A korai gyermekkori vezetés bachelorjait tiszteli

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

Változtasson a korai gyermekkori végzettséggel rendelkező kisgyermekek életében

Az oktatás és a korai évfolyamok gyorsan fejlődnek, és sikeres és szenvedélyes vezetőkre van szükség. Kezdje az utazást az innovatív Honors Bachelor of Early Childhood Leadership programmal.

Ez a négyéves kora gyermekkori oktatási program készít alapot a gyermekfejlesztés, a pedagógia, az emberi kapcsolatok, a tantervfejlesztés és a vezetői készségek számára. Ön részt vesz az alkalmazott tanulásban, esettanulmányokban, kutatási és terepi elhelyezésekben a közösségben. Mindez egy tizennégy hetes szakmai gyakorlatot eredményez az utolsó tanulmányi év előtt, ezt követi az utolsó évfolyam kutatási projektje. Tanulmányai és tapasztalatai a Bachelor of Early Childhood Education programban nemcsak a gyermekfejlesztés főiskolai végzettségével, hanem a szakképzettséggel és a különböző vezetői szerepek előrehaladásához szükséges készségekkel is rendelkeznek.

Érettségi után:

Az utazás további tanulmányokhoz vezethet a Bachelor of Education - Tanári Főiskolában vagy az Oktatási Mesterben. Vagy úgy dönthetsz, hogy regisztrált korai gyermekkori oktatóként vagy más felügyeleti / vezetői pozíciókban dolgozhat és vezethet az oktatási és szociális szolgálatoknál. Bármi legyen is a vezetés szerepe, úgy a korai gyermekkori oktatás programja segíthet a kisgyermekek életében.

Egyéb információk

  • Az áthidaló program a korai gyermekkori oktatásban diplomások végzettségére való felvételi jogosultság megszerzése érdekében a következő:
    • Két összetett tanfolyam (1. áthidaló tanfolyam: Bizonyítékokon alapuló gyakorlat a korai gyermekkorban és 2. áthidaló tanfolyam: Bevezetés a korai gyermekkori vezetésbe) összesen hat kreditért
    • Plusz alkalmazott kutatási módszerek a korai gyermekkori vezetés tiszteletbeli Bachelor programjának 3. szintjén
    • Plusz egy szélessávú kurzus választható (ajánlott ezt a 6. szintet megtenni, ha nem a Bridge Session-on)
  • A 2. és a 3. szint első két gyakorlati tapasztalata a tanfolyamokkal párhuzamosan fejeződik be. A hallgatóktól elvárják, hogy bizonyítsák képességüket a gyermekek korai tanulásával és fejlődésével kapcsolatos növekvő ismereteik alkalmazására, figyelembe véve mindennapi életüket a családokban, valamint a lakó- és kulturális közösségekben. Emellett növekvő képességeket mutatnak majd az egyének és a gyermekek csoportjainak tantervének megtervezéséhez, megvalósításához és értékeléséhez. A harmadik helyszíni tapasztalat egy 14 hetes munkaidő a korai gyermekkori programban, a kapcsolódó gyermek- és családi szolgálatban vagy az illetékes kormányhivatalban. A munkaidő középpontjában az áll, hogy a hallgatók egyre jobban megértik azokat a feltételeket, amelyek a hatékony tantervet és a pedagógiát irányítják és előmozdítják. A professzorok az elhelyezés befejezésével támogatják az egyes hallgatók tanulását és a részletes portfólió elkészítését. A negyedik helyszíni elhelyezés egybeesik a 7. szinttel, és igazodik a korai gyermekkori tanulmányokhoz, a tantervi vezetéshez és a projektek irányításához. A hallgatók folytatják munkaidő-helyszínen és befejezik a pedagógiával vagy a tantervvel kapcsolatos projektet. A helyszínen együttműködnek a problémák azonosításában, és együttműködnek a megfelelő személyzettel és családdal a projekt befejezéséhez.

