$close

Szűrők

Lásd a találatokat

Interakció tervezés 2023 Alapképzés

Azok számára, akik befejezték a középiskolát, egy főiskolai program segít elhelyezni őket tetején a munkát medence belépő szintű pozíciókat. Azok, akik már beléptek a munkaerőpiacra, és szeretnének előre a karrierjét is részesülhet ilyen mértékű. Sokan valószínűleg a kérdést: "Mi a Bachelor Interaction Design?" Ez egy viszonylag új program, de nagyon fontos, hog… Tovább

Azok számára, akik befejezték a középiskolát, egy főiskolai program segít elhelyezni őket tetején a munkát medence belépő szintű pozíciókat. Azok, akik már beléptek a munkaerőpiacra, és szeretnének előre a karrierjét is részesülhet ilyen mértékű.

Sokan valószínűleg a kérdést: "Mi a Bachelor Interaction Design?" Ez egy viszonylag új program, de nagyon fontos, hogy a mai világban. Interakció tervezés összpontosít, hogy az emberek részt vegyenek a technológia és az innovatív módon, hogy arra ösztönözze a további interakció. A program középpontjában a tervezés elméletek és a fejlett folyamatok létrehozásához használt új technológiák, és ez magában foglalja a kulcsfontosságú üzleti gyakorlat. Miután a diákok teljes a program nem fogják tudni csak, hogy új interaktív technológiák de azt is tudom, hogyan kell helyesen bevezetni őket a piacon.

A technológia a jövőben.Hogy egy része egy olyan iparágban, amely a technológiai fejlődés számos előnye van. Számos különböző munkalehetőségek területén belül, és a technológiák előre, így lesz több pozíciót. A tervezők, az egyének erős munkát a sokoldalúság és a stabilitást.

A Bachelor Interaction Design tartományok ár miatt néhány különböző tényezők. Az átlagos költsége az intézmény, ahol az iskola található, és attól, hogy tanulmányozza az online vagy az egyetemen mind szerepet játszanak ár meghatározásának.

Mint interakciós designer karrierjét lenne birodalmán belül a technológia. Lehet dolgozni egy cég, és hozzájárul a fejlesztési folyamat különböző technológiai projektek, esetleg a munka az utat felfelé a vezetői pozíciót. Ha van egy trükk a vállalkozói talán még úgy döntenek, hogy egy tanácsadó vagy szerződés a szolgáltatások tervezése számos vállalat.

Számos jól jövedelmező lehetőségeket az egyének, hogy folytassa a Bachelor Interaction Design. Ha többet szeretne, keressen meg a program alatt, és közvetlenül kapcsolatba a felvételi iroda az iskola a választásod kitöltésével a vezető formában.

Kevesebb
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül: 
$format_list_bulleted Szűrők
Rendezés :
Javasolt Legfrissebb Cím
University of Europe for Applied Sciences
Hamburg, Németország +1 Több

Hozzon létre magával ragadó felhasználói élményeket és élvonalbeli felhasználói felületeket a digitális termékek és szolgáltatások számára, és szerezze be a technológiai ipar ... +

Hozzon létre magával ragadó felhasználói élményeket és élvonalbeli felhasználói felületeket a digitális termékek és szolgáltatások számára, és szerezze be a technológiai ipar egyik legkeresettebb készségkészletét. Felhasználói élmény (UX) tervezőként az a célja, hogy elérhetőbbé, értelmesebbé és kellemesebbé tegye az emberi felhasználók számára a technológiával való interakciót. Alternatív megoldásként felhasználói felület (UI) tervezőként vizuális, szóbeli és haptikus tervezési megoldások kombinációjával hozza létre azokat a rendszereket és műtermékeket, amelyek megkönnyítik ezt az interakciót. A fő / kisebb opciónk lehetővé teszi, hogy tovább szabja szakmai profilját azáltal, hogy ötvözi fő tudományágát egy sor speciális lehetőséggel, például a kreatív számítástechnikával vagy a termékmenedzsmenttel. -
BA
Nappali
6 félévek
Angol, Német
márc. 2023
Campus
 
Harbour.Space University
Barcelona, Spanyolország +1 Több

A program ötvözi a technikai tudást, az interdiszciplináris kutatást és a kreatív művészeti-tudományos megközelítést. Ez lehetővé teszi olyan kreatív felületek kifejlesztését, ... +

