Számítógépes Művészet Alapképzések

Számítógépes Művészet 2017 Alapképzés

Számítógépes Művészet

Sok diák, akik érdeklődnek a digitális művészet folytasson Bachelor in Computer Arts. Tehetséges emberek látni a hihetetlen növekedése a számítógépes művészet és a reklám szórakoztatás, és szeretné, hogy tudásukat a modern korban.

Mi a Bachelor in Computer Arts? A számítógépes művészeti programok oktatja a diákokat minden szempontból a digitális média termelés, beleértve a digitális objektumok létrehozását, sound design és animáció. Ezen felül a diákok tanítják a lehetőségeit számítógépes média a birodalmakban a képzőművészet, a téma feltárását, és a kulturális tudatosság.

Bár a számítógép bölcsészek gyakran találni egy új szabadságot a digitális eszközök több mint fizikai eszközök (nem több, tisztítás ecsetek), hamar megtanulják, hogy minden szempontból a számítógépes művészet több nagy szoftvercsomag a mester. A formális oktatási program segít, hogy a diákok olyan módon, hogy meghódítsa a félelmetes tanulási görbe az ilyen szoftverek.Ez azt mutatja, hogy a leendő munkáltatók, hogy a diplomások a szélessége és mélysége az említett digitális eszközök kiválasztását és használatát az adott cég vagy stúdióban.

Költségei egy számítógépes művészeti programok eltérőek intézményenként. Diákok számíthat arra, hogy fizetni tandíjat és egyéb díjakat. Sokan úgy dönt, hogy megvásárolja a saját otthoni rendszerek egy laptop és szoftver, különösen, ha a vágy, hogy a teljes tanfolyam az interneten. Ha így tesznek, akkor kap egy szerencsejáték-szintű számítógép a nagy sávszélességű internet-kapcsolat. A médiafájlok gyakran igen nagy és erőforrás-igényes. A számítógépes művészeti programok tart általában három-öt év.

Számítógépes művészeti szakemberek széles körű lehetőségeket, amelyek kifejtésére művészet. Ők dolgoznak a stúdióban, filmeket vagy a videojátékokat. Ezek dolgoznak a média részleg egy hirdetési cég és a munka a reklámok, termékbemutatók, vagy hogyan kell videókat.Néhány diplomások válasszon egy független utat, és fedezze fel a művészet oly módon, hogy már nem csak a fizikai eszközökkel vagy forgalmazási korlátokat.

Számos intézmény számítógépes művészet elérhető szerte a világon. Számos program lehet kitölteni az interneten. Keressen a programot alább kapcsolat közvetlenül a felvételi irodában az iskola választott kitöltésével előnyben formában.

Mutass többet

Bachelor Of Engineering Nemzetközi Játék építészet és A Design

NHTV Breda University of Applied Sciences
Campus Nappali 3 év September 2017 Hollandia Breda

Ez az angol-tanított szakmai alapképzési 's program készíti fel a karrier a játékiparban.A 4 év múlva, akkor lesz egy vizuális művész, [+]

Bachelor of Engineering International Game Építészeti és Design

Ez az angol-tanított szakmai alapképzési 's program készíti fel a karrier a játékiparban. A 4 év múlva, akkor lesz egy vizuális művész, programozó, tervező, gyártó vagy fejlesztő számítógépes játékok, videó játékok, tabletta játékok és Smartphone Játékok.

Ambiciózus, praktikus és magasan képzett

Hozhat létre egy egyedülálló értékesítési pont egy játék koncepció? Mi az a "vizuális" a játék "Final Fantasy XIII? El tudod irányítani az ellenséges AI viselkedését?

Miután a diploma Breda, akkor hozza létre a varázslatos új játékok, mint egy nagyra törő, gyakorlati és magasan képzett fejlesztő játék! ... [-]


Bachelor Of Science In Média Design

NewSchool of Architecture and Design
Campus Nappali October 2017 Amerikai Egyesült Államok San Diego

Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [+]

Használd a kreativitás és a fantázia, hogy ötleteiket. Ha a képen magát munka a grafikai tervezés, reklám, web termelési, film, animáció, televízió vagy játék, ez lehet a megfelelő program az Ön számára. Ön meg fogja vizsgálni az alapelveket, a technológia, a gyakorlati alkalmazások, és módszereket, amelyek segítségével előállítani kreatív grafikai megoldásokat. Azt is megtanulják a nyelvet a web design és elkezdjük megteremteni a különböző interaktív tartalmak webes és mobil eszközök. [-]

