A korai gyermekkori vezetés bachelorjait tiszteli
Fanshawe College
Kulcs információ
Campus helye
London, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Távoktatás, Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 28 925 *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* 3 963,01 USD / félév: teljes díj kanadai hallgatók számára. 8 735,94 USD / időtartam: teljes díj a nemzetközi hallgatók számára szakonként. A 2020/21-es év tényleges költségeit még mindig meghatározzák
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
Változtasson a korai gyermekkori végzettséggel rendelkező kisgyermekek életében
Az oktatás és a korai évfolyamok gyorsan fejlődnek, és sikeres és szenvedélyes vezetőkre van szükség. Kezdje az utazást az innovatív Honors Bachelor of Early Childhood Leadership programmal.
Ez a négyéves kora gyermekkori oktatási program készít alapot a gyermekfejlesztés, a pedagógia, az emberi kapcsolatok, a tantervfejlesztés és a vezetői készségek számára. Ön részt vesz az alkalmazott tanulásban, esettanulmányokban, kutatási és terepi elhelyezésekben a közösségben. Mindez egy tizennégy hetes szakmai gyakorlatot eredményez az utolsó tanulmányi év előtt, ezt követi az utolsó évfolyam kutatási projektje. Tanulmányai és tapasztalatai a Bachelor of Early Childhood Education programban nemcsak a gyermekfejlesztés főiskolai végzettségével, hanem a szakképzettséggel és a különböző vezetői szerepek előrehaladásához szükséges készségekkel is rendelkeznek.
Érettségi után:
Az utazás további tanulmányokhoz vezethet a Bachelor of Education - Tanári Főiskolában vagy az Oktatási Mesterben. Vagy úgy dönthetsz, hogy regisztrált korai gyermekkori oktatóként vagy más felügyeleti / vezetői pozíciókban dolgozhat és vezethet az oktatási és szociális szolgálatoknál. Bármi legyen is a vezetés szerepe, úgy a korai gyermekkori oktatás programja segíthet a kisgyermekek életében.
Egyéb információk
- Az áthidaló program a korai gyermekkori oktatásban diplomások végzettségére való felvételi jogosultság megszerzése érdekében a következő:
- Két összetett tanfolyam (1. áthidaló tanfolyam: Bizonyítékokon alapuló gyakorlat a korai gyermekkorban és 2. áthidaló tanfolyam: Bevezetés a korai gyermekkori vezetésbe) összesen hat kreditért
- Plusz alkalmazott kutatási módszerek a korai gyermekkori vezetés tiszteletbeli Bachelor programjának 3. szintjén
- Plusz egy szélessávú kurzus választható (ajánlott ezt a 6. szintet megtenni, ha nem a Bridge Session-on)
- A 2. és a 3. szint első két gyakorlati tapasztalata a tanfolyamokkal párhuzamosan fejeződik be. A hallgatóktól elvárják, hogy bizonyítsák képességüket a gyermekek korai tanulásával és fejlődésével kapcsolatos növekvő ismereteik alkalmazására, figyelembe véve mindennapi életüket a családokban, valamint a lakó- és kulturális közösségekben. Emellett növekvő képességeket mutatnak majd az egyének és a gyermekek csoportjainak tantervének megtervezéséhez, megvalósításához és értékeléséhez. A harmadik helyszíni tapasztalat egy 14 hetes munkaidő a korai gyermekkori programban, a kapcsolódó gyermek- és családi szolgálatban vagy az illetékes kormányhivatalban. A munkaidő középpontjában az áll, hogy a hallgatók egyre jobban megértik azokat a feltételeket, amelyek a hatékony tantervet és a pedagógiát irányítják és előmozdítják. A professzorok az elhelyezés befejezésével támogatják az egyes hallgatók tanulását és a részletes portfólió elkészítését. A negyedik helyszíni elhelyezés egybeesik a 7. szinttel, és igazodik a korai gyermekkori tanulmányokhoz, a tantervi vezetéshez és a projektek irányításához. A hallgatók folytatják munkaidő-helyszínen és befejezik a pedagógiával vagy a tantervvel kapcsolatos projektet. A helyszínen együttműködnek a problémák azonosításában, és együttműködnek a megfelelő személyzettel és családdal a projekt befejezéséhez.
