Filter
Alapdiplomák
Olaszország Milan A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

Divat marketing Alapképzések Megtekintése 2019 in Milan Olaszországban

Az alapdiplomát azok a diákok kapják, akik megfeleltek az általuk választott főiskola vagy egyetem követelményeinek. A követelmények közé tartozik, hogy a hallgatók 3-7 évig egy területre fókuszálnak. Ezt a területet nevezik általában főszaknak vagy majornak.

A divatmarketing területe a divat és az üzlet kapcsolatával és metszéspontjaival foglalkozik. A képzés típusától függően a diákok foglalkozhatnak a ruházat elemzésével, a divat társadalmi vonatkozásaival, az e-kereskedelmi stratégiákkal, a gazdasági aspektusokkal, kielemezhetik a statisztikákat vagy elsajátíthatnak néhány kutatási módszert.

Hivatalos nevén az Olasz Köztársaság, az ország Dél-Európában található. A hivatalos nyelv az olasz, és a kulturális főváros gazdag Rómában. Sok a világ 's legrégebbi egyeteme található Olaszországban, különösen a Bolognai Egyetem (alapítva 1088). Három Superior diplomát adó iskoláinak a "egyetemi státuszt ", három intézmény a status Doktori főiskolák, amely funkció graduális és posztgraduális szinten.

Mindazok számára, akik érdeklődnek a tanuló divat és a legújabb trendek Milan a legjobb hely, hogy menjen. Ez a jó képzési intézmények, amelyek a jó minőségű oktatás elfogadható áron. Milánói Egyetem és Műszaki Egyetem Milan néhány jól ismert egyetemeken.

Kérj Információt Divat marketing Alapdiplomák in Milan Olaszországban 2019

Tovább Kevesebb

1 Találatok Divat marketing, Milan

Diplomák
Helyszín
Olaszország
Milan
A tanulmányok típusa
Képzés Típusa
Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül:
Accademia del Lusso

Az európai Bachelor's Degree a Fashion Brand Management (EBScB) a Accademia del Lusso Milan célja, hogy alakítsa a diákok a divat-szakemberek, nagyon átruházható készsége ... [+]

A divatmárka-menedzsment területén az értékteremtés és a márkafejlesztés irányítása, a jelentős üzleti területek és számos szakmai szereplő koordinálása szükséges. A márka fontos feladata a termékazonosság továbbítása. Különösen a divat- és luxuscikkek területén a márka kifejezi a termék vagy szolgáltatás vásárlójának stílusát.

Az Accademia del Lusso Milan európai divatmárka-menedzsment (EBScB) európai diplomáját a diákok divatos szakemberekké alakítják, akik nagyon átruházható képességekkel rendelkeznek. A diákok megtanulják, hogyan értsék meg a divatgyűjtemény sikerének vagy kudarcának okait, azzal a céllal, hogy növeljék a divatmárka értékét azáltal, hogy megerősítik vagy jobban meghatározzák a képét, és javítják a márka vagy egy adott terméktípus hirdetési kommunikációját. A diákok megtanulják, hogyan kombinálhatók a trendek és az esztétikai / stílusfejlesztések a divat- és formatervezési piacon tevékenykedő vállalkozás érdekeivel, és hogyan lehet szükség szerint újratelepíteni a terméket.... [-]

Olaszország Milan
Október 2019
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul