A digitális élménytervezés bachelor fokozata kitüntetésben részesül
George Brown College
Kulcs információ
Campus helye
Toronto, Kanada
Nyelvek
Angol
Tanulmányi formátum
Az egyetemen
Időtartam
4 évek
Pace
Teljes idő
Tandíjak
CAD 20 217 / per year *
Jelentkezési határidő
Kérjen információt
Legkorábbi kezdési dátum
Kérjen információt
* hazai tandíj | 18 190 dollár nemzetközi tandíjra. Minden díj előzetes értesítés nélkül változhat
Bevezetés
A Honors Bachelor of Digital Experience Design Degree egy négyéves program, amely olyan tervezőket hoz létre, akik emberközpontú, társadalomtudatos és gazdaságilag életképes digitális megoldások segítségével tudnak problémákat megoldani.
A digitális élménytervezés olyan kapcsolódó területeket foglal magában, mint a szolgáltatástervezés, a felhasználói élmény tervezése és az interakciótervezés. Magában foglalja az emberi viselkedés és az ember-számítógép interakció megértését, kutatások és használhatósági tanulmányok végzését, projektek menedzselését és csapatmunkát, üzleti készségek alkalmazását, meglévő és kialakulóban lévő digitális technológiákkal való munkát, új ötletek prototípusának elkészítését és a jövőbeli trendek előrejelzését.
Ebben a programban fejleszti azt a képességet, hogy kritikusan elemezze és alkalmazkodjon a technológia és a kultúra folyamatosan változó feltételeihez. Az alapozó kurzusok fejlesztik elemző, műszaki és üzleti készségeit. A felső tagozatos kurzusokban és a csúcsprojektekben digitális felületeken és alkalmazásokban, valamint interaktív környezetekben és objektumokban fog együttműködni.
Ez a tervezési fokozatú tanterv a digitális élménytervezési folyamaton alapuló tanulás három területére összpontosít:
- Gondolkozz: tervezési gondolkodás, elmélet, kultúra és kutatás
- Gyártmány: digitális élmények tervezése, építése és tesztelése
- Szállítás: vállalkozói szellem és a digitális termékek kereskedelmi forgalomba hozatala
Az interaktív digitális média egy növekvő iparág, amely gyorsan változik, a fogyasztói magatartás és a technológia változásai miatt. A program végzett hallgatói képesek lesznek interdiszciplináris csapatok munkájában részt venni, és végül vezetni is tudnak majd problémákat megoldani különféle területeken, például biztonság, szállítás, oktatás és gyártás. A fokozat arra is felkészíti a hallgatókat, hogy posztgraduális tanulmányokat folytassanak a tudományos tudományok széles körében.
Miért érdemes digitális élménytervezést tanulni itt: George Brown College ?
A George Brown-i Design School megalapozott hírnevet szerzett a képzeletre összpontosító, a kritikus gondolkodási készségeket csiszoló és a legújabb technológiákkal foglalkozó tervezési oktatás terén. Karunk a szakmai tapasztalat és a felsőfokú oktatás kombinációját kínálja, hogy olyan kurzustartalmat kínáljon, amely folyamatosan fejlődik, és tükrözi az ipar és a tudományos élet trendjeit.
A Design School egy új, 103 000 négyzetméteres létesítményben található a Daniels Waterfront – A Művészetek Városa fejlesztésében. Ez a korszerű épület tudományos programokat és ipari projekteket támogat, például:
- virtuális és kiterjesztett valóság labor
- használhatósági és tesztelési labor
- Future Ways of Living labor
- peer tutor labor
- digitális homokozó
- inkubátorok
- prototípuskészítés és műhelyterek
- tervezési és innovációs bemutatóterek
Létesítményeink és számítógépes laborjaink a legújabb hardvereket és szoftvereket tartalmazzák, és kiegészül a Digitális Média- és Játékinkubátorral és a Digifesttel, amely egy éves fesztivál, amely összehozza az ipart, a tudósokat és a nagyközönséget, hogy elgondolkodjanak arról, hogyan alakítják majd életünket a digitális eszközök és technológia. a mi jövőnk.
A változó iparági igényeket tükröző tanterv
A Honors Bachelor of Digital Experience Design az iparral, oktatókkal, öregdiákokkal és hallgatókkal egyeztetve jött létre. Speciális készségképzést, ismereteket és gyakorlati tapasztalatokat biztosít, hogy felkészítse a hallgatókat a jelenlegi és jövőbeli munkaerő-piaci igényekre, valamint a posztgraduális tanulmányokra.
Alkalmazott kutatás: Az Innovációs Börze és a Design Center for the Smart Economy
A leendő School of Design épületében helyet kap majd az Intelligens Gazdaság Innovációs Börze és Tervezési Központja, egy kutatási központ, ahol a diákok és a vállalkozások összefognak, és új ötleteket visznek piacra.
Jelentkezzen a Honors Bachelor of Digital Experience Design áthidaló programra
Azok a hallgatók, akik jelenleg George Brown jelenlegi, hároméves interakciótervezési haladó diplomaprogramjának második vagy harmadik évében járnak, jogosultak lehetnek a Honors Bachelor of Digital Experience Design programra.
A téli szemesztert követően (januártól áprilisig) azok a hallgatók, akik sikeresen teljesítették az Interaction Design and Development (G113) második évét 3,2 (75%) vagy magasabb GPA-val, jogosultak egy őszi hídprogram elvégzésére. A híd sikeres befejezése után a hallgatók a képzés 5. szemeszterébe lépnek.
A terepen végzett oktatási lehetőségek
A hallgatóknak a harmadik és negyedik év közötti tavaszi/nyári időszakban 420 órás fizetett szövetkezeti munkaidőt kell teljesíteniük.
A hallgatóknak lehetőségük van ezt a szövetséget hazai és/vagy nemzetközi szinten befejezni, ahogy a lehetőségek adódnak. A kooperatív munkavégzési időszakok többsége a Greater Toronto Area-ben történik, ahol a tervezési szektor robusztus és az interakciós munkák többsége található.
A School of Design Field Placement csapata számos jelentős képzési partnerrel dolgozik együtt, köztük olyan ügynökségekkel, mint a Publicis, a K9 Strategy + Design, a Trevor/Peter és a Relish Interactive; nagyobb, jól ismert márkák, mint például a Nelvana (Corus Entertainment), a Rogers Media, a Mozilla, a Crayola és a PUR Gum; és számos iparág szempontjából releváns művészeti és tervezési intézmény, köztük a Torontói Nemzetközi Filmfesztivál (TIFF), a Regisztrált Grafikai Tervezők Szövetsége (RGD) és az Applied Arts.
A munkaidőszak lehetővé teszi a hallgatók számára, hogy a programban megszerzett készségeiket, képességeiket és tudásukat munkahelyi környezetben vagy megfelelő interakciótervezési kutatási projekten vagy kezdeményezésen keresztül alkalmazzák. A hallgatók értékes tapasztalatokra tesznek szert, és lehetőséget kapnak arra, hogy reflektáljanak a korábbi tanulások alkalmazására. Az oktató a munkáltató által adott visszajelzések alapján értékeli a hallgatót.
A hallgatók digitális portfóliót készítenek, amely bemutatja a kooperációs munka ideje alatt elkészült tárgyakat.
Belépők
Ösztöndíjak és finanszírozás
A(z) George Brown College nemzetközi hallgatóknak járó ösztöndíjak általában a programon belüli jutalmak, amelyek a hallgatók tanulmányi teljesítményén (és egyéb kritériumokon) alapulnak a tanulmányi program kezdete után George Brown College időpontban.
Tanterv
Kötelező tanfolyamok
1. félév | 2. félév | 3. félév |
|
|
|
4. félév | 5. félév | 6. félév |
|
|
|
Tavasszal/nyáron 6. és 7. szemeszter között | 7. félév | 8. félév |
|
|
|
A program eredménye
A végzett hallgató bizonyítja, hogy képes:
- Integrálja a digitális élménytervezési elméleteket és módszertanokat a valós életből fakadó problémák megoldásához és a társadalmi problémák megoldásához.
- Magyarázza el a digitális interaktív élmények és termékek, valamint más gyakorlati és tanulmányi területek közötti kapcsolatokat.
- Emberközpontú és kutatáson alapuló megoldásokat és tervezési lehetőségeket kínál az ágazatok között.
- Határozza meg az interaktív rendszerek használhatóságát egy termék vagy szolgáltatás teljesítményének optimalizálása érdekében.
- A tervezés kulcsfontosságú elméleti koncepcióinak beépítése az interaktív digitális élmények tervezéséhez, előállításához és kritikájához.
- Alkalmazások fejlesztése a digitális élménytervezés trendjei alapján.
- A releváns technológiai rendszerek beépítése a digitális élmények fejlesztésének folyamatába.
- Használja az emberközpontú tervezési elveket a digitális termékek, rendszerek és szolgáltatások fejlesztéséhez és teszteléséhez az esztétikai és funkcionális élmény javítása érdekében.
- Válassza ki a megfelelő eszközöket, amelyek lehetővé teszik a digitális interaktív élmények tervezését, építését, megjelenítését és programozását.
- Interaktív termékeket, rendszereket és szolgáltatásokat hozzon létre megfelelő technológiák, anyagok és gyártási módszerek használatával.
- Működjön együtt és vezessen interdiszciplináris tervezőcsapatokat és érdekelt feleket a termék vagy szolgáltatás tervezési folyamatában.
- Tervezési projekt irányítása üzleti, jogi és etikai elvek alkalmazásával.
- Tervezzen gazdaságilag életképes projekteket a hozzájuk tartozó üzleti modellekkel.
