A csúcstechnológia vállalkozói tudománya

Általános információk

További információ erről a programról az intézmény honlapján olvasható

Program leírás

119632_Capturadepantalla2019-08-12alas17.09.35.png


MHTIconEz a program tanítani angol nyelven. A Harbour.Space egy egyedülálló keveréke a tudósok programjának, az indulási gyorsítónak, a vállalkozásépítőnek és a valós tapasztalatoknak, melynek célja a hallgatók felkészítése a sikeres csúcstechnológiai vállalkozók következő generációjára.

A csúcstechnológiai vállalkozási program módszertani alapja a Szilícium-völgyben úttörő technológiai vállalkozás alapjait ötvözi a vezető technológiai vállalkozók, gyorsítók, például az Y Combinator és a cégépítők, például a Rocket Internet által kifejlesztett folyamatokkal a technológiai vállalatok gyors indítása és felgyorsítása érdekében. Az elmélet mellett gyakorlati tapasztalatok megszerzése érdekében a hallgatók csapatokat alakítanak ki, és azokban a valós induló vállalkozásokban dolgoznak. A hallgatóknak fel kell készülniük arra, hogy rendkívül versenyképes környezetben dolgozzanak, amely minden nap kihívást jelent majd képességeikre és kitartásukra. A csapatokat mentorokkal egyeztetik, és kiválasztják a legjobb csapatokat, akik ötleteiket befektetőkhöz továbbítják.

A PROGRAM SZERKEZETE

Első év

A csúcstechnológiai vállalkozási alapképzés első éve alapvető kezdő csomagként tekinthető a holnap vállalkozók számára. A hallgatók azzal a gondolattal lépnek be a programba, hogy valósággá váljanak. Egy ötlet jó bemutatásának képességével kezdjük - mert sok zseni figyelmen kívül hagyja a világot egyszerűen azért, mert egy ötletet nem megfelelően kommunikálnak. A hallgatók a Lean / Pitch Canvas keretek alapján fognak dolgozni az ötlet validálására, az identitásra és a kommunikációs stratégiára, és megtanulják, hogyan lehet ötleteiket átadni az üzleti modell tesztjének. A hallgatók megtanulják, hogyan lehet azonosítani az üzleti vállalkozás lehetőségeit és akadályait. Ezenkívül a hallgatók belemerülnek egy induló vállalkozás minden üzleti alapjába: sovány üzleti modellek, üzleti validálás, üzleti terv elkészítése, USP / SVP azonosítás stb.

modulok

  • A nullától a hősig
  • Digitális termékfejlesztés
  • Tervező gondolkodás
  • Megtalálási és koncepciókészítési igények
  • Lean Start-up
  • Az indító garázs: tesztelés és indítás
  • Induló vállalkozás jogi környezete
  • Indító ökoszisztémák
  • Üzleti terv írása
  • Személyiség és kommunikáció
  • Értékesítési alapok
  • Az indítási verem
  • Kezdő vállalkozások az extrém megfizethetőségért
  • Műszaki projektmenedzsment
  • tárgyalások
  • Big Data és feltörekvő technológiák
  • Capstone projekt
  • Szemináriumok és műhelyek

Második év

A második év mélyén belemerül a karcsú induló szervezet felépítésébe, miközben megtanulja az alapvető stratégiai és elemző készségeket. Ennek a tanévnek az a célja, hogy megtalálja a megfoghatatlan termék / piac megfelelőségét, és MVP-t építsen ki . A hallgatóktól elvárják, hogy beszéljenek a potenciális ügyfelekkel, megtanulják az alapvető értékesítési technikákat , képessé váljanak különböző ügyfél-felvételi csatornák megtalálására és tesztelésére, valamint hatékony üzenetküldésre és pozicionálásra . A csapatok elvárják, hogy végrehajtsák értékesítési és marketing terveiket, meghatározzák és felépítsék az MVP-t, és teszteljék a korai ügyfelekkel. Ez gyakran az induló vállalkozások utazásának legnehezebb része, és a programok szigorúsága kibővíti bármely hallgató képességeit, és arra készteti őket, hogy teljes potenciáljukat kihasználják. Az év végére a hallgatók rendelkeznek egy MVP-vel, amelyet nemcsak a keretrendszerekkel validálnak, hanem a korai ügyfelekkel is tesztelnek. A folyamat során a csapatokat mentorok segítik, és kihasználják a lehetőségeket, hogy ötleteiket a befektetőkhöz és az induló versenyekhez továbbítsák.

modulok

  • Új vállalkozás marketing
  • Digitális eszközök
  • A mesemondás hatalma az üzleti életben
  • Vevővásárlás induló vállalkozások számára
  • Üzleti modellek / üzleti modell innováció
  • Felvételi és vezető csapatok
  • Adatvezérelt marketing és értékesítés
  • Közösségi média marketing
  • Mobil marketing
  • Növekedés Hackelés
  • Digitális stratégia
  • E-mail kampányok készítése és kezelése
  • A stratégiai kommunikáció alapvető elemei
  • Vírusmarketing
  • E - kutatás és felmérések
  • CRM és hűségprogramok
  • E-Commerce
  • Értékesítés és bemutatás
  • Angyal és kockázati tőke
  • Korai szakaszban a társaság értékelése és pénzügyi modellezése
  • Adók és üzleti stratégia
  • Társadalmi vállalkozás és társadalmi innováció
  • Nagy teljesítményű vezetés
  • Programozó és RTB
  • Capstone projekt