Tanulási eredmények

A végzős megbízhatóan bizonyította, hogy képes:

  1. Elemezze azokat a kölcsönhatásba lépő társadalmi és biológiai erőket, amelyek együttesen formálják az agy korai fejlődését, és megteremtik az egész életen át tartó tanulás, viselkedés és egészség előkészítésének alapjait.
  2. Tiszteletben kell tartani a családok központi szerepét a gyermeknevelésben és a korai tanulásban, valamint a családi struktúrák, a közösségi támogatási rendszerek, a kultúra és a társadalmi-gazdasági státusoknak a szülésre gyakorolt hatását.
  3. Vezesse a kisgyermekek számára befogadó, hatékony tantervek kidolgozását és megvalósítását, a történelmi perspektívák kritikus elemzése, megfigyelés, jelenlegi kutatások és a korai emberi fejlõdés megértése alapján.
  4. Befogadó korai beavatkozási programokat kell kidolgozni, amelyek reagálnak az azonosított speciális szükségletekkel küzdő gyermekekre.
  5. Értékelje a korai gyermekkori programokat, bevonva az érdekelt feleket a folyamatba, és figyelembe véve a kisgyermekek és a családok különféle igényeit.
  6. Szerezzen önmagát, a kritikus gondolkodási készségeket és a szellemi szakmai szokásokat, amelyek elengedhetetlenek a korai gyermekkori oktatás gyakorlásához és vezetéséhez.
  7. Alkalmazza a kutatási készségeket, ideértve a kutatási folyamat értékelését, a kutatási kérdések megfogalmazását és az adatok gyűjtését és értelmezését, különféle kutatási projektekben.
  8. Hozz létre reagáló és kölcsönös kapcsolatokat gyermekekkel, családokkal, kollégákkal és más érdekelt felekkel.
  9. Végezzen felelősséget az etikai és szakmai magatartási kódexekkel összhangban; a törvényi és jogi követelményeknek megfelelően; és a gyakorlati korlátozások meghatározott körén belül.
  10. A gyermekek, a családok, a kollégák és a szélesebb közösség nevében képviseltesse magát, támogassa a minõség elveit a korai gyermekkori programokban.
  11. Alkalmazza az emberi erőforrások, a pénzügyi és a létesítménygazdálkodás alapelveit a korai gyermekkori program működésére.
  12. Együttműködés a korai gyermekkori oktatókkal és más szakemberekkel multidiszciplináris vagy ágazatközi környezetben, valamint a gyakorlat különféle területein.
  13. Professzionálisan kommunikáljon minden verbális, nem verbális és írásbeli médiumban.

Tanfolyamok

Törzsanyag

Az alábbi kötelező (Core) tanfolyamok közül választhat:

A minimális kumulatív GPA az alaptanfolyamokon 2,5 (ECED-7002 és ECED-7001 csak az ECE áthidaló hallgatókra vonatkozik)

1. csoport

  • 1. szint
    A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 1. alapvető szintű követelményt
    • ECED-7004 Emberi Fejlődés Alapjai
    • HLTH-7001 Személyes wellness
    • ECED-7005 megfigyelés, felvétel és értékelés
    • COMM-7009 Interperszonális kommunikáció
    • Az ECED-7024 gyakorlati alapelvei a korai években

2. csoport

  • 2. szint
    A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 2. alapvető szintű követelményt is
    • ECED-7006 Emberi fejlődés - a korai évek
    • HLTH-7002 Wellness és a kisgyermek
    • FLDP-7010 1. gyakorlati mező
    • ECED-7013 tanterv a korai tanuláshoz
    • FLDP-7008 1. helyszíni szeminárium

3. csoport

  • 3. szint
    • ECED-7009 Az emberi fejlődés késő felnőtt számára
    • ECED-7003 alkalmazott kutatási módszerek
    • PHIL-7011 az EGB filozófiája és története
    • SOCI-7016 családi tanulmányok - kutatás és alkalmazás

4. csoport

  • 3. szint További követelmények
    • Vegyük az ECED-7008 vagy az ECED-7002 készüléket
    • ECED-7008 reflexió és kritikus gondolkodás
    • ECED-7002 bevezetés a korai gyermekkori vezetésbe

5. csoport

  • 4. szint
    • ECED-7012 Emberi fejlődés-kapcsolatok
    • MGMT-7001 szervezeti felépítés
    • FLDP-7011 terepi elhelyezés 2
    • FLDP-7009 terepi szeminárium 2
    • ECED-7010 Befogadó gyakorlat

6. csoport

  • 4. szintű kiegészítő követelmények
    • Vegyük az ECED-7011 vagy az ECED-7001 készüléket
    • ECED-7011 tananyag kisgyermekek számára
    • ECED-7001 bizonyítékokon alapuló Prac a korai gyermekkorban