Karrierlehetőségek
Karrierlehetőségek
A program végzett hallgatói elsajátítják azokat a készségeket, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a tervezési és digitális médiastúdiókban, a kreatív laborokban, a házon belüli tervezésben és a nagyobb vállalatok digitális részlegeiben dolgozhassanak ágazatokon át, vagy önállóan vagy induló vállalkozásban dolgozhassanak.
Ez a program felkészíti a végzetteket olyan pozíciókra, mint:
- Digitális élménytervező
- Felhasználói élmény tervező
- Felhasználói felületek tervezője
- Emberi felület tervező
- Interakciótervező
- Információs építész
- Digitális tervező
- Digitális terméktervező
- Visual Designer
- Mobil tervező
- Web designer
- Felhasználói tapasztalat kutató
- Használhatóság teszter
- Vállalkozó
Ipar
Digitális élménytervezés
A Digital Experience Design beágyazza és befolyásolja az emberi tapasztalatot a digitális technológia újszerű és interaktív formái révén, ötvözve a hardvert, szoftvert és a tervezést. A „tapasztalat” kifejezés az emberek és a technológia közötti sokrétű interakcióra utal, amely tiszteletben tartja mindegyik kontextuális és helyzeti jellemzőit. A digitális tervezés jövője ezen interakció megértésében rejlik.
A Digital Experience Design egyre nagyobb teret hódít a kutatás és a gyakorlat területén. Az IDEO, egy kiemelkedő globális tervezési tanácsadó cég, a „digitális élményeket” az egyik fő szakterületeként sorolja fel. Az IDEO úgy látja, hogy a „digitális élmények” olyanok, amelyekben nincsenek határok a platformok között. Hardvert, szoftvert, webes és mobil elemeket, valamint interaktív médiát használnak, hogy hatékony eszközöket dolgozzanak ki az emberek megosztására, létrehozására és kommunikációjára. Így a Digital Experience Design egy dinamikus terület, amely folyamatosan alkalmazkodik az új technológiákhoz és interfészekhez, például intelligens eszközökhöz, érzékelőkhöz, adaptív architektúrákhoz, vegyes valóságokhoz (AR/VR), magával ragadó környezetekhez, többképernyős és több érzékelős kijelzőhöz. A digitális élménytervezés forradalmasítja azt, ahogy a szervezetek kiszolgálják az ügyfeleket, és hogyan kommunikálunk egymással és a minket körülvevő világgal.
Interaktív digitális média (IDM)
A Canadian Interactive Alliance az interaktív digitális média vállalatokat úgy határozza meg, mint „olyan digitális tartalmak és környezetek létrehozóit, amelyek gazdag interaktív élményt biztosítanak a felhasználóknak – akár magával a tartalommal, akár más felhasználókkal – szórakoztatás, tájékoztatás vagy oktatás céljából, vagy amelyek szolgáltatások, amelyek közvetlenül lehetővé teszik ezeket a termékeket/szolgáltatásokat” (2012 Canadian Interactive Industry Profile). Az IDM Kanadában egy növekvő iparág, amely gyorsan változik, a fogyasztói magatartás és a technológia változásai miatt. Az átfogó IDM szektor magában foglalja az interaktív tartalmat előállító vállalatokat, valamint azokat a cégeket, amelyek különféle típusú termékeket vagy szolgáltatásokat nyújtanak az interaktív tartalom előállításához. Ezeket néha „core” és „peripheral” IDM-nek nevezik. Az IDM alapvető tartalmai közé tartoznak többek között a video- és mobiljátékok, a többplatformos szórakoztatás, a websorozatok, az e-learning és a képzési termékek (Interactive Digital Media, OMDC).
A Greater Toronto Area (GTA) élen jár Észak-Amerikában az interaktív digitális médiában dolgozók sokszínű, tehetséges csapatának kínálatában. A GTA-nak 15 000 technológiai vállalata van, amelyek több mint 168 000 embert foglalkoztatnak, így Toronto Kanada legnagyobb technológiai központja és a technológiai cégek harmadik legnagyobb észak-amerikai központja, amellett, hogy a harmadik legnagyobb tervezési központ a kontinensen.
Oktatási Pathways
Ha Ön a George Brown College hallgatója, aki az Interaction Design and Development Advanced Diploma (G103) második vagy harmadik évét 3,2-es (75%) vagy magasabb osztályzattal végezte, akkor jogosult lehet a diploma megszerzésére. Pathway a programhoz.
Jövőbeni tanulmányi lehetőségek
A Honors Bachelor of Digital Experience Design program végzettjei jogosultak lehetnek további posztgraduális tanulmányok folytatására a megfelelő programterületeken. A hallgatóknak közvetlenül az egyetemekkel kell kapcsolatba lépniük, hogy feltárják a posztgraduális iskolai lehetőségeket.
A lehetséges posztgraduális tanulmányi és kutatási területek közé tartozik például a tervezés, interakciótervezés, digitális/interaktív média, digitális élmény, ember-számítógép interakció, rendszertervezés, e-egészségügy, e-learning, játéktervezés, interaktív művészetek és kritikai gyakorlat.