Filter
Alapdiplomák
Olaszország A tanulmányok típusa: Minden Képzés Típusa: Minden

Keress Divat marketing Alapképzések Olaszországban 2019/2020

A főiskolai diplomát egy négy éves egyetemi diplomát, és a szabvány a felsőoktatás nagy részében a világ. Bachelor diplomát is szerzett az állami egyetemek, a magánegyetemek, közösségi főiskolák és egyetemek keresztül online.

A divatmarketing szakokon nagy hangsúlyt helyeznek az olyan üzleti tantárgyak oktatására, mint a pénzügy és a számvitel vagy a közgazdaságtan, de nem hanyagolják el a kiskereskedelemmel és a divat merchandising témakörével foglalkozó tárgyakat sem. Sok képzés kínál gyakorlati lehetőségeket a divatiparban.

Hivatalos nevén az Olasz Köztársaság, az ország Dél-Európában található. A hivatalos nyelv az olasz, és a kulturális főváros gazdag Rómában. Sok a világ 's legrégebbi egyeteme található Olaszországban, különösen a Bolognai Egyetem (alapítva 1088). Három Superior diplomát adó iskoláinak a "egyetemi státuszt ", három intézmény a status Doktori főiskolák, amely funkció graduális és posztgraduális szinten.

A Legjobb Divat marketing Graduális Tanulmányok Olaszországban 2019/2020

Tovább Kevesebb

1 Találatok Divat marketing, Olaszország

Egyéb lehetőségek ezen a tanulmányi területen belül:
Accademia del Lusso

Az európai Bachelor's Degree a Fashion Brand Management (EBScB) a Accademia del Lusso Milan célja, hogy alakítsa a diákok a divat-szakemberek, nagyon átruházható készsége ... [+]

A divatmárka-menedzsment területén az értékteremtés és a márkafejlesztés irányítása, a jelentős üzleti területek és számos szakmai szereplő koordinálása szükséges. A márka fontos feladata a termékazonosság továbbítása. Különösen a divat- és luxuscikkek területén a márka kifejezi a termék vagy szolgáltatás vásárlójának stílusát.

Az Accademia del Lusso Milan európai divatmárka-menedzsment (EBScB) európai diplomáját a diákok divatos szakemberekké alakítják, akik nagyon átruházható képességekkel rendelkeznek. A diákok megtanulják, hogyan értsék meg a divatgyűjtemény sikerének vagy kudarcának okait, azzal a céllal, hogy növeljék a divatmárka értékét azáltal, hogy megerősítik vagy jobban meghatározzák a képét, és javítják a márka vagy egy adott terméktípus hirdetési kommunikációját. A diákok megtanulják, hogyan kombinálhatók a trendek és az esztétikai / stílusfejlesztések a divat- és formatervezési piacon tevékenykedő vállalkozás érdekeivel, és hogyan lehet szükség szerint újratelepíteni a terméket.... [-]

Olaszország Milánó
Kérj Információt
Angol,Olasz
Nappali
3 év
Campus
Bővebben magyarul