Tanulási eredmények
A végzős megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- Elemezze azokat a kölcsönhatásba lépő társadalmi és biológiai erőket, amelyek együttesen formálják az agy korai fejlődését, és megteremtik az egész életen át tartó tanulás, viselkedés és egészség előkészítésének alapjait.
- Tiszteletben kell tartani a családok központi szerepét a gyermeknevelésben és a korai tanulásban, valamint a családi struktúrák, a közösségi támogatási rendszerek, a kultúra és a társadalmi-gazdasági státusoknak a szülésre gyakorolt hatását.
- Vezesse a kisgyermekek számára befogadó, hatékony tantervek kidolgozását és megvalósítását, a történelmi perspektívák kritikus elemzése, megfigyelés, jelenlegi kutatások és a korai emberi fejlõdés megértése alapján.
- Befogadó korai beavatkozási programokat kell kidolgozni, amelyek reagálnak az azonosított speciális szükségletekkel küzdő gyermekekre.
- Értékelje a korai gyermekkori programokat, bevonva az érdekelt feleket a folyamatba, és figyelembe véve a kisgyermekek és a családok különféle igényeit.
- Szerezzen önmagát, a kritikus gondolkodási készségeket és a szellemi szakmai szokásokat, amelyek elengedhetetlenek a korai gyermekkori oktatás gyakorlásához és vezetéséhez.
- Alkalmazza a kutatási készségeket, ideértve a kutatási folyamat értékelését, a kutatási kérdések megfogalmazását és az adatok gyűjtését és értelmezését, különféle kutatási projektekben.
- Hozz létre reagáló és kölcsönös kapcsolatokat gyermekekkel, családokkal, kollégákkal és más érdekelt felekkel.
- Végezzen felelősséget az etikai és szakmai magatartási kódexekkel összhangban; a törvényi és jogi követelményeknek megfelelően; és a gyakorlati korlátozások meghatározott körén belül.
- A gyermekek, a családok, a kollégák és a szélesebb közösség nevében képviseltesse magát, támogassa a minõség elveit a korai gyermekkori programokban.
- Alkalmazza az emberi erőforrások, a pénzügyi és a létesítménygazdálkodás alapelveit a korai gyermekkori program működésére.
- Együttműködés a korai gyermekkori oktatókkal és más szakemberekkel multidiszciplináris vagy ágazatközi környezetben, valamint a gyakorlat különféle területein.
- Professzionálisan kommunikáljon minden verbális, nem verbális és írásbeli médiumban.
Tanfolyamok
Törzsanyag
Az alábbi kötelező (Core) tanfolyamok közül választhat:
A minimális kumulatív GPA az alaptanfolyamokon 2,5 (ECED-7002 és ECED-7001 csak az ECE áthidaló hallgatókra vonatkozik)
1. csoport
- 1. szint
A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 1. alapvető szintű követelményt- ECED-7004 Emberi Fejlődés Alapjai
- HLTH-7001 Személyes wellness
- ECED-7005 megfigyelés, felvétel és értékelés
- COMM-7009 Interperszonális kommunikáció
- Az ECED-7024 gyakorlati alapelvei a korai években
2. csoport
- 2. szint
A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 2. alapvető szintű követelményt is- ECED-7006 Emberi fejlődés - a korai évek
- HLTH-7002 Wellness és a kisgyermek
- FLDP-7010 1. gyakorlati mező
- ECED-7013 tanterv a korai tanuláshoz
- FLDP-7008 1. helyszíni szeminárium
3. csoport
- 3. szint
- ECED-7009 Az emberi fejlődés késő felnőtt számára
- ECED-7003 alkalmazott kutatási módszerek
- PHIL-7011 az EGB filozófiája és története
- SOCI-7016 családi tanulmányok - kutatás és alkalmazás
4. csoport
- 3. szint További követelmények
- Vegyük az ECED-7008 vagy az ECED-7002 készüléket
- ECED-7008 reflexió és kritikus gondolkodás
- ECED-7002 bevezetés a korai gyermekkori vezetésbe
5. csoport
- 4. szint
- ECED-7012 Emberi fejlődés-kapcsolatok
- MGMT-7001 szervezeti felépítés
- FLDP-7011 terepi elhelyezés 2
- FLDP-7009 terepi szeminárium 2
- ECED-7010 Befogadó gyakorlat
6. csoport
- 4. szintű kiegészítő követelmények
- Vegyük az ECED-7011 vagy az ECED-7001 készüléket
- ECED-7011 tananyag kisgyermekek számára
- ECED-7001 bizonyítékokon alapuló Prac a korai gyermekkorban
7. csoport
- 5. szint
- ECED-7014 minőségbiztosítás az ECE-ben
