A globális kommunikáció fokozata
Universidad UADE
Kulcs információ
Campus helye
Buenos Aires, Argentína
Nyelvek
Spanyol, Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
ARS 3 635 / per month *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* Havi költség / tét
Ösztöndíjak
Fedezze fel az ösztöndíj lehetőségeket tanulmányai finanszírozásának elősegítésére
Bevezetés
A nemzetközi szervezetek definíció szerint globális perspektíva és a különböző országokban és kontinensekben működő vállalatokkal folytatott gyakori csereprogramok. Ezért a kommunikációs cselekvések tervezése és megvalósítása az ilyen típusú szervezetekben speciális képzést igénylő szakembereket igényel, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy stratégiai és globális elképzelést dolgozzanak ki az országok különböző kultúráinak elemzése és értelmezése alapján.
A Globális Kommunikáció Bachelor célja, hogy olyan szakembereket képezzen, akik képesek a multinacionális szervezetek stratégiai kommunikációs terveinek létrehozására és kezelésére, egy olyan innovatív elképzelés alkalmazásával, amely lehetővé teszi számukra a javasolt célkitűzések elérését.
Ebből a célból a tantervet úgy tervezték, hogy figyelembe vegye a különböző területeket, amelyek hozzájárulnak a globális kommunikáció főiskolai képzéséhez: közkapcsolatok, globális üzleti és intézményi kommunikáció.
A tanterv több angol nyelvű tantárgyat is tartalmaz annak érdekében, hogy erősítse a nyelv megszerzését, ami elengedhetetlen a terület szakmai teljesítményéhez. Bizonyos tantárgyak kurzusait is támogatják olyan külföldi egyetemeken, amelyekkel az Universidad Argentina de la Empresa csereprogramokkal rendelkezik.
Nemzetközi gyakorlatok
A Globális Kommunikáció második éve tanulói Santiago de Chile-ben gyakoroltak szakmai gyakorlatot.
A Chilei Universidad del Pacífico hatóságai megkapták őket, meglátogatott cégek és tanácsadók, például az Extender és az Azerta Comunicación tanácsadói.
Profil és hatókör
Graduate Profil
A végzős képes lesz:
- Elemezze és értelmezze azon stratégiai közönségek érdekeit és igényeit, amelyekkel a szervezet a nemzetközi és multikulturális területen kapcsolódik.
- Készítsen intézményi kommunikációs tervet egy nemzetközi szervezet számára minden szakaszában, mind belső, mind külsőleg, és határozzon meg iránymutatásokat annak nyomon követésére és ellenőrzésére, teljesítve a kitűzött célokat, a rendelkezésre álló időket, forrásokat és költségvetéseket.
- A nemzetközi és a nemzetközi kontextust szemlélő nemzetközi szervezet kommunikációjának helyzetfeltárását, a legmegfelelőbb módszerek és technikák kiválasztását.
- Alkalmazzon módszertanokat és technikákat az intézményi kommunikációs terv eredményeinek elemzéséhez, figyelembe véve a kommunikáció globális stratégiai elképzeléseit és alkalmazását a különböző országokban.
- A szervezet különböző stratégiai közönségei számára intézményi kulcsfontosságú üzenetek kidolgozása, figyelembe véve a különböző országokban jelenlévő intézményekben fellépő kulturális sokszínűségeket, kiválasztva és felhasználva a legmegfelelőbb médiát és támogatást.
- A szervezet intézményi arculatának tervezési ellenőrzése, a konkrét módszertan alkalmazása és jelentések készítése a diagnózisok következtetéseinek közlésére.
- Készítsen terveket olyan eseményekre, amelyek egy multinacionális vállalat vagy egy nemzetközi szervezet kommunikációs stratégiájára reagálnak, és meghatározzák az értékelés kritériumait.
- A szertartás és a protokoll normáinak és alkalmazásának értelmezése globalizált környezetben.
- A globális kontextus és a szervezet célkitűzéseinek elemzésén alapuló társadalmi felelősségvállalási programok kidolgozása a szervezetek számára.
A cím hatálya
A globális kommunikáció fokozata a következő funkciókra jogosult:
- Tervezzen, koordinálja és értékelje a globális stratégiai kommunikáció terveit és programjait a nemzetközi szervezetek különböző típusaiban, a javasolt célkitűzéseken alapuló kommunikációs stratégiákat és taktikákat alkalmazva.
- Tájékoztassa a szervezet vezetőit és fő hatóságait az intézményi kommunikációs politikák végrehajtásáért és azok végrehajtásáért annak érdekében, hogy globális környezetben stratégiai kapcsolatokat érjen el a különböző közönségekkel.
- Ütemezze meg, koordinálja és értékeli az intézményi rendezvények integrált szervezését a nemzetközi szervezetek számára, figyelembe véve az intézmények jelenlétének helyszíneit; az elkülönített források és költségvetések alapján.
- Tanulmányok készítése a nemzetközi piacokon jelenlévő szervezetek intézményi kommunikációs stratégiáiról, a fegyelem konkrét módszereinek megvalósítása.
- Ellenőrizze a különböző nemzetközi formális és informális kommunikációs csatornákat a nemzetközi szervezetek társadalmi és kulturális különbségeinek figyelembevételével.
- Tervezzen és valósítson meg vállalati társadalmi felelősségvállalási kampányokat és nemzetközi szervezetek fenntarthatósági politikáit, amelyek globális összefüggésben erősítik kapcsolatukat.
- A stratégiai kommunikációs célok teljesítését lehetővé tevő nemzetközi szervezetek intézményi képének kommunikációjához kapcsolódó reklám- és reklámkampányok tervezése, megvalósítása és értékelése.
tanterv
első évben
- Üzleti menedzsment
- A pszichológia elemei
- Nyelv, logika és érvelés
- Bevezetés a globális stratégiai kommunikációba
- A nemzetközi üzleti környezet
- Író műhely
- A PR-elmélet
- A szociológia elemei
- Kortárs kultúrák és társadalmak
- Nem kötelező (1 Tárgy)
második évben
- Grafikus és audiovizuális média
- Gazdasági és pénzügyi elemek
- Közkapcsolatok I
- A kommunikáció elmélete
- Beszéd és vita
- reklámozás
- Közkapcsolatok II
- Digitális média
- értékesítés
- Az emberi tehetség globális irányítása
Harmadik év
- Bevezetés a statisztikákba
- Ünnepi és jegyzőkönyv
- Média és közvélemény
- Vezetés és nemzetközi tárgyalások
- Nem kötelező (1 Tárgy)
- A kommunikációs kutatás módszertana
- szemiotika
- Közkapcsolatok III
- A vállalati események integrált kezelése
- Nemzetközi gazdasági történelem
Negyedik év
- A globális kommunikáció stratégiai irányítása
- Image Audit Workshop
- A vállalati társadalmi felelősségvállalás irányítása
- Választható (3 téma)
- Kortárs politika
- Végső projekt a globális kommunikációban
- A digitális kommunikáció kezelése
- Nem kötelező (1 Tárgy)
Az Iskoláról
Kérdések
Hasonló tanfolyamok
Szervezeti kommunikáció tudományok alapképzése
- Nashville, Amerikai Egyesült Államok
Média- és kommunikációs tervezés (BA)
- Berlin, Németország
BEng Process Engineering
- Muscat, Omán