Mérnöki Diplomát Multimédia - Videojátékok

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. MTA saját technológiai bázis, amely lehetővé teszi a diákok, hogy dolgozzon ki egy jól meghatározott készségek; mind a szolgáltató a fogalmi és fejlesztés virtuális környezetek interakció korlátozása nélkül a kommunikációs közeg vagy az adott körét. Hála a határon jellemző Multimédia és stratégiai helyzetét, diplomások / a multimédiás technika szakosodott videojátékok széles körű karrierlehetőségek és alkalmazni tudásukat bármely iparágban, amely előírja, interaktív digitális tartalom: videojátékok, orvostechnikai , sport, kulturális, oktatási, marketing, kockázat-megelőzés, a hasznosítás történeti, művészeti, szórakoztató vagy stratégiai tanácsadás memória, a sok közül. KÖZÖNSÉG Ehhez a Grade: A középiskolában, miután letette a felvételi vizsgák a University (PAU). A magasabb szintű képzési ciklusok (CFGS). Ha folytatják egyetemi diplomával még nem fejeződött be, és azt szeretnék, hogy továbbra is a La Salle (file transfer). Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED akkreditációs keresztül vagy a UNED ha az EFT. Ha már van egy egyetemi diplomával. Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED keresztül akkreditációját UNED ha az EFT keresztül vagy homologizációs az egyetemi diploma Spanyolországban. Ha volna a felvételi vizsga a főiskolára, mint 25 éve, és... [-]

Bachelor Of Játékok Fejlesztése

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Games Development at SAE és készítsd el a szakértelem programozási vagy játék design. [+]

Vállaljuk bachelor of játékok fejlesztése a SAE és készítsd el a szakértelem programozás, vagy játékok design. Alkalmazni készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint szintű tervezés, társadalmi és mobil játékfejlesztő, játék engine programozás, gameplay programozás, játék design, projekt menedzsment, komoly játékok és még sok más. Alatt az idő a SAE akkor fog működni az ipari szabvány szoftver, mint Unreal Engine 4, Unity3D, Autodesk 3D Studio Max és Maya. Diákként Games Development akkor is olyan technológiákkal, mint Oculus Rift, Android, iOS és az iparágban szokásos programozási nyelvek, mint a C ++, Javascript és C #. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Gameplay Scripting és Gameplay programozás Level Design and Development Principles of Game Design Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage II nem fogunk csak neked, hogy alkalmazza... [-]

Bachelor Of Science In Animáció

The Los Angeles Film School
Campus Nappali 36 hónapok September 2017 Amerikai Egyesült Államok Hollywood

A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. A vizuális hatások filmek a grafika videojátékok, animáció mintegy új világok. Igaz művészek és illusztrátorok szív, a diákok keres egy kreatív menekülés a földhözragadt, hogy a fantasztikus. Fegyveres képzeletük, élnek egy animált életet. A karrier-orientált és akkreditált Bachelor of Science in animáció szak célja, hogy tanítsa meg a művészet, technika és technológia, amely profi animátorok használni fordulni, hogy az álmok valóra. Program leírása és célkitűzések (Visual Effects Concentration) A Bachelor of Science in animáció a koncentráció Visual Effects célja, hogy a hallgatók a 2D és 3D animáció szükséges tudást és képességeket, hogy jogosultak a belépő szintű ipari szektorban, beleértve jelenet építők, karakter tervezők, műszaki igazgató, motion animátor, vizuális hatások animátorok, öngyújtók és átalakításhoz. Tól storyboarding, vázlatokat és modellezés a karakter animáció, a speciális effektusok és a végső kompozíciós; ez a szak veszi a diákok az egész termelési csővezeték. A program elindul, ismerkedjen a hallgatók a művészeti fogalmak mögött animáció; rajz és egyéb hagyományos kifejezési formákat, amelyek nélkülözhetetlen részei egyre art a számítógépre. A diákok ezután ki vannak téve a alapelveit a számítógép által generált modelleket, a karakterek, animáció és vizuális hatásokat. Az azonos hardver és szoftver professzionális animációs stúdió, a szükséges készségek azonnal sikert aratott a munka fejlesztése. Amellett, hogy a műszaki szakértelem és a kreatív fejlesztés, a tananyag segít a diákoknak fejleszteni a kritikus gondolkodás, a problémamegoldó és elemző készségek, amelyek hozzájárulnak a fenntartása hosszú és termékeny szakmai pályafutását a szórakoztató és médiaipar. Program leírása és célkitűzések (Game Art koncentráció) A Bachelor of Science in... [-]

