Képzőművészet Alapdiploma Spanyolországban

Megtekintés Képzőművészet Graduális Tanulmányok Spanyolországban 2017

Képzőművészet

A főiskolai 's diplomát a sikeres egy egyetemi tudományos program. Gyakran az első fokú egy diák kapott saját tudományos karrierjét. Ez jellemzően négyéves, nappali tagozatos képzés keresni diplomát.

Spanyolország, hivatalosan a Spanyol Királyság, egy szuverén állam, és a tagállamok az Európai Unió. Nem található az Ibériai-félsziget délnyugati Európában. Spanyol egyetemeken szabályozzák a hozzáférést a saját fokkal, és rögzítse az akadémiai díjakat. Ők is kínálnak hivatalos posztgraduális fok. A főváros Madrid talán a legtöbb bár az egy főre jutó bármely európai város, és egy nagyon aktív éjszakai életet.

A Legjobb Képzőművészet Alapképzések Spanyolországban 2017

Mutass többet

Diplomát Animáció

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

Abban a mértékben, animáció La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás [+]

A Legjobb Képzőművészet Alapdiplomák Spanyolországban 2017. Miért válassza ezt a fokozatot? teljes tanulás mind a fundamentumok és a technikát a számítógépes animáció. Majd megtanulják a legújabb technológia 3D-s számítógépes animáció, nem is beszélve az anatómia, elveit a mozgás és a cselekvés. Képzés Animáció La Salle Campus Barcelona különös hangsúlyt helyez az alapjait a művészet, design és a mozgás alapját képező összes animáció, függetlenül a technika. Kar aktív. Az oktatást a szakemberek a szórakoztató szektor hazai és nemzetközi, a tanítási készségek, a technikák és eszközök, amelyek szükségesek a környezet és a karrier. Csatlakozás az animációs iparban. A diplomát animáció beveszünk a kapcsolatot a vezető vállalatok területén animáció. A kreativitás és tervezési projektek. Ön részt vesz versenyeken világ legnagyobb presztízsű saját projektek, ahol az összes megszerzett tudás minőségű, mint a teremtés a koncepció, forgatókönyv és a karakterek vannak kitéve. Egyedi laboratóriumokban. La Salle Campus Barcelona a legjobb lehetőség, és a legfejlettebb laboratóriumok tanulni olyan mértékű, hogy a média és a technológia meghatározó tényező. Akkor gyakorlat csak laboratóriumokban: Medialab, Dél-Európában, ahol lehet, hogy életet adjon a alkotásait legnagyobb labor Motion Capture (Mocap). digitális portfólió és internetes jelenlét. Végén a szint, akkor kap egy digitális portfólió minden művészi munkát, amely segítségével növeljék a karrierjét. Mit készíteni? Abban a mértékben, élénkség La Salle Campus Barcelona készíti fel, hogy egy animációs művész, minden szakmai lehetőségekről animáció és vizuális szórakozás: Filmipar: 3D animáció, különleges vizuális hatások (VFX) és a számítógépes játékok. Reklám. digitális tartalom. Most megtudhatod, minden termelési szakaszokat külön hangsúlyt fektetve a karakter animáció, elérve a... [-]

Mérnöki Diplomát Multimédia - Videojátékok

laSalle Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. [+]

A multimédiás technika mértékben szakosodott játék lehetővé teszi a hallgatók, hogy dolgozzon alkalmazások bármely platformon: web, mobil eszközök, TV-k, a szociális hálózatok, játékkonzolok stb És a különböző ágazatokban, mint a videó játékok, 2D és 3D animáció interakció, mozi és az audiovizuális gyártás. MTA saját technológiai bázis, amely lehetővé teszi a diákok, hogy dolgozzon ki egy jól meghatározott készségek; mind a szolgáltató a fogalmi és fejlesztés virtuális környezetek interakció korlátozása nélkül a kommunikációs közeg vagy az adott körét. Hála a határon jellemző Multimédia és stratégiai helyzetét, diplomások / a multimédiás technika szakosodott videojátékok széles körű karrierlehetőségek és alkalmazni tudásukat bármely iparágban, amely előírja, interaktív digitális tartalom: videojátékok, orvostechnikai , sport, kulturális, oktatási, marketing, kockázat-megelőzés, a hasznosítás történeti, művészeti, szórakoztató vagy stratégiai tanácsadás memória, a sok közül. KÖZÖNSÉG Ehhez a Grade: A középiskolában, miután letette a felvételi vizsgák a University (PAU). A magasabb szintű képzési ciklusok (CFGS). Ha folytatják egyetemi diplomával még nem fejeződött be, és azt szeretnék, hogy továbbra is a La Salle (file transfer). Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED akkreditációs keresztül vagy a UNED ha az EFT. Ha már van egy egyetemi diplomával. Amennyiben már részt külföldi egyetemen, akkor képesnek kell lennie, hogy érvényesítse a legalább 30 kredit, vagy hozzáférés jóváhagyása oktatási PAU keresztül UNED keresztül akkreditációját UNED ha az EFT keresztül vagy homologizációs az egyetemi diploma Spanyolországban. Ha volna a felvételi vizsga a főiskolára, mint 25 éve, és több mint 45 éve.... [-]