- MGMT-7002 vezetés a tanuló szervezetekben
- MGMT-7003 Vezetés a tech világban
- ECED-7017 Egészséges közösségi érdekképviselet és vezetés
8. csoport
- 6. szint
- ECED-7016 Az emberi fejlődés aktuális témái
- MGMT-7005 Projektek kezelése
- ECED-7020 tantervi vezetés az ECE programokban
9. csoport
- 7. szint
- ECED-7022 kutatás korai gyermekkorban
- FLDP-7007 megoldások a korai gyermekkori vezetéshez
- ECED-7018 ECE program és rendszer kézbesítés
10. csoport
- 8. szint
A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 8. alapvető szintű követelményt- ECED-7023 Jelenlegi kérdések - Vezetés a minőségért
- SOSC-7029 szociálpolitika Kanadában
11. csoport
Gyakorlat (Co-op munkaidő. Általában a 6. szint után fejeződik be
- COOP-ECL1W ECL1 gyakorlat
Nem központi tanfolyamok
Vegyen részt a következő kötelező (nem alapvető) tanfolyamokon:
- 1. és 2. szintre venni
A minimális összesített GPA a nem alaptanfolyamokhoz 2.0
1. csoport
- COMM-7008 Összetétel és retorika
- A PSYC-7044 pszichológia alapelvei
2. csoport
Általános oktatás - választható
Vegyen be 6 általános képzést a bevezető szinten az alábbi tantárgyak közül két közül - humán tudományok, globális kultúra, matematika, tudomány - általában az 5. és 6. szinten
3. csoport
Készítsen 9 általános iskolai választható kreditet felsőbb szinten (nem bevezető) - Általában a 6., 7. és 8. szinten
4. csoport
Vegye ki 3 általános iskolai választható kreditpontot a bevezető vagy a felső szintnél - általában a 8. szintnél
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 35 kredit teljesítését kell teljesíteniük a programban a Fanshawe College hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyének követelményeinek, és elvégezzék a programot.
ePhotographyAustralia / Pixabay
Felvételi követelmények
- OSSD kurzusok a University (U) vagy az Egyetem / Főiskola (M) stream:
- 12. osztályos angol (U)
(Megjegyzés: A minimálisan megkövetelt végzettség 65 év.) - Az egyik matematika:
- 12. fokozatú matematika az egyetemi technológiához * (C)
- 12. fokozat alapjai az egyetemi matematika számára * (C)
- 12. osztályú speciális funkciók (U)
- 12. osztályú kalkulátor és vektorok (U)
- 12. fokozatú adatkezelés matematika (U)
vagy - Bármely 12. fokozatú tudomány (U) vagy (M)
- Plusz négy további 12. fokozatú egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyam; * A 12. fokozatú matematikát a főiskolai technológiához (C) vagy a 12. osztályú alapítványokat a főiskolai matematikához (C) pályázóknak további öt 12. osztályos egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyamra kell pályázniuk.
- Legalább 65,0% a legmagasabb hat 12. osztályos egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyam alapján
- 12. osztályos angol (U)
vagy
- Érett pályázó, aki a fent említett kötelező tanfolyamokon és osztályokon áll
vagy
- Másodlagos állás * (ha van)
Angol nyelvi követelmények
Azoknak a pályázóknak, akiknek az első nyelve nem angol, az alábbi módszerek egyikével kell bizonyítani az angol nyelvtudást:
- 12. osztályú főiskola vagy egyetemi adatfolyam angol nyelvű hitele Ontario középiskolából vagy azzal egyenértékű, a program belépési feltételeitől függően
- Angol mint idegen nyelv vizsgálata (TOEFL), legalább 88 ponttal az Internet-alapú teszt (iBT) esetében, az elmúlt két év teszteredményeivel
- Nemzetközi angol nyelvvizsgáló rendszer (IELTS) Akadémiai teszt 7,0-es pontszámmal, 6,5-nél kevesebb pontszámot olvasva és hallgatva, 7,0 pontot írásban és beszédben, az elmúlt két évben végzett teszt eredményekkel
- Kanadai Akadémiai Angol Nyelv (CAEL) teszt, melynek összpontszáma 70, az elmúlt két évben a vizsgálati eredmények
- Pearson Test of English Academic (PTE) legalább 65 ponttal, az elmúlt két évben pedig a teszt eredményei
- A Cambridge-i angol teszt (FCE / CAE / CPE) a Cambridge-i angol nyelvű 185-ös átfogó pontszámmal, az olvasás és a hallgatás 176-nál kevesebb pontszámmal és 185 írásos és beszédes eredményével.
- Az angol nyelvértékelés (ELE) a Fanshawe College nál, a teszt összes szakaszában legalább 75% -os pontszámmal, az elmúlt két évben végzett teszt eredményekkel
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 diákok: minimálisan 80% ESL4 / GAP5 9-es szinten vagy 75% ESL4 / GAP5 10. szinten
Ajánlott tudományos előkészítés
- 11. fokozat az egészséges gyermekek növelése (O)
- 11. osztály Csecsemőkkel és kisgyermekekkel való munka (C)
- 12. fokozatú kihívás és változás a társadalomban (U)
- 12. osztályú családok Kanadában (C) vagy (U)
- 12. fokozatú emberi fejlődés az egész életen át (M)
Fejlett állás
- Az előrehaladott álláspontot a korábbi tanulmányi terület alapján eseti alapon vizsgáljuk meg.
A pályázó kiválasztási kritériumai
Ha a jogosult pályázók száma meghaladja a programban rendelkezésre álló helyeket, a pályázó kiválasztási kritériumai:
- Preferencia az Ontario állandó lakosai számára.
- A pályázat kézhezvétele február 1-jéig (e dátumot követően a Fanshawe College a jelentkezőket az érkezési sorrendben fogja megvizsgálni, amíg a program megtelik).
- A felvételi követelmények teljesítése.
- Eredmény a középiskola utáni tanulmányokban * (ha alkalmazható).
Jegyzet:
** Jelenleg egyetemen beiratkozott, illetve korábban egyetemi vagy más középiskolai posztintézményekben részt vevő pályázók, akik a korai gyermekkori vezetés tiszteletbeli Bachelor programjára való átadásra jelentkeznek, a középiskola utáni helyzetük alapján kerülnek megvizsgálásra. Pontosabban, a jelenleg egyetemen beiratkozott vagy korábban egyetemen részt vevő pályázóknak az elmúlt tíz teljes kredit vagy teljes kredittel egyenértékű kurzuson legalább 65,0% -ot kell fenntartaniuk ahhoz, hogy felvételt nyújtsanak. A tíznél kevesebb teljes kredit kurzussal rendelkező pályázóknak legalább 65,0% -ot kell fenntartaniuk az összes kurzuson annak érdekében, hogy felvegyék a felvételt. A közösségi főiskolán jelentkező pályázóknak sikeresen be kell fejezniük a diplomatervet, amelynek teljes GPA-értéke 2,5 a teljes programban. Ezenkívül az egyetemen vagy a főiskolán jelentkező hallgatóknak teljesíteniük kell az előfeltételeket angol, matematika és / vagy természettudományi kurzusokon, ahogyan azt a felvételi követelmények előírják.
Karrierlehetőségek
Ez az elismerés a korai gyermekkori vezetés (ECL) érettségi bizonyítvánnyal készíti elő az Ontario korai gyermekkori beállításaiban, más családtámogatási programokban és korai beavatkozási szolgáltatásokban a vezető tantervet és pedagógiát. A program célja, hogy gyermekkori szakembereket készítsen a program vezetői képességgel, hogy a korai gyermekkori programok teljes körében mozogjanak a felügyeleti / igazgatói pozíciókba, és / vagy továbbtanulást folytassanak olyan diplomás programokban, mint a Bachelor of Education és a Master of Education programok. .
Képtár
Belépők
Tanterv
Törzsanyag
Vegye ki a következő kötelező (alap)kurzusok mindegyikét: Az alaptanfolyamok minimális kumulatív GPA-ja 2,5 (az ECED-7002 és az ECED-7001 csak az ECE áthidaló hallgatók számára készült)
1. csoport
1. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 1. szintű követelményt
- ECED-7004 ---- Humán Fejlesztési Alapok
- HLTH-7011 ---- Holisztikus Wellness
- ECED-7025 ---- Megfigyelés a pedagógiai dokumentációhoz
- COMM-7009 ---- Interperszonális kommunikáció
- ECED-7024 ---- Gyakorlati alapelvek a korai években
2. csoport
2. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 2. szintű követelményt
- ECED-7006 ---- Emberi fejlődés – A korai évek
- HLTH-7002 ---- Wellness és a kisgyermek
- FLDP-7015 ---- Terepgyakorlat 0-3 év
- ECED-7026 ---- Tanterv kisgyermekeknek: 0-3 év
- FLDP-7016 ---- Terepszeminárium 0-3 év
3. csoport
3. szint
- ECED-7009 ---- Emberi fejlődés a késői felnőttekig
- PHIL-7011 ---- Az ECE filozófiája és története
- SOCI-7016 ---- Családtanulmányok – Kutatás és alkalmazás
4. csoport
3. szintű kiegészítő követelmény
Vegyük az ECED-7008-at vagy az ECED-7002-t
- ECED-7008 ---- Reflexió és kritikus gondolkodás
- ECED-7002 ---- Bevezetés a korai gyermekkori vezetésbe
5. csoport
4. szint
- ECED-7012 ---- Emberi fejlődés-kapcsolatok
- MGMT-7001 ---- Szervezeti felépítés
- FLDP-7017 ---- Terepgyakorlat 3-6 év
- FLDP-7018 ---- Terepszeminárium 3-6 év
- ECED-7010 ---- Befogadó gyakorlat
6. csoport
4. szintű kiegészítő követelmény
Vegyük az ECED-7027-et vagy az ECED-7001-et
- ECED-7027 ---- Tanterv korai tanulás: 3-6 év
- ECED-7001 ---- Bizonyítékokon alapuló gyakorlat korai gyermekkorban
7. csoport
5. szint
- ECED-7014 ---- Minőségbiztosítás az ECE-ben
- MGMT-7002 ---- Vezetés tanuló szervezetekben
- MGMT-7003 ---- Vezető szerep a műszaki világban
- ECED-7017 ---- Egészséges közösség érdekképviselete és vezetése
- ECED-7003 ---- Alkalmazott kutatási módszerek
8. csoport
6. szint
- ECED-7016 ---- Humán fejlődés – Aktuális témák
- MGMT-7005 ---- Projektek kezelése
- ECED-7028 ---- Pedagógiai vezetés az ECE programokban
- FLDP-7012 ---- Gyakornoki Szeminárium
9. csoport
7. szint
- ECED-7029 ---- Capstone Research 1
- FLDP-7007 ---- Megoldások a korai gyermekkori vezetés számára
- ECED-7018 ---- ECE program és rendszer szállítása
10. csoport
8. szint
A következő kötelező kurzusokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi, nem alapszintű 8. szintű követelményt
- ECED-7030 ---- Capstone Research 2
- SOSC-7029 ---- Szociálpolitika Kanadában
11. csoport
Gyakornoki idő (Co-op Work Term)
Általában a 6. szint után fejeződik be
- COOP-ECL1W ---- ECL1 gyakorlat
Nem alaptanfolyamok
Vegyen részt a következő kötelező (nem alap) tanfolyamokon:
1. és 2. szinten készült
A nem alapszintű kurzusok minimális kumulatív GPA értéke 2.0
1. csoport
- COMM-7008 ---- Összetétel és retorika
- PSYC-7044 ---- A pszichológia alapelvei
2. csoport
Szerezzen 9 választható általános oktatási kreditet a felső szinten (nem bevezető) – általában a 6., 7. és 8. szinten
3. csoport
Általános oktatás - Választható tárgyak
Szerezzen be 6 választható általános oktatási kreditet bevezető vagy felső szinten a következő tantárgyak közül kettőből – humán (HUMA), globális kultúra (GBLC), matematika (MATH) és természettudományok (PHYS) – általában a 3. és 6. szinten.
4. csoport
Szerezzen 3 választható általános oktatási kreditet a bevezető vagy a felső szinten – általában a 8. szinten
Program rezidens
A hallgatóknak legalább 36 kreditet kell teljesíteniük ebben a programban a Fanshawe College címen, hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyére vonatkozó követelménynek, és elvégezzék ezt a programot
A program eredménye
A végzett hallgató megbízhatóan bizonyította, hogy képes:
- Elemezze azokat a kölcsönhatásban lévő társadalmi és biológiai erőket, amelyek együttesen alakítják a korai agyfejlődést, és állítsa be az egész életen át tartó tanulás, a viselkedés és az egészség színterét.
- Tartsa tiszteletben a családok központi szerepét a gyermeknevelésben és a korai tanulásban, valamint a családi struktúrák, a közösségi támogatási rendszerek, a kultúra és a társadalmi-gazdasági státusz szülői nevelésre gyakorolt hatását.
- Vezessen olyan inkluzív, hatékony tanterveket kisgyermekek számára, amelyek a történelmi perspektívák, megfigyelések, jelenlegi kutatások és a korai emberi fejlődés megértésének kritikai elemzésén alapulnak.
- Inkluzív korai intervenciós programok kidolgozása, amelyek reagálnak a meghatározott speciális szükségletekkel rendelkező gyermekekre.
- Értékelje a koragyermekkori programokat, vonja be az érintetteket a folyamatba, és foglalkozzon a kisgyermekek és a családok változatos szükségleteivel.
- Sajátítsa el önismeretét, kritikai gondolkodási készségeit és szakmai gondolkodási szokásait, amelyek elengedhetetlenek a kisgyermekkori nevelés gyakorlatához és vezetéséhez.
- Alkalmazza a kutatási készségeket, beleértve a kutatási folyamat értékelését, a kutatási kérdések megfogalmazását, valamint az adatok gyűjtését és értelmezését különféle kutatási projektekben.
- Érzékeny és kölcsönös kapcsolatokat alakítson ki gyermekekkel, családokkal, kollégákkal és más érdekelt felekkel.
- Az etikai és szakmai magatartási kódexekkel összhangban lévő kötelezettségek ellátása; a jogszabályi és jogszabályi követelményeknek megfelelően; és a meghatározott gyakorlati korlátokon belül.
- Támogatja a gyermekek, a családok, a kollégák és a szélesebb közösség nevében a minőségi alapelveket a kisgyermekkori programokban.
- Alkalmazza a humán erőforrás, a pénzügyi és a létesítménygazdálkodás elveit a koragyermekkori program működésében.
- Együttműködés kisgyermekkori pedagógusokkal és más szakemberekkel multidiszciplináris vagy ágazatközi környezetben, valamint a gyakorlat különböző területein.
- Professzionális kommunikáció minden verbális, non-verbális és írásbeli médiumban.
Karrierlehetőségek
A Fanshawe's Honors Early Childhood Leadership (ECL) érettségi felkészíti a végzetteket arra, hogy vezető szerepet vállaljanak Ontarió korai gyermekkori környezetében, családsegítő programokban vagy korai intervenciós szolgáltatásokban. A program célja, hogy felkészítse a programvezető képességgel rendelkező gyermekkori szakembereket, hogy felügyelői/igazgatói pozíciókat töltsenek be a koragyermekkori programok teljes skálájában, és/vagy továbbtanuljanak olyan posztgraduális programokban, mint a Bachelor of Education és a Master of Education programok. .
Íme néhány példa a karrierlehetőségekre a Fanshawe's Honors Bachelor of Early Childhood Leadership programban végzett hallgatók számára:
Kisgyermeknevelő
Lelkesen és szenvedélyesen dolgozik a három hónapos és négy éves kor közötti gyerekekkel.
Au pair
Különféle nemzetközi helyszíneken, köztük Angliában, Hollandiában, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Kínában, Ausztráliában és Új-Zélandon magáncsaládokkal dolgozó gyermekek gondozása.
Kisgyermeknevelő
Együttműködjön egy osztálytermi tanárral a korai tanulási program megtervezésében és végrehajtásában.
Tanulói beszámolók
English Language Requirements
Tanúsítsd angol nyelvtudásodat a Duolingo angol teszttel! A DET egy kényelmes, gyors és megfizethető online angol teszt, amelyet több mint 4000 egyetem (például ez is) fogad el világszerte.
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Bachelor of Education
- Rutherford, Amerikai Egyesült Államok
Koragyermekkori nevelési diploma (Pontevedra)
- Pontevedra, Spanyolország
Oktatási alapképzés (koragyermekkori)
- Brisbane, Ausztrália
- Kelvin Grove, Ausztrália