7. csoport

  • 5. szint
    • ECED-7014 minőségbiztosítás az ECE-ben
    • MGMT-7002 vezetés a tanuló szervezetekben
    • MGMT-7003 Vezetés a tech világban
    • ECED-7017 Egészséges közösségi érdekképviselet és vezetés

8. csoport

  • 6. szint
    • ECED-7016 Az emberi fejlődés aktuális témái
    • MGMT-7005 Projektek kezelése
    • ECED-7020 tantervi vezetés az ECE programokban

9. csoport

  • 7. szint
    • ECED-7022 kutatás korai gyermekkorban
    • FLDP-7007 megoldások a korai gyermekkori vezetéshez
    • ECED-7018 ECE program és rendszer kézbesítés

10. csoport

  • 8. szint
    A következő kötelező tanfolyamokon kívül kérjük, olvassa el az alábbi 8. alapvető szintű követelményt
    • ECED-7023 Jelenlegi kérdések - Vezetés a minőségért
    • SOSC-7029 szociálpolitika Kanadában

11. csoport

Gyakorlat (Co-op munkaidő. Általában a 6. szint után fejeződik be

  • COOP-ECL1W ECL1 gyakorlat

Nem központi tanfolyamok

Vegyen részt a következő kötelező (nem alapvető) tanfolyamokon:

  • 1. és 2. szintre venni

A minimális összesített GPA a nem alaptanfolyamokhoz 2.0

1. csoport

  • COMM-7008 Összetétel és retorika
  • A PSYC-7044 pszichológia alapelvei

2. csoport

Általános oktatás - választható

Vegyen be 6 általános képzést a bevezető szinten az alábbi tantárgyak közül két közül - humán tudományok, globális kultúra, matematika, tudomány - általában az 5. és 6. szinten

3. csoport

Készítsen 9 általános iskolai választható kreditet felsőbb szinten (nem bevezető) - Általában a 6., 7. és 8. szinten

4. csoport

Vegye ki 3 általános iskolai választható kreditpontot a bevezető vagy a felső szintnél - általában a 8. szintnél

Program rezidens

A hallgatóknak legalább 35 kredit teljesítését kell teljesíteniük a programban a Fanshawe College hogy megfeleljenek a program tartózkodási helyének követelményeinek, és elvégezzék a programot.

writing, children, learningePhotographyAustralia / Pixabay

Felvételi követelmények

  • OSSD kurzusok a University (U) vagy az Egyetem / Főiskola (M) stream:
    • 12. osztályos angol (U)
      (Megjegyzés: A minimálisan megkövetelt végzettség 65 év.)
    • Az egyik matematika:
      • 12. fokozatú matematika az egyetemi technológiához * (C)
      • 12. fokozat alapjai az egyetemi matematika számára * (C)
      • 12. osztályú speciális funkciók (U)
      • 12. osztályú kalkulátor és vektorok (U)
      • 12. fokozatú adatkezelés matematika (U)
        vagy
      • Bármely 12. fokozatú tudomány (U) vagy (M)
    • Plusz négy további 12. fokozatú egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyam; * A 12. fokozatú matematikát a főiskolai technológiához (C) vagy a 12. osztályú alapítványokat a főiskolai matematikához (C) pályázóknak további öt 12. osztályos egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyamra kell pályázniuk.
    • Legalább 65,0% a legmagasabb hat 12. osztályos egyetemi (U) vagy egyetemi / főiskolai (M) tanfolyam alapján

vagy

  • Érett pályázó, aki a fent említett kötelező tanfolyamokon és osztályokon áll

vagy

  • Másodlagos állás * (ha van)

Angol nyelvi követelmények

Azoknak a pályázóknak, akiknek az első nyelve nem angol, az alábbi módszerek egyikével kell bizonyítani az angol nyelvtudást:

