Képzőművészet Alapdiploma az Amerikai Egyesült Melbourne Ausztráliában

Képzőművészet Alapképzések Megtekintése 2017 az Amerikai Egyesült Melbourne Ausztráliában

Képzőművészet

A főiskolai 's diplomát a sikeres egy egyetemi tudományos program. Gyakran az első fokú egy diák kapott saját tudományos karrierjét. Ez jellemzően négyéves, nappali tagozatos képzés keresni diplomát.

Ausztrália egy sziget ország és a kontinens a déli féltekén, a Csendes-óceán SW egy tagállam a Commonwealth.

Melbourne city biztosított Ausztrália kiváló minőségű egyetemekkel és az egyetemen. A Melbourne-i Egyetem, amelyet negyedik helyen világszerte 2008 található a városban. Azt is otthont ad Monash Egyetem, a La Trobe Egyetem és még sokan mások.

Kérj Információt Képzőművészet Alapdiplomák az Amerikai Egyesült Melbourne Ausztráliában 2017

Mutass többet

Bachelor Of Játékok Fejlesztése

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Games Development at SAE és készítsd el a szakértelem programozási vagy játék design. [+]

Képzőművészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Melbourne Ausztráliában. Vállaljuk bachelor of játékok fejlesztése a SAE és készítsd el a szakértelem programozás, vagy játékok design. Alkalmazni készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint szintű tervezés, társadalmi és mobil játékfejlesztő, játék engine programozás, gameplay programozás, játék design, projekt menedzsment, komoly játékok és még sok más. Alatt az idő a SAE akkor fog működni az ipari szabvány szoftver, mint Unreal Engine 4, Unity3D, Autodesk 3D Studio Max és Maya. Diákként Games Development akkor is olyan technológiákkal, mint Oculus Rift, Android, iOS és az iparágban szokásos programozási nyelvek, mint a C ++, Javascript és C #. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Gameplay Scripting és Gameplay programozás Level Design and Development Principles of Game Design Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage... [-]

Bachelor Of Film

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Byron Bay Brisbane Sydney Melbourne Perth + 4 további

A SAE Bachelor of Film egy hands-on filmkészítés tanfolyamot, amely tapintható kemény ügyességi elemeket a filmkészítés a modern korban. Új formái filmforgalmazás megváltoztatták a film megtekintését környezetben, de az alapítvány szükséges készségeket, hogy hozzon létre filmek még mindig alapvető, hogy a jövőben a filmgyártás. [+]

A SAE Bachelor of Film egy hands-on filmkészítés tanfolyamot, amely tapintható kemény ügyességi elemeket a filmkészítés a modern korban. Új formái filmforgalmazás megváltoztatták a film megtekintését környezetben, de az alapítvány szükséges készségeket, hogy hozzon létre filmek még mindig alapvető, hogy a jövőben a filmgyártás. Soft skills felbecsülhetetlen tulajdonságok a diákok és tanítják a szervező a filmes produkciók a diákok szintjén. Kommunikációs, ütemezés, és szervezeti képességek a lényege a stúdió egységek szállítjuk Stage II mellett a megalapozó elsajátított. Korszerű, magas színvonalú kisfilmek a magas termelési érték vezetnek hallgatók számára ez a kombinált technikai és emberközpontú szállítási megadja nekik a ugródeszka minden területen a filmkészítés. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Bevezetés az operatőr és a filmgyártás Utómunka elvek és technikák Mesemondó a kortárs média Kritikus gondolkodás kreatív média Képernyóīfelépítés Filmelmélet Áttekintése ipar Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol... [-]

Bachelor Of Animáció

SAE Institute Australia
Campus Nappali 2 év June 2017 Ausztrália Brisbane Melbourne Perth Sydney + 3 további

Vállalják a Bachelor of Animation SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. [+]