Felsőfokú Videojátékok

Seeway - Barcelona
Campus Nappali 3 év October 2017 Spanyolország Barcelona

A Bachelor videó bemutatja a nyelv alapján, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. [+]

A Legjobb Képzőművészet Alapdiplomák Spanyolországban 2017. A Superior Videó címe Bemutatja az alapja a nyelv, a ritmus és a szabályokat, amelyek a világ a videojátékok és fejleszti saját kreatív folyamatokat ágazatot teljesen praktikus és alkalmazkodik a módszereket saját szakmai munkakörnyezetben megközelítés. Diákként akkor merítse magát egy tanfolyam, ahol megpróbálja tudományágak, mint a rajz, fotó, modellezés, animáció, zene vagy a forgatókönyvet, mindig alkalmazott megoldása projektek. 3 év alatt, meg fogja találni magát vonni oktatási környezetben elsőrendű megosztás osztályok nagy szakemberek és légzési szenvedély és igényeit a szakma, azzal a kizárólagos céllal, hogy javítsák a készségek és a technika, hogy a maximális lehetséges. összefoglalás Közreműködők: 180 ECTS Munkaidő: 9:30 14 pm. Időtartam: 3 év Mode: Barcelona Felvételi: középiskolai vagy azzal egyenértékű, vagy felvételi teszt. Szemeszter: október-június. Célok Diákként, ha megszerzi a tudást és alapítványi szükséges megérteni a természet és a titkok a sikeres játékok és fejleszteni a kreativitást és a technika, hogy végre egy optimális kialakítása a típusú játék, ahol dolgozik. Címzett A Superior Videó címe különösen alkalmas azok számára, akik egy befejezett középiskolai vagy középfokú vagy magasabb szintű vágysz, hogy a világ a játék design a szakmai jövője. Video program célja az is, hallgatói illusztráció, képzőművészeti vagy grafikai tervezés, akik szeretnék átirányítani a karrier a világ a videojátékok. SZAKMAI A Bachelor diploma van osztva 3 videojátékok iskolai évek alatt, amit megpróbál mélyreható kreatív, elbeszélés, műszaki és projekt menedzsment szempontokat. Ebben persze akkor felhalmozódnak a megfelelője 60 kredit évente, 180 ECTS. Itt bemutatjuk a tartalmi struktúráját a program Games: évben 01 első... [-]

Fokú 2D / 3D és Video Animáció

L'Idem Barcelona
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Barcelona

A munka animációs film, hogy a munka egy dinamikus szektor, a feje a haladás. [+]

Lorena Ares igazgatója, animációs játékok és szórakoztató Moonbite "Azt akartuk, diákok és az iskola 2D animáció, e téren. A szakmai tapasztalat az azonos, de pozitív. Valami, ami nekem nagyon tetszik a tanítványai az elkötelezettség a projekt, ami biztos, valami cseppentve az iskolában. " A élcsapat szektor létrehozása mágia és illúzió ... Web, TV, Film és videó ... A munka animációs film, hogy a munka egy dinamikus szektor, a feje a haladás. A grafikai animáció jelentős fejlődésen ment keresztül, mivel a film a televíziós hirdetések és megszállták az új média egyes területein. Dolgozik számítógépen, akkor vesz egy nemzetközi szintű interaktív alkalmazások, poszt - gyártás, reklám, animáció és digitális környezetben web, TV, Film és Videó. Akkor vált: 2D animáció, 3D animáció, tervező, storyboard, elrendezés férfi, művészeti vezető, rendező ... Érdekel? Tartalom anatómiai rajz élő modell művészeti technikák kultúra film szakmai kultúra 2D grafikus 3D pre script elemzése tanulmány jellegű alapok Study Bible Animatica Jelenetvázlat Graphic Production Layout kérve elrendezés alapok / animáció 2D-3D Pózol időközönként Cleanage Alap utómunka felszerelés hang kompozíciós különleges hatások Mester és PAD Használt szoftver 3D Studio Max, Maya, Photoshop, After Effects, Flash, Nuke, a Final Cut, Premiere, Maya, Toom Boom Work Experience A gyakorlat a vállalatok, a diákok egy részét a termelés csapat létrehozása filmek, televíziós sorozatok, videojátékok és a reklám, Spanyolországban vagy külföldön. Kasztíliai nyelv / angol (mesterkurzus vendég és külső szakmai hangszórók). [-]

