAKMAI A Bachelor diploma van osztva 3 videojátékok iskolai évek alatt, amit megpróbál mélyreható kreatív, elbeszélés, műszaki és projekt menedzsment szempontokat. Ebben persze akkor felhalmozódnak a megfelelője 60 kredit évente, 180 ECTS. Itt bemutatjuk a tartalmi struktúráját a program Games: évben 01 első negyed Highpoly szervetlen modellezés. Bevezetés a... [-]

Bachelor Of Science In Animáció

The Los Angeles Film School
Campus Nappali 36 hónapok September 2017 Amerikai Egyesült Államok Hollywood

A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. [+]

Animáció Alapképzés 2017. A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. Program leírása és célkitűzések (Visual Effects Concentration) A Bachelor of Science in animáció a koncentráció Visual Effects célja, hogy a hallgatók a 2D és 3D animáció szükséges tudást és képességeket, hogy jogosultak a belépő szintű ipari szektorban, beleértve jelenet építők, karakter tervezők, műszaki igazgató, motion animátor, vizuális hatások animátorok, öngyújtók és átalakításhoz. Tól storyboarding, vázlatokat és modellezés a karakter animáció, a speciális effektusok és a végső kompozíciós; ez a szak veszi a diákok az egész termelési csővezeték. A program elindul, ismerkedjen a hallgatók a művészeti fogalmak mögött animáció; rajz és egyéb hagyományos kifejezési formákat, amelyek nélkülözhetetlen részei egyre art a számítógépre. A diákok ezután ki vannak téve a alapelveit a számítógép által generált modelleket, a karakterek, animáció és vizuális hatásokat. Az azonos hardver és szoftver professzionális animációs stúdió, a szükséges készségek azonnal sikert aratott a munka fejlesztése. Amellett, hogy a műszaki szakértelem és a kreatív fejlesztés, a tananyag segít a diákoknak fejleszteni a kritikus gondolkodás, a problémamegoldó és elemző készségek, amelyek hozzájárulnak a fenntartása hosszú és termékeny szakmai pályafutását a szórakoztató és médiaipar. Program leírása és célkitűzések (Game Art koncentráció) A Bachelor of Science in animáció... [-]

Bachelor Of Arts és A Design, Rajzfilm Koncentráció

Université Du Québec En Outaouais UQO
Campus Nappali Részidős September 2017 Kanada Gatineau Saint-Jérôme + 1 további

Ez a program lehetővé teszi, és arra ösztönzi a nyitottság a vizuális világ közötti kölcsönhatás elsajátítását hivatalos nyelv és alkalmazása a különböző kifejezési módokat a vizuális művészetek, grafikai tervezés vagy képregény. [+]

A képregény egy művészeti irodalmi és grafikai. Főleg sorának képeket, szöveget, segít, hogy elmondja a történetet valós vagy képzelt. Ahhoz, hogy egy rajzfilm, a művész meg kell állapítania a szinopszis, adja meg a vágási műveletet, írja párbeszédek, hozza létre a karaktert, és a környezetet, amelyben működnek. Azt is meg kell választani nézőpontok, keretezés és elrendezése miniatűrök, végre egy első tervezetét, levezetésének festékezős színelőhívó és végül átvezeti a párbeszédek és megjegyzések. Miután megjelent a képregény is különböző formátumokban (pl. Fejpánt, tábla, könyv, album). CÉLOK Ez a program lehetővé teszi, és arra ösztönzi a nyitottság a vizuális világ közötti kölcsönhatás elsajátítását hivatalos nyelv és alkalmazása a különböző kifejezési módokat a vizuális művészetek, grafikai tervezés vagy képregény. Emellett elősegíti, ösztönzi és bátorítja a tanulót, hogy a tanuló vagy a felfedezés módok önkifejezés és elősegíti a fejlődés egy fokozatos folyamat integráció különböző disciplines.Il is olyan szerkezetet, amely a tudás lehetőséget kínál a kísérletezés, és lehetővé teszi, hogy járni a kreatív folyamat, a fogalmi és a kommunikáció. Végül, javasolja interdiszciplináris és multidiszciplináris megközelítés a vizuális művészetek, grafikai tervezés és képregények, vagy: elméleti képzés célja a függetlenség a gondolat, esztétikai ismeretek és kritikus artikuláció; gyakorlati képzés, amely magában foglalja a kérelem formai nyelv és elsajátítását kifejezés a különböző médiumok; és a szintézis képzés célja a szakmai autonómia, a képesség, hogy hozzon létre a gyakorlati és képes működni belül kialakult struktúrák. [-]

Bachelor Képzőművészeti Digitális Művészet és Animáció

DigiPen Institute of Technology
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Redmond

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi [+]