Képzőművészet Alapképzések az Amerikai Egyesült Melbourne Ausztráliában. Vállaljuk Bachelor of Animation a SAE és készítsd el a szakértelem minden részletét animáció. A hallgatók fejlesszék alapvető készségek és ismeretek ebben az izgalmas iparágban olyan területeken, mint a 3D modellezés, a karakterek animációja, kötélzet, textúrák, projekt menedzsment, a csapatmunka, a világítás, renderelés és szerkesztés. Kialakítása alapos megértése ezeken a területeken biztosít a hallgatók egy szilárd alapot, és összefüggésben további tanulmányozás, mielőtt felfedezné részletesen szakterületekre. Alatt az idő a SAE meg fogja tanulni, ipari szabványos szoftverekkel, mint a Maya, az Autodesk 3D MAX és az Adobe Creative Suite. Ön vállalja speciális egységek célja a diákok, hogy részt vegyenek a valós projektek irányítása alatt a szakértő SAE személyzet. Ezzel az egyedülálló tanítási stílust, akkor bizonyítani a készségek és műszaki ismeretek egy együttműködési és kreatív stúdió-alapú tanulási környezet. Ön Studies: Minden szak oszlik különálló szakaszból áll, amelynek célja a különböző készségeket. Stage I - Alapítványi Készségfejlesztő I. fázisú, akkor vállalja számos alapvető egységek, amelyek Önnek az alapvető technikai készségek és ismeretek nem csak a releváns fegyelem területén, hanem megadja a szükséges készségekkel, hogy működjön együtt más kreatív média diákok és szakemberek későbbi szakaszaiban a programot. Mesemondó a kortárs média Design alapelvei Alapjait rajz Alapjait 3D grafika Principles of animáció Project Management Professional és Etikett Kritikus és kreatív gondolkodás Kortárs ipar áttekintése Stage II - interdiszciplináris projekteket, Média és Kulturális Tanulmányok A Stage II dolgozni fogsz szimulált projekt csoportok, ahol dolgozik felé nagyszabású teljesítéseket minden trimeszterben. Belül Stage II nem fogunk csak neked, hogy alkalmazza a... [-]

Bachelor Játékok és Virtuális Világok

Academy of Interactive Entertainment
Tanulás On-line és a Campuson (kombinálva) Nappali Részidős 3 év January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Canberra Adelaide Ausztrália Online Perth + 6 további

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. [+]

A Bachelor of Games és a virtuális világok (programozás) egy három éves képzés partnerségben a Canberra Institute of Technology (CIT). A fokozat célja, hogy készítsen diplomások a szimuláció, a virtuális világok és játékok iparágak és professzionális játék programozók a készségek és ismeretek a számítógép-tudomány mértékben kontextualizáltabb által játék alkalmazások, valamint az alapvető készségek a programozás és a design. Az ilyen mértékű lesz az Ön számára speciális készségek digitális játék / szimuláció tervezés és programozás. Akkor jön létre a 2D és 3D interaktív alkalmazások szórakoztató és komoly, valós forgatókönyv megjelenítés (virtuális világok). Azt is megtanulják, hogyan kell a kutatás a piac, fejlesztése az üzleti koncepciók és kezelése digitális játék / szimuláció fejlesztési projektek. Lehet a végén működik, mint egy 3D-s játékok programozó vagy szimulációs szoftver mérnök - épület interaktív virtuális világok valós képzési és kutatási! Az oklevél közösen szállít online CIT és szemtől-szembe az AIE egyetemen. Előfeltételek Meg kell: az alapvető számítástechnikai készségek, beleértve, hogy képes működni egy személyi számítógép, egyéb hardver (például nyomtatók, játékkonzolok, PDA-k stb.), Létrehozni és kezelni az alapvető fájlokat, elvégzi az egyszerű operációs rendszer feladatait és a munka több mint egy szabványos szoftvercsomag mint a szövegszerkesztés, táblázatkezelés, adatbázis vagy webböngésző. (Ha nincs ilyen készségek akkor iratkozhatnak be a tanúsítvány II információs technológia.) És: bebizonyították, 12 év, vagy azzal egyenértékű végzettség, angol és matematika (amely magában foglalja a kalkulus) minimum elégséges osztályzatot VAGY sikeresen elvégeztek egy jóváhagyott áthidaló programban és / vagy készségek értékelése a matematika és az angol; VAGY Sikeresen befejeződött a Advanced Diploma Szakmai játékok fejlesztése... [-]