Hivatalos Diploma Videojáték Tervezés és Fejlesztés

ESNE - Escuela Universitaria de Diseño, Inovación y Tecnología
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Madrid

ESNE úttörő kínál a világ a videojátékok tudományos és egyetemi státusz szükséges, azt, ami az első egyetemi diploma Video Game Design and Development Spanyolország, és az egyetlen olyan országos intézmény több generáció diplomások ezen a területen. [+]

A Legjobb Képzőművészet Alapdiplomák Spanyolországban 2017. ESNE úttörő kínál a világ a videojátékok tudományos és egyetemi státusz szükséges, azt, ami az első egyetemi diploma Video Game Design and Development Spanyolország, és az egyetlen olyan országos intézmény több generáció diplomások ezen a területen. A munka ma videojátékok túlmutat a kulturális termékek szórakoztató és szabadidős. A játékot fejlesztő kerül bemutatásra, mint egy profi képes kreatív megoldásokat ágazatokban olyan változatos, mint az egészségügy, az oktatás, építészet vagy mérnöki. Egyetemi képzés Video Game Design és fejlesztés ESNE megszületett az alapvető előfeltétele a képzési szakemberek, hogy hozzájáruljon a növekedés a szektorban. Ezért a diákok ESNE indul naponta, hogy megszerezzék és alkalmazza a know-how-ját a számítógép és művészeti tervezési eszközöket, hogy képes elvégezni az összes típusú alkalmazások számítógépek, mobil eszközök, konzol, vagy Internet, mind körén belül a játék, és azon kívül is, így megszorozzuk a lehető munkalehetőségek. A tapasztalatok és a múlttal ESNE van jóváhagyásával az ágazat számára, hogy szorosan (Sony, a Microsoft vagy az Electronic Arts, néhány vállalat, amelyben a diákok munkáját), és kifejezett elismerését, megtestesülő beszerzései diákjaink rangos díjat, mint például a Sony PlayStation Awards vagy Laus Awards. Egyetem tanulmánya képzés tervezése és Game Development ESNE az első lépés, hogy vezessenek be a hallgató a bővülő szektor magas aránya a foglalkoztathatóságot. A videojáték-ipar a fő szabadidős szegmensben haladta a zene és a film. A jelentés szerint a tekintélyes Global Entertainment és a Media Outlook: 2012-2016, készítette a tanácsadó cég Price Waterhouse Coopers, a videojáték-piac növekedni fog az egész világon, amely térfogat forgalma 100.000 millió... [-]

Főiskolai Végzettség: Karrier Szakosodott Design és A Művészet 3d Videojáték

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Campus Nappali 40 hónapok October 2017 Spanyolország Barcelona

Egyszerre célozza a fiatalok, akik szeretnének tenni a videojátékok és azok jövőbeli szakma diákok ESO, Bachiller és képzési ciklusban, hogy pályázni kívánó munka pozíciót terén a 3D-s videojátékok. [+]

Következő hívás: Október 2015 - REGISZTRÁCIÓ OPEN Időtartam: 3 tanulmányi év + 4 hónap Final Project Helyek: 12 Székhely: Barcelona Leírás és célja Vonat jövő grafikusok tervezésére és videojátékok, dolgozni belföldön és külföldön egyaránt. Vonat jövő művészek szakosodott enVideojuegos 3D grafika dolgozni belföldön és külföldön egyaránt. Egyszerre célozza a fiatalok, akik szeretnének tenni a videojátékok és azok jövőbeli szakma diákok ESO, Bachiller és képzési ciklusban, hogy pályázni kívánó munka pozíciót terén a 3D-s videojátékok. A diák fog kidolgozni mind technikailag, mind személyesen, hogy sikeresen megfeleljen minden játék termelés tanulási környezetek létrehozása, karakter design, animáció, vizuális hatások exportálható, ami eszközök termelési, ami extrém részletek és optimalizálása minden anyagi használatra 3D valós idejű grafikus motor. Létrehozása a demo reel, és a saját szintjén 3D-s játék is lehetővé teszi a hozzáférést más területein 3D termelés. Követelmények Számítógép felhasználói szintű ismerete, és a Windows környezet. Szemináriumok és mesterkurzusok Szemináriumok szerepel a versenyen: CGI története Hangzik Szerkesztés, összeszerelési és formátumok Color Theory Audiovizuális nyelv Gyakorlat lövés a forgatáson a színtelítettség HDRI rögzítés Felvétel Mocap Rajz Vállalja, hogy: Új finanszírozási formák Jogi, munkaügyi és adótanácsadás Hogyan juthat az ügyfelek és a hűség Üzleti Marketing Üzleti terv (Műhely) Hogyan kezeljék az első munkahely Marketing munkatársak Tárgyalástechnika Autoventa és kompetenciák Demo reel A megértés bérszámfejtés Állásinterjú (Műhely) Karrier kilátások - 3D-s grafikus művész - Modellező karakterek és a környezet - textúrázó videojátékok, 3D valós idejű alkalmazások és a kibővített valóság. Merüljünk foglalkoztatás Képzési teljesen praktikus és a diákok indul az első nap dolgozni, mintha egy igazi munkakörnyezet, búvárkodás... [-]