  • 12. osztályú főiskola vagy egyetemi adatfolyam angol nyelvű hitele Ontario középiskolából vagy azzal egyenértékű, a program belépési feltételeitől függően
  • Angol mint idegen nyelv vizsgálata (TOEFL), legalább 88 ponttal az Internet-alapú teszt (iBT) esetében, az elmúlt két év teszteredményeivel
  • Nemzetközi angol nyelvvizsgáló rendszer (IELTS) Akadémiai teszt 7,0-es pontszámmal, 6,5-nél kevesebb pontszámot olvasva és hallgatva, 7,0 pontot írásban és beszédben, az elmúlt két évben végzett teszt eredményekkel
  • Kanadai Akadémiai Angol Nyelv (CAEL) teszt, melynek összpontszáma 70, az elmúlt két évben a vizsgálati eredmények
  • Pearson Test of English Academic (PTE) legalább 65 ponttal, az elmúlt két évben pedig a teszt eredményei
  • A Cambridge-i angol teszt (FCE / CAE / CPE) a Cambridge-i angol nyelvű 185-ös átfogó pontszámmal, az olvasás és a hallgatás 176-nál kevesebb pontszámmal és 185 írásos és beszédes eredményével.
  • Az angol nyelvértékelés (ELE) a Fanshawe College nál, a teszt összes szakaszában legalább 75% -os pontszámmal, az elmúlt két évben végzett teszt eredményekkel
  • Fanshawe College ESL4 / GAP5 diákok: minimálisan 80% ESL4 / GAP5 9-es szinten vagy 75% ESL4 / GAP5 10. szinten

Ajánlott tudományos előkészítés

  • 11. fokozat az egészséges gyermekek növelése (O)
  • 11. osztály Csecsemőkkel és kisgyermekekkel való munka (C)
  • 12. fokozatú kihívás és változás a társadalomban (U)
  • 12. osztályú családok Kanadában (C) vagy (U)
  • 12. fokozatú emberi fejlődés az egész életen át (M)

Fejlett állás

  • Az előrehaladott álláspontot a korábbi tanulmányi terület alapján eseti alapon vizsgáljuk meg.

A pályázó kiválasztási kritériumai

Ha a jogosult pályázók száma meghaladja a programban rendelkezésre álló helyeket, a pályázó kiválasztási kritériumai:

  1. Preferencia az Ontario állandó lakosai számára.
  2. A pályázat kézhezvétele február 1-jéig (e dátumot követően a Fanshawe College a jelentkezőket az érkezési sorrendben fogja megvizsgálni, amíg a program megtelik).
  3. A felvételi követelmények teljesítése.
  4. Eredmény a középiskola utáni tanulmányokban * (ha alkalmazható).

Jegyzet:
** Jelenleg egyetemen beiratkozott, illetve korábban egyetemi vagy más középiskolai posztintézményekben részt vevő pályázók, akik a korai gyermekkori vezetés tiszteletbeli Bachelor programjára való átadásra jelentkeznek, a középiskola utáni helyzetük alapján kerülnek megvizsgálásra. Pontosabban, a jelenleg egyetemen beiratkozott vagy korábban egyetemen részt vevő pályázóknak az elmúlt tíz teljes kredit vagy teljes kredittel egyenértékű kurzuson legalább 65,0% -ot kell fenntartaniuk ahhoz, hogy felvételt nyújtsanak. A tíznél kevesebb teljes kredit kurzussal rendelkező pályázóknak legalább 65,0% -ot kell fenntartaniuk az összes kurzuson annak érdekében, hogy felvegyék a felvételt. A közösségi főiskolán jelentkező pályázóknak sikeresen be kell fejezniük a diplomatervet, amelynek teljes GPA-értéke 2,5 a teljes programban. Ezenkívül az egyetemen vagy a főiskolán jelentkező hallgatóknak teljesíteniük kell az előfeltételeket angol, matematika és / vagy természettudományi kurzusokon, ahogyan azt a felvételi követelmények előírják.

Karrierlehetőségek

Ez az elismerés a korai gyermekkori vezetés (ECL) érettségi bizonyítvánnyal készíti elő az Ontario korai gyermekkori beállításaiban, más családtámogatási programokban és korai beavatkozási szolgáltatásokban a vezető tantervet és pedagógiát. A program célja, hogy gyermekkori szakembereket készítsen a program vezetői képességgel, hogy a korai gyermekkori programok teljes körében mozogjanak a felügyeleti / igazgatói pozíciókba, és / vagy továbbtanulást folytassanak olyan diplomás programokban, mint a Bachelor of Education és a Master of Education programok. .

Utoljára frissítve márc. 2020

Az iskoláról

Fanshawe College is a large, publicly-funded College located in London, Ontario, Canada – approximately a two-hour drive from Toronto and Niagara Falls. There are 21,000 full-time students, including ... Tovább

Fanshawe College is a large, publicly-funded College located in London, Ontario, Canada – approximately a two-hour drive from Toronto and Niagara Falls. There are 21,000 full-time students, including more than 6,000 international students from 97 different countries. Kevesebb
London , Simcoe , Saint Thomas , Woodstock , Clinton + 4 Több Kevesebb