A program ötvözi a technikai tudást, az interdiszciplináris kutatást és a kreatív művészeti-tudományos megközelítést. Ez lehetővé teszi olyan kreatív felületek kifejlesztését, amelyek progresszív és innovatív alkalmazásokat hoznak létre a médiatervezéshez, a médiakutatáshoz, a médiaművészethez és a kommunikációhoz. -
Alapképzés
Nappali
3 év
Angol
Campus
 
Malmö University
Malmö, Svédország

Az interakció tervezése izgalmas terület a technológiai innováció élvonalában. Az interakciós tervezők célja, hogy tapasztalatokat hozzon létre olyan termékekkel, szolgáltatás ... +

Az interakció tervezése izgalmas terület a technológiai innováció élvonalában. Az interakciós tervezők célja, hogy tapasztalatokat hozzon létre olyan termékekkel, szolgáltatásokkal és környezettel, amelyek nemcsak hasznosak és használhatók, de gyakran kellemes, kifejező és kívánatosak. -
Alapképzés
Nappali
3 év
Angol
01 szept. 2023
15 jan. 2024
Campus
 

Nyerj el akár 10 000,00  értékű ösztöndíjat

Ismerd meg az ösztöndíjaink által kínált lehetőségeket.
Code University of Applied Sciences Berlin
Berlin, Németország

Ez a gyorsan változó tudományágon belüli program olyan utazásra viszi a jövő tervezőit, amely feltárja a megjelenést, az érzést és a viselkedést, hogy pozitív élményeket terem ... +