Filmes Karrierje Szakosodott Script

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Campus Nappali 4 év October 2017 Spanyolország Barcelona

Megtanítjuk mozi és a technológia az Ön szolgálatában anélkül, hogy elveszítené a legtisztább lényege: a művészet mesemondás. [+]

A Legjobb Képzőművészet Alapdiplomák Spanyolországban 2017. Kezdés: 2017/06/02 Kis csoportok: 12 diák Ki célzott: a fiatal, 18 év felett, akik szeretnék, hogy a vonat, és a munka, mint a szakemberek a film- és audiovizuális ipar. Anyaga tartalmazza: Laptop legújabb generációs kész videó szerkesztés és utómunka. Camera Black Magic, a Sony (vagy magasabb) Követelmények: * Számítógép felhasználói készségek és ismeretek a Windows munkahelyteremtést Filmes környezet: magajáró saját produkciós cég, sokoldalú szabadúszó, aki képes dolgozni bármilyen termelés: igazgatóhelyettes, kamera asszisztens, érdemes kamera, video ... asszisztens nemzeti foglalkoztatási lehetőségek rendező Writer film, TV, reklám, sorozat, animáció és videó játékok produkciók hazai és nemzetközi szinten. Szabadúszó szakember. * Study megkülönböztet minket kis csoportokban (max. 12 fő) * fejlessze a diákok egyéni és technikusok * Mi a legújabb technológiát alkalmazza alkalmazott film * Gyakorlati útmutatást, illetve a munka világa * Nemzetközi Projection * Access specialitások * Job * tutored projektek Tréning a semmiből, vagy haladó szinten * Anyag benne * nemzetközi környezet * megállapodások cégek * Consulting előtt, alatt és után edzés * támogatás * képzés utáni üzleti [-]

Filmes Karrierje Szakosodott Film Irányába

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Campus Nappali 4 év October 2017 Spanyolország Barcelona

Megtanítjuk mozi és a technológia az Ön szolgálatában anélkül, hogy elveszítené a legtisztább lényege: a művészet mesemondás. [+]

Kezdés: 2017/06/02 Kis csoportok: 12 diák Ki célzott: a fiatal, 18 év felett, akik szeretnék, hogy a vonat, és a munka, mint a szakemberek a film- és audiovizuális ipar. Anyaga tartalmazza: Laptop legújabb generációs kész videó szerkesztés és utómunka. Black Magic kamera (vagy magasabb) foglalkoztatási lehetőségek, Filmrendező: létre saját produkciós cége, szabadúszó sokoldalú, képes dolgozni a termelést, igazgatóhelyettes, ügyvezető alacsony költségvetésű produkció országszerte. munkalehetőségek a Film Rendező: rendező a rövid és játékfilmek, TV rendező, dráma sorozatok, dokumentumfilmek, animációs filmek, vizuális effektusok és a videojátékok, kezelése nagy költségvetésű produkciók hazai és nemzetközi szinten. * Study megkülönböztet minket kis csoportokban (max. 12 fő) * fejlessze a diákok egyéni és technikusok * Mi a legújabb technológiát alkalmazza alkalmazott film * Gyakorlati útmutatást, illetve a munka világa * Nemzetközi Projection * Access specialitások * Job * tutored projektek Tréning a semmiből, vagy haladó szinten * Anyag benne * nemzetközi környezet * megállapodások cégek * Consulting előtt, alatt és után edzés * támogatás * képzés utáni üzleti [-]