Animáció Alapképzés 2017. A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben. Felvételi INFORMÁCIÓK A pályázóknak a Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation program kell egy erős alapot a rajz és művészeti koncepciók és légy nyitott a konstruktív visszajelzést munkájukról. A pályázóknak be kell nyújtani egy művészeti portfolió 15 és 20 minta a mű és tapasztalattal kell rendelkeznie a rajz és egyéb képzőművészeti tudományágak, mint a festészet és a szobrászat. Ezek a témák Diákok, akik sikeresen versenyezni a BFA program rendelkezik a következő: - Kiterjedt gyártási tapasztalattal 2D és 3D animáció, valamint a terület nagyobb hangsúlyt, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy azok egy meghatározott iparágban érdeklődési körüknek és képességeit. - Kitűnő rajztudás, beleértve annak megértését, hogyan tartsuk, és folyamatosan javítják a jármű egész karrierje. - Erős mesemondás képességeit, beleértve a vizuális történetmesélés, irodalmi hagyományokkal, a történet a dialógus, a történet a színészet, és a filmes konvenciók. - Ismerete modern stúdió folyamatok, beleértve a képességét, hogy használja a jelenlegi eszközök és szoftverek, valamint a képesség, hogy megtanulják az új szoftvert, miközben a szigorú gyártási ütemtervet. - Szakmai munkavégzési... [-]

Játék Tervezése és Fejlesztése (szakmai Felsőoktatás)

Estonian Entrepreneurship University Of Applied Sciences (EUAS)
Campus Nappali 3 év September 2017 Észtország Tallinn,

Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. [+]

Game tervezés és fejlesztés Fókuszban a felhasználói élmény design, játékos pszichológia és a játékok, mint egy üzleti Három éves program, szakmai felsőfokú végzettség Játék-épület és portfolió Year One Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. Partnereink mind tantervfejlesztés és a diák utasítás olyan játékok vállalatok a világ minden tájáról, mind jól megalapozott veteránok, mint például a Creative Mobile vagy Pyrodactyl játékok, valamint agilis gyorsan termelők, mint interaktív sors vagy Reval Entertainment. Diplomások kapnak a diploma Felsőoktatási Applied Sciences. Diplomások kezdhetnek mester tanulmányait EUA vagy más egyetem az Európai Unióban. [-]

Bachelor Animáció

Budapest Metropolitan University
Campus Nappali 6 félév September 2017 Magyarország Budapest

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. [+]

Animáció Alapképzés 2017. Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. Tól rajzfilm speciális effektusok, a számítógépes játékok az online felület, a művészettől filmek reklámok, kínál bőséges helyet, hogy javítsa a kreativitás. Míg a tanulás alapjait a szakma, a diákok megtapasztalják a klasszikus Rajzoló és báb animáció, és mint egy ritkaság, akkor is lehetősége van, hogy működjön együtt 35 mm-es film. Elsajátítva a szükséges együttes művészi alapjait lehetővé teszi számukra, hogy önállóan dolgozzon animált alkotások komplex műszaki igényeket. Kiváló professzorok, inspiráló szellemi közösség, és egy up-to-date, és stabil technikai hátteret biztosít a hallgatók a lehetőséget, hogy a legjobb minőségű és a tehetség ki. Ez a program célja ÖNNEK: ... Ha szeretne animálni a alkotásait, és érdekli a rajz, modellezés, ritmusok és mozgások. Ha segítségre van szüksége a tanulás, hogyan kell használni a különböző számítógépes szoftverek, valamint azt, ha már tapasztalt digitális tervezés. TÖRZSANYAG: Animáció tervezés (dramaturgia, a termelés és a karakter design, film-kompozit, irányító), Rajz és Puppet animációs, 2D és 3D animáció, modellezés, hatások, tipográfia, operatőr, szerkesztő, Kreatív Zene és hang, mozgókép és animáció története, termelés Studies Classical Studio Szeminárium Minősítést meghatározott oklevélhez: Animációs tervező "formája tekintetében az osztályok, a tanárok és a tárgyak, tette vonzanak és kaptam érdekel az animáció világában. Munkám során tapasztalat volt a lehetőség, hogy maximalizálja az én lehetőségeket, és megtalálja, amit képes vagyok. Találom előadások és szemináriumok nagyon érdekes és jól összpontosított, amit a diákoknak meg kell tudni, általában, hogy képes létrehozni, a folyamat és befejezni egy ötlet. Általában a tanárok... [-]

Licenciatura En Diseño Gráfico Animación Y Multimedia

LCI Monterrey
Campus Nappali 3 év May 2017 Mexikó Monterrey

El nuevo diseño gráfico se concentra en el desarrollo de una comunicación efectiva a través del estudio y la práctica del diseño. En LCI nos enfocamos en educar a nuestros estudiantes en los métodos creativos [+]