Harmadik év

A harmadik évben a hallgatók induló vállalkozásai valódi vállalatokká válnak . A hallgatók induló vállalkozásainak várhatóan megfelelőnek találja a termékét / piacát, így elkezdik méretezni és megduplázódni azon stratégiáknál, amelyek már a korai szakaszban működtek, hogy valódi növekedésgé váljanak. A harmadik év lényegében a sovány induló vállalkozás átalakításáról skálázható, kockázatvállalás által támogatott vállalkozásgá alakul. A hallgatók megtanulják, hogyan lehet automatizálni és méretezni egy megfelelően működő szervezetbe, hogyan lehet felépíteni nagy teljesítményű értékesítési csapatokat , hogyan lehet vezetni és felvenni egy gyorsan növekvő szervezetet, és hogyan lehet létrehozni és ápolni a vállalati kultúrát a vállalat növekedésével. Ebben az utolsó évben a hallgatók korlátozásra kerülnek, amikor induló vállalkozásukat vállalkozássá változtatják, miközben sokkal összetettebb stratégiákat terveznek, terveznek és hajtanak végre, amikor előkészítik a kockázatfinanszírozás felvételét, és később a következő egyszarvúvá válnak. Az év egy demonstrációs nap csúcspontja lesz, ahol a hallgatók induló vállalkozásai versenyeznek a befektetők, a mentorok és a hallgatói testületért.

modulok

  • Mesterkurzusok vezető orvosokkal
  • Kreatív szervezetek tervezése
  • A magas növekedésű vállalkozások irányítása
  • Professzionális értékesítési szervezetek felépítése és irányítása
  • Interperszonális dinamika és konfliktusmegoldás
  • Globális értékláncstratégiák
  • A technológia és az innováció stratégiai irányítása
  • Vezető stratégiai változás
  • Motiváció az induló vállalkozásokban
  • Vállalkozói szellem a nők szempontjából
  • Új üzleti modellek a feltörekvő piacokon
  • Webkaparás szórakozásból és profitból
  • Kína internetes piaca
  • Adatmegjelenítés
  • Capstone projekt

Programvezetés

Kamran Elahian
Az UC Berkeley Haas Business School BIT-AMENA központjának elnöke / Globális innovációs tanácsadó az 500 induló vállalkozásnál

Innovációs katalizátorként Kamran számos kormánynak tanácsot ad a fosszilis alapú gazdaságokról a fenntartható innovációs gazdaságokra való áttéréshez. Emellett a BIT-AMENA Innovációs Gazdaságépítés Központjának elnökeként is működik a Berkeley-i Haas üzleti iskolában; 500 induló vállalkozás globális innovációs gazdaságtanácsadója; az ésszerűtlen intézet alapító mentora és a Harbour.Space University alapító testületének tanácsadója.
Globális csúcstechnológiai vállalkozóként tíz társaságot alapított, amelyek közül három kudarcot vallott (pl. A Momenta), hat vállalkozásuk összesen meghaladta a 8 milliárd dollárt (pl. Cirrus Logic). Kamran kockázatitőkeként a Global Catalyst Partners társalapítója volt, befektetésekkel az Egyesült Államokban, Japánban, Kínában, Indiában, Izraelben és Szingapúrban.

Don Ritzen
A Rockstart társalapítója és kereskedelmi igazgatója

Szenvedélyes és eredményorientált vállalkozói vezető, közel 10 éves tapasztalattal. Korábbi eredményeket szerez a digitális termékfejlesztés, az új vállalkozások és üzleti modellek elindítása, az általános menedzsment, a Lean Startup és a globális stratégia területén, különös tekintettel a technológia, az emberek kereszteződésére és a szellőztetésre.
Egy nagyszerű csapattal együtt Don alapította a Rockstart nevű társaságot, ahol létrehoztak, indítottak és irányítottak nemzetközi programokat vállalkozók számára a Web & Mobile, az intelligens energia, a digitális egészség és a mesterséges intelligencia területén, mind Hollandiában, mind a LATAM-ban. 5000+ induló helyet szűrött át, és egy IC-vel együtt kiválasztotta a legjobb 150 induló vállalkozást, hogy belépjen egyik programunkba. Don elindította a Rockstart vállalati gyakorlatát is, ahol egyedi programok és versenyeket indított olyan cégek számára, mint a Philips, a Sony és a Shell.

Nézze meg a csúcstechnológiai vállalkozási programot további információkért.

Utoljára frissítve ápr. 2020

Az iskoláról

Harbour.Space is an innovative private university that combines technology and design, taught by industry leaders from around the world. The university is located in Barcelona, Spain and Bangkok, Thai ... Tovább

Harbour.Space is an innovative private university that combines technology and design, taught by industry leaders from around the world. The university is located in Barcelona, Spain and Bangkok, Thailand. Kevesebb