Bachelor Képzőművészet (BFA) A Digitális Művészet és Animáció

DigiPen - Europe
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Bilbao

A Bachelor of Fine Arts in Digital Art és animáció egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. [+]

A Legjobb Képzőművészet Alapdiplomák Spanyolországban 2017. A Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation egy négyéves program célja, hogy felkészítse a diákokat, hogy hozzon létre artwork a szakmai szinten. Ahelyett, hogy egyszerűen megtanítja a diákok, hogyan kell használni a jelenlegi eszközök és szoftverek, a BFA program nagy hangsúlyt fektet a fejlesztés alapvető készségek, hogy továbbra is megfelelő és hasznos függetlenül a technológia vagy közepes. Diákok, akik sikeresen befejezni ezt a programot azzal a készséggel, hogy készítsen erőteljes, érintő képekkel professzionális stúdióban környezetben. Felvételi információk A pályázóknak a Bachelor of Fine Arts in Digital Art and Animation program kell egy erős alapot a rajz és művészeti koncepciók és légy nyitott a konstruktív visszajelzést munkájukról. A pályázóknak be kell nyújtani egy művészeti portfolió 15 és 20 minta a mű és tapasztalattal kell rendelkeznie a rajz és egyéb képzőművészeti tudományágak, mint a festészet és a szobrászat. Jelenleg fogadnak jelentkezéseket őszi 2015. Ezek a témák Diákok, akik sikeresen versenyezni a BFA program rendelkezik a következő: Kiterjedt gyártási tapasztalat 2D és 3D animáció, valamint a terület nagyobb hangsúlyt, amely lehetővé teszi a diákokat, hogy azok egy meghatározott iparágban érdeklődési körüknek és képességeit. Kiváló rajztudás, beleértve annak megértését, hogyan tartsuk, és folyamatosan javítják a jármű egész karrierje. Erős mesemondás képességeit, beleértve a vizuális történetmesélés, irodalmi hagyományokkal, a történet a dialógus, a történet a színészet, és a filmes konvenciók. Ismerete modern stúdió folyamatok, beleértve a képességét, hogy használja a jelenlegi eszközök és szoftverek, valamint a képesség, hogy megtanulják az új szoftvert, miközben a szigorú gyártási... [-]

Bachelor (BSc) Számítástechnika Valós Idejű Interaktív Szimuláció

DigiPen - Europe
Campus Nappali 4 év September 2017 Spanyolország Bilbao

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) egy négy éves számítógép-tudomány mértékben összpontosítanak a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. [+]

A Bachelor of Science in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció (BSC) az egy négy éves számítógép-tudósnak összpontosítva a technikai szempontok a számítógépes grafika és szimuláció. A diákok először a szilárd alapot a matematika, a fizika és a programozás, akkor ezen ismeretek alkalmazásának az éves csapat-alapú projektek, ahol tervezni, programot, vizsgálat, végül engedje saját, teljesen játszható játékok a nyilvánosság számára. Azok, akik sikeresen befejezik a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program szerzett ismereteket és készségeket, hogy jól komplex szoftver rendszerek professzionális szinten. Felvételi információk Az ideális jelölt a BSC program lesz erős matematika, a tudomány, és a problémamegoldó képesség és befejezték a matematika segítségével pre-kalkulus előtt részt vett DigiPen; további tanfolyamok a számítógép-tudomány és a fizika ajánlott. Jelenleg fogadnak jelentkezéseket őszi 2015. Ezek a témák A diákok a BS-ben Computer Science in valós idejű interaktív szimulációs program megtanulják, hogyan kell: Programozni különböző szimulációk és játékok, beleértve a szöveges alapú, kétdimenziós, és háromdimenziós játékok. Tervezetet játék design és a műszaki tervezési dokumentumok, hogy segítse a menetrendi és szervezeti aspektusait játék termelés. végrehajtása hatékony grafikus felhasználói felülettel (GUI), beleértve a menedzsment ablakok, menük és párbeszédpanelek. Hozzon létre robusztus mesterséges intelligencia algoritmusok szolgál a kognitív folyamatok számítógépes vezérlésű játékon tárgyakat. Alkalmazni fogalmak, mint a számítógépes hálózatok, TCP / IP, valamint internet programozási egy multiplayer videó játék környezetben. Karrier kilátások Pályakezdő BS in Computer Science in valós idejű interaktív szimuláció szak készek folytatni a különböző belépő és közepes szintű pozíciók területén a szoftverfejlesztés általános és videojáték fejlesztő különösen, többek között:... [-]