Agglegény A Kreatív Művészetek (film és Televízió)

JMC Academy
Campus Nappali 104 - 156 hetek January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Brisbane + 2 további

Ezek az intenzív, mégis döntő trimeszterében a hallgatókat, hogy adja meg az ipar azáltal, hogy kötelezettséget vállalnak a fejlett termelési menedzsment, utómunka és mozgóképek tanulmányokat. Ezek arra ösztönzik, hogy egy erősebb ... [+]

Bachelor of Creative Arts (Film és Televízió)

Ezek az intenzív, mégis döntő trimeszterében a hallgatókat, hogy adja meg az ipar azáltal, hogy kötelezettséget vállalnak a fejlett termelési menedzsment, utómunka és mozgóképek tanulmányokat. Ezek arra ösztönzik, hogy erősebb kontextusban, ahonnan megtekintéséhez és kritika a saját és mások dolgoznak a nemzetközi mozi és a műfaj tárgyak. A hangsúly a fejlődő ipari-ready kijelző szakemberek, a hallgatók, amennyiben szakmai lehetőségeket és időt, hogy dolgozzon ki egy megvalósítható üzleti tervet pitching a jövőbeli befektetők számára. Jelentős gyakorlati vizsga a diploma, a diákok arra ösztönzik, hogy szakosodni a kreatív, műszaki vagy vezetői szerepet, hogy a legtöbb érdekli őket. Ennek része a szakmai fejlődés, a hallgatók kötelesek létrehozni egy showreel munka, amely bemutatja az egyedi képességek és tehetségek mutatni a leendő munkáltatók. Milyen Karrier lesz ez a tanfolyam előkészítésére nekem? A diákok kapnak széles körű elméleti és gyakorlati képzés a leginkább up-to-date létesítmények biztosítására vehető belépnek az iparág egy reális és versenyképes megközelítés, hogy minden szempontból a digitális gyártás. A karrier televízió egy igényes ember, de az is nagy kihívást és jutalmazása. Be kell, hogy szilárd szakmai tudás és a végtelen kreatív inspirációt. A tapasztalat és a meghatározás gyakran legfontosabb eleme felé a sikeres karrier. Diplomások is elhelyezkedni:... [-]


Agglegény A Kreatív Művészetek (game Design)

JMC Academy
Campus Nappali 104 - 156 hetek January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Brisbane + 2 további

Az utolsó trimeszterében a tanulmányi, a hallgatók megtanulják egy sor kifinomult készségek, beleértve a karakter kötélzet, bonyolult a script játékok motorok és motion capture a valós idejű játékok animáció és filmművészet ... [+]

Bachelor of Creative Arts (Game Design)

Az utolsó trimeszterében a tanulmányi, a hallgatók megtanulják egy sor kifinomult készségek, beleértve a karakter kötélzet, bonyolult a script játékok motorok és motion capture a valós idejű játékok animáció és filmművészet. Ezek a képességek irányul a végleges projekt, amely azzal kezdődik, hogy megalakult a csapat, az elképzelések, és alaposan dolgozzuk fel a játék tervezési folyamat. Az utolsó harmadában stúdió fejlesztés, a csapatok időt termelő a játékot koncepció egy olyan folyamat, hogy versenyez egy valós játék termelés. Az előadók eljáró végrehajtó termelők, a diákok ismereteit fejleszteni eddig, hogy készítsen egy teljesen interaktív játék világában. Ezek a világok lehet felhasználásra alkalmas, mint akár egy prototípusa egy lehetséges nagyobb termelési, vagy egy teljes körű független kisebb játékok projektet. Végül, a diákok támogatják a fejlődő játékuk art kiállítás tekercsek és készségek megtalálásához megfelelő foglalkoztatás ahogy átmenet szakmai munkahelyen. Milyen Karrier lesz ez a pálya előkészítése nekem?... [-]


