Ipari Termék- és Formatervező Alapdiploma Spanyolországban

Vesd össze Ipari Termék- és Formatervező Alapképzések Spanyolországban 2017

Ipari Termék- és Formatervező

Az alapdiplomát azok a diákok kapják, akik megfeleltek az általuk választott főiskola vagy egyetem követelményeinek. A követelmények közé tartozik, hogy a hallgatók 3-7 évig egy területre fókuszálnak. Ezt a területet nevezik általában főszaknak vagy majornak.

Spanyolország, hivatalosan a Spanyol Királyság, egy szuverén állam, és a tagállamok az Európai Unió. Nem található az Ibériai-félsziget délnyugati Európában. Spanyol egyetemeken szabályozzák a hozzáférést a saját fokkal, és rögzítse az akadémiai díjakat. Ők is kínálnak hivatalos posztgraduális fok. A főváros Madrid talán a legtöbb bár az egy főre jutó bármely európai város, és egy nagyon aktív éjszakai életet.

A Legjobb Ipari Termék- és Formatervező Graduális Tanulmányok Spanyolországban 2017

Mutass többet

Ipari Mérnöki Tervezés és A Termékfejlesztés

Universidad CEU - Cardenal Herrera
Campus Nappali Részidős 4 év September 2017 Spanyolország Valencia + 1 további

Általános képesség: az analízis és szintézis, amely a hatékonyság döntéshozatal, a problémamegoldás. E cél elérése érdekében a kompetencia magában, hogy képes összegyűjteni elemezni és szintetizálni a vonatkozó adatok, annak érdekében, hogy a döntéseket érintő problémák megoldása kimutatására vagy azokat, akár elméleti vagy gyakorlati, azzal a végső céllal, hogy továbbítja a következtetések kapunk. [+]

A Legjobb Ipari Termék- és Formatervező Alapképzések Spanyolországban 2017. Hivatalos címe: Diploma Ipari Formatervezési Műszaki és Termékfejlesztési Idő / ECTS: 4 év / 240 ECTS ÜLÉSEK / Campus: 60 / Moncada - Alfara Helyen: Spanyol tanulási eredmények általános készségek CG1. Kapacitás analízis és szintézis, amely a hatékonyság döntéshozatal, a problémamegoldás. E cél elérése érdekében a kompetencia magában, hogy képes összegyűjteni elemezni és szintetizálni a vonatkozó adatok, annak érdekében, hogy a döntéseket érintő problémák megoldása kimutatására vagy azokat, akár elméleti vagy gyakorlati, azzal a végső céllal, hogy továbbítja a következtetések kapunk. CG2. Képes dolgozni interdiszciplináris csapat, tárgyalási készségek és a konszenzus. E cél elérése érdekében a kompetencia magában, hogy képesek integrálódni szervezetek és munkacsoportok, és vezeti őket, hogy képesek legyenek tárgyalni, kezelni és közvetítik a feltételezés megállapodások a cél elérése igazságosabb és kényelmesebb a javasolt end megoldás; hozzájárulva magabiztosan és tiszteletteljes elhatárolására, tervezési és fejlesztési célkitűzéseket. CG3. Képesség, hogy vizsgálja meg, és kapcsolódnak a különböző területeken a tudás, hogy konvergálnak szakmai gyakorlat. E cél elérése érdekében a verseny során a megszerzése áttekintést egyaránt problémák és megoldások, valamint a képesség és kapacitás kapcsolódnak a különböző tudás, ami hatékonyabb és eredményesebb megoldások az összetett problémákra. Szakemberek szükséges egy olyan társadalomban, mint a mai szükségszerűen feltételezik bonyolítja a változásokat, és ezért figyelmet a több változó, amelyek az optimális megoldást. CG4. Önálló tanulási képesség, a felelősséget a saját tanuláshoz. Elkötelezettség a kiválóság. E cél elérése érdekében a kompetencia magában, hogy képes tervezni munkatervet és vállalja el csúcspontját a megadott időben, a kitartás és a rugalmasság,... [-]