Ez a gyorsan változó tudományágon belüli program olyan utazásra viszi a jövő tervezőit, amely feltárja a megjelenést, az érzést és a viselkedést, hogy pozitív élményeket teremtsen a technológia segítségével.Az Interaction Design Bachelor program teljes mértékben angol nyelven folyik. Az Interaction Design azonban nem csupán az esztétikai választással foglalkozik.Ehelyett a felhasználók vágyainak, szükségleteinek, motivációinak, kontextusának, korlátainak, valamint szociális és pszichológiai tényezőknek a megértésén alapul, hogy olyan felhasználói élményt tervezzenek, amelyben a technológiának szerepe van.A rendszer viselkedésének megtervezése során az interakciótervező felelős azért, hogy a felhasználó elégedett legyen a termékkel vagy szolgáltatással. A tudományágban kialakult felismerésekhez igazodva a hangsúly már nem magán a digitális terméken vagy szolgáltatáson van, hanem a technológia által közvetített tapasztalatokon.Az esztétikai és formai szempontok döntőek minden digitális termék esetében, függetlenül attól, hogy az interfész digitális vagy fizikai. A CODE-nál új tanulási módot fogsz tapasztalni A tanulás leghatékonyabb módja nem a kiválasztott tények és kész tartalmak passzív befogadása, amelyeket a következő vizsgára reprodukál. A hagyományos tanterv helyett itt, a CODE-nál áthelyeztük a dolgokat, hogy mindig érdekes gyakorlati problémák alapján tanulhass.Az információra akkor emlékezünk a legjobban, ha a gyakorlati jelentés kontextusába ágyazzuk be.Itt jön képbe a kíváncsiság-vezérelt oktatás, a projekt- és kihívás-alapú tanulás, és ez a legjobb visszhangot kelt. A CODE-nál a professzorok szerepe más.A professzorok azért vannak, hogy megosszák tudásukat, érdekes kihívásokon kísérjék végig a csapatot, mentorálást biztosítsanak, és arra ösztönözzék, hogy törekedjen és alakítsa profilját.Kísérik tanulási útját a CODE-nál, miközben Ön meghatározza, milyen szoftvermérnök szeretne lenni a szakmai életében.Más hagyományos egyetemekkel ellentétben fontosnak tartjuk az interdiszciplináris megértést.A digitális termékfejlesztés mindhárom része (az interakciós tervezők, a termékmenedzserek és Önök, a szoftvermérnökök) a tanulmányok során keresztezik egymást, nem csak később a szakmai életben. Metszéspont más tanulmányi programokkal Az interdiszciplináris tanulási tapasztalat részeként az Interakciótervezés és a Termékmenedzsment részlegek által kínált számos modult a szoftvermérnöki alapképzésben is jóváírják. Tanulási alapelveink A CODE-ban a tanulás az orientációs szemeszterrel kezdődik, ahol minden első féléves hallgató megismerkedhet a CODE tanulási koncepciójával, a három tanulmányi programmal, valamint a Tudomány, Technológia és Társadalom programunkkal.Az alábbiakban áttekintést talál a CODE alapvető tanulási elveiről. A CODE-nál végzett tanulás a kíváncsiság által vezérelt A CODE azt akarja, hogy a tanulók kövessék saját érdekeiket és hajtsák végre.CODE támogatást, és vezesse őket benne.Ez reaktívabbá teszi a tanári szerepet, és arra a kérdésre összpontosul, hogyan lehet a legjobban támogatni és javítani a tanuló tanulási élményét. A CODE-ban való tanulás gyakorlatvezérelt A CODE nem az elmélettel kezdődik, hanem később alkalmazza.A hallgatók az első naptól kezdve gyakorlati problémákkal szembesülnek, amelyek kíváncsiságot és ambíciót váltanak ki – majd keresik a megoldáshoz szükséges elméletet. A CODE projektek köré szervezi a tanulást Ez teszi a tanulást gyakorlatorientálttá és kíváncsiságvezéreltté.A projektek az önrendelkezést és az önszerveződést nem csak egyénileg, hanem csoportszinten is hangsúlyozzák.A projektek révén a diákok az első naptól kezdve kapcsolatba kerülnek a valósággal. A tanulást kompetenciaszintekben mérik A tanulást nem osztályzatokban vagy részvételben mérik, hanem kompetenciaszintekben.A CODE azt figyeli és értékeli, hogy a tanulók valójában mire képesek a megszerzett készségek és kompetenciák tekintetében, nem pedig azt, hogy hol tanulnak vagy mennyi időt töltöttek tanulással. A CODE nem találja fel újra a kereket A CODE a meglévő első osztályú (online) tanulási erőforrásokat használja a szabványos tanítási tartalomhoz.Ez felszabadítja a tanítási időt és erőforrásokat az interaktív tanításra, az intenzív egyéni és csoportos mentorálásra, valamint a hallgatók tényleges szükségleteire és igényeire összpontosító workshopokra és előadásokra. A programok interdiszciplinárisak A CODE úgy véli, hogy a három tanulmányi program között nagy az átfedés, ezért arra ösztönzi a hallgatókat, hogy olyan tanulást végezzenek, amely a szakterületük kis magvánál többet fed le, és ismerje meg a többi tudományág perspektíváját. A személyes fejlődés elengedhetetlen A személyes fejlődés elengedhetetlen része a CODE oktatási megközelítésének.A kötelező Tudományos, Technológiai és Társadalmi Program felhatalmazza a hallgatókat a tudományos gondolkodás és a kritikai ítélőképesség fejlesztésére, míg az interperszonális készségekkel foglalkozó műhelyek sorozata támogatja diákjaink csapatmunkáját, vezetői és kommunikációs készségeit. Egy újfajta egyetem – Az elméleti alapok A CODE tanulási koncepciója egyedülálló, és a 2017-es indulás óta sok részletét továbbfejlesztették, különösen a diákjainknak köszönhetően, akik óriási segítséget nyújtottak annak megértésében, hogy mi működik és mi nem, és hogy kitalálják, hogyan lehetne javítani. Probléma alapú tanulás A problémaalapú tanulást kezdetben az 1960-as években fejlesztették ki és vezették be.A feltalálók úgy gondolták, hogy az információk ismerete csak a tanulás első lépése – az igazi kompetencia a tudás alkalmazásának és a továbbtanulásnak a képességéből fakad. A problémaalapú tanulásnak számos bizonyított előnye van, mint például a hosszú távú ismeretek elsajátítása, a képességekbe vetett bizalom megszerzése, valamint a tananyagok jobb megértése, mert a tanulóknak ismereteket kell szerezniük és alkalmazniuk is. Projekt alapú tanulás A projektalapú tanulás nagyon hasonlít a problémaalapú tanuláshoz.Ez azonban nagyobb szabadságot és rugalmasságot tesz lehetővé.Míg a problémaalapú tanulásnak jobban ellenőrzött feltételei vannak, mivel a hallgatók nyitott problémákkal szembesülnek, amelyek előre meghatározott forgatókönyveken alapulnak, addig a projektalapú tanulás szélesebb körű, és több, nem túl jól definiált problémát is magában foglalhat.Csapatmunkát, kommunikációt és önreflexiót igényel. Tanulás a Mesterségért Ez a koncepció azt feltételezi, hogy a legtöbb diák bármit meg tud tanulni, ha elegendő időt és erőforrást kap.Ez a tanulási filozófia bírálja a jelenlegi oktatási rendszert, ahol a tanárok figyelmen kívül hagyják azoknak a diákoknak a lehetőségeit, akiknek extra támogatásra van szükségük.Ahelyett, hogy a tanulót hibáztatná, a mesterképzés a nem megfelelő tanulási erőforrásokat és a téma elsajátítására fordított elégtelen időt veszi figyelembe. A CODE-ban minden diák felfedezheti egyéni megközelítését a sikeres tanuláshoz.Sokrétű szükségleteik támogatásával a CODE motiválni kívánja őket, hogy élethosszig tartó tanulókká váljanak, akik nem félnek az ismeretlentől, és nyitottak a folyamatos fejlődésre. Önirányítású tanulás Az önirányító tanulás egy olyan fogalom, amelyben a hallgatók felelősek tudásuk megszerzéséért és kutatásaik elvégzéséért.Bár a mentorok iránymutatást kapnak, a társak és professzorok pedig támogatják, a hallgatók maguk döntik el, hogy érdeklődési körük és tapasztalataik alapján mire szeretnének összpontosítani.Ennek sok köze van az úgynevezett felnőttkori tanulási elmélethez.Ez az elmélet azt sugallja, hogy a felnőtt tanulók többet és jobban tanulnak, ha ők a tanulás kezdeményezői, és amikor azt tanulják meg, ami iránt szenvedélyesek. Emellett hangsúlyozza annak fontosságát, hogy olyan dolgokat tanuljunk meg, amelyek alkalmazhatók a valós élet problémáira, amelyek ismét szorosan kapcsolódnak a problémaalapú tanuláshoz.De az önirányított tanulás sokkal több, mint az önálló tanulás.Ez egy módja annak, hogy gyakorold a fegyelmet és az eltökéltséget a céljaid elérése érdekében. A CODE-nál azt akarjuk, hogy a diákok a legtöbbet hozzák ki oktatásukból, és egész életen át tartó tanulókká váljanak.Ezért lehetővé tesszük, hogy minden diák egyéni tanulási útja tervezője legyen.Ez egyáltalán nem könnyű feladat.Valójában ez bonyolultabbá teszi a dolgokat az ütemterv elkészítésekor, de ha figyelembe vesszük az összes előnyt, amelyet a hallgatók élveznek ebből a megközelítésből, akkor megéri. Megfordított osztályterem A megfordított osztályterem olyan koncepció, amelyet nagyon szeretünk a CODE-nál.A hallgatók önállóan tanulnak a kurált tanulási források segítségével, és kérdéseket készítenek fel, amelyekre professzorok és osztálytársaik segítségével válaszolnak.Az ötlet mögött az áll, hogy a hallgatók az előadásokon keresztüli passzív tanulás helyett hatékonyan töltik értékes idejüket a professzorokkal, olyan ügyekkel foglalkozva, amelyekben valóban segítségre szorulnak. Peer-to-Peer tanulás A peer-to-peer tanulás egy másik megközelítés, amelyet a CODE bátorít.A haladóbb tanulók segítenek a kezdőknek.Ez a megközelítés nemcsak az oktató hallgató és a segítségre szoruló hallgató számára hasznos, hanem egy olyan támogató közösség létrehozásában is, ahol mindenki jól érzi magát a tanulásban és a fejlődésben. -
BA
Nappali
3 év
Angol
Campus
 
