A Post Divattervezés Menedzsment Fok

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

A Képzés Leírása

Hivatalos Leírás

A Post Divattervezés Menedzsment Fok

Polimoda, International Institute Fashion Design & Marketing

Bachelor FDM

Az új reality TV műsor, hogy létrehozzák a huszonegyedik században a tervezők. A szakember, aki azt írja, a saját sorsát azzal a képességgel, hogy hozzon létre egy gyűjtemény egy üzleti modell szem előtt tartva. Felszerelt stratégiai elképzelés, átfogó ismereteket a gyártási módszerek és tudományos megközelítés a piacon, ez a tervező tudja, hogyan lehet létrehozni egy márka, amely tudja, hogyan kell előírni, és valódi hatása a médiában a káosz a kortárs divat rendszer.

A Design Management 30% Design, Üzleti 30%, 20% és 20% Vision Kommunikációs. A progresszió diákok növekszik függőlegesen: az alapjait minden fegyelem az első évben, a képesség, hogy hozzon létre, kommunikálni és a piac egy igazi gyűjtemény a harmadik, a felügyeleti szinten a negyedik év, amikor a diákok létre saját gyűjtés, és a portfólió márka kell mutatni egy divatbemutató új koncepció.

Minden kurzus tanítják a professzorok az ipar, eredeti anyagokból alapján valós gyakorlati tapasztalat. Ezen felül a diákok a Fashion Design Management hozzáférése lesz a havi vendég előadások szakértők és látnokok az iparban, a hatalmas könyvtár, a Design Lab és számítógépes labor. Alatt mind a négy év során mi is tervezünk egy intenzív felülvizsgálatát program előtt a mező könyvvizsgálók és vállalati látogatások és divatbemutatókon.

A jelentkezőknek a diploma középfokú vagy azzal egyenértékű, fogják kiválasztani a felvételi folyamat, amely egy kérdőívet irányultság és egy interjú a vezető tanár a kurzus. Ismeretét igényli az angol nyelvet. A tanév, ami tart kilenc hónapig okt-jún, összesen 600 tanítási óra, ami 60 kredit évente. A kurzus a következtetést vonja le egy szakmai egy cég a múlt év végén.

Tanulmányterv

első évben

  • Kortárs divat;
  • Szociológiai Imaginary;
  • Textil Science;
  • Divat Marketing;
  • Graphic Design I;
  • Divat stratégia és fejlesztés;
  • Divat műveletek;
  • Design Studio I (modellezés és kendő);
  • Divattervezés I

második évben

  • Vintage & ikonográfia;
  • Színes és anyagok, trendelőrejelzésre;
  • Graphic Design II (3D nyomtatás);
  • Divat Kommunikáció;
  • Divat Üzleti;
  • Gyűjtemény Management;
  • Design Studio II (prototípus);
  • Divattervezés II

harmadik év

  • Divat írása;
  • Brand Management;
  • Divat Merchandising;
  • Csomagolás és termék közleményben
  • Ipari Projekt;
  • Digitális Styling és PR;
  • Divat Stílus & Set Design;
  • Design Studio III (tartozék);
  • Divattervezés III

negyedik év

  • Márkastruktrúrát;
  • Indítási Management;
  • Design Management;
  • Showroom, kiskereskedelmi, E-kereskedelem;
  • Art & Fashion Curation;
  • Divattervezés IV
  • Creative irány;
  • Divat vezetés;
  • iSolution (gyűjtés, portfolió és márka)

szakmai ismeretek

Szerint egyéni képességeivel és készségek, az természetesen teszi, hogy kvalifikálta pozíciók tervezése és irányítása a divat, kreatív igazgatója, Divattervező, divat koordinátor Collection Manager, Design Manager Brand Manager, Trend előrejelző, Merchandiserek, termékmenedzser , valamint a vállalkozói pálya élén új Márkadesign.

Az intézmény az alábbi területeken kínál képzéseket:
  • Angol
Időtartam és Ár
This course is Nappali bejárós
Start Date
Kezdet
okt. 2018
Duration
Időtartam
4 Év
Nappali
Price
ár
12,000 EUR
év
Locations
Olaszország - Florence, Tuscany
Kezdet : okt. 2018
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt
Dates
okt. 2018
Olaszország - Florence, Tuscany
Jelentkezési határidő Kérj Információt
A befejezés dátuma Kérj Információt