BA / BSc (hons) Játék Művészeti Animáció

SAE Institute UK
Campus Nappali 2 év September 2017 Egyesült Királyság London Oxford Liverpool Glasgow + 3 további

Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. [+]

Keverjük össze a művészi tehetségét a szerelem a videojátékok és viszont, hogy a kreatív tehetség be a Dream karrierjét. Honnan anatómiai vizsgálatok pontos karakter modellezés, a bonyolult textúrák, a környezet és az integrációt a játékok motorok, a program fejleszti a készségeket segítségével szabványos technológiák és termelési módszerek létrehozása 3D art játékok. A gyakorlati szellemiség lesz akkor kísérletezik különböző stílusok annak érdekében, hogy feltárja és bővítse saját egyéni hangulattal, amit aztán élesíteni során számos gyakorlati projektek, szorosan felügyeli a támogató csapat segít bevés ezeket a skill-készletek . Az eljárás során az oklevél, a tutorok ápolni fogja, és útmutató a kreatív munkafolyamat előkészítése érdekében, és hozzon létre a mindennél fontosabb mutatják tárcsás annak érdekében, hogy a földre fut az iparban. Néhány modulok a következők: Bevezetés a 3D animáció Mi az utazás megkezdése azáltal, hogy a használt technikák tartalom létrehozása és az animáció. Azáltal, hogy betekintést a 3D modellezési folyamat megmutatjuk, hogyan szabványos munkafolyamat műveleteket egy 3D-s vezeték, amely felvázolja a tervezési folyamat az első gondolata, hogy a kész 2D / 3D animáció. Ezután keresztül egy sor gyakorlati felfedezések akkor alkalmazza az elméletet oldalán az animációs folyamat, így egy szilárd alapot a szükséges módszereket egész folyamán. Információs, Kommunikációs és Professional Media Practice Ebben a modulban bemutatjuk, hogy a bevált koncepciók és rutinok a tudományos kutatás, kritika és írás, és ápolják ezeket a készségeket, hogy alkalmazza a jó tanulmányi gyakorlat és menedzsment az egész vizsgálat. Célunk, hogy megismertesse Önt az elméletek a kultúra és a kommunikáció, és dolgozzon ki egy alapvető ismereteket a kreatív... [-]

Bachelor Interaktív Digitális Tanulmányok

University Of Northern Iowa
Campus Nappali September 2017 Amerikai Egyesült Államok Cedar Falls

Egy új innovatív program, interaktív digitális Studies (IDS) kb kreatív foglalkozik a jövőben. A diákok az IDS szert arzenálját digitális készségek, határozott fogalmai a digitális kultúra és az elmélet, és egy eszközt, hogy reagált a digitális világban. [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. Egy új innovatív program, Interaktív digitális tanulmányok (IDS) kb kreatív foglalkozik a jövőben. A diákok az IDS szert arzenálját digitális készségek, határozott fogalmai a digitális kultúra és az elmélet, és egy eszközt, hogy reagált a digitális világban. A legjelentősebb, a program egy központi találkozóhelye, amely lehetővé teszi az együttműködés a sok közül digitálisan orientált osztályok és professzorok UNI. A Interaktív digitális tanulmányok (IDS) nagy interdiszciplináris jellegű, és a joghatósága alá a Department of Communication Studies. Az interaktív digitális tanulmányok jelentős minimum 120 teljes órát végzős. Ez a teljes magában Liberal Arts Core követelmények és az alábbi meghatározott főbb követelményeit, valamint választani befejezni a legalább 120 óra. A Interaktív digitális Tanulmányok fő nem korlátozza a többszörös beszámítását óra hitel a Liberal Arts Core. Azonban nem kétszeres beszámítását óra hitel megengedett a különböző hangsúlyok az interaktív digitális tanulmányok jelentős. A hallgatók, akik interaktív digitális Tanulmányok a második nagy hangsúlyt kell venni természetesen területeken, amelyek nem jelentős átfedésben a tanfolyam az első szak. Szerint az egyetemi követelményeknek, a diákok egy másik jelentős programot kell keresni "nem kevesebb, mint 32 óra hitel túl órát szükséges mértékben a hallgató úgy dönt, hogy állapítsa meg, mint az első fokú." Hasonlóképpen, a vevő diákok interaktív digitális Tanulmányok egy kisebb, azt javasoljuk, hogy a kurzus hangsúlyt területet a kiskorú nem jelentősen átfednek a tanfolyam a fő szak. A .ids Major A .ids fő egy testre szabható tanulmányi program, amely személyre szabható a saját érdekeit. Ez három alapítvány tanfolyamok, bármely két digitális "csomagok" a választás,... [-]