Universidad EAFIT
Medellín, Kolumbia

Az EAFIT Interactive Design alapképzési programja olyan szakemberek képzésével foglalkozik, akik képesek előtérbe helyezni az embereket, szükségleteiket és a technológia lehet ... +

Az EAFIT Interactive Design alapképzési programja olyan szakemberek képzésével foglalkozik, akik képesek előtérbe helyezni az embereket, szükségleteiket és a technológia lehetséges felhasználásait az emberi fejlődés és a fenntarthatóság érdekében, elméleti, kreatív, stratégiai és termelési ismereteket kínálva a hallgatóknak, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy aktívan elhelyezkedjenek interakció, interaktivitás, információ, szórakozás és kommunikáció formáinak generálása, a különböző médianyelvek, platformok, narratívák, kifejezési formák és az érzékszervi bevonódás lehetőségeinek kísérletezése révén, különböző kontextusban alkalmazható projekteken keresztül. Ez az alapképzési kurzus egy interdiszciplináris megközelítést alkalmazó kompetenciák által összeállított tananyagból áll, amely integrálja Universidad EAFIT oktatási kínálatát a társadalmi kommunikáció, a rendszermérnöki, a tervezési mérnöki és a marketing tanszékekről. -
Alapképzés
Nappali
9 félévek
Spanyol
jan. 2024
Campus