Agglegény A Kreatív Művészetek (3d Animáció)

JMC Academy
Campus Nappali 104 - 156 hetek January 2018 Ausztrália Sydney Melbourne Brisbane + 2 további

A diákok gyorsan fejlődni kezd egy mélyebb szintű megértésének a folyamatok, a tervezés és a teljesítmény tulajdonságait nagy animáció. Concepts a színészet, gesztus, 2D és 3D formában is kutatták a hagyományostól a digitális ... [+]

Bachelor of Creative Arts (3D animáció)

A diákok gyorsan fejlődni kezd egy mélyebb szintű megértésének a folyamatok, a tervezés és a teljesítmény tulajdonságait nagy animáció. Concepts a színészet, gesztus, 2D és 3D formában is kutatták a hagyományostól a digitális, és a nagyjából fogalmi a csiszolt és professzionális. A diákok is bemutatták a vizuális nyelv a filmkészítés, és fedezze fel a varázslatos hatások és rendszerek, mint a motion capture, az egyik használt technikák néhány a legújabb kasszasiker filmeket. A 3D-s animáció készülék delves mélyebbre ható és előadási szempontból a művészet. A diákok kötelesek hogy dolgozzák ki a saját értelmezését a kijelölt témákat, s ezzel a karakterek életre az érzelmek és a személyiség. Kidolgozott anyagot osztályban szerepel a diákok szakmai show-tekercs. Az utolsó szakaszban a tanulmány további kifinomult készség területek feltárása, beleértve a karakter kötélzet és a mozgás (vagy teljesítmény) elkülönítését. Ez vezet a végleges projekt, amely azzal kezdődik, intenzív gyártás előtti téma, ahol a diákok alkotnak csapatokat, hogy ötleteket és workshop a tervezési folyamat együtt. Felügyelete alatt az oktatók, a diákok el a teljes produkciós stúdió módban. Szükség van rájuk, hogy teljes és "executive termel" a végső csapat projekt révén a végrehajtása egy kiváló minőségű 3D-s animációs film, amely magában foglalhatja együttműködés és az együttműködés a diákok más tanfolyamok. Végül, a diákok támogatja a fejlődő mutatják tekercsek és rendelkeznek technikákat keres munkát és költözik szakmai munkahelyen. Mi Karrier fog ez természetesen készít nekem? KMB Akadémia diákok kapnak széles körű és gyakorlati expozíció sokféle készségek, információ és a kapcsolódó iparágak annak érdekében,... [-]


Bachelor Kreatív Művészetek és Iparágak (vizuális Művészetek) (bcaiva)

Charles Darwin University
Campus Nappali Részidős 3 - 6 év January 2018 Ausztrália Northern Territory Sydney Melbourne + 3 további

Ez természetesen tartalmaz két útvonal célja, hogy segítse a diákokat, hogy fejlesszék a kritikai eszközök és anyagok készségek kialakításához szükséges szakmai karriert a képzőművészetben a művészek és teoretikusok. A [+]

Bachelor of Creative Arts and Industries (Visual Arts) (BCAIVA)

Helyszínek:

Casuarina Campus

Ez természetesen tartalmaz két útvonal célja, hogy segítse a diákokat, hogy fejlesszék a kritikai eszközök és anyagok készségek kialakításához szükséges szakmai karriert a képzőművészetben a művészek és teoretikusok. A stúdió és elméleti oktatói fokozta élénk látogató fóruma meghívott előadók és együtt partnerintézetünk Észak Editions és a CDU Művészeti Galéria és Gyűjtemény izgalmas és ösztönző tanulási környezetet.