Bachelor Animáció

Budapest Metropolitan University
Campus Nappali 6 félév September 2017 Magyarország Budapest

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. [+]

Animáció egy végtelenül változatos műfaj mozgókép művészet a legtöbb interkulturális lehetőségek korunk. Tól rajzfilm speciális effektusok, a számítógépes játékok az online felület, a művészettől filmek reklámok, kínál bőséges helyet, hogy javítsa a kreativitás. Míg a tanulás alapjait a szakma, a diákok megtapasztalják a klasszikus Rajzoló és báb animáció, és mint egy ritkaság, akkor is lehetősége van, hogy működjön együtt 35 mm-es film. Elsajátítva a szükséges együttes művészi alapjait lehetővé teszi számukra, hogy önállóan dolgozzon animált alkotások komplex műszaki igényeket. Kiváló professzorok, inspiráló szellemi közösség, és egy up-to-date, és stabil technikai hátteret biztosít a hallgatók a lehetőséget, hogy a legjobb minőségű és a tehetség ki. Ez a program célja ÖNNEK: ... Ha szeretne animálni a alkotásait, és érdekli a rajz, modellezés, ritmusok és mozgások. Ha segítségre van szüksége a tanulás, hogyan kell használni a különböző számítógépes szoftverek, valamint azt, ha már tapasztalt digitális tervezés. TÖRZSANYAG: Animáció tervezés (dramaturgia, a termelés és a karakter design, film-kompozit, irányító), Rajz és Puppet animációs, 2D és 3D animáció, modellezés, hatások, tipográfia, operatőr, szerkesztő, Kreatív Zene és hang, mozgókép és animáció története, termelés Studies Classical Studio Szeminárium Minősítést meghatározott oklevélhez: Animációs tervező "formája tekintetében az osztályok, a tanárok és a tárgyak, tette vonzanak és kaptam érdekel az animáció világában. Munkám során tapasztalat volt a lehetőség, hogy maximalizálja az én lehetőségeket, és megtalálja, amit képes vagyok. Találom előadások és szemináriumok nagyon érdekes és jól összpontosított, amit a diákoknak meg kell tudni, általában, hogy képes létrehozni, a folyamat és befejezni egy ötlet. Általában a tanárok nagy erőssége és... [-]

Bachelor Videojáték Művészet és 3d Animáció

Autograf
Campus Nappali 3 év October 2017 Franciaország Paris

A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. A készített képek 3D-ben mutatja be számos területen: reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, videojáték, videojáték művészet, játék design videó, 3D grafika, 3D animáció ... Ez Bachelor formálni jövő 3D művészek, tervezők karakter, storyboard, modellezők, szint tervezők és 3D animátorok. A programban a gyártás minden fázisában: script, karakter design (létrehozása karakter), storyboard, modellezés, textúra, fények, árnyékok, hangok, animációk, amellyel a szinten játszani, programozás ... Képzési cél: Ágyazza be a videojáték-ipar és animációs beleértve a 3D a 3D-s grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten. belépési követelmény: Közvetlen belépés a második évben igényel előzetes iskolai évi felsőoktatási kapcsolódó szakterületen iparművészet (MANAA, Bachelor 1 videojáték). Ha a jelölt nem rendelkezik elegendő ismerettel a 3DS Max szoftver, akkor fel kell ismernünk a korszerűsítés 3D AutoGraf 6 hétig (az iskolai szünet alatt bukása előtt). Feltétel: A kreativitás, a multidiszciplináris műszaki érzékenység, kommunikációs készségek, ismeretek az informatikai környezet és szoftver (Illustrator, Photoshop, InDesign, 3DS Max), a művészet és a kortárs kultúra. Szakmák: 3D-grafikus, 3D animátor vagy a tervező szinten számos területen (videojátékok, reklám, web, TV branding és filmes speciális effektusok mindenféle, építészet, táj, stb.) További vizsgálatok: Az érvényesítés után a Bachelor lehet folytatni Master of Arts in Graphic Design Director, opcionális létrehozása videojátékok szinten RNCP I. címe (HL 2012/09/12). Az is lehetséges, hogy továbbra is a képzés az iskolákban iparművészeti és videojáték vagy csatlakozni egy ezzel egyenértékű egyetemi kurzusok. Vallomása egy hallgató Bachelor Videojáték Art: Céline "Miután egy BTS felváltva Graphic Design, I integrált közvetlenül a... [-]