9 tetramestres (3 años) SEP R.V.O.E: AL-VI198/2010 El nuevo diseño gráfico se concentra en el desarrollo de una comunicación efectiva a través del estudio y la práctica del diseño. En LCI nos enfocamos en educar a nuestros estudiantes en los métodos creativos del diseño con tecnología para satisfacer las necesidades sociales y comerciales del futuro. Nuestros estudiantes trabajan para empresas de diseño; crean sus propias empresas o bien siguen sus estudios para obtener títulos adicionales. Nuestros alumnos de Diseño gráfico logran al llegar al segundo año, la capacidad de laborar activamente en el mundo real, ocupando su tiempo 50% en el estudio y 50% trabajando activamente aplicando sus conocimientos, logrando con esto al tercer año experiencia profesional laboral. Plan de estudios Tipografía Fotografía Profesional Creatividad e innovación Retoque digital Video Ilustración digital Diseño de empaques Animación 3D Animación 2D Multimedia Edición y producción de sonido Diseño para sociedad Aplicaciones Web Prérequis Diploma de escuela secundaria o prepa | Bachillerato Date de(s) rentrée Sept | Enero | Mayo [-]

Bachelor Of Science In Média Design

NewSchool of Architecture and Design
Campus Nappali October 2017 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [+]

Animáció Alapképzés 2017. Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [-]

Bachelor Animáció

Willem de Kooning Academy
Campus Nappali September 2017 Hollandia Rotterdam

A "animáció" származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". [+]

A kifejezés 'élénkség' származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". Mi tekintettel élénkség Kezdetben egy kommunikációs eszköz. Animátorok történetet elmondani. Animáció tehát eszköz, nem öncél. Ez az oka annak, hogy a kar nagy figyelmet szentel alkalmazhatóság és koncepciófejlesztés tetején megszerzése kivitelezés és készségeket. Animációk találhatók filmek, felnőtt és gyermek televíziós sorozat, játékok, interaktív alkalmazások és alkalmazások, reklámok, szimulációk és információs filmek. Még a megjelenés is rendkívül változatos, kezdve a hagyományos 2D-s animációs klasszikus rajzfilmek és 3D számítógépes technológia megállítani a mozgást és a digitális kivágások. Mi elsősorban a már erősen növekvő piacon a sokféle alkalmazást mindenféle platformon, interaktív alkalmazások reklámok, akinek a kereslet a fordítás nagy mennyiségű adatok könnyen "olvasható" képek radikálisan növekszik. Az első két évben a tanulmányi program többnyire áll alapkészségek fejlesztése. Most megtudhatod, különböző technikák, elvek és elmélet, kezdetben egyszerű források, de akkor előrelépés a projektek egyre összetettebb és az eszközök egyre fejlettebb. Te magad fogja meghatározni a szakmai területen, ahol fejleszteni. A második félidő hangsúlyozza az együttműködés, gyakorlati feladatok, összeállítása a portfólió és szakmai gyakorlat. Azt is megteheti csere egy városban, mint London, Berlin, Boston vagy Tokió és építeni az alapot a jövő, mint egy profi animátor. létrehozása Pioneers Sikeres animáció öregdiák közé: Aimée de Jongh (napi rajzfilm "snippers" a Metro newsdaily); Jeffrey Schreuders (felsorolva az HOT100); Paco... [-]

BA / BSc (hons) Játék Művészeti Animáció

SAE Institute UK
Campus Nappali 2 év September 2017 Egyesült Királyság London Oxford Liverpool Glasgow + 3 további

Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. [+]

Animáció Alapképzés 2017. Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. Honnan anatómiai vizsgálatok pontos karakter modellezés, a bonyolult textúrák, a környezet és az integrációt a játékok motorok, a program fejleszti a készségeket segítségével szabványos technológiák és termelési módszerek létrehozása 3D art játékok. A gyakorlati szellemiség lesz akkor kísérletezik különböző stílusok annak érdekében, hogy feltárja és bővítse saját egyéni hangulattal, amit aztán élesíteni során számos gyakorlati projektek, szorosan felügyeli a támogató csapat segít bevés ezeket a skill-készletek . Az eljárás során az oklevél, a tutorok ápolni fogja, és útmutató a kreatív munkafolyamat előkészítése érdekében, és hozzon létre a mindennél fontosabb mutatják tárcsás annak érdekében, hogy a földre fut az iparban. Néhány modulok a következők: Bevezetés a 3D animáció Mi az utazás megkezdése azáltal, hogy a használt technikák tartalom létrehozása és az animáció. Azáltal, hogy betekintést a 3D modellezési folyamat megmutatjuk, hogyan szabványos munkafolyamat műveleteket egy 3D-s vezeték, amely felvázolja a tervezési folyamat az első gondolata, hogy a kész 2D / 3D animáció. Ezután keresztül egy sor gyakorlati felfedezések akkor alkalmazza az elméletet oldalán az animációs folyamat, így egy szilárd alapot a szükséges módszereket egész folyamán. Információs, Kommunikációs és Professional Media Practice Ebben a modulban bemutatjuk, hogy a bevált koncepciók és rutinok a tudományos kutatás, kritika és írás, és ápolják ezeket a készségeket, hogy alkalmazza a jó tanulmányi gyakorlat és menedzsment az egész vizsgálat. Célunk, hogy megismertesse Önt az elméletek a kultúra és a kommunikáció, és dolgozzon ki egy alapvető... [-]