A stúdió gyakorlat specializáció egy kontextuális stúdió alapú program, amely a hallgatók számára lehetőséget, hogy szakosodnak digitális média, festés, sokszorosított grafika, szobrászat és / vagy rajza, vagy kombinálhatja médiaszolgáltatás stúdiómunkákhoz. A művészettörténet és a Kulturális Örökség specializáció a diákok a marketing, az írás és a kutatás szükséges készségek dolgozni múzeumok, galériák, művészeti idegenforgalmi iparágak és a művészetek írás / kiadói ágazat.... [-]


Főiskolai Képzőművészeti (film és Televízió) (kitüntetéssel)

Victorian College of the Arts
Campus Nappali 1 év January 2018 Ausztrália Melbourne

A Bachelor of Fine Arts Kitüntetések program lehetőséget biztosít az Ön számára, irányítása alatt a felügyelő, hogy vegyenek részt a független kutatás a választott szakterületen a művészi gyakorlatban. Az év során termelődik a nagy kreatív munkát, vagy a munkálatok, és a kapcsolódó kutatási papírt. [+]

Bachelor of Fine Arts (Film és Televízió) (kitüntetéses) A Bachelor of Fine Arts Kitüntetések program lehetőséget biztosít az Ön számára, irányítása alatt a felügyelő, hogy vegyenek részt a független kutatás a választott szakterületen a művészi gyakorlatban. Az év során termelődik a nagy kreatív munkát, vagy a munkálatok, és a kapcsolódó kutatási papírt. A tanfolyam bevezeti Önt a gyakorlat vezetett kutatási képességek és fejleszti a kapacitás kialakítása, meghatározása és irányítása a nagy projekt. A program közvetlen út a magasabb kutatási diplomát, valamint felszerelésében, hogy a munka a szakmai gyakorló művész a választott szakterületen. A Bachelor of Fine Arts (Film és Televízió) (kitüntetéses), a diákok számára, hogy kiemelkedő eredményeket értünk el egy egyetemi diplomát film-és televíziós, akár a Victorian College of the Arts vagy más intézmény, és akik szeretnék kiterjeszteni a gyakorlat és fejleszteni a kutatási képességét.Ez egy évig tartó program, amely bemutatja, hogy a kreatív és elméleti kutatási készségek és módszerek. A tanfolyam ideje alatt írsz, irányítja és szerkesztheti érdemi és innovatív rövid mozgókép program, illetve szakosodnak egy film kézműves, mint a filmezés, termelő, a termelésirányítás, színész irány, hang, forgatókönyvírói és szerkesztése. Diákok követően bármelyik ezeket az utakat is termelnek az önálló irányított kisebb kutatási értekezés. ... [-]


Főiskolai Képzőművészeti (forgatókönyvírás)

Victorian College of the Arts
Campus Nappali 3 év January 2018 Ausztrália Melbourne

A Bachelor of Fine Arts (Forgatókönyvíró) képzést biztosít számos aspektusát forgatókönyvírói révén előadások, osztályok, filmvetítések, on-set tapasztalat és intenzív modulok. Hallgatók vállalják egységek filmes írásban, TV írás, alkalmazkodás, írásban játékok és webes tartalom, és részt workshopok a Bachelor of Fine Arts (Film and Television) irányítja a diákokat, hogy dolgozzon ki egy szélesebb iparág perspektívát és alkotnak kreatív partnerségek. [+]