Bachelor Of Information Technology

James Cook University Singapore
Campus Nappali Részidős 2 - 4 év July 2017 Szingapúr Singapore + 1 további

Elektronikus játékok és az animáció ma már szerves része a hatalmas globális szórakoztató ipar és a karrierlehetőségeket is eljuthat a világ minden tájáról. Képzeld el, hogy az élvonalbeli vállalatok, ahol a döntések és ötletek látott milliói játék rajongók és mozi rajongók. [+]

Ez természetesen egyesíti a tudást és készségeket, amelyek nélkülözhetetlenek a professzionális IT karriert együtt tantárgyak interaktív vizualizációs, játékok, nagy adatmennyiség és az adatbányászat, interaktív 2D / 3D grafika és az internetes technológiák, mobil technológiák, programozási és tervezési gondolkodás, és a programozás. Bachelor of Information Technology diplomások képesek lesznek: Mutassa alapvető ismereteket a karrier a technológiával kapcsolatos foglalkozások és gyakorlata; Szintetizálni szabvány és alapelvek és koncepciók döntéshozatal; Kritikusan értékeli adatok és források keretében, illetve a vonatkozó szakirodalom; Alkalmazni a kritikus gondolkodás, hogy az informatika kapcsolatos kérdések; Mutatnia, hogy képes közös munkát Ez a kurzus által akkreditált ausztrál Számítógép-tudományi Társaság (ACS). Diplomások pályázhatnak hogy csatlakozzon az ACS. Mint informatikai hallgató, akkor jogosult tagság két szakmai szervezetek: Az Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) és a szingapúri Computer Society (SCS). Tantárgyak Alapjai a problémamegoldás és a programozás Internet alapjai Design gondolkodás Programozás I. Games for Business és Gamification Web design és fejlesztés Information Processing and Management adatbázis modellezés Kollektív Intelligencia és Szociális hálózatok Programozás II információ megjelenítés Design gondolkodás és kreatív IT Industries e-Stratégiai menedzsment Content Management Systems Data Mining Információbiztonsági Design gondolkodás és projekt menedzsment Mobil számítástechnika Szakmai gyakorlat vagy multidiszciplináris projektek vagy független Project PLUS kisebb vagy választható tárgyak felajánlott (A diákok választhatnak egy kisebb: "Computer Science and Networking" vagy "Human Computer Interaction és játékok tervezése" és választani, hogy a tanfolyamot követelményeket). Karrier Eredmények Pályakezdő lesz a szakértelem, hogy folytassa izgalmas karriert, mint projektmenedzser, hálózati rendszergazda, és designer, rendszerszervező, szoftverfejlesztő, alkalmazás fejlesztő, informatikai kutató, IT manager, rendszergazda, multimédia-fejlesztő, a játék... [-]

