Interakciódizájn Alapdiploma washingtonban az Amerikai Egyesült Államokban

Interakciódizájn Alapképzések Megtekintése 2017 washingtonban az Amerikai Egyesült Államokban

Interakciódizájn

Az alapdiplomát azok a diákok kapják, akik megfeleltek az általuk választott főiskola vagy egyetem követelményeinek. A követelmények közé tartozik, hogy a hallgatók 3-7 évig egy területre fókuszálnak. Ezt a területet nevezik általában főszaknak vagy majornak.

Oktatás az Egyesült Államokban elsősorban biztosított az állami szektor, a kontroll és a finanszírozás felől három szintje van: az állami, a helyi és a szövetségi, ebben a sorrendben.A közös követelmények tanulni egy magasabb iskolai végzettség az Egyesült Államokban is a felvételi esszé (más néven a nyilatkozat célja vagy személyes adatok) átirata nyilvántartások, ajánlás / referencia levél, nyelvi tesztek

Washington állam egyik leghaladóbb, és a fejlett államok az országban. Itt található számos egyetem, amelyek néhány, a legjobb képzések szinte minden lehetséges súlyos.

Kérj Információt Interakciódizájn Alapdiplomák washingtonban az Amerikai Egyesült Államokban 2017

Mutass többet

BSc Számítástechnika és Játék Design

DigiPen Institute of Technology
Campus Nappali 4 év September 2017 Amerikai Egyesült Államok Redmond

A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design készül diplomások, hogy a hibrid mérnök / tervező, akik erős programozás és a matematika készségek, kombinálva a formális képzés [+]

Interakciódizájn Alapképzések washingtonban az Amerikai Egyesült Államokban. A Bachelor of Science in Computer Science and Game Design készül diplomások, hogy a hibrid mérnök / tervező, akik erős programozás és a matematika készségek, kombinálva a formális képzés játék design. Területén a digitális szórakoztatás nőtt a kis csapat a csak egy maroknyi fejlesztők egy teljes játék segítségével nagy csapatok a száz, vagy több egyetlen címet. Ez a nagy méretének növekedése a csapatok, hatálya, és a beruházás a digitális szórakoztatás címeket hozott létre egyre nagyobb az igény a fajta fejlesztő, aki képes áthidalni a tudományos és kreatív oldalát játék fejlesztése, képes dolgozni, mint egy mérnök vagy a tervező, ha szükséges. Felvételi Info A diákok alkalmazása a BS-ben Computer Science and Game Design programot kell szenvedélyes játék tervezése (digitális és nem digitális), beleértve szintű tervezés, rendszertervezés és viselkedés megtervezése. Ehhez az kell, erős analitikus gondolkodók, egy jó alapot a matematika (legalább a pre-kalkulus), a tudomány, és az írás. Pályázókat is hasznosnak találják a teljes kurzusok kalkulus, a fizika és számítástechnika előtt részt vett DigiPen. Ezek a témák A diákok a BS-ben Computer Science and Game Design program középpontjában a következő témákban: - A játék tervezése és fejlesztése, beleértve a játék története, játék elemzés, játék mechanika, játék dinamikáját, játék esztétika, 2D és 3D szintű tervezés, karakter viselkedés, AI programozás, tervdokumentáció, és a játék-tesztelés. - Core egyetemi kurzusok, mint a lineáris algebra, analízis, fizika és számítástechnika (beleértve a C, C ++, és script nyelvek). - Humán- és társadalomtudományok tanfolyamok, mint a pszichológia, az írás és a... [-]