Bachelor of Fine Arts (Forgatókönyvíró) A Bachelor of Fine Arts (Forgatókönyvíró) képzést biztosít számos aspektusát forgatókönyvírói révén előadások, osztályok, filmvetítések, on-set tapasztalat és intenzív modulok. Hallgatók vállalják egységek filmes írásban, TV írás, alkalmazkodás, írásban játékok és webes tartalom, és részt workshopok a Bachelor of Fine Arts (Film and Television) irányítja a diákokat, hogy dolgozzon ki egy szélesebb iparág perspektívát és alkotnak kreatív partnerségek. Diákok is vállalják Critical Studies tárgyakat, hogy bemutathatjuk őket a gyakorlat kritikai önreflexió keretében szélesebb kortárs művészeti gyakorlatok, valamint a lehetőséget választani választani más szakirányok egész viktoriánus College of the Arts, és a University of Melbourne. Végén a három év lesz képes írni szakmailag a különböző média és a képernyő lesz megszerzett szilárd alapot számos általános készségek, mint a bemutató szakmai munka, adó és a vevő visszajelzést és a munka a kreatív csapat. Pályakezdő sikeres a helyi és nemzetközi fesztiválokon, számos díjat nyert azok produkciók. Diplomások, a gazdasági ágazatban foglalkoztatott, működhet kezdetben egy asszisztens kapacitás szabadúszók. Sok diplomások fejlesztése nagy horderejű pályára a film, a televízió és vele rokon iparágak. ... [-]


Főiskolai Képzőművészeti (film és Televízió)

Victorian College of the Arts
Campus Nappali 3 év January 2018 Ausztrália Melbourne

A Bachelor of Fine Arts (Film and Television) összpontosít gyakorlati képernyőn termelést a hangsúlyt a forgatókönyvírói, irányt és szerkesztés. A program jellemzi a rendszeres lehetőséget szerezni a gyakorlati és kollaboratív képességek fejlesztésén keresztül a saját rövid produkciók, valamint crewing más diákok projektek. [+]

Bachelor of Fine Arts (Film and Television) A Bachelor of Fine Arts (Film and Television) összpontosít gyakorlati képernyőn termelést a hangsúlyt a forgatókönyvírói, irányt és szerkesztés. A program jellemzi a rendszeres lehetőséget szerezni a gyakorlati és kollaboratív képességek fejlesztésén keresztül a saját rövid produkciók, valamint crewing más diákok projektek. Diákok is vállalják Critical Studies tárgyakat, hogy bemutathatjuk őket a gyakorlat kritikai önreflexió keretében szélesebb kortárs művészeti gyakorlatok, valamint a lehetőséget választani választani más szakirányok egész viktoriánus College of the Arts, és a University of Melbourne. Pályakezdő sikeres a helyi és nemzetközi fesztiválokon, számos díjat nyert azok produkciók. Diplomások, a gazdasági ágazatban foglalkoztatott, működhet kezdetben egy asszisztens kapacitás szabadúszók.... [-]


Főiskolai Képzőművészeti (animáció)

Victorian College of the Arts
Campus Nappali 3 év January 2018 Ausztrália Melbourne

A Bachelor of Fine Arts (Animáció) összpontosít gyakorlati képernyőn termelést a hangsúlyt a forgatókönyvírói, irányt és szerkesztés. A program jellemzi a rendszeres lehetőséget szerezni a gyakorlati és kollaboratív képességek fejlesztésén keresztül a saját rövid produkciók. [+]

Bachelor of Fine Arts (Animáció) A Bachelor of Fine Arts (Animáció) összpontosít gyakorlati képernyőn termelést a hangsúlyt a forgatókönyvírói, irányt és szerkesztés. A program jellemzi a rendszeres lehetőséget szerezni a gyakorlati és kollaboratív képességek fejlesztésén keresztül a saját rövid produkciók. Diákok is vállalják Critical Studies tárgyakat, hogy bemutathatjuk őket a gyakorlat kritikai önreflexió keretében szélesebb kortárs művészeti gyakorlatok, valamint a lehetőséget választani választani más szakirányok egész viktoriánus College of the Arts, és a University of Melbourne. Pályakezdő Film School volna lelkesen keresett, hogy készítsen animációs alkotások televíziós sorozatok, rövidfilmek és egész estés animációk, számos alkalmazása során animáció készségek video art és telepítés, website, játékok és oktatási programok. Időtartam: ... [-]