Licenciatura En Diseño Gráfico Animación Y Multimedia

LCI Monterrey
Campus Nappali 3 év May 2017 Mexikó Monterrey

El nuevo diseño gráfico se concentra en el desarrollo de una comunicación efectiva a través del estudio y la práctica del diseño. En LCI nos enfocamos en educar a nuestros estudiantes en los métodos creativos [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. 9 tetramestres (3 años) SEP R.V.O.E: AL-VI198/2010 El nuevo diseño gráfico se concentra en el desarrollo de una comunicación efectiva a través del estudio y la práctica del diseño. En LCI nos enfocamos en educar a nuestros estudiantes en los métodos creativos del diseño con tecnología para satisfacer las necesidades sociales y comerciales del futuro. Nuestros estudiantes trabajan para empresas de diseño; crean sus propias empresas o bien siguen sus estudios para obtener títulos adicionales. Nuestros alumnos de Diseño gráfico logran al llegar al segundo año, la capacidad de laborar activamente en el mundo real, ocupando su tiempo 50% en el estudio y 50% trabajando activamente aplicando sus conocimientos, logrando con esto al tercer año experiencia profesional laboral. Plan de estudios Tipografía Fotografía Profesional Creatividad e innovación Retoque digital Video Ilustración digital Diseño de empaques Animación 3D Animación 2D Multimedia Edición y producción de sonido Diseño para sociedad Aplicaciones Web Prérequis Diploma de escuela secundaria o prepa | Bachillerato Date de(s) rentrée Sept | Enero | Mayo [-]

Felsőfokú Videojátékok

Seeway - Barcelona
Campus Nappali 3 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A Bachelor videó bemutatja a nyelv alapján, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. [+]

A Superior Videó címe Bemutatja az alapja a nyelv, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. Diákként akkor merítse magát egy tanfolyam, ahol megpróbálja tudományágak, mint a rajz, fotó, modellezés, animáció, zene vagy a forgatókönyvet, mindig alkalmazott megoldása projektek. 3 év alatt, meg fogja találni magát vonni oktatási környezetben elsőrendű megosztás osztályok nagy szakemberek és légzési szenvedély és igényeit a szakma, azzal a kizárólagos céllal, hogy javítsák a készségek és a technika, hogy a maximális lehetséges. összefoglalás Közreműködők: 180 ECTS Munkaidő: 9:30 14 pm. Időtartam: 3 év Mode: Barcelona Felvételi: középiskolai vagy azzal egyenértékű, vagy felvételi teszt. Szemeszter: október-június. Célok Diákként, ha megszerzi a tudást és alapítványi szükséges megérteni a természet és a titkok a sikeres játékok és fejleszteni a kreativitást és a technika, hogy végre egy optimális kialakítása a típusú játék, ahol dolgozik. Címzett A Superior Videó címe különösen alkalmas azok számára, akik egy befejezett középiskolai vagy középfokú vagy magasabb szintű vágysz, hogy a világ a játék design a szakmai jövője. Video program célja az is, hallgatói illusztráció, képzőművészeti vagy grafikai tervezés, akik szeretnék átirányítani a karrier a világ a videojátékok. SZAKMAI A Bachelor diploma van osztva 3 videojátékok iskolai évek alatt, amit megpróbál mélyreható kreatív, elbeszélés, műszaki és projekt menedzsment szempontokat. Ebben persze akkor felhalmozódnak a megfelelője 60 kredit évente, 180 ECTS. Itt bemutatjuk a tartalmi struktúráját a program Games: évben 01 első negyed Highpoly szervetlen modellezés. Bevezetés a... [-]

Bachelor Animáció

Willem de Kooning Academy
Campus Nappali September 2017 Hollandia Rotterdam

A "animáció" származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. A kifejezés 'élénkség' származik a latin szó "anima", ami azt jelenti, "lelke". Így tehát az "animáció" szó jelentése "keltésére, hogy az élet". Szabadon fordította, animáció indításával egész jelentés vagy érzelem mozgásán keresztül egy élettelen tárgy. Jóval műszaki meghatározás "a javaslatot, a mozgás az egymást követő képek változó helyzetek". Mi tekintettel élénkség Kezdetben egy kommunikációs eszköz. Animátorok történetet elmondani. Animáció tehát eszköz, nem öncél. Ez az oka annak, hogy a kar nagy figyelmet szentel alkalmazhatóság és koncepciófejlesztés tetején megszerzése kivitelezés és készségeket. Animációk találhatók filmek, felnőtt és gyermek televíziós sorozat, játékok, interaktív alkalmazások és alkalmazások, reklámok, szimulációk és információs filmek. Még a megjelenés is rendkívül változatos, kezdve a hagyományos 2D-s animációs klasszikus rajzfilmek és 3D számítógépes technológia megállítani a mozgást és a digitális kivágások. Mi elsősorban a már erősen növekvő piacon a sokféle alkalmazást mindenféle platformon, interaktív alkalmazások reklámok, akinek a kereslet a fordítás nagy mennyiségű adatok könnyen "olvasható" képek radikálisan növekszik. Az első két évben a tanulmányi program többnyire áll alapkészségek fejlesztése. Most megtudhatod, különböző technikák, elvek és elmélet, kezdetben egyszerű források, de akkor előrelépés a projektek egyre összetettebb és az eszközök egyre fejlettebb. Te magad fogja meghatározni a szakmai területen, ahol fejleszteni. A második félidő hangsúlyozza az együttműködés, gyakorlati feladatok, összeállítása a portfólió és szakmai gyakorlat. Azt is megteheti csere egy városban, mint London, Berlin, Boston vagy Tokió és építeni az alapot a jövő, mint egy profi animátor. létrehozása Pioneers Sikeres animáció öregdiák közé: Aimée de Jongh (napi rajzfilm "snippers" a Metro newsdaily); Jeffrey Schreuders... [-]

Játék Tervezése és Fejlesztése (szakmai Felsőoktatás)

Estonian Entrepreneurship University Of Applied Sciences (EUAS)
Campus Nappali 3 év September 2017 Észtország Tallinn,

Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. [+]

Game tervezés és fejlesztés Fókuszban a felhasználói élmény design, játékos pszichológia és a játékok, mint egy üzleti Három éves program, szakmai felsőfokú végzettség Játék-épület és portfolió Year One Game Design és fejlesztés egy tananyag célja, hogy a készségek mindkét induló mobil vagy PC indie játékok cég, valamint a munka, mint egy Gamification szakember a különböző területeken. Bár a tanterv lehetővé teszi a specializáció játék grafikai vagy játék szoftver fejlesztése, a fő hangsúly a játék, játék mechanika és a bevételszerzés modell kialakítása. Partnereink mind tantervfejlesztés és a diák utasítás olyan játékok vállalatok a világ minden tájáról, mind jól megalapozott veteránok, mint például a Creative Mobile vagy Pyrodactyl játékok, valamint agilis gyorsan termelők, mint interaktív sors vagy Reval Entertainment. Diplomások kapnak a diploma Felsőoktatási Applied Sciences. Diplomások kezdhetnek mester tanulmányait EUA vagy más egyetem az Európai Unióban. [-]

Bachelor Of Arts Játék Design

DigiPen Institute of Technology
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Redmond

A Bachelor of Arts in Game Design készül diplomások, hogy a modern játék tervezők, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, valamint [+]

Számítógépes Művészet Alapképzés 2017. A Bachelor of Arts in Game Design készül diplomások, hogy a modern játék tervezők, munkaképes nagy csapatok, a kommunikáció és az együttműködés más tervezők, művészek és mérnökök, és képes létrehozni egy élmény, amely nagyobb, mint a részek összessége. Területén a digitális szórakoztatás költözött olyan korban, ahol a tervezők voltak autodidakta, és megtudta, a munka, az egyik, ahol még a belépő szintű tervezők várhatóan jól képzett, jól bevált tervezési szakértelem, valamint annak megértését, hogy a technológia, művészet , audio, elbeszélő, és a pszichológia. Tervezése digitális szórakoztató végső célja életet lehel minden szempontból, amit egyébként az élettelen kódot és statikus pixel a képernyőn. A tervezők folyamatosan helyezik magukat a fejek és szívek a játékosok, alakításában minden cselekedetét, minden választ, az apály-and-flow a játék intenzitását, majd ügyesen ötvözik a mechanikai, térbeli, elbeszélés, vizuális és hangzásbeli szempontból a teljes élményt. Felvételi INFORMÁCIÓK A diákok alkalmazása a Bachelor of Arts in Game Design programot kell jól lekerekített és szenvedélyes játék design (digitális és nem digitális), beleértve szintű tervezés, rendszertervezés és viselkedés megtervezése. Ez a program ideális hallgatók egy erős alapot az írás, a művészet, a zene, a történelem és a pszichológia, hanem a jelöltek számára hasznos befejezni matematika kurzusokat a pre-kalkulus előtt részt vett DigiPen. Ezek a témák A diákok a BA Game Design program középpontjában a következő témákban: - A játék tervezése és fejlesztése, beleértve a játék története, játék elemzés, játék mechanika, játék dinamikáját, játék esztétika, 2D és 3D szintű tervezés, karakter design, tervdokumentáció, valamint play-tesztelés. - Alapvető témák, mint... [-]